Dat is een ander type, met minder standen ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Nee, dat is een ander type.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef OnsvirjouSA het volgende:
[..]
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......
Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een ander type, met minder standen ook.
Nee, ik heb een oudere versie van deze, dit is een heel ander type.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
quote:Ja, op zich is dat wel raar. De aanbieding voor buzzees moet toch al lang komen? Nu zitten mijn buzzees (waarvan er eentje heel graag de borstel wil kopen) zonder lader!Op zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden
quote:Dan laad je ze toch nog een keer op.Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
quote:Waarschijnlijk leveringen ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan laad je ze toch nog een keer op.
Maar ja, ik vind het heel erg onhandig hoe ze dit gedaan hebben. Ik snap ook echt de logica niet achter wel de borstels sturen maar niet de laders.
quote:ik gebruik hier nu sinds begin een kleine ronde borstel, en ik vind dat die wel heel snel verkleurd (maar volgens mij zijn de blauwe haartjes een soort indicatie voor wanneer je de opzetborstel moet vervangen), maar het is nog niet zo dat de borstelhaartjes schuin gaan staan of gespleten zijn, wat bedoel je eigenlijk met "slijten"??Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Die borstels zijn echt rete duur in vergelijk met de Oral-B.
Dit is het enige wat mij tegenhoudt om tot aanschaf over te gaan.
Ook vindt ik de borstels erg snel slijten en daar ben ik niet de enige in mijn buzzees hebben dezelfde ervaring.
Ben benieuwd hoe de ervaring hier is.
quote:Ik moet volgende maand naar de tandarts. Dus nog nietOp maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Zana het volgende:
hebben jullie nog commentaar gehad van de tandarts?
quote:Als je de link opent dan zie je rechtsonder op de pagina een pijl met een tekst erbij van 'standalone oplader bestellen'. Dan word je doorgelinkt naar een plek waar je alleen de oplader kunt kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Al mijn buzzees zijn enthousiast.
Maar op die Wehkamplink zag ik laatst niet de ¤59 optie, hoe zit dat dan?
quote:Ja... ik weet niet of het bij mij aanslag is, maar het is iig duidelijk zichtbaar. Mensen in mijn omgeving vielen het ook op.Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Zana het volgende:
Kun je echt verschil zien in de witheid van de tanden??? De kleur is bij mij hetzelfde gebleven, zover je dit kunt meten met de meter uit het boekje, hooguit dat de aanslag iets minder is, maar ik ben ook geen roker of rode wijn drinker.
quote:Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef OnsvirjouSA het volgende:
De buzzees die eerst geen electrische tandenborstel hadden zij erg enthousiast.
De buzzees met een Oral B vinden de Philips geen meerwaarde hebben.
Min punten:
- Hele dure borstels(HP Deskjet effect?)
- De om de 15 seconden hapering(=melding dat je een ander deel moet poetsen, Ik ben toch geen kind?!)
- Ervaring van oud Philips gebruikers....Het apparaat houdt het niet lang uit..1....2 jaar)
- Tandenborstel blijft niet echt makkelijk staan, valt snel om
- De lader bevat punten om borstels op te zetten alleen werkt dat niet lekker.
Positieve punten:
- Ziet er gelikt uit.
- Accu houdt het lang uit(twee weken, dus interessant voor vakantie).
quote:ben je Buzzee? dan moet diejene die jou de borstel heeft gegeven om te testen je e-mail opgeven bij Buzzer, 14 dagen later krijg je een mail met link naar de Wehkamp, daar kun een van de twee uitgebreide setjes of alleen de lader bijhorend bij je borstel bestellenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Berend. het volgende:
Wij willen er twee kopen. Waar kan ik dit doen?
quote:Ze blijven ook wel staan maar ze vallen makkelijk om als je er iets met je hand tegen aan komt.Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |