Jij bent goed in discussies hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben je hier zelf helemaal opgekomen![]()
Chapeau!
Wie ben jij, en waar haal jij de arrogantie vandaan om mijn positie binnen Singles over denkt te nemen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus kan ze voor alle vrouwen spreken..logisch inderdaad.
En ja, die heb ik ja.
Eenschquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die zeiken over dat een jongen "te lief" is en dan vervolgens gaan lopen zeiken dat ze een vriend hebben die ze niet met respect behandeld.... moe wordt je er van
quote:
met vleugeltjesquote:
Blauwe mitsu'squote:
daar had je nog maar net op tijd gecorrigeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm ja, met jou heb ik me ook kostelijk vermaakt
Oeh, cock fightquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waar haal jij de arrogantie vandaan om mijn positie binnen Singles over denkt te nemen?
quote:
quote:
Ik ben een jochie en jij en vrouw van middelbare leeftijd. Dat doet er niet echt toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Je kan als man inderdaad beter voor alle vrouwen sprekenJe bent geen man maar een jochie zo te lezen
nee, staat op m'n netvlies gebrandquote:
Zo lang nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwaardvechten? Ik geef het 5 minuten voor Ang3l zich hier meldt
Zie je niks van onder de dekensquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waar haal jij de arrogantie vandaan om mijn positie binnen Singles over denkt te nemen?
Dat zeg je wel door te zeggen dat jij weet wat alle vrouwen willen. Een badboy.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben een jochie en jij en vrouw van middelbare leeftijd. Dat doet er niet echt toe.
En ik zeg niet dat ik voor iedereen kan spreken.
quote:
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hihi
Wat wel zijn eigen schuld is he.
Je komt toch ook wel eens boven de dekensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je niks van onder de dekens
Als je gewoon had opgelet, had deze discussie helemaal niet hoeven bestaan. Met mijn opmerking ' Vrouwen willen een badboy met een goed karakter' wilde ik alleen zeggen dat vrouwen soms teveel willen of als ze het een hebben, het ander willen. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent goed in discussies he
Klein kind.
Ligt er maar net aan of de CV lekker staat te loeien of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt toch ook wel eens boven de dekens
Lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
ik ga vanavond maar es lekker zuipen heb nu 2 dagen weekend en dan vrijdag tot maandag weer werken
*breekt open*quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je gewoon had opgelet, had deze discussie helemaal niet hoeven bestaan. Met mijn opmerking ' Vrouwen willen een badboy met een goed karakter' wilde ik alleen zeggen dat vrouwen soms teveel willen of als ze het een hebben, het ander willen. Niets meer, niets minder.
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan wel met het licht uit natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed in crash dietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het laatste restje uit een zoutepindazakje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke. Ik ben een zoutfreak.. Maar dit was misschien iets te veel
om onder te liggen als je het koud hebtquote:
Zo mijn vader was een zoutfreakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, staat op m'n netvlies gebrand![]()
nu eten![]()
heb voor de verandering maar es coebergh gehaaldquote:
ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maar dat zijn ook acceptabele optiesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
om onder te liggen als je het koud hebtof wilt slapen
nee.. Ik had een 'tikje te veel zout' in mn tonijnsalade gedaan omdat ik het verkeerde gat had opengemaaktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het laatste restje uit een zoutepindazakje?
Excuse me? Bitch please.quote:
halve pot zout erover gegooid?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Als ik geworpen heb (en klaar ben met BV) dan ga ik flink aan den whiskeyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb voor de verandering maar es coebergh gehaald
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Ik had een 'tikje te veel zout' in mn tonijnsalade gedaan omdat ik het verkeerde gat had opengemaakt
oh ipv de 3 kleine gaatjes het grote gat!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Ik had een 'tikje te veel zout' in mn tonijnsalade gedaan omdat ik het verkeerde gat had opengemaakt
Altijd lastig dat verkeerde gatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo mijn vader was een zoutfreakZo erg heb ik het nog nooit mee gemaakt.
Als hij zijn eten liet staan dan hoefde je dat ook echt niet van hem op te eten![]()
oew whisky denk dat ik dat vanaaf ook nog wel neemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik geworpen heb (en klaar ben met BV) dan ga ik flink aan den whiskeyEn aan het rauwe vlees
Dit komt echt heel triest overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excuse me? Bitch please.
Als jij denkt hier de bijdehandte persoon te kunnen zijn, die hier arrogant vaak niet al te grappige opmerkingen maakt, die wel grappig bedoelt zijn. Tevens denkt dat je alles bent, terwijl iedereen meteen door heeft dat je dat niet bent...
Dan sorry, maar die positie is al meer dan een jaar terug gevuld door moi.
So, chance your game, or gtfo
I'm messing with your mind.. When I'm finished, you will be terrifiedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
En toch ben ik evilerderder dan jij![]()
Ik ken dat ja. Mijn mama kookt ook niet zoutloosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles wat mijn mama maakt, of mijn oma, gaat de zoutpot nog een keer overheen
en die koken echt niet zoutloos
Ik heb Opa Joop vanmiddag een verjaardagskaart geschreven waarin stond dat zodra het weer kan ik meteen langs kom om een fles Whiskey soldaat te makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew whisky denk dat ik dat vanaaf ook nog wel neem
Doe dan ook niet zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit komt echt heel triest over![]()
Maar ik ben de kwaadste niet: je mag je spot hebben en houden. Op Fok! een begrip worden is niet een van mijn streven namelijk.
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik gooi echt zelden nog zout over me eten heen.
whahaha okee danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Mijn mama kookt ook niet zoutloos
[..]
Ik heb Opa Joop vanmiddag een verjaardagskaart geschreven waarin stond dat zodra het weer kan ik meteen langs kom om een fles Whiskey soldaat te maken
en ik heb het toch opgegeten. Bikkel als ik benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ipv de 3 kleine gaatjes het grote gat!?
eet smakelijk dan maar
heb je nu wel dorst zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het toch opgegeten. Bikkel als ik ben
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I'm messing with your mind.. When I'm finished, you will be terrified
cola?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het toch opgegeten. Bikkel als ik ben
Ik doe gewoon zoals ik altijd ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo
Zeg maar braaf: Sorry tante Tally.
Opa Joop heeft altijd Johnny Walkerquote:
halve flesquote:
quote:
ik heb laatst voor iemand Glenfiddich gehaald die moet goed te doen zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Opa Joop heeft altijd Johnny Walker
Maar ik wil best een Dimple of een uhm uhm shit... naam kwijt
dimplescotsch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Opa Joop heeft altijd Johnny Walker
Maar ik wil best een Dimple of een uhm uhm shit... naam kwijt
Dan eet ik die wel op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Tally het volgende:
Jeetje. Die ovenschotel ruikt zo lekker dat ik honger krijg en in de kasten gaat zoeken naar iets te bikken
Met kans dat ik dus zo niet meer mijn ovenschotel lust
dan moet ik toch echt hier aan denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik gooi overal vegeta overheen, veul lekkerder
[ afbeelding ]
Is ook best te doen. Maar vind ik niet 1 van de lekkerste.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb laatst voor iemand Glenfiddich gehaald die moet goed te doen zijn
Gewoon Dimplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dimplescotsch?
ik drink altijd johnny walker red label
quote:
ik bibber alvast voor jequote:
doet het niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet ik toch echt hier aan denken
[ afbeelding ]
Ik ben kei gezellig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]Heeft mijn man toch nog gezelschap tijdens het eten!
ik heb jaren gelden ooit whisky gehad en die was zo enorm lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Is ook best te doen. Maar vind ik niet 1 van de lekkerste.
[..]
Gewoon DimpleMaar is idd schotse wiskey.
Johnny Walker is ook best te doen. Maar .. zo gewoontjes vind ik gewordenqua smaak.
nu welquote:
dat zal best jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo wel ja, hahaha ja idd, die heb je ook. Maar mijn vegeta was er eerder hoor
Dat maakt niet uit. Tijdens het eten wil hij graag zijn verhaal kwijt. Dus geeft niet of je wel of niet gezellig bentquote:
Ik ken dat ja. Jaren geleden een proeverij in Ierland gehad had ik dat ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb jaren gelden ooit whisky gehad en die was zo enorm lekker
ik ben alleen het merk vergeten te vragen
Die kreeg kapsones en vond zichzelf prachtigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Die oh oh cherso doos![]()
De playboy mag dr bellen en "ken je het verhaal van het lelijke eendje die een prachtige zwaan werd"
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
De playboy mag dr bellen en "ken je het verhaal van het lelijke eendje die een prachtige zwaan werd"
Doe eens niet in verleden tijd kletsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kreeg kapsones en vond zichzelf prachtig
dat wijf is viesss en daarmee uit en dat programma is ook kutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Echt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Tijdens het eten wil hij graag zijn verhaal kwijt. Dus geeft niet of je wel of niet gezellig bentHoort hij toch niet
mja zuipen tast je geheugen wel eens aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Tijdens het eten wil hij graag zijn verhaal kwijt. Dus geeft niet of je wel of niet gezellig bentHoort hij toch niet
[..]
Ik ken dat ja. Jaren geleden een proeverij in Ierland gehad had ik dat ook.
En daarvoor een proeverij met collega's gehad precies zelfde verhaal. Maar dat kon ook komen door teveel drank
Dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*port in zij van Yippiemeneer* wakker worden
Nu is ze mooi? Jij kijkt een ander programma? Of kijk je helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet in verleden tijd kletsen![]()
Die foto's zijn jaren geleden gemaaktnu is ze mooi en hoopt ze dat de playboy belt
omfgquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
work for it babequote:
Was een leuk bedrijfsuitje. En ik was blij (en nog meer van mijn collega's) dat mijn man mee gingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zuipen tast je geheugen wel eens aan
wehehehe plus je hebt dan ook een chauffeurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een leuk bedrijfsuitje. En ik was blij (en nog meer van mijn collega's) dat mijn man mee ging
Die drinkt geen druppel maar vond het leuk hoe iedereen opeens *bats boem* dronken werd van hetzelfde drankje op hetzelfde momentje (bijna allemaal dan).
Dat was precies waarom wij zo blij waren dattie mee wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehehe plus je hebt dan ook een chauffeur
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme boulevard had playboy gebeld en die vonden het best wel een goed idee om roos te vragen voor de playboy
Ik vind dat niet hoor, maar madam zelf welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu is ze mooi? Jij kijkt een ander programma? Of kijk je helemaal niet?
Die stukjes dat ze apart in beeld komen en wel eens inzoomen zie ik nog steeds een lelijk wijf hoor
Eentje met een zonnebank bruin kleurtje en rimpels die mijn Oma nog niet eens heeft
Ja echt. Maar erg vind ik het niet hoorquote:
Verdomme boulevard had playboy gebeld en die vonden het best wel een goed idee om roos te vragen voor de playboy
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat niet hoor, maar madam zelf wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:43 schreef Tally het volgende:
Aaah nu lees ik het sarcasme HuppelkutjeSorry!
I always work for itquote:
Tuurlijk,al die puppies die dan de playboy gaan kopen hè...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I always work for it
Never getting it
Geld ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met de kutbladen in deze wereld?
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tuurlijk,al die puppies die dan de playboy gaan kopen hè...
ik had ooit die van sabine van bb1 gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbie
Hihi die had ik nog niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld ofzo.
Denk dat het blad beter verkoopt als ze voor mijn part een aantal dames uit singles vragen ipv elke keer een achtsterangs bner
zoals jij dusquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbie
Ik koop nooit de Playboy. Alleen heeft Nicolette wel wat vind ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit die van sabine van bb1 gekocht
Staan er interviews in?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:50 schreef YipYip het volgende:
[..]Echte mannen slaan de interviews over
*valt huilend en snikkend in Yippiemeneers armen*quote:
Shocking!!quote:
lucky guessquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*valt huilend en snikkend in Yippiemeneers armen*![]()
ik was toen een jong en puberend ventje dus ja dat moest ik hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop nooit de Playboy. Alleen heeft Nicolette wel wat vind ik.
En vind mijn man ook. Dus ik was eigenlijk het meest benieuwd naar de foto's maar onder het mom van: Kijk eens schat, speciaal voor jou gekocht, dus gekocht
Ik koop wel eens de Passiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen een jong en puberend ventje dus ja dat moest ik hebben
wehehhee ik eerder de foxy voor de gratis dvdsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel eens de Passie
Voor de platte foto's en de achterlijke verhalen
Die is idd wel heel erg, de Passie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel eens de Passie
Voor de platte foto's en de achterlijke verhalen
Oe die kan ik ook wel eens kopen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehhee ik eerder de foxy voor de gratis dvds
beetje huisvrouwen bekijken die zich bloot geven op de kamasutra beursquote:
Dan kunnen ze gelijk sluiten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld ofzo.
Denk dat het blad beter verkoopt als ze voor mijn part een aantal dames uit singles vragen ipv elke keer een achtsterangs bner
ruilen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
zo, vol.
*uitbuikt*
jammer dat ik er zo weinig van heb: ben er zo snel klaar mee
neh, doe maar niet, ik neem dit nadeel wel voor liefquote:
Owh.. Dat klinkt weer nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje huisvrouwen bekijken die zich bloot geven op de kamasutra beurs
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neh, doe maar niet, ik neem dit nadeel wel voor lief![]()
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Hubbie belde dat ik maar moest gaan eten. Hij staat nu nog in Dordrecht
Welke buik?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
zo, vol.
*uitbuikt*
jammer dat ik er zo weinig van heb: ben er zo snel klaar mee
zo. En nu je denkt dat ik zwak ben: Bijt in oorquote:
et ging mij toch puur om de dvdsquote:
Gewoon een biertje nemen. Dat lost alle problemen op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
Mijn bezoek zou er een uur geleden al zijn maar staat nog steeds in de file. Volgens mij staat het goed vast..
ah eten inmiddels verpieterd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
Mijn bezoek zou er een uur geleden al zijn maar staat nog steeds in de file. Volgens mij staat het goed vast..
Iron Mike is backquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo. En nu je denkt dat ik zwak ben: Bijt in oor
Oeh, goed idee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een biertje nemen. Dat lost alle problemen op.
*laat bebloedde tandjes zien*quote:
Zo ben ik. Ik zit aan de koffie. Ik zit dan ook niet et wachten op iemand.quote:
jullie halen kebab?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik rekening mee gehouden.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Under_Score het volgende:
zo lekker naar ZZ-Topik heb dr zin in
the fuck is dat?quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Under_Score het volgende:
zo lekker naar ZZ-Topik heb dr zin in
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*laat bebloedde tandjes zien*
quote:
ja dat dacht ik ookquote:
ik ben nu alleen dat stukje oor kwijtquote:
Dat dan weer wel. Mja.. Zwanger ben ik toch alquote:
Ik hoorde net dat hij er de rest van de week zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Dan is die wel weg gerotquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Mja.. Zwanger ben ik toch al
[..]
Ik hoorde net dat hij er de rest van de week zit
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
HÈ WAT?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nu alleen dat stukje oor kwijt
Have funquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef Under_Score het volgende:
ja. vaak wel. moet wel een gigantische 'buik' zijn dan. maar buik is een verzamelnaam. dus, daarom.
anyway, time to gaan.
doorgeslikt denk ikquote:
soms kan ik daar niks aan doenquote:
welke film?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik nu gaan douchen en 2 and a half man missen, of na gtst en de film op pauze zetten?
ik denk tara road, maar kan ook nog last action hero wordenquote:
Wel jammer dat ze weer overnieuw zijn begonnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik nu gaan douchen en 2 and a half man missen, of na gtst en de film op pauze zetten?
ik heb dezelfde twijfeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk tara road, maar kan ook nog last action hero worden
ja, maar blijft geniaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze weer overnieuw zijn begonnen.
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dus eerst two and a half man en gtst, en dan eentje pauzeren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dezelfde twijfeld
de eerste ook al wel eens gezien, de tweede ook trouwens
pffff keuzes
maar beide niet echt super mega fantastisch ik zou gewoon pauzeren en dan eerst douchen
ik kan daar best bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachten
Dames gaan voor toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachten
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijkquote:![]()
What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus eerst two and a half man en gtst, en dan eentje pauzeren?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
wil je roze of grijze handdoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Natuurlijk![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
nogalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denise Richards als zijn ex, how ironic
Briljante aflevering met haar hèquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denise Richards als zijn ex, how ironic
Grijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je roze of grijze handdoeken?
*pakt roze handdoek voor Yippiemeneer en 2 grijze voor zichzelf*quote:
ik heb geen handendrogerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam handdoeken voor nodig?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt roze handdoek voor Yippiemeneer en 2 grijze voor zichzelf*
Goede keus lieverd
ik nu ook hoor, deze aflevering heb ik al gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik spring er alvast onder ... de douche dan hè...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Briljante aflevering met haar hè![]()
Charlie = baasAlles doen wat god verboden heeft,en gewoon 3 ton per aflevering pakken
Shop buddyquote:
Geen doel. Gewoon slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Sofia90 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? If I may ask
Gewoon een slowchatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Sofia90 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? If I may ask
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd, waar gaat het heen
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhonequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Komt wel goed meid.. Je hebt gewoon veel aan je hoofd, waardoor je dingen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
fanboyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhone
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb dat zwaar irritante, totaal niet grappige trololo liedje in mn kop
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebt
Zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhone
Haai RZ!quote:
fijn dat je het iig niet ontkentquote:
waarom denk je dat ie zo boos isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijn dat je het iig niet ontkent
Op die avond komt de vervolgdate, duh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Euh...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op die avond komt de vervolgdate, duh!
Altijd leuk, jaloerse mensen.... gaan de ander dan fanboy noemenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijn dat je het iig niet ontkent
ditquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebt
Google Calendar op mijn Android.. ik wil niet anders! Vergeet bijna nooit meer wat!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd leuk, jaloerse mensen.... gaan de ander dan fanboy noemen
ik wil idd ook n telefoon die na n halve dag leeg isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd leuk, jaloerse mensen.... gaan de ander dan fanboy noemen
En jij denkt dat ik daar op ga klikken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit![]()
lolololololloooooooooh
Ik ga lekker niet klikkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit![]()
lolololololloooooooooh
Ben gewoon populairquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil idd ook n telefoon die na n halve dag leeg is
Mijnquote:
Ik zou je gtaag geholpen hebebn, maar heb hier echt geen verstand van..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Weet iemand hier iets voor? Ik heb een bed van 140 X 200. Oorspronkelijk lag daar een twee persoons bodem in, maar ik kreeg hem met twee eenpersoonslattenbodems. En daar stond dan een houten ondersteuning dwars onder. Nou, die is dus lichtelijk naar de tering. Bestaan er stevige constructies om mijn bed geschikt te maken voor die lattenbodems of moet ik echt een nieuwe bodem kopen?
ja al die vogels die gegooid moeten worden en al die touwtjes die doorgeknipt moetenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijnwas voor het niet klikken op het liedje he!
Das voor tussen het pingen/whatsappen/smsen doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja al die vogels die gegooid moeten worden en al die touwtjes die doorgeknipt moeten
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou je gtaag geholpen hebebn, maar heb hier echt geen verstand van..
Ieder zijn ding natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon ook een papieren agenda, vind ik veel fijner dan een telefoon/organizer of iets anders digitaals..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik ben bang dat het weer knutselen wordt dus dan moet ik mijn vader maar even inschakelen.
En leg dan maar eens uit waarom je bed ineens stuk is.
Kun je geen nieuwe ondersteuning (laten) maken van een balk bij Praxis of Gamma?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Weet iemand hier iets voor? Ik heb een bed van 140 X 200. Oorspronkelijk lag daar een twee persoons bodem in, maar ik kreeg hem met twee eenpersoonslattenbodems. En daar stond dan een houten ondersteuning dwars onder. Nou, die is dus lichtelijk naar de tering. Bestaan er stevige constructies om mijn bed geschikt te maken voor die lattenbodems of moet ik echt een nieuwe bodem kopen?
Ik ben gewoon zo chaotisch dat ik vergeet dingen op te schrijven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk...![]()
Vind nu de agenda op mijn telefoon veel makkelijker om bij te houden en veel overzichtelijker... En alarmpjes zodat je iets echt niet vergeet!
Je wist dat "iemand door het matras heen duwen" gewoon synoniem was voor neuken he? En niet dat je dat dus letterlijk moest doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik ben bang dat het weer knutselen wordt dus dan moet ik mijn vader maar even inschakelen.
En leg dan maar eens uit waarom je bed ineens stuk is.
iets van n kruis ofzo? ben niet technisch aangelegd, maar dat lijkt me stevigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe ondersteuning (laten) maken van een balk bij Praxis of Gamma?
Ja uiteraard ieder zijn eigen ding. ben ook niet zo handig in die dingen met telefoons, doe ook vrij lang over SMS-jes enzo. Kan veel beter iets op MSN vragen of per mail.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vind nu de agenda op mijn telefoon veel makkelijker om bij te houden en veel overzichtelijker... En alarmpjes zodat je iets echt niet vergeet!
Dat zeg ik, dan moet ik mijn vader charteren. Die is wat handiger in klussen, dan ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe ondersteuning (laten) maken van een balk bij Praxis of Gamma?
Gewoon 32mm triplex plaat eronder....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets van n kruis ofzo? ben niet technisch aangelegd, maar dat lijkt me stevig
Tenzij je vergeet het er in te zetten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat dus ook geldt voor je papieren agendaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tenzij je vergeet het er in te zetten...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je wist dat "iemand door het matras heen duwen" gewoon synoniem was voor neuken he? En niet dat je dat dus letterlijk moest doen![]()
Nee, dan ben je de ventilatie kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon 32mm triplex plaat eronder....
gaten erin boren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan ben je de ventilatie kwijt.
Das bestwel vervelend op zo'n moment..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
! Oh , is dat het?
Het leuke is dat we op dat moment helemaal niet lagen te neuken, we lagen alleen te zoenen en ineens krak. En toen moesten we beiden heel hard lachen.:P
Nee, dan blijf je bezig. Ik verzin wel wat met een dikke balk of zo. Morgen moet ik toch de auto ophalen bij de garage en die garage zit in de woonplaats van mijn pa dus dan rijd ik wel even langs.quote:
Neuh, dat viel mee. Het zou pas vervelend zijn in het heetst van de strijd als je beiden tegen een orgasme aan zit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das bestwel vervelend op zo'n moment..
RZ, ik heb inmiddels begrepen dat je een meisje door je matras hebt getrokken (quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
! Oh , is dat het?
Het leuke is dat we op dat moment helemaal niet lagen te neuken, we lagen alleen te zoenen en ineens krak. En toen moesten we beiden heel hard lachen.:P
Mjah, maar ik kan me voorstellen dat die aanloop daar naartoe dan ook stuk is..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, dat viel mee. Het zou pas vervelend zijn in het heetst van de strijd als je beiden tegen een orgasme aan zit.
Gewoon zeggen dat je iets te enthousiast op je bed ging zitten na een lange week werken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, dat viel mee. Het zou pas vervelend zijn in het heetst van de strijd als je beiden tegen een orgasme aan zit.
Wil je zo graag de details horen dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
RZ, ik heb inmiddels begrepen dat je een meisje door je matras hebt getrokken (), maar VERTEL!! Ik heb de rest allemaal gemist.
PM mag ook
Wie, waar ontmoet, hoe was het?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je zo graag de details horen dan?
Dat zullen dan zeker 3 matrassen geweest zijn, RZ´s omvang kennende.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
RZ, ik heb inmiddels begrepen dat je een meisje door je matras hebt getrokken (), maar VERTEL!! Ik heb de rest allemaal gemist.
PM mag ook
Was een fokster toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie, waar ontmoet, hoe was het?
Niet al te gedetailleerd, maar ik ben BLIJ voor de man, ja
Dat valt echt wel mee hoor..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zullen dan zeker 3 matrassen geweest zijn, RZ´s omvang kennende.
Ik pas er zeker 7 keer in.quote:
Ik maak er wel van dat ik me met mijn zatte kop op bed liet vallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je iets te enthousiast op je bed ging zitten na een lange week werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |