quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Die oh oh cherso doos![]()
De playboy mag dr bellen en "ken je het verhaal van het lelijke eendje die een prachtige zwaan werd"
Doe eens niet in verleden tijd kletsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kreeg kapsones en vond zichzelf prachtig
dat wijf is viesss en daarmee uit en dat programma is ook kutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
De playboy mag dr bellen en "ken je het verhaal van het lelijke eendje die een prachtige zwaan werd"
Echt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Tijdens het eten wil hij graag zijn verhaal kwijt. Dus geeft niet of je wel of niet gezellig bentHoort hij toch niet
mja zuipen tast je geheugen wel eens aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Tijdens het eten wil hij graag zijn verhaal kwijt. Dus geeft niet of je wel of niet gezellig bentHoort hij toch niet
[..]
Ik ken dat ja. Jaren geleden een proeverij in Ierland gehad had ik dat ook.
En daarvoor een proeverij met collega's gehad precies zelfde verhaal. Maar dat kon ook komen door teveel drank
Dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*port in zij van Yippiemeneer* wakker worden
Nu is ze mooi? Jij kijkt een ander programma? Of kijk je helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet in verleden tijd kletsen![]()
Die foto's zijn jaren geleden gemaaktnu is ze mooi en hoopt ze dat de playboy belt
omfgquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
work for it babequote:
Was een leuk bedrijfsuitje. En ik was blij (en nog meer van mijn collega's) dat mijn man mee gingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zuipen tast je geheugen wel eens aan
wehehehe plus je hebt dan ook een chauffeurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een leuk bedrijfsuitje. En ik was blij (en nog meer van mijn collega's) dat mijn man mee ging
Die drinkt geen druppel maar vond het leuk hoe iedereen opeens *bats boem* dronken werd van hetzelfde drankje op hetzelfde momentje (bijna allemaal dan).
Dat was precies waarom wij zo blij waren dattie mee wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehehe plus je hebt dan ook een chauffeur
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme boulevard had playboy gebeld en die vonden het best wel een goed idee om roos te vragen voor de playboy
Ik vind dat niet hoor, maar madam zelf welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu is ze mooi? Jij kijkt een ander programma? Of kijk je helemaal niet?
Die stukjes dat ze apart in beeld komen en wel eens inzoomen zie ik nog steeds een lelijk wijf hoor
Eentje met een zonnebank bruin kleurtje en rimpels die mijn Oma nog niet eens heeft
Ja echt. Maar erg vind ik het niet hoorquote:
Verdomme boulevard had playboy gebeld en die vonden het best wel een goed idee om roos te vragen voor de playboy
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat niet hoor, maar madam zelf wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:43 schreef Tally het volgende:
Aaah nu lees ik het sarcasme HuppelkutjeSorry!
I always work for itquote:
Tuurlijk,al die puppies die dan de playboy gaan kopen hè...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I always work for it
Never getting it
Geld ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met de kutbladen in deze wereld?
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tuurlijk,al die puppies die dan de playboy gaan kopen hè...
ik had ooit die van sabine van bb1 gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbie
Hihi die had ik nog niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld ofzo.
Denk dat het blad beter verkoopt als ze voor mijn part een aantal dames uit singles vragen ipv elke keer een achtsterangs bner
zoals jij dusquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb die met Nicolette gekocht voor hubbie
Ik koop nooit de Playboy. Alleen heeft Nicolette wel wat vind ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ooit die van sabine van bb1 gekocht
Staan er interviews in?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:50 schreef YipYip het volgende:
[..]Echte mannen slaan de interviews over
*valt huilend en snikkend in Yippiemeneers armen*quote:
Shocking!!quote:
lucky guessquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*valt huilend en snikkend in Yippiemeneers armen*![]()
ik was toen een jong en puberend ventje dus ja dat moest ik hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop nooit de Playboy. Alleen heeft Nicolette wel wat vind ik.
En vind mijn man ook. Dus ik was eigenlijk het meest benieuwd naar de foto's maar onder het mom van: Kijk eens schat, speciaal voor jou gekocht, dus gekocht
Ik koop wel eens de Passiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen een jong en puberend ventje dus ja dat moest ik hebben
wehehhee ik eerder de foxy voor de gratis dvdsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel eens de Passie
Voor de platte foto's en de achterlijke verhalen
Die is idd wel heel erg, de Passie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel eens de Passie
Voor de platte foto's en de achterlijke verhalen
Oe die kan ik ook wel eens kopen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehhee ik eerder de foxy voor de gratis dvds
beetje huisvrouwen bekijken die zich bloot geven op de kamasutra beursquote:
Dan kunnen ze gelijk sluiten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld ofzo.
Denk dat het blad beter verkoopt als ze voor mijn part een aantal dames uit singles vragen ipv elke keer een achtsterangs bner
ruilen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
zo, vol.
*uitbuikt*
jammer dat ik er zo weinig van heb: ben er zo snel klaar mee
neh, doe maar niet, ik neem dit nadeel wel voor liefquote:
Owh.. Dat klinkt weer nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje huisvrouwen bekijken die zich bloot geven op de kamasutra beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |