Dat is een ander type, met minder standen ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Nee, dat is een ander type.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......
Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een ander type, met minder standen ook.
Nee, ik heb een oudere versie van deze, dit is een heel ander type.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
quote:Ja, op zich is dat wel raar. De aanbieding voor buzzees moet toch al lang komen? Nu zitten mijn buzzees (waarvan er eentje heel graag de borstel wil kopen) zonder lader!Op zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden
quote:Dan laad je ze toch nog een keer op.Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
quote:Waarschijnlijk leveringen ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan laad je ze toch nog een keer op.
Maar ja, ik vind het heel erg onhandig hoe ze dit gedaan hebben. Ik snap ook echt de logica niet achter wel de borstels sturen maar niet de laders.
quote:ik gebruik hier nu sinds begin een kleine ronde borstel, en ik vind dat die wel heel snel verkleurd (maar volgens mij zijn de blauwe haartjes een soort indicatie voor wanneer je de opzetborstel moet vervangen), maar het is nog niet zo dat de borstelhaartjes schuin gaan staan of gespleten zijn, wat bedoel je eigenlijk met "slijten"??Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Die borstels zijn echt rete duur in vergelijk met de Oral-B.
Dit is het enige wat mij tegenhoudt om tot aanschaf over te gaan.
Ook vindt ik de borstels erg snel slijten en daar ben ik niet de enige in mijn buzzees hebben dezelfde ervaring.
Ben benieuwd hoe de ervaring hier is.
quote:Ik moet volgende maand naar de tandarts. Dus nog nietOp maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Zana het volgende:
hebben jullie nog commentaar gehad van de tandarts?
quote:Als je de link opent dan zie je rechtsonder op de pagina een pijl met een tekst erbij van 'standalone oplader bestellen'. Dan word je doorgelinkt naar een plek waar je alleen de oplader kunt kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Al mijn buzzees zijn enthousiast.
Maar op die Wehkamplink zag ik laatst niet de ¤59 optie, hoe zit dat dan?
quote:Ja... ik weet niet of het bij mij aanslag is, maar het is iig duidelijk zichtbaar. Mensen in mijn omgeving vielen het ook op.Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Zana het volgende:
Kun je echt verschil zien in de witheid van de tanden??? De kleur is bij mij hetzelfde gebleven, zover je dit kunt meten met de meter uit het boekje, hooguit dat de aanslag iets minder is, maar ik ben ook geen roker of rode wijn drinker.
quote:Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef OnsvirjouSA het volgende:
De buzzees die eerst geen electrische tandenborstel hadden zij erg enthousiast.
De buzzees met een Oral B vinden de Philips geen meerwaarde hebben.
Min punten:
- Hele dure borstels(HP Deskjet effect?)
- De om de 15 seconden hapering(=melding dat je een ander deel moet poetsen, Ik ben toch geen kind?!)
- Ervaring van oud Philips gebruikers....Het apparaat houdt het niet lang uit..1....2 jaar)
- Tandenborstel blijft niet echt makkelijk staan, valt snel om
- De lader bevat punten om borstels op te zetten alleen werkt dat niet lekker.
Positieve punten:
- Ziet er gelikt uit.
- Accu houdt het lang uit(twee weken, dus interessant voor vakantie).
quote:ben je Buzzee? dan moet diejene die jou de borstel heeft gegeven om te testen je e-mail opgeven bij Buzzer, 14 dagen later krijg je een mail met link naar de Wehkamp, daar kun een van de twee uitgebreide setjes of alleen de lader bijhorend bij je borstel bestellenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Berend. het volgende:
Wij willen er twee kopen. Waar kan ik dit doen?
quote:Ze blijven ook wel staan maar ze vallen makkelijk om als je er iets met je hand tegen aan komt.Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.
quote:Hoi Nicole,Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef BoostervanBuzzer het volgende:
@Five_Horizons: Wat vervelend dat het verzenden blijkbaar steeds niet goed gaat. Neem even contact met ons op via info@buzzer.nl zodat we het probleem hopelijk op kunnen lossen.
quote:je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben ook een buzzee(?) en mij zus is Buzzer
Maar als ik hier lees dat je een wankel reisladertje krijgt voor zestig euro ga ik toch een beetje twijfelen of ik hem straks wel wil houden.
Of valt het mee?
quote:Je krijgt als buzzee wel een reislader voor het bedrag van 59 euro hoor. De borstel (handler+opzetstukje) die je van je buzzer gekregen hebt mag je houden en voor 59 euro koop je daar een wankele inieminie instabiele reislader bij.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.
quote:Goed, maar voor normaal gesproken 170 euro krijg je twee tandenborstels èn een uitgebreid laadstation en een draagtas, en borsteltjes en ringetjes.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.
quote:Dat is de aanbieding voor buzzees inderdaad. 99 euro voor een complete set. Vandaar dat ik het contrast ook zo groot vind met 59 euro voor een reisladertje...Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed, maar voor normaal gesproken 170 euro krijg je twee tandenborstels èn een uitgebreid laadstation en een draagtas, en borsteltjes en ringetjes.
En in de link die hier stond was die 99 (is dat voor buzzers of buzzees?)
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is de aanbieding voor buzzees inderdaad. 99 euro voor een complete set. Vandaar dat ik het contrast ook zo groot vind met 59 euro voor een reisladertje...
Bij de eindpoll krijgen we meer informatie!!quote:Ongeveer in december zullen de handles teruggestuurd moeten worden. Tot die tijd kunnen Buzzers en Buzzees de handles dus testen.
Alleen jammer dat de batterij van de buzzees dat niet volhoudtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dit staat op de buzzerwebsite:
[..]
Bij de eindpoll krijgen we meer informatie!!
elke lader van een Philips is geschikt kwam ik achter...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de batterij van de buzzees dat niet volhoudt
Die van ons niet hoor...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke lader van een Philips is geschikt kwam ik achter...
Dus dat scheelt wel weer.
Wél als de nieuwe modellen verbeterd zijn of andere/nieuwe functies hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maakt het iets uit of dit een nieuw of (iets) ouder model is dan? Ik hoef niet perse het nieuwste van het nieuwste, zolang het maar beter werkt dan wat ik heb. En daarom heb ik de tandenborstel ook maar aangeschaft.
Nee, zo te zien niet.quote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef LieLie het volgende:
Maar is het dan niet een model dat nog niet uit is? Dat ie daarom gebuzzed wordt?
Dat dacht ik dus ook aanvankelijk. Een bedrijf wil weten hoe een nieuw product bevalt en vraagt aan buzzer om een test-panel op te richten. Maar aangezien er 10.000 buzzers voor deze campagne zijn (40.000 tandenborstels!!!!!) lijkt het toch op een mooi verkoop kanaal voor Philips en een leuke actie voor buzzer om een groot bestand op te bouwen!quote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef LieLie het volgende:
Maar is het dan niet een model dat nog niet uit is? Dat ie daarom gebuzzed wordt?
klopt, dit was me ook al opgevallen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de batterij van de buzzees dat niet volhoudt
volgens mij mag een buzzee de handle niet houden hoor......quote:.................. De borstel (handler+opzetstukje) die je van je buzzer gekregen hebt mag je houden.......................
Hey, wat leuk, iemand van Buzzerquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef BoostervanBuzzer het volgende:
Beste Buzzers en andere lezers,
Hier ben ik weer om hopelijk het één en ander op te helderen. Ten eerste ben ik blij met al jullie kritische noten. Alle feedback is natuurlijk welkom.
@Five_Horizons: Wat vervelend dat het verzenden blijkbaar steeds niet goed gaat. Neem even contact met ons op via info@buzzer.nl zodat we het probleem hopelijk op kunnen lossen.
@Berend: Je vraag is al beantwoordn door Zana, dat klopt allemaal helemaal, is het zo opgehelderd?
@Zana: Je vraagt je af of het klopt dat de Buzzees iets meer betalen voor een eenvoudiger pakket dan de Buzzers. Dat klopt. Hier hebben we voor gekozen om de Buzzers een net wat groter voordeel te geven omdat zij nog meer tijd en moeite steken in het testen, uitdelen en buzzen. Vandaar de verschillen tussen Buzzers en Buzzees.
Hebben jullie trouwens ook het forum van de campagne al bezocht? Veel plezier en tot buzz!
Nicole van Buzzer
Booster; meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
Ik heb het er met mijn mondhygiënist over gehad en hij zei dat die langwerpige tandenborstel minder goed de moeilijke plekjes kan benaderen en dat vind ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef IJST het volgende:
. Hij is heel erg positief over het ding en bij de na controles voor zijn gebit was de (tand)arts er ook zeer over te spreken!
Maar daarom is het borsteltje toch ook niet recht? Doordat de haartjes aan de uiteinden hoger zijn dan in het midden kan ik volgens mij juist wel bij lastige plekjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het er met mijn mondhygiënist over gehad en hij zei dat die langwerpige tandenborstel minder goed de moeilijke plekjes kan benaderen en dat vind ik ookDe achterkant van mijn voortanden vind ik moeilijk benaderbaar en meer plaatsen aan de binnenkant van mijn tanden en kiezen. Ik zou hem wel eens willen proberen met een ronde kop!
Ik ga de Sonicare niet kopen!
Nee? Nu wil ik het ook zien, hihi...quote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ieeeeieeeeeieee![]()
Hebben jullie ook dat mailtje van Buzzer gehad met een filmpje over hoe de tandenborstel een stroom water enz maakt?
Wat ranzig
http://www.buzzer.nl/content/campaigns/flexcare/film/werking.asxquote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee? Nu wil ik het ook zien, hihi...
Thx! Inderdaad ranzig haha, maar ik herken het wel. Ik poets mijn tanden tegenwoordig ook terwijl ik voorover gebogen boven de wasbak sta. Dat deed ik vroeger nooit....quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.buzzer.nl/content/campaigns/flexcare/film/werking.asx
Ik vind het maar een verwarrend gedoe! Wat mij betreft gaat die Sonicare zo snel mogelijk retourquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Zana het volgende:
Alweer een verandering, nu kunnen de Buzzees ook nog de kortingsbonnen van de Buzzers inleveren/ opsturen en 10¤ extra korting krijgen...Hopelijk hebben de mensen de dozen bewaard, want je moet de streepjescode opsturen.
Snapt iemand het nog? Elke paar dagen komen ze weer met nieuwe info...,
Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit makenquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Zana het volgende:
Alweer een verandering, nu kunnen de Buzzees ook nog de kortingsbonnen van de Buzzers inleveren/ opsturen en 10¤ extra korting krijgen...Hopelijk hebben de mensen de dozen bewaard, want je moet de streepjescode opsturen.
Snapt iemand het nog? Elke paar dagen komen ze weer met nieuwe info...,
Dat kan niet want zo lang gaat die batterij niet meequote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit maken
Weet je wat het is...je voelt je als Buzzer ook een beetje verantwoordelijk tegenover je Buzzees, je wilt gewoon niet dat ze zich verkocht voelen, want het zijn vaak mensen met wie je veel omgaat en als ze op jou aanraden op een aanbieding in gaan en later achterkomen dat ze teveel hebben betaald of andere problemen krijgen dan is dat gewoon niet leukquote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit maken
Mijnquote:Op maandag 15 november 2010 08:14 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Woensdag moet ik naar de tandarts. Meteen maar even zijn mening vragen. Ben ook benieuwd of hij nog opmerkingen heeft. Ik zag trouwens bij de kijkshop dat Oral B tegenwoordig ook sonische tandenborstels heeft. Dus daarmee zou je hetzelfde effect moeten kunnen behalen als in dat filmpje. Eigenlijk zouden ze deze twee tandenborstels(Philips Flexcare en de Oral B Sonische) moeten testen. Dan is het minder appels en peren vergelijken.
is het heel erg als ik jou vraag niet snap?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je nu doen?Moet je naar dat rapporteren, en dan wat?
Nou, je moet toch ondertussen wel eens je ervaring vertellen en insturen? Das toch het hele idee erachter?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:15 schreef Zana het volgende:
[..]
is het heel erg als ik jou vraag niet snap?
ben je Buzzer of Buzzee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, je moet toch ondertussen wel eens je ervaring vertellen en insturen? Das toch het hele idee erachter?
Ja, buzzer. En dan moet je gewoon simpel Ik vind dit stom omdat en/of ik vind dit leuk omdat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef Zana het volgende:
[..]
ben je Buzzer of Buzzee?
Buzzer---> inloggen op mijn Buzz en daar zie je de campagne staan en daar kun je ook rapporteren (op het papiertje met de pen klikken bij campagnes waar je aan meedoet) http://www.buzzer.nl/index.php
Buzzee----> http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum
nee, je schrijft als het ware een kort rapport, bijvoorbeeld hoeveel mensen je erover hebt verteld, wie je hebt laten testen, wat je zelfs ervan vondt, wat beter kan, wat je testers zeidenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, buzzer. En dan moet je gewoon simpel Ik vind dit stom omdat en/of ik vind dit leuk omdat?
Ik ben overduidelijk nieuw, ik weet niet wat ze van mij verwachten.
Kun jij mij misschien zeggen of er ook ronde borstesl komen/zijn voor deze tandenborstel? Ik kan met deze rechte tandenborstel niet goed achter mijn voortanden komen. Ik heb achter mijn voortanden iets opgeplakt gekregen omdat mijn voortanden instabiel zijn. Met een ronde borstel kan ik daar wel goed poetsen en dat is voor mij toch wel erg belangrijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef BoostervanBuzzer het volgende:
Die is er toch ook? Je hebt een lange en een korte borstel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
Kun jij mij misschien zeggen of er ook ronde borstesl komen/zijn voor deze tandenborstel? Ik kan met deze rechte tandenborstel niet goed achter mijn voortanden komen. Ik heb achter mijn voortanden iets opgeplakt gekregen omdat mijn voortanden instabiel zijn. Met een ronde borstel kan ik daar wel goed poetsen en dat is voor mij toch wel erg belangrijk.
ik wil een ronde borstel, geen lange of korte, gewoon een ronde!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die is er toch ook? Je hebt een lange en een korte borstel.
Die korte is zo goed als rond. Ik zie het punt even niet, hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil een ronde borstel, geen lange of korte, gewoon een ronde!
Jij hoeft het probleem niet te zien, ik héb het probleemquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die korte is zo goed als rond. Ik zie het punt even niet, hoor.
Nee die zijn enkel voor de oral-b verkrijgbaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef fokkieslim het volgende:
zijn er nog meer fijne hulpstukken te koop?
Als je op deze doelt, dan kan ik je melden dat die op de Sonicare nauwelijks werkt. Daar heb je dan toch echt de OralB voor nodig... Maar gelukkig hebben ze die al voor een tientje bij het Kruidvat tegenwoordigquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef fokkieslim het volgende:
zijn er nog meer fijne hulpstukken te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Het kieteld mijn hele mond weg. Ik heb het 2 week geprobeerd. Daarna was ik overgestapt naar mijn oude tanden borstelquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
@ Loll, referall links in je sig zijn niet toegestaan hier.
Waarom vind je de Sonicare niets?
Die link wilde ik gister invullen, maar werkte niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Nizno het volgende:
Hier gaan alle 4 de borstels terug, geen meerwaarde boven de vorige versie.
Net de poll ingevuld over verzorgingsproducten.
Zal het wel niet worden. Enige waar ik me druk om maak is mn shampoo en cremespoeling. Dus ik denk niet dat ik echt interessant ben om te laten buzzen.
Ik heb daarover nog helemaal geen bericht gehad. Alleen dat de actie tot en met 7 januari is verlengd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Anne het volgende:
*schop*
Voor de mensen die de boel terug willen/moeten sturen. Dat moet je dus nu gaan doen.
Ik moet ook even heel die meuk gaan verzamelen bij iedereen.
Ik vond de campagne trouwens maar matigjes, niet? Helemaal niet zo veel mail/interactie over gehad.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf, maar toch..
Dan ben jij denk ik buzzee? Alleen de buzzers hebben daar een mail over gehad voor zover ik weet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb daarover nog helemaal geen bericht gehad. Alleen dat de actie tot en met 7 januari is verlengd...
Ik ben wel een buzzer, ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik de kooppoll nog niet heb ingevuld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik buzzee? Alleen de buzzers hebben daar een mail over gehad voor zover ik weet.
ik tussen 1 en 31 jan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kreeg bericht dat ik hem voor 17/1 moet terugsturen.
quote:FlexCares+ van mede-testers
Jij hebt ervoor gekozen om jouw FlexCare+ te houden.
Zijn ook alle 3 de FlexCares+ uit je BuzzKit gekocht door je mede-testers? Dan hoef je niets terug te sturen.
Wanneer er nog één of meerdere FlexCares+ over zijn (die niet worden gekocht) stuur je deze gratis terug volgens deze instructies:
Doe de overgebleven (niet gekochte) FlexCares+ uit de Buzzkit in een bubbel-envelop (de borsteltjes hoef je niet terug te sturen). Heb je die niet? Op het postkantoor kun je er één kopen voor +/- 20 cent.
Noteer op de bubbel envelop jouw:
* Buzzernaam
* Voor- en achternaam
* Adres en woonplaats
Zo zien we dat jij de FlexCares hebt teruggestuurd.
Stuur de bubbel-envelop tussen 1 januari en 17 januari gratis naar onderstaand adres:
Buzzer
Service Bureau Jansen
Antwoordnummer 13500
5600 WE Eindhoven
je hebt natuurlijk ook nog de body, die je mag houden, maar ja nu heb je een eenvoudiger standaard en ook nog verzendkosten en moet extra moeite doen om de 10 ¤ korting terug te krijgen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Vlindur het volgende:
Nou heeft manlief besloten om het toch wel te doen. Gewoon de "buzzee" actie. en koopt dus die lader online bij de wehkamp. Krijgt ie alleen dat binnenste lader deel!Zonder die grijzestandaard waar de borstels ook op kunnen staan. Dat is echt belachelijk veel geld voor dat beetje plastic.
Die 10euro kon, maar dan moest die bon van de 10 euro korting binnen ZIJN op 31 december.. één keer raden op welke dag meneer besloot om het te houdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Zana het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk ook nog de body, die je mag houden, maar ja nu heb je een eenvoudiger standaard en ook nog verzendkosten en moet extra moeite doen om de 10 ¤ korting terug te krijgen...
Hm dat van die bubbelenvelop stond niet in de berichtgeving die ik zag... Maar goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef Vlindur het volgende:
D0h![]()
Mail goed lezen is ook een vak.
[..]
Mja, maar ik kan niet één handler in die grote doos doen, dus ik haal wel een envelopquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hm dat van die bubbelenvelop stond niet in de berichtgeving die ik zag... Maar goed.
De houders zijn ook niet aan ons toegestuurd in aparte verpakking, en ze worden toch vernietigd... Dus of ze daadwerkelijk heel aankomen maakt dan ook niet heel veel uit
Edit: waarschijnlijk heb ik dat mailtje van die bubbelenvelop niet gekregen omdat ik mijn eigen houder niet wilde houden, en ik dus het hele zwikkie moest terugsturen. Die van mij zitten nu dus op dezelfde manier in de doos als dat ik ze kreeg.
één van mijn buzzees kreeg deze week nog een mail dat de actie was verlengd t/m 7 januari, inklusieve de link naar de kortingscouponquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die 10euro kon, maar dan moest die bon van de 10 euro korting binnen ZIJN op 31 december.. één keer raden op welke dag meneer besloot om het te houden![]()
Ik denk dat ze dat wel laten weten..quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:40 schreef Zana het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk borstels gehouden hebben, 50% of 75%, maar dit zullen wij waarschijnlijk nooit te weten komen.
volgens mij moet je het bewijs dat je het hebt opgestuurd goed bewaren, stond volgens mij (??) ook in een van de mailtjes!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Zana het volgende:
heeft iemand een bevestigingsmail gekregen of alles goed is aangekomen wat teruggestuurd was, of het aantal overeenkwam met hun gegevens en zo of krijgen wij dat niet???
Het gaat in een envelop.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef twentemeisje het volgende:
Het moet naar een antwoordnummer dus vraag me af wat voor bewijs je daar dan van hebt...
Volgens mij krijg je alleen een verzendbewijsje als je iets als pakketje of aangetekend verstuurt? Maar dat kan ook aan mijn gebrekkige TNT-kennis liggen.
nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Pandora73 het volgende:
Alles wat niet door de brievenbus past (en dus als pakketpost verstuurd moet worden) krijgt toch een streepjescode waarmee je via Track&Trace de zending kunt volgen? Bij mijn pakketje staat in ieder geval dat hij de 7e is "Afgeleverd in postbus" dus ik ga ervan uit dat het goed komt.
Ja klopt natuurlijk, maar ik reageerde eigenlijk op Twentemeisje en daarvoor, over verzendbewijs enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.
Dat kun je laten storneren (terugboeken). Zolang ze geen handtekening van je hebben in ieder geval (en een akkoordverklaring via internet telt *niet* als handtekening).quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Zana het volgende:
Ja, het gaat voornamelijk om het aantal, bij de Insider actie met de Lumea waren ook een paar mensen die er problemen bij het terugsturen van die dingen hadden, weet niet hoe het is afgelopen trouwens, maar dan schrijven ze eventueel
alsnog iets van je rekening af....
Ik heb de omschrijving aangehouden die erboven stond. Wel aangegeven in de laatste vraag dat ik dit erg verwarrend vond. En dat er meer rare vragen tussen stonden. En dat de hele Buzz eigenlijk bijzonder onduidelijk was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:07 schreef Zana het volgende:
uit de Eindpoll
Aanraden
Hoe waarschijnlijk is het dat je de Sonicare FlexCare+ zou aanraden aan anderen? Geef aan op een schaal van 1 tot 10, waarbij:
1 = Zeer onwaarschijnlijk en 10 = Zeer waarschijnlijk.
en precies eronder in het balkje
Zeer waarschijnlijk = 1 Zeer onwaarschijnlijk = 10
Ja en nu???
Wel je naam erbij gezet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
quote:
Volgens mij ook, dus het gaat vast goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid.Zo stond het ook in de instructie toch?
Berichtje terug gehad. Ze vonden het wel vervelend, maar ze waarderen mijn eerlijkheid. Dus vandaag gaat het pakketje richting postkantoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:50 schreef Anne het volgende:
Zit ik hier te verkondigen dat het spul terug gestuurd moet worden.. vergeet ik het zelf.
Nouja... ik heb ze maar even een berichtje gestuurd. En direct ook maar even de eindpoll ingevuld.
Ik mag meedoenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:19 schreef Berend. het volgende:
Hehe, er is een nieuwe Buzzer actie! Een philips Blueray speler ofzo?
Link?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef Fratz het volgende:
Ik heb trouwens de Sonicare gehouden. Wat schetst mijn verbazing, hij is nu voor iedereen net zo duur op Wehkamp.nl. Beetje jammer, eigenlijk hebben we dus helemaal geen korting gekregen.
Mee eens! Rare poll was dat.... Ik ben sowieso niet zo te spreken over de service van Buzzer. Lekker rommelig allemaal en ook als je een berichtje schrijft over een actie duurt het soms wel een week voordat je iets hoort! Raar hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Pandora73 het volgende:
O dat zou wel leuk zijn... Maar goed, ik gok dat ik nu weer een jaar niks aangeboden krijg.
Ik kreeg wel een uitnodiging voor een sportpoll, maar jemig wat zit die poll krom in elkaar zeg.
Eerst vraag gaat over sport in club-/groepsverband, maar er staat maar een beperkt assortiment sporten bij, en anders moet je aangeven "Ik doe geen sport in club-/groepsverband." Alsof er geen andere club-/groepssporten bestaan dan dat rijtje... (Een optie "Ik doe een andere sport in club-/groepsverband" was wel handig geweest."
Bij de volgende vraag gaat het over duursport, en ook daar staat een beperkt rijtje. Maar als je aangeeft dat je geen duursport doet, krijg je vervolgens wel vragen over hoe vaak je dat doet, en waarom. (Waarbij "Nooit" en/of "Niet van toepassing" er niet bij staan.)
Vervolgens moet je een favoriet merk sportkleding kiezen (wederom ontbreken "Een ander merk" en "Ik heb geen favoriet merk") en een sporticoon met een heel beperkt rijtje (en inderdaad... weer geen mogelijkheid om "Anders" of "Geen" aan te geven).
Maar goed, ik doe niet aan sport zoals zij dat bedoelen, dus krijg toch geen uitnodiging.
Overigens herhaal ik graag nog even mijn eerdere vraag: heeft er al iemand een ontvangstbevestiging gehad? Ik niet namelijk...
Ik wacht vandaag nog af en dan neem ik rechtstreeks contact op met Philips. Misschien dat dat helpt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef Loll het volgende:
@tezz ga met een camera en je vriend naar het kantoor van buzzer en doe je verhaal.
Ik kreeg een paar dagen geleden een garantie bewijs in mijn postvak van buzzer, kan je daar niet wat mee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Tezz het volgende:
Even een kickje omhoog, want ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die (net als ik) niet zo'n goede ervaringen hebben met de nazorg van Buzzer in deze actie.
Mijn buzzee gaf bij mij op 22 februari aan dat zijn handler niets meer deed. Hij had hem net gekocht en na aankoop pas een week of drie in gebruik. Ik heb bij Buzzer geinformeerd en kreeg netjes bericht dat ik hem op mocht sturen namens mijn Buzzee en dat ik een nieuwe zou krijgen.
Op 23 februari heb ik de handler netjes opgestuurd en tot op heden heb ik nog geen nieuwe.
Diverse mailtjes over-en-weer. Uiteindelijk gaf Buzzer op 8 maart aan dat de handler toegezonden zou zijn.; Inmiddels is het 18 maart, maar ik heb hem nog niet gehad!
Ik schaam me diep richting mijn Buzzee (hij heeft de handler immers op mijn aanraden gekocht). Hij heeft de handler betaald, drie weekjes gebruikt en zit nu al een maand zonder!
En vanuit Buzzer........... stilte inmiddels! Ze reageren niet meer op mijn mailberichten.
Benieuwd hoe dit afloopt!
Nee, dat heb ik ook gehad. Maar het gaat om een handler van mijn buzzee, niet die van mijzelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar dagen geleden een garantie bewijs in mijn postvak van buzzer, kan je daar niet wat mee?
zei sturen je net zo hard weer terug naar buzzer hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wacht vandaag nog af en dan neem ik rechtstreeks contact op met Philips. Misschien dat dat helpt?
Ja, dat is een goede inderdaad. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik mopperen bij Wehkamp! (niet dat die er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar het gaat er mij om dat mijn buzzee gewoon snel geholpen wordt).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef Pandora73 het volgende:
In Nederland moet je altijd bij de verkoper van het product zijn. Dus de vraag is, bij wie heb je (of je buzzee, maar even algemeen) het product gekocht. Volgens mij bij Wehkamp toch? Die faciliteerden de verkoop, en daar heb je aan betaald volgens mij. (Ik heb het zelf niet gekocht, maar mijn buzzee zei dat hij het via Wehkamp moest doen.) Wellicht kan je buzzee daar contact mee opnemen?
O wacht, ik dacht dat je bij Buzzer al direct geen gehoor kreeg. Maar het gaat om een in de post vermist artikel. Tja dan ligt het wel wat anders ja, want dan heeft Wehkamp er niks mee van doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede inderdaad. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik mopperen bij Wehkamp! (niet dat die er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar het gaat er mij om dat mijn buzzee gewoon snel geholpen wordt).
Dan gok ik dat 'ie stuk is.quote:Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik toch bezig ben hier: ik snap niet hoe die UV reiniger werkt. Ik heb de borstels in de houders geplaatst richting de reiniger, deur dicht, stekker in stopcontact en op de groene knop gedrukt. Er lijkt niets te gebeuren. Ik zie geen blauwe kleur door het raampje en na 15 minuten ligt er ook geen vocht in het lekbakje. Doe ik iets fout?
Je hebt ook de kleinere Sonicare opzetborstels, die zijn iets goedkoper.quote:Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een grote kick. Heeft iemand enig idee waar je goedkope opzetborstels kunt kopen? Ik zag pas in het Blokker-krantje dat er 3 opzetborstels voor 25 euro in de aanbieding waren. Is dat goedkoop?
En voor die Oral-B tandenborstels zie ik nu overal namaakborstels opduiken. Is iemand die al tegengekomen voor de Sonicare?
Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
Buzzer is weer een nieuwe ronde aan het doen met de sonicare.
Just try itquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart was.
Maar ik heb me opgegeven, en kon op voltooien klikken. Is het nu dan zeker dat ik dat ding ook krijg of kan ik nog 'uitgeloot' worden?
Als het bij je actieve campagnes staat wel, lijkt mij. Mijn vorige staat er namelijk nog tussen (cool best ranzige juicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart was.
Maar ik heb me opgegeven, en kon op voltooien klikken. Is het nu dan zeker dat ik dat ding ook krijg of kan ik nog 'uitgeloot' worden?
Hier is er net ook eentje kapotgegaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tandenborstel is kapot.Hij ging vorige week uit zichzelf aan, toen leeg laten gaan en weer op de oplader gezet. Nu gaat hij aan als hij op de oplader wordt gezet... en stopt als ik hem er weer afhaal. Hij kan ook niet meer aan.
Moet maar even contact opnemen met Philips... ik heb het garantiebewijs nog!
Ze hadden vandaag al de nieuwe bezorgd, maar ik was niet thuis. Nu komen ze morgen. Erg goede service.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
Hier is er net ook eentje kapotgegaan.
Morgen maar even bellen.
Goeie vraag.. Daar moet ik nog naar op zoek, zul je zien dat ik die niet kan vinden..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag al de nieuwe bezorgd, maar ik was niet thuis. Nu komen ze morgen. Erg goede service.
Heb je de brief nog??
Ik heb hem digitaal gekregen, per mail. Misschien zit ie nog in je mailbox.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
Goeie vraag.. Daar moet ik nog naar op zoek, zul je zien dat ik die niet kan vinden..
Oh dan zal ik even kijken, ik gooi zelden iets wegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem digitaal gekregen, per mail. Misschien zit ie nog in je mailbox.
Ik krijg hem ook zaterdag pas, ach... heb nog een oude oralB die het ook doet, maar wel aan vervanging toe is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:42 schreef Rauzer het volgende:
, nu al? Ik krijg hem pas volgende week!
Hier net zo hoor, maar alles ziet er schoon uit en verder geen gebruikssporen als krassen oid. Hij begon bij mij ook niet in de opstartmodus, moet je hem even op de lader zetten en dan de aanknop 2 seconden indrukken tot je 2 piepjes hoort.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:46 schreef Zana het volgende:
de opzetborstel zal toch wel nieuw zijn, of is die ook "gereinigd"?![]()
hier ook de HX6950, op het handvat zat geen folie over de knopjes, verder lijkt de tandenborstel wel schoon (maar misschien toch niet helemaal nieuw als je beter kijkt), de opzetborstel heeft een kapje, maar zit ook niet in folie en er brandt één lampje van de drie, dus is wel iets opgeladen, denk dat die in volle modus begint en ook niet in de opstartmodus, even opzoeken, hoe ik dat instel
Hoe weet je dan dat hij daar niet in is begonnen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier net zo hoor, maar alles ziet er schoon uit en verder geen gebruikssporen als krassen oid. Hij begon bij mij ook niet in de opstartmodus, moet je hem even op de lader zetten en dan de aanknop 2 seconden indrukken tot je 2 piepjes hoort.
Omdat je het op dezelfde manier uitzet en je dan maar 1 piepje hoort, stond in de handleidingquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij daar niet in is begonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |