Dat is een ander type, met minder standen ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Nee, dat is een ander type.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......
Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een ander type, met minder standen ook.
Nee, ik heb een oudere versie van deze, dit is een heel ander type.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
quote:Ja, op zich is dat wel raar. De aanbieding voor buzzees moet toch al lang komen? Nu zitten mijn buzzees (waarvan er eentje heel graag de borstel wil kopen) zonder lader!Op zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden
quote:Dan laad je ze toch nog een keer op.Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |