Welke buik?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
zo, vol.
*uitbuikt*
jammer dat ik er zo weinig van heb: ben er zo snel klaar mee
zo. En nu je denkt dat ik zwak ben: Bijt in oorquote:
et ging mij toch puur om de dvdsquote:
Gewoon een biertje nemen. Dat lost alle problemen op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
Mijn bezoek zou er een uur geleden al zijn maar staat nog steeds in de file. Volgens mij staat het goed vast..
ah eten inmiddels verpieterd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
Mijn bezoek zou er een uur geleden al zijn maar staat nog steeds in de file. Volgens mij staat het goed vast..
Iron Mike is backquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo. En nu je denkt dat ik zwak ben: Bijt in oor
Oeh, goed idee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een biertje nemen. Dat lost alle problemen op.
*laat bebloedde tandjes zien*quote:
Zo ben ik. Ik zit aan de koffie. Ik zit dan ook niet et wachten op iemand.quote:
jullie halen kebab?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik rekening mee gehouden.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Under_Score het volgende:
zo lekker naar ZZ-Topik heb dr zin in
the fuck is dat?quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Under_Score het volgende:
zo lekker naar ZZ-Topik heb dr zin in
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*laat bebloedde tandjes zien*
quote:
ja dat dacht ik ookquote:
ik ben nu alleen dat stukje oor kwijtquote:
Dat dan weer wel. Mja.. Zwanger ben ik toch alquote:
Ik hoorde net dat hij er de rest van de week zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Dan is die wel weg gerotquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Mja.. Zwanger ben ik toch al
[..]
Ik hoorde net dat hij er de rest van de week zit
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
HÈ WAT?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nu alleen dat stukje oor kwijt
Have funquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef Under_Score het volgende:
ja. vaak wel. moet wel een gigantische 'buik' zijn dan. maar buik is een verzamelnaam. dus, daarom.
anyway, time to gaan.
doorgeslikt denk ikquote:
soms kan ik daar niks aan doenquote:
welke film?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik nu gaan douchen en 2 and a half man missen, of na gtst en de film op pauze zetten?
ik denk tara road, maar kan ook nog last action hero wordenquote:
Wel jammer dat ze weer overnieuw zijn begonnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zou ik nu gaan douchen en 2 and a half man missen, of na gtst en de film op pauze zetten?
ik heb dezelfde twijfeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk tara road, maar kan ook nog last action hero worden
ja, maar blijft geniaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze weer overnieuw zijn begonnen.
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dus eerst two and a half man en gtst, en dan eentje pauzeren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dezelfde twijfeld
de eerste ook al wel eens gezien, de tweede ook trouwens
pffff keuzes
maar beide niet echt super mega fantastisch ik zou gewoon pauzeren en dan eerst douchen
ik kan daar best bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen,dus jij moet maar ff wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |