waarom denk je dat ie zo boos isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijn dat je het iig niet ontkent
Op die avond komt de vervolgdate, duh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd, waar gaat het heen
Ik heb tegen iemand gezegd dat ik volgende week donderdag de hele dag weg ben/iets heb, maar nu ik in mijn agenda kijk heb ik werkelijk geen flauw idee.__!
Euh...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op die avond komt de vervolgdate, duh!
Altijd leuk, jaloerse mensen.... gaan de ander dan fanboy noemenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijn dat je het iig niet ontkent
ditquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen idee waar je het over hebt
Google Calendar op mijn Android.. ik wil niet anders! Vergeet bijna nooit meer wat!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd leuk, jaloerse mensen.... gaan de ander dan fanboy noemen
ik wil idd ook n telefoon die na n halve dag leeg isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd leuk, jaloerse mensen.... gaan de ander dan fanboy noemen
En jij denkt dat ik daar op ga klikken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit![]()
lolololololloooooooooh
Ik ga lekker niet klikkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit![]()
lolololololloooooooooh
Ben gewoon populairquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil idd ook n telefoon die na n halve dag leeg is
Mijnquote:
Ik zou je gtaag geholpen hebebn, maar heb hier echt geen verstand van..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Weet iemand hier iets voor? Ik heb een bed van 140 X 200. Oorspronkelijk lag daar een twee persoons bodem in, maar ik kreeg hem met twee eenpersoonslattenbodems. En daar stond dan een houten ondersteuning dwars onder. Nou, die is dus lichtelijk naar de tering. Bestaan er stevige constructies om mijn bed geschikt te maken voor die lattenbodems of moet ik echt een nieuwe bodem kopen?
ja al die vogels die gegooid moeten worden en al die touwtjes die doorgeknipt moetenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijnwas voor het niet klikken op het liedje he!
Das voor tussen het pingen/whatsappen/smsen doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja al die vogels die gegooid moeten worden en al die touwtjes die doorgeknipt moeten
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou je gtaag geholpen hebebn, maar heb hier echt geen verstand van..
Ieder zijn ding natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon ook een papieren agenda, vind ik veel fijner dan een telefoon/organizer of iets anders digitaals..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik ben bang dat het weer knutselen wordt dus dan moet ik mijn vader maar even inschakelen.
En leg dan maar eens uit waarom je bed ineens stuk is.
Kun je geen nieuwe ondersteuning (laten) maken van een balk bij Praxis of Gamma?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Weet iemand hier iets voor? Ik heb een bed van 140 X 200. Oorspronkelijk lag daar een twee persoons bodem in, maar ik kreeg hem met twee eenpersoonslattenbodems. En daar stond dan een houten ondersteuning dwars onder. Nou, die is dus lichtelijk naar de tering. Bestaan er stevige constructies om mijn bed geschikt te maken voor die lattenbodems of moet ik echt een nieuwe bodem kopen?
Ik ben gewoon zo chaotisch dat ik vergeet dingen op te schrijven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk...![]()
Vind nu de agenda op mijn telefoon veel makkelijker om bij te houden en veel overzichtelijker... En alarmpjes zodat je iets echt niet vergeet!
Je wist dat "iemand door het matras heen duwen" gewoon synoniem was voor neuken he? En niet dat je dat dus letterlijk moest doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik ben bang dat het weer knutselen wordt dus dan moet ik mijn vader maar even inschakelen.
En leg dan maar eens uit waarom je bed ineens stuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |