Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik nu gaan douchen en 2 and a half man missen, of na gtst en de film op pauze zetten?
dus eerst two and a half man en gtst, en dan eentje pauzeren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dezelfde twijfeld
de eerste ook al wel eens gezien, de tweede ook trouwens
pffff keuzes
maar beide niet echt super mega fantastisch ik zou gewoon pauzeren en dan eerst douchen
ik kan daar best bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachten
Dames gaan voor toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachten
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijkquote:![]()
What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus eerst two and a half man en gtst, en dan eentje pauzeren?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
wil je roze of grijze handdoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Natuurlijk![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
nogalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denise Richards als zijn ex, how ironic
Briljante aflevering met haar hèquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denise Richards als zijn ex, how ironic
Grijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je roze of grijze handdoeken?
*pakt roze handdoek voor Yippiemeneer en 2 grijze voor zichzelf*quote:
ik heb geen handendrogerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam handdoeken voor nodig?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt roze handdoek voor Yippiemeneer en 2 grijze voor zichzelf*
Goede keus lieverd
ik nu ook hoor, deze aflevering heb ik al gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik spring er alvast onder ... de douche dan hè...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Briljante aflevering met haar hè![]()
Charlie = baasAlles doen wat god verboden heeft,en gewoon 3 ton per aflevering pakken
Shop buddyquote:
Geen doel. Gewoon slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Sofia90 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? If I may ask
Gewoon een slowchatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Sofia90 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? If I may ask
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd, waar gaat het heen
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhonequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Komt wel goed meid.. Je hebt gewoon veel aan je hoofd, waardoor je dingen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
fanboyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhone
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb dat zwaar irritante, totaal niet grappige trololo liedje in mn kop
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebt
Zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je iCal gebruiken en die synchroniseren enzo met je Macbook en iPhone
Haai RZ!quote:
fijn dat je het iig niet ontkentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |