Jij bent goed in discussies hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben je hier zelf helemaal opgekomen![]()
Chapeau!
Wie ben jij, en waar haal jij de arrogantie vandaan om mijn positie binnen Singles over denkt te nemen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus kan ze voor alle vrouwen spreken..logisch inderdaad.
En ja, die heb ik ja.
Eenschquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die zeiken over dat een jongen "te lief" is en dan vervolgens gaan lopen zeiken dat ze een vriend hebben die ze niet met respect behandeld.... moe wordt je er van
quote:
met vleugeltjesquote:
Blauwe mitsu'squote:
daar had je nog maar net op tijd gecorrigeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm ja, met jou heb ik me ook kostelijk vermaakt
Oeh, cock fightquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waar haal jij de arrogantie vandaan om mijn positie binnen Singles over denkt te nemen?
quote:
quote:
Ik ben een jochie en jij en vrouw van middelbare leeftijd. Dat doet er niet echt toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Je kan als man inderdaad beter voor alle vrouwen sprekenJe bent geen man maar een jochie zo te lezen
nee, staat op m'n netvlies gebrandquote:
Zo lang nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwaardvechten? Ik geef het 5 minuten voor Ang3l zich hier meldt
Zie je niks van onder de dekensquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waar haal jij de arrogantie vandaan om mijn positie binnen Singles over denkt te nemen?
Dat zeg je wel door te zeggen dat jij weet wat alle vrouwen willen. Een badboy.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben een jochie en jij en vrouw van middelbare leeftijd. Dat doet er niet echt toe.
En ik zeg niet dat ik voor iedereen kan spreken.
quote:
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hihi
Wat wel zijn eigen schuld is he.
Je komt toch ook wel eens boven de dekensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je niks van onder de dekens
Als je gewoon had opgelet, had deze discussie helemaal niet hoeven bestaan. Met mijn opmerking ' Vrouwen willen een badboy met een goed karakter' wilde ik alleen zeggen dat vrouwen soms teveel willen of als ze het een hebben, het ander willen. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent goed in discussies he
Klein kind.
Ligt er maar net aan of de CV lekker staat te loeien of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt toch ook wel eens boven de dekens
Lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
ik ga vanavond maar es lekker zuipen heb nu 2 dagen weekend en dan vrijdag tot maandag weer werken
*breekt open*quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je gewoon had opgelet, had deze discussie helemaal niet hoeven bestaan. Met mijn opmerking ' Vrouwen willen een badboy met een goed karakter' wilde ik alleen zeggen dat vrouwen soms teveel willen of als ze het een hebben, het ander willen. Niets meer, niets minder.
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan wel met het licht uit natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed in crash dietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het laatste restje uit een zoutepindazakje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke. Ik ben een zoutfreak.. Maar dit was misschien iets te veel
om onder te liggen als je het koud hebtquote:
Zo mijn vader was een zoutfreakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, staat op m'n netvlies gebrand![]()
nu eten![]()
heb voor de verandering maar es coebergh gehaaldquote:
ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maar dat zijn ook acceptabele optiesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
om onder te liggen als je het koud hebtof wilt slapen
nee.. Ik had een 'tikje te veel zout' in mn tonijnsalade gedaan omdat ik het verkeerde gat had opengemaaktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het laatste restje uit een zoutepindazakje?
Excuse me? Bitch please.quote:
halve pot zout erover gegooid?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |