ik had ooit die van sabine van bb1 gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbie
Hihi die had ik nog niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld ofzo.
Denk dat het blad beter verkoopt als ze voor mijn part een aantal dames uit singles vragen ipv elke keer een achtsterangs bner
zoals jij dusquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbie
Ik koop nooit de Playboy. Alleen heeft Nicolette wel wat vind ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit die van sabine van bb1 gekocht
Staan er interviews in?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:50 schreef YipYip het volgende:
[..]Echte mannen slaan de interviews over
*valt huilend en snikkend in Yippiemeneers armen*quote:
Shocking!!quote:
lucky guessquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*valt huilend en snikkend in Yippiemeneers armen*![]()
ik was toen een jong en puberend ventje dus ja dat moest ik hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop nooit de Playboy. Alleen heeft Nicolette wel wat vind ik.
En vind mijn man ook. Dus ik was eigenlijk het meest benieuwd naar de foto's maar onder het mom van: Kijk eens schat, speciaal voor jou gekocht, dus gekocht
Ik koop wel eens de Passiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen een jong en puberend ventje dus ja dat moest ik hebben
wehehhee ik eerder de foxy voor de gratis dvdsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel eens de Passie
Voor de platte foto's en de achterlijke verhalen
Die is idd wel heel erg, de Passie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel eens de Passie
Voor de platte foto's en de achterlijke verhalen
Oe die kan ik ook wel eens kopen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehhee ik eerder de foxy voor de gratis dvds
beetje huisvrouwen bekijken die zich bloot geven op de kamasutra beursquote:
Dan kunnen ze gelijk sluiten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld ofzo.
Denk dat het blad beter verkoopt als ze voor mijn part een aantal dames uit singles vragen ipv elke keer een achtsterangs bner
ruilen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
zo, vol.
*uitbuikt*
jammer dat ik er zo weinig van heb: ben er zo snel klaar mee
neh, doe maar niet, ik neem dit nadeel wel voor liefquote:
Owh.. Dat klinkt weer nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje huisvrouwen bekijken die zich bloot geven op de kamasutra beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |