Shop buddyquote:
Geen doel. Gewoon slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Sofia90 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? If I may ask
Gewoon een slowchatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Sofia90 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? If I may ask
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd, waar gaat het heen
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhonequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Komt wel goed meid.. Je hebt gewoon veel aan je hoofd, waardoor je dingen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
fanboyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhone
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb dat zwaar irritante, totaal niet grappige trololo liedje in mn kop
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebt
Zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhone
Haai RZ!quote:
fijn dat je het iig niet ontkentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |