abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:53:33 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87677908
Anne gelooft dat er weer genoeg FOK!kers mee mogen doen met de campagne :9. Dus een nieuw topic is wel op zijn plaats dacht ik zo.

Begin oktober gaat de campagne in ieder geval van start. Dus tot die tijd, uhh, voorpret?
We zijn begonnen.

[Buzzer] Philips Sonicare FlexCare
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Boks-Chick maandag 18 oktober 2010 @ 16:54:14 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87677943
Ze zijn in ieder geval erg mooi vind ik :@
lolwut
pi_87677963
Ik vraag het na over die aanbieding bij Kruidvat. Moeder is alleen aan de andere kant van het land dus ik hoop dat pa het kan vinden, woehaha
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:55:04 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87678004
Die uit de OP is mijn oudere versie, we kregen een andere.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:02:07 #5
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87685847
Afgelopen zaterdag de buzzkit gekregen. Gedurende het weekend de Sonicares voor de buzzees opgeladen. Hebben jullie 3 kleine of grote tandenborstels geleverd gekregen voor de buzzees?
pi_87686108
3 kleine (ronde), maar er zijn blijkbaar ook mensen die 3 grote (lange) hebben gekregen (stond op het flexcareplusforum), en in mijn setje zat een grote en een kleine

[ Bericht 9% gewijzigd door Zana op 18-10-2010 20:37:59 ]
pi_87687059
Ik heb ook 4 kleine borstels en 1 grote. De grote heb ik 1 keer gebruikt. Deze is te groot vind ik zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door OnsvirjouSA op 18-10-2010 20:29:28 (aantal aangepast) ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:24:43 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87687097
Ik had vier klein en 1 groot of zo. Ik wil juist groot.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:35:46 #9
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87687654
Ik heb dus ook 4 kleine en 1 grote. Ik heb zelf de Sonicare Healthywhite van de vorige buzz en een Sonicare Elite (zelf gekocht 3/4 jaar geleden). Daarbij gebruik ik altijd de grote, die vind ik het fijnst. Maar goed, moeten mijn buzzees het eerst maar eens proberen met de kleine borstels.
pi_87689199
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:08:38 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87689304
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Dat is een ander type, met minder standen ook.
pi_87689472
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......

Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:12:09 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87689503
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]

Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......

Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
Nee, dat is een ander type.
pi_87689595
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is een ander type, met minder standen ook.
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:44 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87689647
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
Nee, ik heb een oudere versie van deze, dit is een heel ander type.

Wij hebben iets met een 900serie, oud en nieuw
pi_87690143
Ik heb zaterdag ook deze borstel binnengekregen. Er zaten vijf dezelfde borsteltjes bij (2 in de doos en 3 bij de losse handsets).
Ik poets nu meestal met de hand maar heb ook een OralB. Gisteren heb ik hem voor het eerst geprobeerd, en hij trilt wel een stuk minder dan de OralB. En omdat het borsteltje heel zacht is, lijkt het net of hij "niks doet". Maar toch werkt het wel. En de mindere herrie dan de OralB is in ieder geval een groot voordeel!

Een setje ben ik al kwijt aan een collega die het wel wilde uitproberen; de andere twee ben ik nog mee bezig. Maar het feit dat er maar 1 lader in het hele pakket zit, vind ik dat wel lastig.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_87763348
Ik heb hem vandaag binnengekregen.

Ziet er wel netjes uit, alleen ik vind de oplader wel een fragiel iets, lijkt net of dat de standaard niet opgeladen wordt. Ik ben meer een KLIK iemand;)
pi_87763504
Ik heb mijn laatste handler vandaag uitgedeeld aan een vriendin. Ze wil graag een nieuwe kopen, dus dan is dit de perfecte actie....
pi_87788608
Beste Buzzers en andere lezers,

Ik ben Nicole van Buzzer en ben eens aan het rondkijken wat er online allemaal gezegd wordt over de campagne en de FlexCare+. Ik zie dat jullie hier uitgebreid met elkaar praten over de FlexCare+, leuk!

Over de borsteltjes kan ik misschien iets voor jullie ophelderen. Iedereen heeft drie kleine borsteltjes gekregen voor de tandenborstels die je uitdeelt. Bij je eigen borstel zit als het goed is een klein en groot borsteltje.

Blijf vooral jullie meningen uitwisselen via dit forum. Ook via www.flexcareplusbuzz.nl kun je je feedback kwijt en reacties van andere Buzzers en Buzzees lezen. Als je eventuele vragen plaatst in één van de vragen topics, ben je er bovendien zeker van dat je van mij of één van mijn collega's een antwoord krijgt.

Veel plezier met poetsen en buzzen!

Nicole van Buzzer
Booster – meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
pi_87906286
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden :{
Spoilers!
pi_87906512
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden :{
Ja, op zich is dat wel raar. De aanbieding voor buzzees moet toch al lang komen? Nu zitten mijn buzzees (waarvan er eentje heel graag de borstel wil kopen) zonder lader!
pi_87908487
mijn buzzees kregen wel een e-mail met link naar de Wehkamp, waar ze de borstel kunnen bestellen (ook als ze alleen de lader willen, maar dat blijkt niet zo duidelijk op de eerste pagina te staan, daarvoor moesten ze ergens doorklikken of zo)
pi_87913014
Ik heb ook een mail gekregen met een aanbieding maar ik snap er nog niet heel veel van. Morgen even beter kijken.
Spoilers!
pi_87917628
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:23:38 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87919834
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
Dan laad je ze toch nog een keer op.

Maar ja, ik vind het heel erg onhandig hoe ze dit gedaan hebben. Ik snap ook echt de logica niet achter wel de borstels sturen maar niet de laders.
pi_87920643
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan laad je ze toch nog een keer op.

Maar ja, ik vind het heel erg onhandig hoe ze dit gedaan hebben. Ik snap ook echt de logica niet achter wel de borstels sturen maar niet de laders.
Waarschijnlijk leveringen ofzo.
pi_87925867
Misschien is een lader in verhouding veel duurder dan de bodies. Op het flexcareforum staat trouwens dat de teruggestuurde tandenborstels deels verniedigd worden en deels voor promotiedoeleinden (wat moet ik mij daaronder voorstellen???) gebruikt worden.
pi_87932721
Ok, dit is dus de aanbieding:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)tbkb5lCjCPAOOwy&cm_l

Je kunt een complete set met alles erop en eraan kopen en dan mag je de borstel houden die je al hebt voor 99 euro. Of je kunt een lader kopen voor 59 euro.

Ik heb als Buzzee nooit de complete set gezien die jullie als Buzzers hebben gekregen, ik heb alleen de tandenborstels van vrienden gezien. Wat is nou zo'n sanitizer? En wat is een UV reiniger?

Verder: als je een set koopt via die link, kan je er ook voor 14.95 4 borsteltjes voor kopen. Zou dat een mooie aanbieding zijn?
Ik zie nu dat de set met de borstels 3 weken levertijd heeft terwijl de gewone set direct leverbaar is.
Spoilers!
pi_87934039
UV reiniger en sanitizer zijn hetzelfde, een UV lampje om de bacteriën op je opzetborstel af te doden, in mijn ogen echt niet noodzakelijk, maar de producent zal daar zeker anders over denken....
4 opzetborstel kosten normaal zeker boven de 20 Euro, ik denk zo rond de 24 Euro

bij mijn testset wat ik van buzzer kreeg zit nog een opbergetui, voor wanneer ik op reis ga, een lader, een grote en een kleine opzetborstel en de body (het is een testset voor tandartsen en niet voor verkoop bestemd staat op de doos, dus je zult het zo waarschijnlijk ook niet in de gewone winkel tegen komen)
pi_87934411
Die borstels zijn echt rete duur in vergelijk met de Oral-B.
Dit is het enige wat mij tegenhoudt om tot aanschaf over te gaan.
Ook vindt ik de borstels erg snel slijten en daar ben ik niet de enige in mijn buzzees hebben dezelfde ervaring.
Ben benieuwd hoe de ervaring hier is.
pi_87934899
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Die borstels zijn echt rete duur in vergelijk met de Oral-B.
Dit is het enige wat mij tegenhoudt om tot aanschaf over te gaan.
Ook vindt ik de borstels erg snel slijten en daar ben ik niet de enige in mijn buzzees hebben dezelfde ervaring.
Ben benieuwd hoe de ervaring hier is.
ik gebruik hier nu sinds begin een kleine ronde borstel, en ik vind dat die wel heel snel verkleurd (maar volgens mij zijn de blauwe haartjes een soort indicatie voor wanneer je de opzetborstel moet vervangen), maar het is nog niet zo dat de borstelhaartjes schuin gaan staan of gespleten zijn, wat bedoel je eigenlijk met "slijten"??

in het verleden hebben wij de lange borstels gebruikt op de healthy white en daar zijn de borstelharen bij mijn partner echt schuin gaan staan, bij mij niet (volgens mij ligt het dan ook eraan hoe hard je met de borstel poetst en hoe veel maanden je ermee doet, net als bij een gewone handtandenborstel, en omdat de opzetborstels zo duur zijn heb je toch sneller de neiging om er langer dan 3 maanden mee te doen)
pi_87935415
op een ander forum las ik nog dat de poetsbewegingen bij een oralB en een sonicare heel verschillend zijn en dat het na de sonicare wel schoon aanvoelt, maar in vergelijking met de oralB "minder schoon" is, omdat de tussenruimtes niet zo goed gereinigd worden...blijkbaar kun je dat ook met die verftabletten aantonen, maar hoe het nu precies zit, weet ik niet

ik poets nu sinds enkele jaren met een sonicare, maar mijn tandarts moet gewoon nog elk jaar tandsteen verwijderen (of dat nu ook echt noodzakelijk is of dat die dat gewoon doet, omdat ik het toch van de verzekering terug krijg, is mij niet helemaal duidelijk), maar ik heb nog nooit echt positief commentaar gekregen van mijn tandarts, hij heeft er eigenlijk ook nooit een opmerking over gemaakt, alleen een Engelse die er korte tijd gewerkt heeft zei tegen mij dat ik ook mijn tong eens moest gaan poetsen...nu daar ga ik echt over mijn nek, of met handtandenborstel of sonicare, maar dat kan ik echt niet gaan doen...

hebben jullie nog commentaar gehad van de tandarts?
pi_87935714
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Zana het volgende:

hebben jullie nog commentaar gehad van de tandarts?
Ik moet volgende maand naar de tandarts. Dus nog niet :D

De haartjes gaan ook al iets uit elkaar staan. Dat heb ik bij mijn huidige Oral B nog niet gehad.
Je borstel langer dan 3 maanden gebruiken is niet echt hygienisch of je moet je borstel constant gaan uitkoken.

Mijn ervaring is dat de tussenruimtes juist met de oral B beter gereinigd worden omdat de haartjes recht op je tanden komen. Door de kleinere kop kom ik ook beter achter mijn verstandskiezen.
pi_87935819
oh, bij de wehkamp komen natuurlijk ook nog bezorgkosten bij voor de Buzzees lees ik net (minimaal 4.95 Euro)
pi_88002115
Zo, ik heb een set voor 99 euro besteld bij Wehkamp, het zal als het goed is donderdag worden geleverd. Ik heb maar niet die set besteld met de borsteltjes, die had een levertijd van 3 weken.

Vreemd trouwens dat Wehkamp. Nadat ik met iDeal had betaald, kreeg ik een scherm waarop ik de bezorgdag kon aangeven en daar stond bij dat het een euro kost om thuis te laten bezorgen (3 voor 's avonds bezorgen). Hoe gaan ze die euro van me innen dan? En ik heb geeneens een andere mogelijkheid dan thuisbezorgen. Weird.
Spoilers!
pi_88004549
ben benieuwd, normaal zijn de bezorgkosten echt hoger (4.95 Euro bij afhalen bij een servicepunt, 5.95 Euro bij aflevering thuis overdag en 7.95 Euro bij aflevering op di, woe, do avond voor dit soort apparatuur), tenzij ze het ondertussen hebben aangepast

de aparte oplader die de buzzee's kunnen bestellen is niet dezelfde die in mijn testpakket zat en daar zit dan ook geen reisetui of grote opzetborstel bij, ze krijgen dus voor 59 Euro een eenvoudiger pakket dan het pakket wat de buzzer voor 49 Euro kan houden, klopt dat? :?

[ Bericht 4% gewijzigd door Zana op 26-10-2010 23:30:27 ]
pi_88005560
sorry, knopjes verwisselt
pi_88005677
Ik probeer 'm nu een paar dagen... En ik vind 'm werkelijkwaar geweldig *O*

Mijn tanden zijn witter, mijn tandvlees ziet er beter uit, tanden zijn gladder. Ik houd 'm :Y
pi_88017395
Kun je echt verschil zien in de witheid van de tanden??? De kleur is bij mij hetzelfde gebleven, zover je dit kunt meten met de meter uit het boekje, hooguit dat de aanslag iets minder is, maar ik ben ook geen roker of rode wijn drinker.
pi_88018956
Ik heb net het e-mailadres van mijn eerste buzzee geregistreerd (die is per vandaag over naar een nieuwe internetprovider dus dat adres was nog niet bereikbaar, en we wilden niet dat mails en eventuele aanbiedingen in het luchtledige zouden verdwijnen), die is nu een weekje aan het testen en heel erg enthousiast.
Mijn tweede set heb ik vandaag ook uitgegeven, daar moet ik nog een e-mailadres van krijgen.

Zelf heb ik wel het idee dat mijn tanden gladder zijn (witter heb ik niet op gelet) en dat bepaalde plekjes waar ik met de Oral-B niet bij kon, nu wel makkelijker bereikt worden (ik gebruik het kleine borsteltje, mijn vriend de grote). Mijn vriend heeft ook wel het idee dat het iets scheelt, maar hij heeft net te horen gekregen dat hij een ernstigere paradontitis heeft dan verwacht, en nu moet er van alles verbouwd worden dus gebit is nu even een gevoelig onderwerp zullen we maar zeggen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:41:55 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88030209
Al mijn buzzees zijn enthousiast.

Maar op die Wehkamplink zag ik laatst niet de ¤59 optie, hoe zit dat dan?
pi_88031067
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Al mijn buzzees zijn enthousiast.

Maar op die Wehkamplink zag ik laatst niet de ¤59 optie, hoe zit dat dan?
Als je de link opent dan zie je rechtsonder op de pagina een pijl met een tekst erbij van 'standalone oplader bestellen'. Dan word je doorgelinkt naar een plek waar je alleen de oplader kunt kopen.
pi_88084403
De buzzees die eerst geen electrische tandenborstel hadden zij erg enthousiast.
De buzzees met een Oral B vinden de Philips geen meerwaarde hebben.

Min punten:
- Hele dure borstels(HP Deskjet effect?)
- De om de 15 seconden hapering(=melding dat je een ander deel moet poetsen, Ik ben toch geen kind?!)
- Ervaring van oud Philips gebruikers....Het apparaat houdt het niet lang uit..1....2 jaar)
- Tandenborstel blijft niet echt makkelijk staan, valt snel om
- De lader bevat punten om borstels op te zetten alleen werkt dat niet lekker.

Positieve punten:
- Ziet er gelikt uit.
- Accu houdt het lang uit(twee weken, dus interessant voor vakantie).
pi_88084677
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Zana het volgende:
Kun je echt verschil zien in de witheid van de tanden??? De kleur is bij mij hetzelfde gebleven, zover je dit kunt meten met de meter uit het boekje, hooguit dat de aanslag iets minder is, maar ik ben ook geen roker of rode wijn drinker.
Ja... ik weet niet of het bij mij aanslag is, maar het is iig duidelijk zichtbaar. Mensen in mijn omgeving vielen het ook op.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:23:31 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88084794
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef OnsvirjouSA het volgende:
De buzzees die eerst geen electrische tandenborstel hadden zij erg enthousiast.
De buzzees met een Oral B vinden de Philips geen meerwaarde hebben.

Min punten:
- Hele dure borstels(HP Deskjet effect?)
- De om de 15 seconden hapering(=melding dat je een ander deel moet poetsen, Ik ben toch geen kind?!)
- Ervaring van oud Philips gebruikers....Het apparaat houdt het niet lang uit..1....2 jaar)
- Tandenborstel blijft niet echt makkelijk staan, valt snel om
- De lader bevat punten om borstels op te zetten alleen werkt dat niet lekker.

Positieve punten:
- Ziet er gelikt uit.
- Accu houdt het lang uit(twee weken, dus interessant voor vakantie).
Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.
  Moderator donderdag 28 oktober 2010 @ 22:50:56 #46
18653 crew  D.
pi_88086067
ah, hier zitten jullie 8-)
pi_88090758
Wij willen er twee kopen. Waar kan ik dit doen?
pi_88091760
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Berend. het volgende:
Wij willen er twee kopen. Waar kan ik dit doen?
ben je Buzzee? dan moet diejene die jou de borstel heeft gegeven om te testen je e-mail opgeven bij Buzzer, 14 dagen later krijg je een mail met link naar de Wehkamp, daar kun een van de twee uitgebreide setjes of alleen de lader bijhorend bij je borstel bestellen

ben je zelfs Buzzer krijg je aan het eind van de testperiode de eindpoll, daar moet je aangeven wat je gaat houden, je eigen testsetje voor 49 Euro of iets anders (mogelijkheiden kun je vinden in je eigen Buzzeraccount, klikken op het i achter Campagnes waar je aan meedoet en dan bij Aanbiedingen of in de e-mail die je hierover hebt gekregen, als het goed is dan is het deze link: http://www.buzzer.nl/secure/fcplus-aanbiedingen.php ), maar hoe je die extra's dan krijgt is mij ook nog niet helemaal duidelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door Zana op 29-10-2010 01:19:08 ]
pi_88098741
Jeej, wij hebben onze tandenborstel gisteren binnengekregen en hebben eindelijk onze eigen lader en kunnen dus weer poetsen. Er zitten trouwens 2 laders bij het dure pakket, een met UV reiniger erbij en een reislader. Die laatste is de lader die je voor 59 euro kunt kopen.
Spoilers!
pi_88105148
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.
Ze blijven ook wel staan maar ze vallen makkelijk om als je er iets met je hand tegen aan komt.
Bijvoorbeeld als je wat van je pliset wilt pakken.
pi_88106324
Ik heb nog steeds geen borstels voor de Buzzees, ondanks dat ik al twee keer de mededeling gekregen heb dat ze ze gingen nasturen... *O*

:')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:51:28 #52
18653 crew  D.
pi_88113142
Ik heb er 4, en 3 gaan er sowieso terug :P
pi_88116041
Wij houden er iig 2 :Y
pi_88116516

Hier ben ik weer om hopelijk het één en ander op te helderen. Ten eerste ben ik blij met al jullie kritische noten. Alle feedback is natuurlijk welkom.

@Five_Horizons: Wat vervelend dat het verzenden blijkbaar steeds niet goed gaat. Neem even contact met ons op via info@buzzer.nl zodat we het probleem hopelijk op kunnen lossen.

@Berend: Je vraag is al beantwoordn door Zana, dat klopt allemaal helemaal, is het zo opgehelderd?

@Zana: Je vraagt je af of het klopt dat de Buzzees iets meer betalen voor een eenvoudiger pakket dan de Buzzers. Dat klopt. Hier hebben we voor gekozen om de Buzzers een net wat groter voordeel te geven omdat zij nog meer tijd en moeite steken in het testen, uitdelen en buzzen. Vandaar de verschillen tussen Buzzers en Buzzees.

Hebben jullie trouwens ook het forum van de campagne al bezocht? Veel plezier en tot buzz!

Nicole van Buzzer
Booster; meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
pi_88116649
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef BoostervanBuzzer het volgende:

@Five_Horizons: Wat vervelend dat het verzenden blijkbaar steeds niet goed gaat. Neem even contact met ons op via info@buzzer.nl zodat we het probleem hopelijk op kunnen lossen.

Hoi Nicole,

Ik heb gistermiddag om half zes al een e-mail verstuurd (17.27 uur) als antwoord op een e-mail van Barbera. :)
pi_88121955
Ik meld me hier ook als Buzzer, had het topic nog niet eerder ontdekt!

Indruk tot nu toe is zeer positief maar weet alleen niet zeker of ik het het geld wel waard vind. Wel was mijn tandarts zeer te spreken over mijn opeens veel schonere gebit, dus dat is wel weer mooi!

Verder heb ik er eentje uitgedeeld aan mijn neefje wiens mond flink is verbouwd omdat hij nooit echt zijn tanden poetste en vanwege een enorme angst voor de tandarts er ook nooit heen ging. Hij is heel erg positief over het ding en bij de na controles voor zijn gebit was de (tand)arts er ook zeer over te spreken!
pi_88124809
@Nicole: een van mijn buzzees heeft zijn bestelling via Wehkamp binnen (de oplader van 59 euro) en het is echt maar een campingladertje. Een superklein instabiel ding. Ik schaam me een beetje dat ik als buzzer hem dit 'heb aangepraat' (hoewel het natuurlijk wel zijn eigen keuze is geweest om uiteindelijk te bestellen).
pi_88125248
Die campinglader is volgens mij ook letterlijk een reislader. Ik kreeg die er bij het grote pakket ook bij, naast de grote lader met UV dinges. Ik vind het voornamelijk handig dat we nu twee laders hebben saampjes, op vakantie gaat de ouderwetse tandenborstel mee.
Je Buzzee heeft toch uiteindelijk geen 59 euro aan die campinglader uitgegeven maar aan een normaal peperdure tandenborstel eigenlijk?

Hoe is het met jullie borsteltjes? Bij die van mij staan de haren al een beetje wijd maar bij mijn vriend nog niet. En ik moet vaak tegen hem zeggen dat hij niet zo moet 'poetsen' met dat ding. Ik let juist beter op niet hard drukken enzo....
Spoilers!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:06:10 #59
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_88125576
Komt er ook bericht wanneer en hoe je ze terug moet sturen?
Ik heb 4 tandenborstels die retour gaan....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88135636
Ik ben ook een buzzee(?) en mij zus is Buzzer ;)

Maar als ik hier lees dat je een wankel reisladertje krijgt voor zestig euro ga ik toch een beetje twijfelen of ik hem straks wel wil houden.
Of valt het mee?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:43:08 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_88137388
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben ook een buzzee(?) en mij zus is Buzzer ;)

Maar als ik hier lees dat je een wankel reisladertje krijgt voor zestig euro ga ik toch een beetje twijfelen of ik hem straks wel wil houden.
Of valt het mee?
je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88137535
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.
Je krijgt als buzzee wel een reislader voor het bedrag van 59 euro hoor. De borstel (handler+opzetstukje) die je van je buzzer gekregen hebt mag je houden en voor 59 euro koop je daar een wankele inieminie instabiele reislader bij.
pi_88137583
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

Goed, maar voor normaal gesproken 170 euro krijg je twee tandenborstels èn een uitgebreid laadstation en een draagtas, en borsteltjes en ringetjes.
En in de link die hier stond was die 99 (is dat voor buzzers of buzzees?)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:52:22 #64
22592 crew  Ole
pi_88137659
ik vind het toch een hoop geld hoor. Heb onlangs een gewone Philips gekocht voor een tientje, en die doet het ook prima! Kreeg complimenten van de tandarts over mijn poetsen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_88137839
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Goed, maar voor normaal gesproken 170 euro krijg je twee tandenborstels èn een uitgebreid laadstation en een draagtas, en borsteltjes en ringetjes.
En in de link die hier stond was die 99 (is dat voor buzzers of buzzees?)
Dat is de aanbieding voor buzzees inderdaad. 99 euro voor een complete set. Vandaar dat ik het contrast ook zo groot vind met 59 euro voor een reisladertje...
pi_88140156
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat is de aanbieding voor buzzees inderdaad. 99 euro voor een complete set. Vandaar dat ik het contrast ook zo groot vind met 59 euro voor een reisladertje...
Precies wat ik bedoel :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:58:50 #67
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88154322
Ik meld me ook even hier... ik ben de tandenborstel ook aan het buzzen. Samen met mn man, zoon en een collega. Tot nu toe erg goede ervaringen :Y Fijne gladde tanden... geen bloedend tandvlees meer *O*
Make love, not war ☮
pi_88154573
Hier ook gebuzzed, mijn O+ is om en heeft 'm besteld, we gebruiken 'm samen met twee aparte borstels uiteraard ;) . Mijn vader en mijn zwager bestellen 'm ook, er gaat er dus maar 1 retour.

Ik moest zelf errug wennen aan dat gekriebel in mijn mond, maar je krijgt er wel een lekker schoon gebitske van. Wij vonden het wel de moeite voor die 49 euro. Ik vind de aanbieding voor de buzzees een tegenvaller, ik had gedacht dat zij uiteindelijk ook de grote lader plus reisset zouden krijgen...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:08:23 #69
114177 Diaan73
pi_88154674
Van dat gekriebel had ik ook last inderdaad... :Y

Maar moeten jullie nu al beslissen? Ik heb hem net 2 weken... en je mag hem toch 3 maanden buzzen??
Make love, not war ☮
pi_88154747
Ik weet niet of er al een beslissing genomen moet worden Diaan, de buzzees kregen de aanbieding gisteren en waren er eigenlijk na een paar dagen testen al uit dat ze 'm wilden houden.

Ik zal de mails van buzzer nog eens nalezen, ik heb zelf nog niets besteld trouwens dus ik moet 't sowieso nog ff checken. :@
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:27:19 #71
114177 Diaan73
pi_88155348
Dit staat op de buzzerwebsite:

quote:
Ongeveer in december zullen de handles teruggestuurd moeten worden. Tot die tijd kunnen Buzzers en Buzzees de handles dus testen.
Bij de eindpoll krijgen we meer informatie!!
Make love, not war ☮
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:10:11 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88181672
:o ik ben ook een buzzee? ofwel ik kreeg er 1 van mijn collega om te testen :D voelt wel lekker aan tot nu toe alleen de 1e dagen schrok ik me wild van het gekietel :D
Of ik hem ga aanschaffen.. vind het best een hoop geld voor "een" tandenborstel (kan nog veranderen he, begin net met testen)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:16:48 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88181881
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dit staat op de buzzerwebsite:

[..]

Bij de eindpoll krijgen we meer informatie!!
Alleen jammer dat de batterij van de buzzees dat niet volhoudt :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 oktober 2010 @ 19:41:07 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_88182749
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

elke lader van een Philips is geschikt kwam ik achter... :)

Dus dat scheelt wel weer.
pi_88197744
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

elke lader van een Philips is geschikt kwam ik achter... :)

Dus dat scheelt wel weer.
Die van ons niet hoor...
Spoilers!
pi_88206290
Ook ik buzz de flexcare+ en 3 kennissen zijn buzzee en niet iedereen is even enthousiast maar vooral iemand van OralB naar Flexcare vind het prachtig! :D

Ik ging eens opzoeken wat deze tandenborstel kost en vond het lastig om het e.e.a. te vinden, dit model is namelijk niet op veel plekken bekend. Tot ik op de website van Philips zelf kwam en dit had gevonden: http://www.p4c.philips.co(...)921/02&scy=nl&slg=nl.

In de onlineshop heb ik het product niet kunnen vinden dus heb maar een chatsessie met een medewerker gestart. Het volgende gesprek volgde daarop:

Welkom bij Philips Chat, u chat met Brenda. Hoe kan ik u helpen?
Bezoeker: Hallo
Brenda: Goedemiddag!
Bezoeker: Wat is de adviesprijs voor een Philips Sonicare Flexcare+?
Brenda: We hebben daar verschillende serieus in.
Brenda: Heeft u een model op het oog?
Bezoeker: Euhm....niet specifiek
Bezoeker: Iig niet met UV schoonmaak unit
Bezoeker: Typenummer is HX6950
Brenda: Ik zal even de gegevens erbij pakken.
Bezoeker: Waarschijnlijk is dat lader + 2 opzetborstel + unit
Bezoeker: Oke
Brenda: Heeft u een moment?
Bezoeker: ja
Brenda: Bedankt voor het wachten
Bezoeker: geen probleem
Brenda: Ik zie dit model er niet bij staan
Brenda: Ik ga evn overleggen met de productspecialist
Bezoeker: Prima, ik wacht even
Brenda: Bedankt voor het wachten
Brenda: HX6950 hebben wij geen model van in Nederland
Brenda: heeft u dit model ergens gezien?
Bezoeker: Ja, hij staat op jullie website
Bezoeker: http://www.p4c.philips.co(...)921/02&scy=nl&slg=nl
Brenda: Dit is de HX6921/02
Bezoeker: Oke, ik meende dat het de HX6950 zou zijn. Kunt u nu wel met een adviesprijs komen?
Brenda: Ik ben het aan het kijken voor u
Brenda: Wij leveren dit model niet meer in de OnlineShop en de winkelprijzen heb ik helaas niet, omdat wij niet beschikken over de inkooplijsten
Bezoeker: Hij is wel geleverd geweest?
Brenda: Ik kan u op dit moment geen adviesprijs voor geven
Brenda: Ja
Bezoeker: Is het model verouderd, want op de website staat dat het een nieuw model betreft.
Bezoeker: Vreemd
Brenda: Het is een model uit 2009
Bezoeker: Wat is de opvolger van dat model?
Brenda: Als een product niet staat op www.shop.philips.nl wil niet zeggen dat het product niet meer leverbaar is
Brenda: We hebben nieuwe sonicare modellen maar niet een nieuwe opvolger voor deze
Brenda: Als u zonder UV wilt hebben we 3 nieuwe modellen: HX6902/02 adviesprijs 149.00 euro, HX6732/02 adviesrpijs 129.00 euro en HX6730/02 adviesprijs 99.00 euro
Brenda: Zou ik uw naam, email adres en telefoonnummer willen noteren zodat we u vraag kunnen registreren.?
Bezoeker: Dankuwel voor de specificaties!
Bezoeker: Wordt dit gesprek niet geregistreerd? Ik heb liever niet mijn gegevens bekend
Brenda: Aan de hand van uw mailadres wordt dit gesprek opgeslagen
Bezoeker: Sorry, daar wil ik liever niet aan meewerken.
Brenda: Geen probleem:)
Bezoeker: Bedankt voor je antwoord Brenda!
Brenda: Is niet verplicht
Brenda: Geen dank
Brenda: Ik hoop dat u toch nog een beetje heb kunnen helpen:)
Bezoeker: Zeker, ik kan verder zoeken, bedankt!
Brenda: U ook!

Toch wel vreemd dat het volgens de medewerker een model van 2009 betreft. Ik heb ook zeker 5 minuten moeten wachten op de antwoorden waarbij ze aangaf het na te gaan.

Is het Buzzen van deze toestellen nou een test-actie of willen ze gewoon hun oude voorraad slijten?

Ik ben erg tevreden over de tandenborstel maar bovenstaande verhaal doet mij sterk twijfelen over de aanschaf.
Fingerspitzgefühl
pi_88206626
Beide typenummers staan op die pagina, trouwens.

Overigens is dit bericht http://www.coolcomputing.com/article.php?sid=3693 uit februari van dit jaar en deze uit februari.

Wel de Amerikaanse markt, maar die borstels worden daar volgens mij ook ontwikkeld.
pi_88206854
Maakt het iets uit of dit een nieuw of (iets) ouder model is dan? Ik hoef niet perse het nieuwste van het nieuwste, zolang het maar beter werkt dan wat ik heb. En daarom heb ik de tandenborstel ook maar aangeschaft.

Maar dit is wel een vreemd verhaal inderdaad. Je zou verwachten dat dit een nieuw model is en dat ze er daar zoveel mogelijk van willen verkopen, ook normaal in de winkel en niet alleen via de Buzzees. Ik krijg het idee dat Philips zoveel mogelijk mensen aan het Sonicare systeem wil hebben en niet aan dit specifieke model.
Spoilers!
pi_88206882
Maar is het dan niet een model dat nog niet uit is? Dat ie daarom gebuzzed wordt?
pi_88206930
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maakt het iets uit of dit een nieuw of (iets) ouder model is dan? Ik hoef niet perse het nieuwste van het nieuwste, zolang het maar beter werkt dan wat ik heb. En daarom heb ik de tandenborstel ook maar aangeschaft.

Wél als de nieuwe modellen verbeterd zijn of andere/nieuwe functies hebben. :)

Dan wordt het qua prijs natuurlijk een iets ander verhaal. :) Althans: dat kan :)

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef LieLie het volgende:
Maar is het dan niet een model dat nog niet uit is? Dat ie daarom gebuzzed wordt?
Nee, zo te zien niet. :)
pi_88209489
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef LieLie het volgende:
Dat dacht ik dus ook aanvankelijk. Een bedrijf wil weten hoe een nieuw product bevalt en vraagt aan buzzer om een test-panel op te richten. Maar aangezien er 10.000 buzzers voor deze campagne zijn (40.000 tandenborstels!!!!!) lijkt het toch op een mooi verkoop kanaal voor Philips en een leuke actie voor buzzer om een groot bestand op te bouwen!

@Five_Horizons: Beide productnummers staan er inderdaad op, omdat het nummer wat ik eerst melde er het grootst stond vroeg ik daarnaar.

Wellicht is dit wel een batch die over is uit een ander werelddeel!
Fingerspitzgefühl
pi_88210567
Nouja, ze kijken hier actief mee toch? Van Buzzer?

Dan kunnen ze daar ook wel uitleg over geven lijkt me ;)
pi_88235669
Hm, op de doos die ik als Buzzer kreeg stond sowieso dat het een model is alleen te koop voor tandheelkundigen en niet voor de doorverkoop.

Op het flexcareplusforum waren ook al bezoekers die aangaven, dat ze bij Philips geïnformeerd hadden en toen te horen kregen, dat Buzzer een hele lading tandenborstels goedkoop had opgekocht, maar dat werd bestreden door de moderator daar.

Ook vind ik het vreemd dat ze aangeven http://www.flexcareplusbuzz.nl/nl/f.a.q dat de borstels die teruggaan deels gerecycled worden en sommige onderdelen ervan in nieuwe sonicares gebruikt worden, of dat de handels nog voor promotiedoeleinden gebruikt worden. Hebben wij dan nu ook geen helemaal nieuw exemplaar gekregen, want die 3 extra handles waren niet apart verpakt, maar lagen gewoon in de doos. Er zat alleen een beschermplastiek over de knopjes.

Het lijkt nu ook erop dat je als Buzzer, wanneer je het heel uitgebreide pakket wilt bestellen voor 99 Euro dat na de eindpoll ook via Wehkamp moet doen en daar ook verzendkosten bovenop komen.

Je zult er als gewone Buzzer toch nooit achter komen hoe het precies zit, omdat je de afspraken tussen de verschillende partijen niet kent en je kunt ook in de winkel een oud model tegenkomen, dat nog steeds wordt verkocht.

En bij deze getallen gaat het echt niet meer om het testen, het is tenslotte ook al de vierde (?) sonicare campagne van Buzzer. Volgens mij is het een soort niet goed geld terug actie geworden, waarbij je een product veilig kunt proberen, alleen dan met hogere kortingen als in de winkel, maar daarvoor hebben ze ook bepaalde kosten niet, want de Buzzer fungeert bij wijze van spreken als "verkoper".

[ Bericht 7% gewijzigd door Zana op 02-11-2010 11:47:30 ]
pi_88243529
Vandaag eindelijk post gekregen van Buzzer... met borsteltjes voor m'n Buzzees. Twee enveloppen met daarin 2 + 3 'kleine' borstels. :')
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 08:30:02 #85
34726 Fratz
Max
pi_88276679
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

klopt, dit was me ook al opgevallen.

Als mijn buzzees alleen een wankel campingladertje krijgen als ze het apparaat willen hebben dan raad ik de koop af. Beter een nieuw apparaat aanschaffen dan.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_88277908
de lader die je als Buzzee kunt bestellen zit zeg maar onder het plastiek kapje van de lader die jezelfs als buzzer hebt gekregen, want je kunt het kapje eraf halen (door de grijze dingetjes aan de zijkant in te drukken) het is op zich een gewone lader en ook standvast met de borstel erop, alleen jammer dat ze zeg maar geen volledig pakket krijgen, maar alleen de handel met borstel die ze al hebben en dan dus de kleine lader
pi_88285818
quote:
.................. De borstel (handler+opzetstukje) die je van je buzzer gekregen hebt mag je houden.......................
volgens mij mag een buzzee de handle niet houden hoor......

Ik ben er trouwens helemaal weg van en mijn drie buzzes zeggen ook dat ze niet meer zonder kunnen.
ik ga hem zeker houden (ik denk over de hele set met UV dingus)
uit een aspergernest
pi_88286145
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef BoostervanBuzzer het volgende:

Hier ben ik weer om hopelijk het één en ander op te helderen. Ten eerste ben ik blij met al jullie kritische noten. Alle feedback is natuurlijk welkom.

@Berend: Je vraag is al beantwoordn door Zana, dat klopt allemaal helemaal, is het zo opgehelderd?

@Zana: Je vraagt je af of het klopt dat de Buzzees iets meer betalen voor een eenvoudiger pakket dan de Buzzers. Dat klopt. Hier hebben we voor gekozen om de Buzzers een net wat groter voordeel te geven omdat zij nog meer tijd en moeite steken in het testen, uitdelen en buzzen. Vandaar de verschillen tussen Buzzers en Buzzees.

Hebben jullie trouwens ook het forum van de campagne al bezocht? Veel plezier en tot buzz!

Nicole van Buzzer
Booster; meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
Hey, wat leuk, iemand van Buzzer :W.

Ik was het topic even kwijt, gelukkig weer gevonden :Y). Ik lees weer mee.
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 14:11:01 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88286178
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef IJST het volgende:
. Hij is heel erg positief over het ding en bij de na controles voor zijn gebit was de (tand)arts er ook zeer over te spreken!
Ik heb het er met mijn mondhygiënist over gehad en hij zei dat die langwerpige tandenborstel minder goed de moeilijke plekjes kan benaderen en dat vind ik ook :) De achterkant van mijn voortanden vind ik moeilijk benaderbaar en meer plaatsen aan de binnenkant van mijn tanden en kiezen. Ik zou hem wel eens willen proberen met een ronde kop!
Ik ga de Sonicare niet kopen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88291317
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef just me het volgende:

[..]

Ik heb het er met mijn mondhygiënist over gehad en hij zei dat die langwerpige tandenborstel minder goed de moeilijke plekjes kan benaderen en dat vind ik ook :) De achterkant van mijn voortanden vind ik moeilijk benaderbaar en meer plaatsen aan de binnenkant van mijn tanden en kiezen. Ik zou hem wel eens willen proberen met een ronde kop!
Ik ga de Sonicare niet kopen!
Maar daarom is het borsteltje toch ook niet recht? Doordat de haartjes aan de uiteinden hoger zijn dan in het midden kan ik volgens mij juist wel bij lastige plekjes.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:17:40 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88295394
In vergelijking van mijn oude oral b simpele tandenborstel (zo 1 van 15 euro) vind ik dat dit apparaat lekker poetst, niet pijnlijk (door die andere harde borstels, zo irri) heeft dus heerlijk zachte borstel, kan overal juist goed bij ook achterin! 9juist veel makkelijker dan mijn oude poetser) enne alles voelt net ff een tikkeltje gladder aan na het poetsen, merk ook al dat mijn tandvlees zelfs verbeterd, tot nu toe pluspunten dus.
Vind de prijs nog steeds teveel dus dat is voor mij nog een afweging.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88486755
Ieeeeieeeeeieee :o

Hebben jullie ook dat mailtje van Buzzer gehad met een filmpje over hoe de tandenborstel een stroom water enz maakt?

Wat ranzig :D
pi_88486783
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ieeeeieeeeeieee :o

Hebben jullie ook dat mailtje van Buzzer gehad met een filmpje over hoe de tandenborstel een stroom water enz maakt?

Wat ranzig :D
Nee? Nu wil ik het ook zien, hihi...
pi_88487358
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nee? Nu wil ik het ook zien, hihi...
http://www.buzzer.nl/content/campaigns/flexcare/film/werking.asx
pi_88503696
hmmmmmm zie toch een philips "maak me magazijn leeg"campagne..... want bij insider gaan ze nu 4500 wake-up lights laten "testen" en dan mag je die met korting houden......
uit een aspergernest
pi_88503727
quote:
Thx! Inderdaad ranzig haha, maar ik herken het wel. Ik poets mijn tanden tegenwoordig ook terwijl ik voorover gebogen boven de wasbak sta. Dat deed ik vroeger nooit....
pi_88583642
Wie heeft dit filmpje gemaakt....Philips?
Als ik mijn Oral B pak en daar mee opdezelfde manier poets krijg ik het zelfde resultaat als de sonicare. Dus voor wat mij betreft is dit gewoon een reclame-filmpje.
pi_88686869
Alweer een verandering, nu kunnen de Buzzees ook nog de kortingsbonnen van de Buzzers inleveren/ opsturen en 10¤ extra korting krijgen...Hopelijk hebben de mensen de dozen bewaard, want je moet de streepjescode opsturen.

Snapt iemand het nog? Elke paar dagen komen ze weer met nieuwe info...,
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 00:03:13 #99
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88686990
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Zana het volgende:
Alweer een verandering, nu kunnen de Buzzees ook nog de kortingsbonnen van de Buzzers inleveren/ opsturen en 10¤ extra korting krijgen...Hopelijk hebben de mensen de dozen bewaard, want je moet de streepjescode opsturen.

Ik vind het maar een verwarrend gedoe! Wat mij betreft gaat die Sonicare zo snel mogelijk retour :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 14 november 2010 @ 11:15:16 #100
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_88693845
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Zana het volgende:

Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit maken :P
pi_88694887
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit maken :P
Dat kan niet want zo lang gaat die batterij niet mee ;)
Maar die 10 euro bon kan ik dus ook nog insturen. Die heb ik weggegooid maar hij ligt vast nog tussen het oud papier. Straks even zoeken. Die doos heb ik nog wel.
Spoilers!
  zondag 14 november 2010 @ 13:32:16 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88697171
Volgens mij heeft iemand hier die doos gelijk weggegooid
pi_88700646
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Weet je wat het is...je voelt je als Buzzer ook een beetje verantwoordelijk tegenover je Buzzees, je wilt gewoon niet dat ze zich verkocht voelen, want het zijn vaak mensen met wie je veel omgaat en als ze op jou aanraden op een aanbieding in gaan en later achterkomen dat ze teveel hebben betaald of andere problemen krijgen dan is dat gewoon niet leuk

Het is gewoon stom dat deze campagne zo rommelig verloopt en elke verandering roept weer nieuwe vragen op, bijvoorbeeld, mag je nu ook zelfs de kortingsbon gebruiken?
pi_88727777
Woensdag moet ik naar de tandarts. Meteen maar even zijn mening vragen. Ben ook benieuwd of hij nog opmerkingen heeft. Ik zag trouwens bij de kijkshop dat Oral B tegenwoordig ook sonische tandenborstels heeft. Dus daarmee zou je hetzelfde effect moeten kunnen behalen als in dat filmpje. Eigenlijk zouden ze deze twee tandenborstels(Philips Flexcare en de Oral B Sonische) moeten testen. Dan is het minder appels en peren vergelijken.
  maandag 15 november 2010 @ 13:11:20 #105
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88735263
zo 2 weken flink aan het poetsen geweest nu is ie zo goed als leeg, ga hem weer inleveren, denk niet dat ik hem neem, vind het gewoon net te duur voor een tandenborstel, borsteltjes bevallen wel goed, stukken beter dan die harde van oral b
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88750582
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:14 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Woensdag moet ik naar de tandarts. Meteen maar even zijn mening vragen. Ben ook benieuwd of hij nog opmerkingen heeft. Ik zag trouwens bij de kijkshop dat Oral B tegenwoordig ook sonische tandenborstels heeft. Dus daarmee zou je hetzelfde effect moeten kunnen behalen als in dat filmpje. Eigenlijk zouden ze deze twee tandenborstels(Philips Flexcare en de Oral B Sonische) moeten testen. Dan is het minder appels en peren vergelijken.
Mijn O+ heeft vorige week eens de ene kant met de "oude" OralB gepoetst en de andere kant met de Philips (net als in de reclame van de Head&Shoulders zeg maar ;) ). En toen zo'n plakverklikkertabletje genomen. We zagen eerlijk gezegd geen verschil...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_88767785
Ik vindt de flexcare+ echt fantasties poetsen en opzich 49 euro niet duur maar dan ben je er nog niet. De borstels slijten sneller in vergelijk met Oral-B borstels. En de prijzen zijn ook echt veel hoger.

Een sonicare borstel kost in de reclame gemiddeld 7 euro terwijl de Oral-B in de reclame 3 euro kost. Zeg nou eerlijk, heeft iemand van jullie al eens een normale handtandenborstel gekocht voor 7 euro? Een beetje dure handborstel kost rond de 2,50 euro dus bijna een factor 3 voor een tandenborstel per 3 maanden???(in het geval van philips in om de twee maand) das toch echt te duur ook al poets deze magnifiek. Met een Ferrari rij je ook magnifiek maar een volkwagen Polo rij je ook naar je doel. Als je als tester een handle gratis zou kunnen houden dan zou ik de investering van eens in de twee maanden een nieuw borsteltje het wel waard vinden.

Een ding die mij is opgevallen aan de philips is dat hij in kracht afneemt na mate je accu minder wordt dit manifisteert zich al als er 1 ledje uit is.
Een buzzee vertelde mij dat zijn borstel, bij zo'n tussepose dat je moet wisselen van plek in je mond, weleens blijft steken en dat hij de borstel een keer aan en uit moet doen.

Al met al twijfel ik ook over de kwaliteit van het apparaat. Ook omdat er(zie o.a. kieskeurig) veel mensen zijn die na 1 of twee jaar de borstel defect hadden. Dan is 49 euro wel erg duur.

Ik twijfel of ik de borstel ga houden. De eindpoll is er nog niet dus we blijven nog even testen.
pi_88770039
Dat die blijft steken had ik nog niet, maar ik heb soms het idee dat die gewoon tussentijds uitgaat, misschien omdat ik per ongeluk op het aan een uit knopje kom. Ik gebruik eigenlijk de tussenpossen niet om altijd precies van gedeelde te verwisselen. Ik vind dat onaangenaam om zo lang op een plek te moeten poetsen, maar wissel liever vaker af.
pi_88779694
Omdat ik mijn huidige 10 jaar oude Oral-B Profcare(nogwat) moet vervangen heb ik vanmiddag bij het Kruidvat een Oral-B Profcare 1000 gekocht(Is in de aanbieding voor 55 euro).
Omdat er toch 30_dagen_niet_goed_geld_terug_garantie opzit leek me dit een goede aankoop om het eens te gaan vergelijken met de Flexcare+

Vanavond de eerste test.....w.v.v.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 20:12:03 #110
34726 Fratz
Max
pi_88793183
Vandaag naar de mondhygiëniste geweest. Puur toeval.
Normaal gepoetst met de Sonicare daarvoor, niks speciaals.
De mondhygiëniste deed zo'n test met de plakverklikker (van dat roze spul in je mond).
Uitkomst was heel goed, ik had eigenlijk helemaal geen plak. Dat was wel leuk om te zien.
Het gladde gevoel van mijn tanden komt dus overeen met wat ik vermoedde, het werkt behoorlijk goed.
pi_88798818
Vanavond voor de eerste keer mijn nieuwe Oral-b Profcare 1000 getest tegenover de flexcare+
Het gevoel is heel anders. Oral-B komt wat roffer over dan de flexcare.
Het resultaat is gewoon net zo glad zoals met de flexcare.
Het lijkt toch de vergelijking Rolls Roys vs. Volkswagen.
Morgen maar wat van die plakcontrol tabletjes halen om het resultaat te vergelijken.

Tot nu toe is de Flexcare echt het fijnst qua gebruik. Maar waarom zijn die borstels zo f%$king duur.
pi_88811923

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de adviesprijs van de FlexCare+ die jullie testen en dat jullie het idee hebben dat deze campagne een verkooptruc is van Philips. Natuurlijk is het doel van een producent altijd het verkopen van producten en ook deze campagne is daar een onderdeel van. Deze campagne is bedoeld om informatie van consumenten in te winnen, het product daarmee te verbeteren en meer bekendheid te creëren voor sonisch poetsen, doordat Buzzers en Buzzees hun eerlijke mening met anderen delen. In ruil voor de moeite die jullie hiervoor doen, doet Philips jullie een aantal goede aanbiedingen.

Omdat het hier om een hele grote campagne gaat met 40.000 tandenborstels, zijn deze tandenborstels speciaal voor deze campagne geproduceerd. Het is het nieuwste model van de FlexCare+ en het pakket wat Buzzers hebben ontvangen heeft een winkelwaarde van 149 euro. Inclusief sanitizer, die jullie ook kunnen bestellen, is de waarde 169 euro. Voor meer informatie over de aanbiedingen verwijs ik jullie door naar de online BuzzKit (http://www.buzzer.nl/secure/fcplus-aanbiedingen.php).

Tot slot begrijp ik uit de reacties dat sommigen van jullie denken dat Buzzees de handle sowieso mogen houden. Dit is niet het geval. Er zijn twee mogelijkheden. Als een Buzzee de tandenborstel wil houden, kan hij of zij gebruik maken van één van de twee aanbiedingen. Zo niet, dan geeft de Buzzee de tandenborstel terug aan de Buzzer en deze stuurt deze aan het einde van de campagne, half december, terug naar Buzzer. Het is dus niet zo dat alleen de oplader 59 euro kost, voor dit bedrag krijgt een Buzzee de tandenborstel, een opzetborstel én een oplader.

Ik hoop dat het een en ander zo opgehelderd is en jullie met veel plezier verder poetsen en buzzen. Houd ons vooral op de hoogte van jullie bevindingen! Deze kun je overigens ook met ons delen via het forum van de campagne op www.flexcareplusbuzz.nl of natuurlijk via een rapportje.

Nicole van Buzzer
Booster meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
pi_89168095
Ik baal enorm, had de flexcare aan de kant gezet en weer een echte borstel gekocht, maar nu is gelijk mn tandvlees naar de knoppen }:| Het is niet meer echt poetsen gewend en dus is het nu maar stuk ;( Dus ik heb uit nood maar weer de flexcare gepakt, maar ik was er al helemaal klaar mee -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:08:50 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89175857
Wat moet je nu doen? :@ Moet je naar dat rapporteren, en dan wat?
pi_89176081
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je nu doen? :@ Moet je naar dat rapporteren, en dan wat?
is het heel erg als ik jou vraag niet snap? :?
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:17:40 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89176178
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:15 schreef Zana het volgende:

[..]

is het heel erg als ik jou vraag niet snap? :?
Nou, je moet toch ondertussen wel eens je ervaring vertellen en insturen? Das toch het hele idee erachter?
pi_89176269
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, je moet toch ondertussen wel eens je ervaring vertellen en insturen? Das toch het hele idee erachter?
ben je Buzzer of Buzzee?

Buzzer---> inloggen op mijn Buzz en daar zie je de campagne staan en daar kun je ook rapporteren (op het papiertje met de pen klikken bij campagnes waar je aan meedoet) http://www.buzzer.nl/index.php

Buzzee----> http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:40:21 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89177016
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef Zana het volgende:

[..]

ben je Buzzer of Buzzee?

Buzzer---> inloggen op mijn Buzz en daar zie je de campagne staan en daar kun je ook rapporteren (op het papiertje met de pen klikken bij campagnes waar je aan meedoet) http://www.buzzer.nl/index.php

Buzzee----> http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum
Ja, buzzer. En dan moet je gewoon simpel Ik vind dit stom omdat en/of ik vind dit leuk omdat? :')

Ik ben overduidelijk nieuw, ik weet niet wat ze van mij verwachten.
pi_89177356
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, buzzer. En dan moet je gewoon simpel Ik vind dit stom omdat en/of ik vind dit leuk omdat? :')

Ik ben overduidelijk nieuw, ik weet niet wat ze van mij verwachten.
nee, je schrijft als het ware een kort rapport, bijvoorbeeld hoeveel mensen je erover hebt verteld, wie je hebt laten testen, wat je zelfs ervan vondt, wat beter kan, wat je testers zeiden

Klik ook op het "i" bij campagnes waar je aan meedoet, daar vind je meer info

Kun je het vinden????

hier ook nog tips: http://www.buzzer.nl/tips_rapporteren.php
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 14:59:20 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89180641
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef BoostervanBuzzer het volgende:
Kun jij mij misschien zeggen of er ook ronde borstesl komen/zijn voor deze tandenborstel? Ik kan met deze rechte tandenborstel niet goed achter mijn voortanden komen. Ik heb achter mijn voortanden iets opgeplakt gekregen omdat mijn voortanden instabiel zijn. Met een ronde borstel kan ik daar wel goed poetsen en dat is voor mij toch wel erg belangrijk.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89180739
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef just me het volgende:

[..]

Kun jij mij misschien zeggen of er ook ronde borstesl komen/zijn voor deze tandenborstel? Ik kan met deze rechte tandenborstel niet goed achter mijn voortanden komen. Ik heb achter mijn voortanden iets opgeplakt gekregen omdat mijn voortanden instabiel zijn. Met een ronde borstel kan ik daar wel goed poetsen en dat is voor mij toch wel erg belangrijk.
Die is er toch ook? Je hebt een lange en een korte borstel. :)
pi_89182300
Zo, ik heb mijn tientje retour aangevraagd. Je hebt daar die bon trouwens echt niet voor nodig. Gewoon naar philips.nl/acties gaan en dan komt t vanzelf goed.
Spoilers!
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:25:18 #123
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89189677
Ik ga het toch maar niet doen.. wil graag 2 nieuwe.. maar financieel ff teveel.. dus maybe volgend jaar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 18:47:30 #124
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89190475
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:01 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die is er toch ook? Je hebt een lange en een korte borstel. :)
ik wil een ronde borstel, geen lange of korte, gewoon een ronde!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89190579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:47 schreef just me het volgende:

[..]

ik wil een ronde borstel, geen lange of korte, gewoon een ronde!
Die korte is zo goed als rond. Ik zie het punt even niet, hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 19:29:00 #126
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89192538
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die korte is zo goed als rond. Ik zie het punt even niet, hoor.
Jij hoeft het probleem niet te zien, ik héb het probleem :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89192925
Prima. :)

Dan koop je een ronde borstel.
pi_89226956
De metalen ring van mijn opzetborstel is aan het roesten.
Een beetje van die roest is in de ring waar het aansluit staafje zit gelopen.
Het apparaat werkt nog wel maar dat er roest ontstaat zou toch niet mogen, dacht ik.
Trouwens deze week en volgens mij ook nog volgende week zijn de borstels in de aanbieding bij het kruidvat. twee voor 17,95
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:23:00 #129
18653 crew  D.
pi_89235064
Wanneer moet ie terug? :@
pi_89239867
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef D. het volgende:
Wanneer moet ie terug? :@
half december wat ik begrepen heb, maar officieel heb ik nog niets gehoord van Buzzer
pi_89257971
Nee ik heb ook nog niks gehoord, maar het is ook nog geen half december natuurlijk.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89420085
@just me: Er zijn geen ronde borstels te koop voor de Philips FlexCare+. Om beter bij de moeilijker bereikbare plekken te kunnen, kun je het beste het kleine borsteltje gebruiken.

Nicole van Buzzer
Booster – meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
  FOK!fotograaf maandag 6 december 2010 @ 20:13:03 #133
137066 fokkieslim
pi_89601103
zijn er nog meer fijne hulpstukken te koop?
pi_89621768
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef fokkieslim het volgende:
Nee die zijn enkel voor de oral-b verkrijgbaar ~O>
pi_89643303
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef fokkieslim het volgende:
Als je op deze doelt, dan kan ik je melden dat die op de Sonicare nauwelijks werkt. Daar heb je dan toch echt de OralB voor nodig... Maar gelukkig hebben ze die al voor een tientje bij het Kruidvat tegenwoordig ;)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 13 december 2010 @ 22:06:02 #136
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_89895617
Leuk een buzz topic ik doe ook mee aan deze buzz. Hij moet trouwens terug.
BAM dit is 3KB
pi_89897232
@ Loll, referall links in je sig zijn niet toegestaan hier.

Waarom vind je de Sonicare niets?
Spoilers!
  maandag 13 december 2010 @ 22:57:28 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89898588
Drie mensen laten testen en iedereen houdt z'n Flexcare. Wij hebben zelf de sanitizer er nog bij besteld. Benieuwd wanneer die binnenkomt (en of het ook echt wat is :D ).
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 december 2010 @ 23:17:54 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_89899609
Hier gaan alle 4 de borstels terug, geen meerwaarde boven de vorige versie.
Net de poll ingevuld over verzorgingsproducten.
Zal het wel niet worden. Enige waar ik me druk om maak is mn shampoo en cremespoeling. Dus ik denk niet dat ik echt interessant ben om te laten buzzen.
pi_89902691
Ik hou de mijne* en de rest gaan allemaal terug. We vinden het te duur hoor!

*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:56:32 #141
304381 Loll
pi_89905963
quote:
Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
@ Loll, referall links in je sig zijn niet toegestaan hier.

Waarom vind je de Sonicare niets?
Het kieteld mijn hele mond weg. Ik heb het 2 week geprobeerd. Daarna was ik overgestapt naar mijn oude tanden borstel
BAM dit is 3KB
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:58:57 #142
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89905989
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Nizno het volgende:
Hier gaan alle 4 de borstels terug, geen meerwaarde boven de vorige versie.
Net de poll ingevuld over verzorgingsproducten.
Zal het wel niet worden. Enige waar ik me druk om maak is mn shampoo en cremespoeling. Dus ik denk niet dat ik echt interessant ben om te laten buzzen.
Die link wilde ik gister invullen, maar werkte niet?
En ik en een vriendin houden de flexcare. Ik had toch een nieuwe tandenborstel nodig en bij deze tandenborstel heb ik echt het idee dat mijn tanden langer schoon voelen. Dat kietelen had ik alleen de eerste 2/3 keer geloof ik, daarna was ik gewend aan de borstel.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:12:30 #143
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89924053
Nou vreemd zeg, ik krijg nu net een mail dat mijn flexcare+buzzkit onderweg zijn??? nooit op die manier meegedaan dus.. maar nu komt het: de datum is verzending 16 Okt en mocht ik hem woensdag 20 okt nog niet ontvangen hebben.. bla bla enzo..

Is toch raar?? volgens mij gaat er iets goed fout daar! meer mensen die mail net gehad??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:45:41 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89925444
Ah blijkt idd een fout kreeg een nieuwe campagne er achteraan :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_89946846
en de versie die ik wilde bestellen (aanbieding 3) is uitverkocht!!!!
uit een aspergernest
pi_90665375
De campagne was overall erg onduidelijk.

Jammer! Mijn vriend, die zijn handler gekocht heeft (nou ja een oplader erbij gekocht heeft) blijft mailberichten krijgen met aanbiedingen, terwijl hij hem allang gekocht heeft....
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 09:51:31 #147
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90665956
Ik had keurig ingevuld dat ik hem niet zou houden, paar dagen later krijg ik een berichtje dat ik de enquete nog niet had ingevuld of ik wel of niet ging houden..

Nu volgende week alles netjes opsturen en op naar de volgende buzzer *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_90668001
Ik dacht dat ik de enigste was die de kooppoll twee keer moest invullen. Verder zit ik mij serieus af te vragen, hoe ze nu weten wie hoeveel bodies gaat houden. Ik zag namelijk opeens ook een mogelijkheid op de flexcarepluswebsite dat je zelf als Buzzee je e-mail adres kon doorgeven voor de Wehkampaanbieding, dan is het toch niet meer gekoppelt aan de Buzzer... Ik hou mijn hart vast dat er niet nog achteraf gezeur komt over het aantal teruggestuurde bodies...

Ik ga zo een campagne niet meer zo snel doen, ik ben toch geen verkoopmedewerker van Philips. Er waren zo veel onduidelijkheden en elke keer kwam stukje voor stukje nieuwe informatie of werd oude informatie weer bijgesteld. Duidelijk vooraf niet goed over nagedacht, om maar te beginnen bij de machtiging voor ?Euro, die je moest geven om ueberhaupt mee te mogen doen, maar het bedrag mocht je niet weten en ook de looptijd/ terugstuurdatum (belangrijk wanneer mensen verder weg wonen en je ze niet elke dag zit, maar alleen om de paar weken) was onbekend.
Er werd buiten de Buzzer om met de Buzzee gecommuniceerd
zonder dat de Buzzer wist waarover het precies ging (aanbiedingen bij Wehkamp, wel of geen extra verzendkosten, kortingsbon ...)

Goed was in mijn ogen alleen dat je de tandenborstel echt uitgebreid mocht testen.
pi_90668988
Ja, ik moest ook twee keer de kooppoll invullen! Hahaha ik dacht ook al dat ik de enige was... "Zal wel iets verkeerd hebben gedaan of zo..." maar nou blijkt dat veel meer mensen dat hebben. Nou ja. Tip voor Buzzer dus: beter bijhouden wie het wel of niet heeft ingevuld, en/of even excuses aanbieden dat veel mensen het twee keer hebben moeten doen.

Dat de campagne niet duidelijk was met betrekking tot de aanbiedingen ben ik het trouwens helemaal mee eens. De informatie over de prijzen kwam laat, en is ook nog onderweg aangepast (wel of geen bonnen mogelijk voor buzzees enzovoorts). Komt niet heel professioneel over helaas.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90876260
*schop*

Voor de mensen die de boel terug willen/moeten sturen. Dat moet je dus nu gaan doen.
Ik moet ook even heel die meuk gaan verzamelen bij iedereen.

Ik vond de campagne trouwens maar matigjes, niet? Helemaal niet zo veel mail/interactie over gehad.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf, maar toch..
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 13:43:29 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90878994
Bedankt voor de reminder!! Pakje staat al van voor de kerst klaar om weggebracht te worden!
Vanmiddag maar even doen :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 januari 2011 @ 14:04:05 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_90879812
had hem ook al even klaar staan, nu ook een paar brieven waar nog wat zegeltjes op moeten dus moet toch naar postkantoor :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:53:28 #153
114177 Diaan73
pi_90882000
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Anne het volgende:
*schop*

Voor de mensen die de boel terug willen/moeten sturen. Dat moet je dus nu gaan doen.
Ik moet ook even heel die meuk gaan verzamelen bij iedereen.

Ik vond de campagne trouwens maar matigjes, niet? Helemaal niet zo veel mail/interactie over gehad.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf, maar toch..
Ik heb daarover nog helemaal geen bericht gehad. Alleen dat de actie tot en met 7 januari is verlengd...
Make love, not war ☮
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:05:56 #154
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_90888292
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb daarover nog helemaal geen bericht gehad. Alleen dat de actie tot en met 7 januari is verlengd...
Dan ben jij denk ik buzzee? Alleen de buzzers hebben daar een mail over gehad voor zover ik weet.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:48:03 #155
114177 Diaan73
pi_90898337
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Dan ben jij denk ik buzzee? Alleen de buzzers hebben daar een mail over gehad voor zover ik weet.
Ik ben wel een buzzer, ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik de kooppoll nog niet heb ingevuld.
Make love, not war ☮
pi_90902888
Ik kreeg bericht dat ik hem voor 17/1 moet terugsturen.
*poef* nu is het weg
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 januari 2011 @ 22:41:20 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_90909688
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kreeg bericht dat ik hem voor 17/1 moet terugsturen.
ik tussen 1 en 31 jan.
pi_90910871
Ik ben echt verbaasd.

Mijn zus heeft mijn set. Ze heeft dus mijn "buzzer" set gekocht. Dus mijn reisetui, de lader en de (haar eigen) handler. Want mijn man wilde hem toch niet, dus kon zij goedkoop. Tot zover prima.
Nou heeft manlief besloten om het toch wel te doen. Gewoon de "buzzee" actie. en koopt dus die lader online bij de wehkamp. Krijgt ie alleen dat binnenste lader deel! :o Zonder die grijzestandaard waar de borstels ook op kunnen staan. Dat is echt belachelijk veel geld voor dat beetje plastic. :(

Ik vind het best een slechte buzzer-actie geweest. Niet duidelijk en dat is hij nog steeds niet. Want wanneer moet het nou echt terug?

Ik heb 1 borstel over. Want mijn de rest houd hem dus allemaal. Behalve ik. (Ik heb in totaal dus 4 handlers gekregen. Jullie ook?)
pi_90914118
Die van mij gaan morgen op de post.
We hebben inderdaad tot de 17e geloof ik om het terug te sturen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90914945
Ik heb vandaag ook mijn pakje weggebracht. Bij het inpakken ging al een body af, hoop dat dit niet nog een keer gebeurt en iemand van TNT het pakje als gevaarlijk beschouwd...

Ik heb nog een foto van de inhoud gemaakt en ook nog een extra briefje erbij gedaan met wat ik teruggestuurd heb en mijn gegevens...hopelijk gaat het allemaal goed, want ze kunnen altijd zegen dat niet alles in het pakje zat...
Ben blij dat het afgelopen is en ook de Buzzees die de borstel niet gingen kopen vonden de actie maar matig en niet helemaal duidelijk en werden deels gek door de herhaalde mailtjes van Buzzer met de aanbiedingen.
pi_90915112
D0h :')

Mail goed lezen is ook een vak.

quote:
FlexCares+ van mede-testers

Jij hebt ervoor gekozen om jouw FlexCare+ te houden.
Zijn ook alle 3 de FlexCares+ uit je BuzzKit gekocht door je mede-testers? Dan hoef je niets terug te sturen.
Wanneer er nog één of meerdere FlexCares+ over zijn (die niet worden gekocht) stuur je deze gratis terug volgens deze instructies:

Doe de overgebleven (niet gekochte) FlexCares+ uit de Buzzkit in een bubbel-envelop (de borsteltjes hoef je niet terug te sturen). Heb je die niet? Op het postkantoor kun je er één kopen voor +/- 20 cent.

Noteer op de bubbel envelop jouw:

* Buzzernaam
* Voor- en achternaam
* Adres en woonplaats

Zo zien we dat jij de FlexCares hebt teruggestuurd.

Stuur de bubbel-envelop tussen 1 januari en 17 januari gratis naar onderstaand adres:

Buzzer
Service Bureau Jansen
Antwoordnummer 13500
5600 WE Eindhoven
pi_90915238
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Vlindur het volgende:

Nou heeft manlief besloten om het toch wel te doen. Gewoon de "buzzee" actie. en koopt dus die lader online bij de wehkamp. Krijgt ie alleen dat binnenste lader deel! :o Zonder die grijzestandaard waar de borstels ook op kunnen staan. Dat is echt belachelijk veel geld voor dat beetje plastic. :(
je hebt natuurlijk ook nog de body, die je mag houden, maar ja nu heb je een eenvoudiger standaard en ook nog verzendkosten en moet extra moeite doen om de 10 ¤ korting terug te krijgen...
pi_90915423
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Zana het volgende:

[..]

je hebt natuurlijk ook nog de body, die je mag houden, maar ja nu heb je een eenvoudiger standaard en ook nog verzendkosten en moet extra moeite doen om de 10 ¤ korting terug te krijgen...
Die 10euro kon, maar dan moest die bon van de 10 euro korting binnen ZIJN op 31 december.. één keer raden op welke dag meneer besloot om het te houden :')

Mijn zus heeft dus mijn aanbieding voor 49 euro en mijn man is duur uit met 59 euro :{ Nou ja . had ie maar eerder moeten besluiten hoor.
pi_90915439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef Vlindur het volgende:
D0h :')

Mail goed lezen is ook een vak.

[..]

Hm dat van die bubbelenvelop stond niet in de berichtgeving die ik zag... Maar goed.
De houders zijn ook niet aan ons toegestuurd in aparte verpakking, en ze worden toch vernietigd... Dus of ze daadwerkelijk heel aankomen maakt dan ook niet heel veel uit ;)

Edit: waarschijnlijk heb ik dat mailtje van die bubbelenvelop niet gekregen omdat ik mijn eigen houder niet wilde houden, en ik dus het hele zwikkie moest terugsturen. Die van mij zitten nu dus op dezelfde manier in de doos als dat ik ze kreeg.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90915548
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Hm dat van die bubbelenvelop stond niet in de berichtgeving die ik zag... Maar goed.
De houders zijn ook niet aan ons toegestuurd in aparte verpakking, en ze worden toch vernietigd... Dus of ze daadwerkelijk heel aankomen maakt dan ook niet heel veel uit ;)

Edit: waarschijnlijk heb ik dat mailtje van die bubbelenvelop niet gekregen omdat ik mijn eigen houder niet wilde houden, en ik dus het hele zwikkie moest terugsturen. Die van mij zitten nu dus op dezelfde manier in de doos als dat ik ze kreeg.
Mja, maar ik kan niet één handler in die grote doos doen, dus ik haal wel een envelop :Y
pi_90918850
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk borstels gehouden hebben, 50% of 75%, maar dit zullen wij waarschijnlijk nooit te weten komen.
pi_90919357
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Die 10euro kon, maar dan moest die bon van de 10 euro korting binnen ZIJN op 31 december.. één keer raden op welke dag meneer besloot om het te houden :')

één van mijn buzzees kreeg deze week nog een mail dat de actie was verlengd t/m 7 januari, inklusieve de link naar de kortingscoupon
http://www.buzzer.nl/cont(...)kaart_10_euro_NL.pdf

zou het toch nog proberen ;)

op het flexcareplusforum http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum/liefde/1285942900-kopenkun je ook nog het laatste nieuws volgen, ik vind het trouwens schandalig dat nu nog steeds niet bekend is voor welk bedrag je nu eigentlijk Buzzer hebt gemachtigd, want iemand vroeg daar wat er wordt afgeschreven, wanneer je een handle niet teruggestuurd, maar kreeg alleen een wazig antwoord dat dit bedrag hoger zou zijn dan de aanbiedingen en conform de marktwaarde voor het aantal handles...

[ Bericht 10% gewijzigd door Zana op 06-01-2011 09:01:37 ]
pi_90919643
Nu pas 17 januari opsturen. Nog ff en je mag 'm gewoon houden :')
pi_91020300
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:40 schreef Zana het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk borstels gehouden hebben, 50% of 75%, maar dit zullen wij waarschijnlijk nooit te weten komen.
Ik denk dat ze dat wel laten weten..
Er wordt altijd nog een rapport uitgeleverd achteraf, met wat statistieken en feitjes volgens mij?
pi_91109026
heeft iemand een bevestigingsmail gekregen of alles goed is aangekomen wat teruggestuurd was, of het aantal overeenkwam met hun gegevens en zo of krijgen wij dat niet???
  maandag 10 januari 2011 @ 12:16:44 #171
114177 Diaan73
pi_91109167
Ik heb het vandaag op de post gedaan, maar ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Make love, not war ☮
pi_91109959
Geen idee. Zal ik ze een berichtje sturen?
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 17:08:59 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91121579
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Zana het volgende:
heeft iemand een bevestigingsmail gekregen of alles goed is aangekomen wat teruggestuurd was, of het aantal overeenkwam met hun gegevens en zo of krijgen wij dat niet???
volgens mij moet je het bewijs dat je het hebt opgestuurd goed bewaren, stond volgens mij (??) ook in een van de mailtjes!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 10 januari 2011 @ 18:10:38 #174
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91124279
Het moet naar een antwoordnummer dus vraag me af wat voor bewijs je daar dan van hebt...

Volgens mij krijg je alleen een verzendbewijsje als je iets als pakketje of aangetekend verstuurt? Maar dat kan ook aan mijn gebrekkige TNT-kennis liggen ;) .
pi_91124551
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef twentemeisje het volgende:
Het moet naar een antwoordnummer dus vraag me af wat voor bewijs je daar dan van hebt...

Volgens mij krijg je alleen een verzendbewijsje als je iets als pakketje of aangetekend verstuurt? Maar dat kan ook aan mijn gebrekkige TNT-kennis liggen ;) .
Het gaat in een envelop.

Denk dat ze er niet een hele grootte discussie van maken. Ze worden toch vernietigd. Wel een briefje of course :)
  maandag 10 januari 2011 @ 18:22:19 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91124734
Wat ik bedoelde is dat je toch geen verzendbewijs krijgt van iets dat je in een (bubbeltjes)flop naar een antwoordnummer stuurt? Of kan dat wel? Ik maak me er trouwens ook niet al te sappig over, komt vast goed.
pi_91125942
Alles wat niet door de brievenbus past (en dus als pakketpost verstuurd moet worden) krijgt toch een streepjescode waarmee je via Track&Trace de zending kunt volgen? Bij mijn pakketje staat in ieder geval dat hij de 7e is "Afgeleverd in postbus" dus ik ga ervan uit dat het goed komt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 januari 2011 @ 19:55:15 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_91129675
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Pandora73 het volgende:
Alles wat niet door de brievenbus past (en dus als pakketpost verstuurd moet worden) krijgt toch een streepjescode waarmee je via Track&Trace de zending kunt volgen? Bij mijn pakketje staat in ieder geval dat hij de 7e is "Afgeleverd in postbus" dus ik ga ervan uit dat het goed komt.
nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.
pi_91136544
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.
Ja klopt natuurlijk, maar ik reageerde eigenlijk op Twentemeisje en daarvoor, over verzendbewijs enzo.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91141304
Ja, het gaat voornamelijk om het aantal, bij de Insider actie met de Lumea waren ook een paar mensen die er problemen bij het terugsturen van die dingen hadden, weet niet hoe het is afgelopen trouwens, maar dan schrijven ze eventueel
alsnog iets van je rekening af....
pi_91142126
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Zana het volgende:
Ja, het gaat voornamelijk om het aantal, bij de Insider actie met de Lumea waren ook een paar mensen die er problemen bij het terugsturen van die dingen hadden, weet niet hoe het is afgelopen trouwens, maar dan schrijven ze eventueel
alsnog iets van je rekening af....
Dat kun je laten storneren (terugboeken). Zolang ze geen handtekening van je hebben in ieder geval (en een akkoordverklaring via internet telt *niet* als handtekening).
Maar goed, dat is weer een stap verder. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het gewoon netjes gaat en dat ze niet gaan rotzooien met de pakketten. Ik heb er voor de zekerheid nog een briefje bijgedaan met de gegevens van de buzzee die een handset heeft gekocht, zodat ze weten waarom ik er maar drie in totaal terugstuurde in plaats van vier.
Mocht dit mislopen, en ze gaan moeilijk doen terwijl ik het goed heb opgestuurd, dan is het exit voor Buzzer wat mij betreft trouwens. Maar zoals gezegd: ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat het goed komt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91170217
Zo, 4 flexcares op de post gedaan :)
pi_91174459
Shitterdeshit. Ik ga hem morgen echt op de post doen. Echt.

moet ie voor de 16e binnen zijn? of tot de 16e versturen?
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2011 @ 19:31:08 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91174836
Ik had alles netjes terug in de doos gedaan en afgegeven op het postkantoor en ik kreeg keurig een verzendbewijsje mee!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_91198564
Verzendbewijs zegt natuurlijk niets over de inhoud van de doos, je kunt bij wijze van spreken ook een baksteen opsturen, daarom zou ik graag een bevestigingsmail van Buzzer willen hebben ook omdat het zo raar ging met het bestellen bij Wehkamp op basis van e-mail adres van de Buzzee. Er zijn meer mensen die bijvoorbeeld niet alleen maar een e-mail adres gebruiken...
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:43:19 #186
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_91212122
Net ook 4 Sonicares weggebracht naar het postkantoor. Nu hopen dat alles goed aankomt.
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:44:37 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91212180
Die van mij worden allemaal gehouden.
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:00:33 #188
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91212943
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
pi_91218921
uit de Eindpoll

Aanraden

Hoe waarschijnlijk is het dat je de Sonicare FlexCare+ zou aanraden aan anderen? Geef aan op een schaal van 1 tot 10, waarbij:

1 = Zeer onwaarschijnlijk en 10 = Zeer waarschijnlijk.

en precies eronder in het balkje

Zeer waarschijnlijk = 1 Zeer onwaarschijnlijk = 10

Ja en nu??? :?
pi_91227915
Alle 4 weggebracht naar het postkantoor. Verzendbewijs gekregen met track en tracecode
pi_91228120
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:07 schreef Zana het volgende:
uit de Eindpoll

Aanraden

Hoe waarschijnlijk is het dat je de Sonicare FlexCare+ zou aanraden aan anderen? Geef aan op een schaal van 1 tot 10, waarbij:

1 = Zeer onwaarschijnlijk en 10 = Zeer waarschijnlijk.

en precies eronder in het balkje

Zeer waarschijnlijk = 1 Zeer onwaarschijnlijk = 10

Ja en nu??? :?
Ik heb de omschrijving aangehouden die erboven stond. Wel aangegeven in de laatste vraag dat ik dit erg verwarrend vond. En dat er meer rare vragen tussen stonden. En dat de hele Buzz eigenlijk bijzonder onduidelijk was.
(Ja sorry hoor, ze vragen om feedback, dan krijgen ze die ook)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91257304
De vader van mijn Buzzer is overleden dus ik neem de kwestie even van hem over. Ik krijg zaterdag alle spullen die hij van Buzzer heeft gekregen en vanavond stuurt hij zijn mails door. Ik heb Buzzer gebeld en hij krijgt een weekje extra om de spullen op te sturen. Hij (ik dus) moet in ieder geval die van mijn vriend terugsturen.

Wat is jullie procedure nou als jij en je vriend/vriendin beide een borstel willen houden? Als stel bedoel ik, in hetzelfde huis dus.

Voor zover ik als Buzzee wist, moet je dan 1 handle terugsturen en er 1 bestellen zodat je samen 1 lader hebt. Volgens mijn Buzzer, kan hij ze beide houden en wordt er 79 euro van zijn rekening afgeschreven. Zijn vader is Servisch en waarschijnlijk gaan ze maandag het lichaam naar Servie brengen, kunnen ze beide hun tandenborstel meenemen?

Ik zal ook nog wel op de flexcare buzz site kijken en desnoods Buzzer bellen voor extra info. Heb alleen even geen tijd omdat er nog een ander persoon is overleden. Zo komen we er wel... ;)
Spoilers!
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:44:56 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91264446
Je kunt je eigen borstel dan houden en een handle die voor een buzzee was, mits je die dus niet allemaal uitgedeeld hebt :').
  Moderator donderdag 13 januari 2011 @ 21:01:53 #194
18653 crew  D.
pi_91283280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
Wel je naam erbij gezet? :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:32:59 #195
114177 Diaan73
pi_91285288
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid. :Y Zo stond het ook in de instructie toch?
Make love, not war ☮
pi_91646873
Zit ik hier te verkondigen dat het spul terug gestuurd moet worden.. vergeet ik het zelf :').

Nouja... ik heb ze maar even een berichtje gestuurd. En direct ook maar even de eindpoll ingevuld.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:21:42 #197
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91647165
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef D. het volgende:

[..]

Wel je naam erbij gezet? :P
:Y
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid. :Y Zo stond het ook in de instructie toch?
Volgens mij ook, dus het gaat vast goed. :)
pi_91675098
Al iemand een ontvangstbevestiging gehad van de teruggestuurde spullen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91699603
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 07:50 schreef Anne het volgende:
Zit ik hier te verkondigen dat het spul terug gestuurd moet worden.. vergeet ik het zelf :').

Nouja... ik heb ze maar even een berichtje gestuurd. En direct ook maar even de eindpoll ingevuld.
Berichtje terug gehad. Ze vonden het wel vervelend, maar ze waarderen mijn eerlijkheid. Dus vandaag gaat het pakketje richting postkantoor.

^O^.
pi_92262828
Hehe, er is een nieuwe Buzzer actie! Een philips Blueray speler ofzo? :D
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:15:13 #201
34726 Fratz
Max
pi_92309974
Ik heb trouwens de Sonicare gehouden. Wat schetst mijn verbazing, hij is nu voor iedereen net zo duur op Wehkamp.nl. Beetje jammer, eigenlijk hebben we dus helemaal geen korting gekregen.
pi_92313472
Hmm, dat is idd best een naaistreek, eigenlijk..
pi_92314334
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:19 schreef Berend. het volgende:
Hehe, er is een nieuwe Buzzer actie! Een philips Blueray speler ofzo? :D
Ik mag meedoen *O*
pi_92314529
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef Fratz het volgende:
Ik heb trouwens de Sonicare gehouden. Wat schetst mijn verbazing, hij is nu voor iedereen net zo duur op Wehkamp.nl. Beetje jammer, eigenlijk hebben we dus helemaal geen korting gekregen.
Link?

Ik kan het niet vinden :N
pi_92351520
O dat zou wel leuk zijn... Maar goed, ik gok dat ik nu weer een jaar niks aangeboden krijg.
Ik kreeg wel een uitnodiging voor een sportpoll, maar jemig wat zit die poll krom in elkaar zeg.
Eerst vraag gaat over sport in club-/groepsverband, maar er staat maar een beperkt assortiment sporten bij, en anders moet je aangeven "Ik doe geen sport in club-/groepsverband." Alsof er geen andere club-/groepssporten bestaan dan dat rijtje... (Een optie "Ik doe een andere sport in club-/groepsverband" was wel handig geweest."
Bij de volgende vraag gaat het over duursport, en ook daar staat een beperkt rijtje. Maar als je aangeeft dat je geen duursport doet, krijg je vervolgens wel vragen over hoe vaak je dat doet, en waarom. (Waarbij "Nooit" en/of "Niet van toepassing" er niet bij staan.)
Vervolgens moet je een favoriet merk sportkleding kiezen (wederom ontbreken "Een ander merk" en "Ik heb geen favoriet merk") en een sporticoon met een heel beperkt rijtje (en inderdaad... weer geen mogelijkheid om "Anders" of "Geen" aan te geven).
Maar goed, ik doe niet aan sport zoals zij dat bedoelen, dus krijg toch geen uitnodiging.

Overigens herhaal ik graag nog even mijn eerdere vraag: heeft er al iemand een ontvangstbevestiging gehad? Ik niet namelijk...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92360472
Nee, maar op het flexcareplusforum staat dat ze dat te veel werk vonden om iedereen te contacteren wat ze binnen hadden gekregen en dat geen nieuws in dit geval goed nieuws is, anders hoor je wel van hun
beetje krom, maar volgends mij is de actie nu afgesloten, je kunt wel nog op het forum lezen, maar niets meer plaatsen
pi_92361087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Pandora73 het volgende:
O dat zou wel leuk zijn... Maar goed, ik gok dat ik nu weer een jaar niks aangeboden krijg.
Ik kreeg wel een uitnodiging voor een sportpoll, maar jemig wat zit die poll krom in elkaar zeg.
Eerst vraag gaat over sport in club-/groepsverband, maar er staat maar een beperkt assortiment sporten bij, en anders moet je aangeven "Ik doe geen sport in club-/groepsverband." Alsof er geen andere club-/groepssporten bestaan dan dat rijtje... (Een optie "Ik doe een andere sport in club-/groepsverband" was wel handig geweest."
Bij de volgende vraag gaat het over duursport, en ook daar staat een beperkt rijtje. Maar als je aangeeft dat je geen duursport doet, krijg je vervolgens wel vragen over hoe vaak je dat doet, en waarom. (Waarbij "Nooit" en/of "Niet van toepassing" er niet bij staan.)
Vervolgens moet je een favoriet merk sportkleding kiezen (wederom ontbreken "Een ander merk" en "Ik heb geen favoriet merk") en een sporticoon met een heel beperkt rijtje (en inderdaad... weer geen mogelijkheid om "Anders" of "Geen" aan te geven).
Maar goed, ik doe niet aan sport zoals zij dat bedoelen, dus krijg toch geen uitnodiging.

Overigens herhaal ik graag nog even mijn eerdere vraag: heeft er al iemand een ontvangstbevestiging gehad? Ik niet namelijk...
Mee eens! Rare poll was dat.... Ik ben sowieso niet zo te spreken over de service van Buzzer. Lekker rommelig allemaal en ook als je een berichtje schrijft over een actie duurt het soms wel een week voordat je iets hoort! Raar hoor!

Ik heb wel een ontvangstmail gehad van Buzzer aangaande de Sonicare. Er is mij bevestigd dat het bedrag van 49 euro afgeschreven zou worden van mijn rekening (zal inmiddels ook wel gebeurd zijn). Dat beschouw ik als een ontvangstbevestiging, het wil immers zeggen dat ze mijn andere testflexicares teruggekregen hebben (anders was er wel meer afgeschreven).
  maandag 7 februari 2011 @ 15:33:40 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92461336
Posts hier verwijderd, over de nieuwe actie kan je hier praten: [Buzzer] Philips Net TV, incl. blue-rayspeler
pi_94325976
Even een kickje omhoog, want ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die (net als ik) niet zo'n goede ervaringen hebben met de nazorg van Buzzer in deze actie.

Mijn buzzee gaf bij mij op 22 februari aan dat zijn handler niets meer deed. Hij had hem net gekocht en na aankoop pas een week of drie in gebruik. Ik heb bij Buzzer geinformeerd en kreeg netjes bericht dat ik hem op mocht sturen namens mijn Buzzee en dat ik een nieuwe zou krijgen.
Op 23 februari heb ik de handler netjes opgestuurd en tot op heden heb ik nog geen nieuwe.
Diverse mailtjes over-en-weer. Uiteindelijk gaf Buzzer op 8 maart aan dat de handler toegezonden zou zijn.; Inmiddels is het 18 maart, maar ik heb hem nog niet gehad!

Ik schaam me diep richting mijn Buzzee (hij heeft de handler immers op mijn aanraden gekocht). Hij heeft de handler betaald, drie weekjes gebruikt en zit nu al een maand zonder!

En vanuit Buzzer........... stilte inmiddels! Ze reageren niet meer op mijn mailberichten.

Benieuwd hoe dit afloopt!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 10:28:40 #210
304381 Loll
pi_94326579
@tezz ga met een camera en je vriend naar het kantoor van buzzer en doe je verhaal.
BAM dit is 3KB
pi_94329111
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef Loll het volgende:
@tezz ga met een camera en je vriend naar het kantoor van buzzer en doe je verhaal.
Ik wacht vandaag nog af en dan neem ik rechtstreeks contact op met Philips. Misschien dat dat helpt?
pi_94332293
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Tezz het volgende:
Even een kickje omhoog, want ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die (net als ik) niet zo'n goede ervaringen hebben met de nazorg van Buzzer in deze actie.

Mijn buzzee gaf bij mij op 22 februari aan dat zijn handler niets meer deed. Hij had hem net gekocht en na aankoop pas een week of drie in gebruik. Ik heb bij Buzzer geinformeerd en kreeg netjes bericht dat ik hem op mocht sturen namens mijn Buzzee en dat ik een nieuwe zou krijgen.
Op 23 februari heb ik de handler netjes opgestuurd en tot op heden heb ik nog geen nieuwe.
Diverse mailtjes over-en-weer. Uiteindelijk gaf Buzzer op 8 maart aan dat de handler toegezonden zou zijn.; Inmiddels is het 18 maart, maar ik heb hem nog niet gehad!

Ik schaam me diep richting mijn Buzzee (hij heeft de handler immers op mijn aanraden gekocht). Hij heeft de handler betaald, drie weekjes gebruikt en zit nu al een maand zonder!

En vanuit Buzzer........... stilte inmiddels! Ze reageren niet meer op mijn mailberichten.

Benieuwd hoe dit afloopt!
Ik kreeg een paar dagen geleden een garantie bewijs in mijn postvak van buzzer, kan je daar niet wat mee?
pi_94333644
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:56 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik kreeg een paar dagen geleden een garantie bewijs in mijn postvak van buzzer, kan je daar niet wat mee?
Nee, dat heb ik ook gehad. Maar het gaat om een handler van mijn buzzee, niet die van mijzelf.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:01:07 #214
304381 Loll
pi_94334096
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik wacht vandaag nog af en dan neem ik rechtstreeks contact op met Philips. Misschien dat dat helpt?
zei sturen je net zo hard weer terug naar buzzer hoor
BAM dit is 3KB
pi_94336118
In Nederland moet je altijd bij de verkoper van het product zijn. Dus de vraag is, bij wie heb je (of je buzzee, maar even algemeen) het product gekocht. Volgens mij bij Wehkamp toch? Die faciliteerden de verkoop, en daar heb je aan betaald volgens mij. (Ik heb het zelf niet gekocht, maar mijn buzzee zei dat hij het via Wehkamp moest doen.) Wellicht kan je buzzee daar contact mee opnemen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94337548
Kunnen ze je geen track & trace code geven of hebben ze het gewoon als brievenbuspost verstuurd?
pi_94337575
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef Pandora73 het volgende:
In Nederland moet je altijd bij de verkoper van het product zijn. Dus de vraag is, bij wie heb je (of je buzzee, maar even algemeen) het product gekocht. Volgens mij bij Wehkamp toch? Die faciliteerden de verkoop, en daar heb je aan betaald volgens mij. (Ik heb het zelf niet gekocht, maar mijn buzzee zei dat hij het via Wehkamp moest doen.) Wellicht kan je buzzee daar contact mee opnemen?
Ja, dat is een goede inderdaad. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik mopperen bij Wehkamp! (niet dat die er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar het gaat er mij om dat mijn buzzee gewoon snel geholpen wordt).
pi_94345318
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, dat is een goede inderdaad. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik mopperen bij Wehkamp! (niet dat die er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar het gaat er mij om dat mijn buzzee gewoon snel geholpen wordt).
O wacht, ik dacht dat je bij Buzzer al direct geen gehoor kreeg. Maar het gaat om een in de post vermist artikel. Tja dan ligt het wel wat anders ja, want dan heeft Wehkamp er niks mee van doen.
Dus dan wordt het:
Als Buzzer heeft toegegeven (schriftelijk) de handle aan jou of je Buzzee te hebben teruggestuurd, zijn zij verantwoordelijk voor het probleem inzake het kwijtraken. Zij hebben immers een overeenkomst met de verzender (namelijk: ik betaal jou xxx en jij bezorgt dan dit pakketje op dat en dat adres). Als de bezorgdienst dat niet nakomt, is dat wanprestatie naar de opdrachtgever (de verzender, Buzzer dus). Die twee hebben dus een probleem. Jij en je Buzzee staan daarbuiten. Je Buzzee zou gewoon een nieuwe handle moeten krijgen.
Maar goed, dat is hoe de wet het zegt; je gelijk krijgen in dat soort situaties is heel erg moeilijk. En voor de waarde van 1 handle ga je ook geen advocaat inhuren (sterker nog, zelfs een rechtsbijstandverzekering begint hier niet aan). Dus tja... Lastig!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94429531
Nou nou, vandaag lag er een nieuwe handler in de brievenbus. Het heeft maar liefst een hele maand geduurd (vanaf het moment dat Buzzer zei dat ze een handler op zouden sturen tot aan het moment dat ik hem daadwerkelijk binnen kreeg).

Anyway: mijn buzzee is ontzettend blij! En ik ook, dat het uiteindelijk toch goed is gekomen.
pi_102360025
Even een grote kick. Heeft iemand enig idee waar je goedkope opzetborstels kunt kopen? Ik zag pas in het Blokker-krantje dat er 3 opzetborstels voor 25 euro in de aanbieding waren. Is dat goedkoop?
En voor die Oral-B tandenborstels zie ik nu overal namaakborstels opduiken. Is iemand die al tegengekomen voor de Sonicare?
Spoilers!
pi_102360172
Die prijs is normaal en heb je overal.

Op dit moment zijn ze wel in de aanbieding bij Wehkamp: http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)ArtikelNummer=672528
pi_102361089
Als ik toch bezig ben hier: ik snap niet hoe die UV reiniger werkt. Ik heb de borstels in de houders geplaatst richting de reiniger, deur dicht, stekker in stopcontact en op de groene knop gedrukt. Er lijkt niets te gebeuren. Ik zie geen blauwe kleur door het raampje en na 15 minuten ligt er ook geen vocht in het lekbakje. Doe ik iets fout?
Spoilers!
pi_102362928
Huh, UV reiniger :o ?
pi_102363547
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik toch bezig ben hier: ik snap niet hoe die UV reiniger werkt. Ik heb de borstels in de houders geplaatst richting de reiniger, deur dicht, stekker in stopcontact en op de groene knop gedrukt. Er lijkt niets te gebeuren. Ik zie geen blauwe kleur door het raampje en na 15 minuten ligt er ook geen vocht in het lekbakje. Doe ik iets fout?
Dan gok ik dat 'ie stuk is.
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 16:20:07 #225
34726 Fratz
Max
pi_102363947
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een grote kick. Heeft iemand enig idee waar je goedkope opzetborstels kunt kopen? Ik zag pas in het Blokker-krantje dat er 3 opzetborstels voor 25 euro in de aanbieding waren. Is dat goedkoop?
En voor die Oral-B tandenborstels zie ik nu overal namaakborstels opduiken. Is iemand die al tegengekomen voor de Sonicare?
Je hebt ook de kleinere Sonicare opzetborstels, die zijn iets goedkoper.
Persoonlijk vind ik deze fijner dan de normale borstels.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:23:13 #226
114177 Diaan73
pi_103330269
Mijn tandenborstel is kapot. -O- Hij ging vorige week uit zichzelf aan, toen leeg laten gaan en weer op de oplader gezet. Nu gaat hij aan als hij op de oplader wordt gezet... en stopt als ik hem er weer afhaal. Hij kan ook niet meer aan.

Moet maar even contact opnemen met Philips... ik heb het garantiebewijs nog!
Make love, not war ☮
pi_103334269
Buzzer is weer een nieuwe ronde aan het doen met de sonicare.
pi_103337017
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
Buzzer is weer een nieuwe ronde aan het doen met de sonicare.
Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart was :').

Maar ik heb me opgegeven, en kon op voltooien klikken. Is het nu dan zeker dat ik dat ding ook krijg of kan ik nog 'uitgeloot' worden?
Willem-Jan van Puffelen
pi_103337932
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart was :').

Maar ik heb me opgegeven, en kon op voltooien klikken. Is het nu dan zeker dat ik dat ding ook krijg of kan ik nog 'uitgeloot' worden?
Just try it
pi_103338090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef Berend. het volgende:

[..]

Just try it
Wat moet ik tryen?
Willem-Jan van Puffelen
pi_103339233
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Als het bij je actieve campagnes staat wel, lijkt mij. Mijn vorige staat er namelijk nog tussen (cool best ranzige juice :r ;))
pi_103471654
Heb mail gehad dat ik mag meedoen *O*! Ben benieuwd.
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:46:53 #233
114177 Diaan73
pi_103487943
Ik heb gebeld met Philips Customer Care en ik krijg gewoon een nieuwe tandenborstel toegestuurd!! *O* Ik kon via hun site de garantiebrief uploaden. Erg fijn!! Binnen 3-5 dagen kan ik de nieuwe borstel verwachten!! Goede service dus!! ^O^
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 21:57:27 #234
34726 Fratz
Max
pi_103602398
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tandenborstel is kapot. -O- Hij ging vorige week uit zichzelf aan, toen leeg laten gaan en weer op de oplader gezet. Nu gaat hij aan als hij op de oplader wordt gezet... en stopt als ik hem er weer afhaal. Hij kan ook niet meer aan.

Moet maar even contact opnemen met Philips... ik heb het garantiebewijs nog!
Hier is er net ook eentje kapotgegaan.
Morgen maar even bellen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:02:42 #235
114177 Diaan73
pi_103602729
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Fratz het volgende:

[..]

Hier is er net ook eentje kapotgegaan.
Morgen maar even bellen.
Ze hadden vandaag al de nieuwe bezorgd, maar ik was niet thuis. Nu komen ze morgen. Erg goede service.

Heb je de brief nog??
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 22:10:18 #236
34726 Fratz
Max
pi_103603279
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ze hadden vandaag al de nieuwe bezorgd, maar ik was niet thuis. Nu komen ze morgen. Erg goede service.

Heb je de brief nog??
Goeie vraag.. Daar moet ik nog naar op zoek, zul je zien dat ik die niet kan vinden.. :{
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:13:10 #237
114177 Diaan73
pi_103603451
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Fratz het volgende:

[..]

Goeie vraag.. Daar moet ik nog naar op zoek, zul je zien dat ik die niet kan vinden.. :{
Ik heb hem digitaal gekregen, per mail. Misschien zit ie nog in je mailbox.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 22:15:19 #238
34726 Fratz
Max
pi_103603598
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb hem digitaal gekregen, per mail. Misschien zit ie nog in je mailbox.
Oh dan zal ik even kijken, ik gooi zelden iets weg :)
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 22:18:47 #239
34726 Fratz
Max
pi_103603844
Wat voor brief is het precies? Ik heb wel een "bevestiging aankoop" mail.
Is die het?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:20:46 #240
114177 Diaan73
pi_103603959
Het is echt een brief. En er staat iets in over garantie vanaf 1 november 2010 en dat je deze brief krijgt omdat je de tandenborstel via buzzer hebt gekocht. Ik zit nu op m'n iPad, daar heb ik maar beperkt mailtjes in staan... Kan nu dus niet nakijken.
Make love, not war ☮
pi_103995569
Net binnen gerkegen, ben zeer benieuwd, het ziet er allemaal degelijk uit.
pi_103996632
:o, nu al? Ik krijg hem pas volgende week!
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:50:55 #243
304381 Loll
pi_103996937
??? nog een campange?

[ Bericht 4% gewijzigd door Loll op 05-11-2011 15:07:27 (spelfout) ]
BAM dit is 3KB
pi_104075002
Nou heb er nu 2 dgn mee gepoetst.
Wat een vooruitgang, mn oude had ik ook al een jaar of 10.

MAar haast geruisloos, wel een apart mondgevoel in eerste instantie.
Mn tanden voelen veel gladder aan.

Tot nu toe positief.
pi_104076304
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:42 schreef Rauzer het volgende:
:o, nu al? Ik krijg hem pas volgende week!
Ik krijg hem ook zaterdag pas, ach... heb nog een oude oralB die het ook doet, maar wel aan vervanging toe is.
pi_104191852
Die van mij van de vorige ronde is kapot....vocht in gekomen via de silicone afdichting :-( dus maar helemaal uit elkaar gehaald en het binnenwerk geinspecteerd ;-)
Waar kan ik me inschrijven voor nieuwe actie?
pi_104257784
hm, wij kregen net de mail voor de tandenborstel staat daar o.a. ook in:

"Hygiëne
Verder hebben wij een aantal vragen gekregen over het feit of de borstels nieuw of gereinigd zijn. Wij hebben dit bij Philips gecheckt en de Philips Manager Oral Health Care zegt hierover het volgende:

Philips vindt hygiëne heel belangrijk en garandeert dat alle sets volledig borstels bevatten. Het kan zijn dat uw handle als showmodel is gebruikt of in een beschadigde verpakking heeft gezeten. In deze gevallen zijn de handles chemisch gereinigd en opnieuw verpakt. Philips doet dit uit duurzaamheids overwegingen en geeft hierop ook twee jaar volledige garantie.

Mocht u ervan overtuigd zijn dat er wat mis is met uw Sonicare, twijfelt u dan niet om contact op te nemen met Buzzer of de Philips Consumer Care (zie ook de garantiebrief)"

vind ik eerlijk gezegd toch iets minder... :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 11-11-2011 20:13:50 ]
pi_104260553
op het buzzlog ook de nodige reacties...
http://www.buzzer.nl/buzzlog/weblog_item.php?id=327 :N

nu ja, wat is dat dan, mijn vertrouwen in Buzzer/ Philips is toch beschaamd...

op zich is het wel logisch dat ze de (eerder teruggestuurde??) tandenborstels willen hergebruiken, maar net bij een tandenborstel vind ik dat niet kunnen en op zijn minst hadden ze dat al bij de inschrijvingspoll moeten aangeven, je gaat er toch vanuit dat je een nieuw product krijgt om te buzzen

[ Bericht 6% gewijzigd door Zana op 11-11-2011 22:47:08 ]
pi_104286918
Dat idee heb ik dus ook Zana, vooral als ik ook nog zie dat mijn garantiebrief het heeft over de HX6972 en ik een HX6950 (ouder model) heb ontvangen...
pi_104290233
de opzetborstel zal toch wel nieuw zijn, of is die ook "gereinigd"? :{

hier ook de HX6950, op het handvat zat geen folie over de knopjes, verder lijkt de tandenborstel wel schoon (maar misschien toch niet helemaal nieuw als je beter kijkt), de opzetborstel heeft een kapje, maar zit ook niet in folie en er brandt één lampje van de drie, dus is wel iets opgeladen, denk dat die in volle modus begint en ook niet in de opstartmodus, even opzoeken, hoe ik dat instel
pi_104290356
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:46 schreef Zana het volgende:
de opzetborstel zal toch wel nieuw zijn, of is die ook "gereinigd"? :{

hier ook de HX6950, op het handvat zat geen folie over de knopjes, verder lijkt de tandenborstel wel schoon (maar misschien toch niet helemaal nieuw als je beter kijkt), de opzetborstel heeft een kapje, maar zit ook niet in folie en er brandt één lampje van de drie, dus is wel iets opgeladen, denk dat die in volle modus begint en ook niet in de opstartmodus, even opzoeken, hoe ik dat instel
Hier net zo hoor, maar alles ziet er schoon uit en verder geen gebruikssporen als krassen oid. Hij begon bij mij ook niet in de opstartmodus, moet je hem even op de lader zetten en dan de aanknop 2 seconden indrukken tot je 2 piepjes hoort.
Handleiding is hier te vinden:http://download.p4c.phili(...)x6972_10_dfu_nld.pdf
Verder vraag ik mij ook af in hoeverre folie "schoon" is, dat is toch vaak een vorm van schijnveiligheid. Die dingen zijn gereinigd en ik neem aan dat dat goed is gebeurd.
pi_104291009
Mijnes was helemaal opgeladen, met folie. Opzetborstel is wel nieuw inderdaad, alleen het handvat kan een gebruikte zijn.

Tweede tandenborstel heeft 1 streepje, ook met folie.
Willem-Jan van Puffelen
pi_104291123
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hier net zo hoor, maar alles ziet er schoon uit en verder geen gebruikssporen als krassen oid. Hij begon bij mij ook niet in de opstartmodus, moet je hem even op de lader zetten en dan de aanknop 2 seconden indrukken tot je 2 piepjes hoort.
Hoe weet je dan dat hij daar niet in is begonnen?
Willem-Jan van Puffelen
pi_104291199
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat hij daar niet in is begonnen?
Omdat je het op dezelfde manier uitzet en je dan maar 1 piepje hoort, stond in de handleiding ;) En die van mij stond op Gum Care toen ik hem aanzette :')
pi_104436996
Het wennen aan het gekriebel duurde bij mij niet lang gelukkig, heb hem dan ook maar uit de Opstartmodus gehaald. Merk wel dat ie nu een stuk meer beweegt, maar het kriebelt niet meer.
Willem-Jan van Puffelen
pi_104481890
Omdat ik niet thuis was toen het pakketje werd afgeleverd heb ik gisteravond pas voor de eerste keer de tandenborstel kunnen uitproberen. Ik poets al jaren met een elektrische tandenborstel, dus had weinig verschil verwacht. Maar het voelde compleet anders! Inderdaad, kriebelen, in plaats van poetsen. Het was niet aangenamer of minder aangenaam, gewoon anders. Wel had ik zelf het gevoel dat mijn tanden veel minder schoon waren dan normaal. Niet omdat ik het zag, maar omdat ik de tandenborstel niet echte voelde poetsen (zoals bij mijn oral-b) maar enkel trillen. Ik begrijp dat dit een nieuwe techniek is, waardoor het juist schoner zou moeten worden, maar ik moet daar wel nog even aan wennen.

Wat ik wel slecht vind is dat er geen handleiding bij zat, die moest ik dus zelf googlen?! En ook geen reserve borstel, dat zijn toch wel standaard accessoires wanneer je een tandenborstel koopt. Ook vond ik het erg vreemd dat er opeens een mailtje kwam dat het een tweedehandse tandenborstel kan zijn, slordig dat dit niet vooraf vermeld werd!

Een andere punt is dat ik het wel lastig testen vind of de tandenborstel werkt. De kleurenstaaltjes voor je tanden hadden allemaal een andere tint dan mijn eigen tanden, waardoor het heel moeilijk te vergelijken is waar ik in de buurt kom. Daarnaast is het verschil tussen 2 tinten zo minimaal dat ik me afvraag of dit wel meetbaar is.

Ik vind het testen wel erg leuk, dus ga er lekker mee door, maar ik ben na 2x poetsen nog niet overtuigd van de meerwaarde.
pi_104650661
Ik heb de sonicare ook gehad via buzzer en daarvoor heb ik er ook een gehad maar na 1 - 1,5 jaar zijn ze beide kapot. En das net na de garantie. Nu heb ik weer een oral-b. De borstels van de oral-b gaan ook langer mee en zijn veel goedkoper.
pi_105855799
Heb een mail gehad met een eindpoll over de tandenborstel.
Vond hem in eerste instantie erg fijn maar na al die verhalen over 2e hands etc. begon ik toch wat te twijfelen.
Had mn oude laatst op vakantie gebruikt maar dat vond ik echt niks meer.
Vind deze wel erg fijn moet ik zeggen en denk dat ik hem voor dat geld maar wel houd.
Weet niet of ik zo het geld ervoor betaald zou hebben zonder dat ik wist hoe het echt werkt(e)
pi_110417019
Ik heb nieuwe opzetborstels nodig.

Gevonden.....(was op zoek naar t type nr)

[ Bericht 61% gewijzigd door het-is-mij op 17-04-2012 22:25:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')