Opa Joop heeft altijd Johnny Walkerquote:
halve flesquote:
quote:
ik heb laatst voor iemand Glenfiddich gehaald die moet goed te doen zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Opa Joop heeft altijd Johnny Walker
Maar ik wil best een Dimple of een uhm uhm shit... naam kwijt
dimplescotsch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Opa Joop heeft altijd Johnny Walker
Maar ik wil best een Dimple of een uhm uhm shit... naam kwijt
Dan eet ik die wel op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Tally het volgende:
Jeetje. Die ovenschotel ruikt zo lekker dat ik honger krijg en in de kasten gaat zoeken naar iets te bikken
Met kans dat ik dus zo niet meer mijn ovenschotel lust
dan moet ik toch echt hier aan denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik gooi overal vegeta overheen, veul lekkerder
[ afbeelding ]
Is ook best te doen. Maar vind ik niet 1 van de lekkerste.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb laatst voor iemand Glenfiddich gehaald die moet goed te doen zijn
Gewoon Dimplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dimplescotsch?
ik drink altijd johnny walker red label
quote:
ik bibber alvast voor jequote:
doet het niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet ik toch echt hier aan denken
[ afbeelding ]
Ik ben kei gezellig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]Heeft mijn man toch nog gezelschap tijdens het eten!
ik heb jaren gelden ooit whisky gehad en die was zo enorm lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Is ook best te doen. Maar vind ik niet 1 van de lekkerste.
[..]
Gewoon DimpleMaar is idd schotse wiskey.
Johnny Walker is ook best te doen. Maar .. zo gewoontjes vind ik gewordenqua smaak.
nu welquote:
dat zal best jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo wel ja, hahaha ja idd, die heb je ook. Maar mijn vegeta was er eerder hoor
Dat maakt niet uit. Tijdens het eten wil hij graag zijn verhaal kwijt. Dus geeft niet of je wel of niet gezellig bentquote:
Ik ken dat ja. Jaren geleden een proeverij in Ierland gehad had ik dat ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb jaren gelden ooit whisky gehad en die was zo enorm lekker
ik ben alleen het merk vergeten te vragen
Die kreeg kapsones en vond zichzelf prachtigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Die oh oh cherso doos![]()
De playboy mag dr bellen en "ken je het verhaal van het lelijke eendje die een prachtige zwaan werd"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |