Als ik geworpen heb (en klaar ben met BV) dan ga ik flink aan den whiskeyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb voor de verandering maar es coebergh gehaald
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Ik had een 'tikje te veel zout' in mn tonijnsalade gedaan omdat ik het verkeerde gat had opengemaakt
oh ipv de 3 kleine gaatjes het grote gat!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Ik had een 'tikje te veel zout' in mn tonijnsalade gedaan omdat ik het verkeerde gat had opengemaakt
Altijd lastig dat verkeerde gatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo mijn vader was een zoutfreakZo erg heb ik het nog nooit mee gemaakt.
Als hij zijn eten liet staan dan hoefde je dat ook echt niet van hem op te eten![]()
oew whisky denk dat ik dat vanaaf ook nog wel neemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik geworpen heb (en klaar ben met BV) dan ga ik flink aan den whiskeyEn aan het rauwe vlees
Dit komt echt heel triest overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excuse me? Bitch please.
Als jij denkt hier de bijdehandte persoon te kunnen zijn, die hier arrogant vaak niet al te grappige opmerkingen maakt, die wel grappig bedoelt zijn. Tevens denkt dat je alles bent, terwijl iedereen meteen door heeft dat je dat niet bent...
Dan sorry, maar die positie is al meer dan een jaar terug gevuld door moi.
So, chance your game, or gtfo
I'm messing with your mind.. When I'm finished, you will be terrifiedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
En toch ben ik evilerderder dan jij![]()
Ik ken dat ja. Mijn mama kookt ook niet zoutloosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles wat mijn mama maakt, of mijn oma, gaat de zoutpot nog een keer overheen
en die koken echt niet zoutloos
Ik heb Opa Joop vanmiddag een verjaardagskaart geschreven waarin stond dat zodra het weer kan ik meteen langs kom om een fles Whiskey soldaat te makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew whisky denk dat ik dat vanaaf ook nog wel neem
Doe dan ook niet zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit komt echt heel triest over![]()
Maar ik ben de kwaadste niet: je mag je spot hebben en houden. Op Fok! een begrip worden is niet een van mijn streven namelijk.
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik gooi echt zelden nog zout over me eten heen.
whahaha okee danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Mijn mama kookt ook niet zoutloos
[..]
Ik heb Opa Joop vanmiddag een verjaardagskaart geschreven waarin stond dat zodra het weer kan ik meteen langs kom om een fles Whiskey soldaat te maken
en ik heb het toch opgegeten. Bikkel als ik benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ipv de 3 kleine gaatjes het grote gat!?
eet smakelijk dan maar
heb je nu wel dorst zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het toch opgegeten. Bikkel als ik ben
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I'm messing with your mind.. When I'm finished, you will be terrified
cola?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb het toch opgegeten. Bikkel als ik ben
Ik doe gewoon zoals ik altijd ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo
Zeg maar braaf: Sorry tante Tally.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |