abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:53:33 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87677908
Anne gelooft dat er weer genoeg FOK!kers mee mogen doen met de campagne :9. Dus een nieuw topic is wel op zijn plaats dacht ik zo.

Begin oktober gaat de campagne in ieder geval van start. Dus tot die tijd, uhh, voorpret?
We zijn begonnen.

[Buzzer] Philips Sonicare FlexCare
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Boks-Chick maandag 18 oktober 2010 @ 16:54:14 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87677943
Ze zijn in ieder geval erg mooi vind ik :@
lolwut
pi_87677963
Ik vraag het na over die aanbieding bij Kruidvat. Moeder is alleen aan de andere kant van het land dus ik hoop dat pa het kan vinden, woehaha
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:55:04 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87678004
Die uit de OP is mijn oudere versie, we kregen een andere.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:02:07 #5
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87685847
Afgelopen zaterdag de buzzkit gekregen. Gedurende het weekend de Sonicares voor de buzzees opgeladen. Hebben jullie 3 kleine of grote tandenborstels geleverd gekregen voor de buzzees?
pi_87686108
3 kleine (ronde), maar er zijn blijkbaar ook mensen die 3 grote (lange) hebben gekregen (stond op het flexcareplusforum), en in mijn setje zat een grote en een kleine

[ Bericht 9% gewijzigd door Zana op 18-10-2010 20:37:59 ]
pi_87687059
Ik heb ook 4 kleine borstels en 1 grote. De grote heb ik 1 keer gebruikt. Deze is te groot vind ik zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door OnsvirjouSA op 18-10-2010 20:29:28 (aantal aangepast) ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:24:43 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87687097
Ik had vier klein en 1 groot of zo. Ik wil juist groot.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:35:46 #9
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_87687654
Ik heb dus ook 4 kleine en 1 grote. Ik heb zelf de Sonicare Healthywhite van de vorige buzz en een Sonicare Elite (zelf gekocht 3/4 jaar geleden). Daarbij gebruik ik altijd de grote, die vind ik het fijnst. Maar goed, moeten mijn buzzees het eerst maar eens proberen met de kleine borstels.
pi_87689199
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:08:38 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87689304
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Excuses, ik zei vanmiddag Kruidvat, maar het is De Harense Smid die ze in de aanbieding heeft voor 59 en 89 euro!
Dat is een ander type, met minder standen ook.
pi_87689472
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tezz het volgende:
Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......

Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:12:09 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87689503
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef OnsvirjouSA het volgende:

[..]

Dus voor het testen en buzzen krijgen we in principe dus een 10 euro korting......

Mijn gedachte......
Kan je met de 10 euro korting bon uit de buzz kit een nieuwe halen met nieuwe borstels.
Nee, dat is een ander type.
pi_87689595
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is een ander type, met minder standen ook.
Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:44 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87689647
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oke. Nou goed, het principe van de borstel is toch wel hetzelfde, of niet? Jij hebt de oude toch ook nog? Scheelt het veel met de nieuwe die wij nu testen qua aantal trillingen per minuut/gewenst resultaat?
Nee, ik heb een oudere versie van deze, dit is een heel ander type.

Wij hebben iets met een 900serie, oud en nieuw
pi_87690143
Ik heb zaterdag ook deze borstel binnengekregen. Er zaten vijf dezelfde borsteltjes bij (2 in de doos en 3 bij de losse handsets).
Ik poets nu meestal met de hand maar heb ook een OralB. Gisteren heb ik hem voor het eerst geprobeerd, en hij trilt wel een stuk minder dan de OralB. En omdat het borsteltje heel zacht is, lijkt het net of hij "niks doet". Maar toch werkt het wel. En de mindere herrie dan de OralB is in ieder geval een groot voordeel!

Een setje ben ik al kwijt aan een collega die het wel wilde uitproberen; de andere twee ben ik nog mee bezig. Maar het feit dat er maar 1 lader in het hele pakket zit, vind ik dat wel lastig.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_87763348
Ik heb hem vandaag binnengekregen.

Ziet er wel netjes uit, alleen ik vind de oplader wel een fragiel iets, lijkt net of dat de standaard niet opgeladen wordt. Ik ben meer een KLIK iemand;)
pi_87763504
Ik heb mijn laatste handler vandaag uitgedeeld aan een vriendin. Ze wil graag een nieuwe kopen, dus dan is dit de perfecte actie....
pi_87788608
Beste Buzzers en andere lezers,

Ik ben Nicole van Buzzer en ben eens aan het rondkijken wat er online allemaal gezegd wordt over de campagne en de FlexCare+. Ik zie dat jullie hier uitgebreid met elkaar praten over de FlexCare+, leuk!

Over de borsteltjes kan ik misschien iets voor jullie ophelderen. Iedereen heeft drie kleine borsteltjes gekregen voor de tandenborstels die je uitdeelt. Bij je eigen borstel zit als het goed is een klein en groot borsteltje.

Blijf vooral jullie meningen uitwisselen via dit forum. Ook via www.flexcareplusbuzz.nl kun je je feedback kwijt en reacties van andere Buzzers en Buzzees lezen. Als je eventuele vragen plaatst in één van de vragen topics, ben je er bovendien zeker van dat je van mij of één van mijn collega's een antwoord krijgt.

Veel plezier met poetsen en buzzen!

Nicole van Buzzer
Booster – meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
pi_87906286
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden :{
Spoilers!
pi_87906512
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven. Ik poets niet meer, onze tandenborstels zijn beide leeg en we hebben geen mogelijkheid om ze op te laden :{
Ja, op zich is dat wel raar. De aanbieding voor buzzees moet toch al lang komen? Nu zitten mijn buzzees (waarvan er eentje heel graag de borstel wil kopen) zonder lader!
pi_87908487
mijn buzzees kregen wel een e-mail met link naar de Wehkamp, waar ze de borstel kunnen bestellen (ook als ze alleen de lader willen, maar dat blijkt niet zo duidelijk op de eerste pagina te staan, daarvoor moesten ze ergens doorklikken of zo)
pi_87913014
Ik heb ook een mail gekregen met een aanbieding maar ik snap er nog niet heel veel van. Morgen even beter kijken.
Spoilers!
pi_87917628
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:23:38 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87919834
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
Nou, mijn buzzees testen toch echt wel al twee weken. Maar tot nu toe nog maar twee emails gehad. Niet het definitieve aanbod. vind ik echt vreemd.
Ik heb ze op 11 oktober geregistreerd (email) en de tandenborstels doen het echt niet meer inmiddels.
Dan laad je ze toch nog een keer op.

Maar ja, ik vind het heel erg onhandig hoe ze dit gedaan hebben. Ik snap ook echt de logica niet achter wel de borstels sturen maar niet de laders.
pi_87920643
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan laad je ze toch nog een keer op.

Maar ja, ik vind het heel erg onhandig hoe ze dit gedaan hebben. Ik snap ook echt de logica niet achter wel de borstels sturen maar niet de laders.
Waarschijnlijk leveringen ofzo.
pi_87925867
Misschien is een lader in verhouding veel duurder dan de bodies. Op het flexcareforum staat trouwens dat de teruggestuurde tandenborstels deels verniedigd worden en deels voor promotiedoeleinden (wat moet ik mij daaronder voorstellen???) gebruikt worden.
pi_87932721
Ok, dit is dus de aanbieding:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)tbkb5lCjCPAOOwy&cm_l

Je kunt een complete set met alles erop en eraan kopen en dan mag je de borstel houden die je al hebt voor 99 euro. Of je kunt een lader kopen voor 59 euro.

Ik heb als Buzzee nooit de complete set gezien die jullie als Buzzers hebben gekregen, ik heb alleen de tandenborstels van vrienden gezien. Wat is nou zo'n sanitizer? En wat is een UV reiniger?

Verder: als je een set koopt via die link, kan je er ook voor 14.95 4 borsteltjes voor kopen. Zou dat een mooie aanbieding zijn?
Ik zie nu dat de set met de borstels 3 weken levertijd heeft terwijl de gewone set direct leverbaar is.
Spoilers!
pi_87934039
UV reiniger en sanitizer zijn hetzelfde, een UV lampje om de bacteriën op je opzetborstel af te doden, in mijn ogen echt niet noodzakelijk, maar de producent zal daar zeker anders over denken....
4 opzetborstel kosten normaal zeker boven de 20 Euro, ik denk zo rond de 24 Euro

bij mijn testset wat ik van buzzer kreeg zit nog een opbergetui, voor wanneer ik op reis ga, een lader, een grote en een kleine opzetborstel en de body (het is een testset voor tandartsen en niet voor verkoop bestemd staat op de doos, dus je zult het zo waarschijnlijk ook niet in de gewone winkel tegen komen)
pi_87934411
Die borstels zijn echt rete duur in vergelijk met de Oral-B.
Dit is het enige wat mij tegenhoudt om tot aanschaf over te gaan.
Ook vindt ik de borstels erg snel slijten en daar ben ik niet de enige in mijn buzzees hebben dezelfde ervaring.
Ben benieuwd hoe de ervaring hier is.
pi_87934899
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:39 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Die borstels zijn echt rete duur in vergelijk met de Oral-B.
Dit is het enige wat mij tegenhoudt om tot aanschaf over te gaan.
Ook vindt ik de borstels erg snel slijten en daar ben ik niet de enige in mijn buzzees hebben dezelfde ervaring.
Ben benieuwd hoe de ervaring hier is.
ik gebruik hier nu sinds begin een kleine ronde borstel, en ik vind dat die wel heel snel verkleurd (maar volgens mij zijn de blauwe haartjes een soort indicatie voor wanneer je de opzetborstel moet vervangen), maar het is nog niet zo dat de borstelhaartjes schuin gaan staan of gespleten zijn, wat bedoel je eigenlijk met "slijten"??

in het verleden hebben wij de lange borstels gebruikt op de healthy white en daar zijn de borstelharen bij mijn partner echt schuin gaan staan, bij mij niet (volgens mij ligt het dan ook eraan hoe hard je met de borstel poetst en hoe veel maanden je ermee doet, net als bij een gewone handtandenborstel, en omdat de opzetborstels zo duur zijn heb je toch sneller de neiging om er langer dan 3 maanden mee te doen)
pi_87935415
op een ander forum las ik nog dat de poetsbewegingen bij een oralB en een sonicare heel verschillend zijn en dat het na de sonicare wel schoon aanvoelt, maar in vergelijking met de oralB "minder schoon" is, omdat de tussenruimtes niet zo goed gereinigd worden...blijkbaar kun je dat ook met die verftabletten aantonen, maar hoe het nu precies zit, weet ik niet

ik poets nu sinds enkele jaren met een sonicare, maar mijn tandarts moet gewoon nog elk jaar tandsteen verwijderen (of dat nu ook echt noodzakelijk is of dat die dat gewoon doet, omdat ik het toch van de verzekering terug krijg, is mij niet helemaal duidelijk), maar ik heb nog nooit echt positief commentaar gekregen van mijn tandarts, hij heeft er eigenlijk ook nooit een opmerking over gemaakt, alleen een Engelse die er korte tijd gewerkt heeft zei tegen mij dat ik ook mijn tong eens moest gaan poetsen...nu daar ga ik echt over mijn nek, of met handtandenborstel of sonicare, maar dat kan ik echt niet gaan doen...

hebben jullie nog commentaar gehad van de tandarts?
pi_87935714
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Zana het volgende:

hebben jullie nog commentaar gehad van de tandarts?
Ik moet volgende maand naar de tandarts. Dus nog niet :D

De haartjes gaan ook al iets uit elkaar staan. Dat heb ik bij mijn huidige Oral B nog niet gehad.
Je borstel langer dan 3 maanden gebruiken is niet echt hygienisch of je moet je borstel constant gaan uitkoken.

Mijn ervaring is dat de tussenruimtes juist met de oral B beter gereinigd worden omdat de haartjes recht op je tanden komen. Door de kleinere kop kom ik ook beter achter mijn verstandskiezen.
pi_87935819
oh, bij de wehkamp komen natuurlijk ook nog bezorgkosten bij voor de Buzzees lees ik net (minimaal 4.95 Euro)
pi_88002115
Zo, ik heb een set voor 99 euro besteld bij Wehkamp, het zal als het goed is donderdag worden geleverd. Ik heb maar niet die set besteld met de borsteltjes, die had een levertijd van 3 weken.

Vreemd trouwens dat Wehkamp. Nadat ik met iDeal had betaald, kreeg ik een scherm waarop ik de bezorgdag kon aangeven en daar stond bij dat het een euro kost om thuis te laten bezorgen (3 voor 's avonds bezorgen). Hoe gaan ze die euro van me innen dan? En ik heb geeneens een andere mogelijkheid dan thuisbezorgen. Weird.
Spoilers!
pi_88004549
ben benieuwd, normaal zijn de bezorgkosten echt hoger (4.95 Euro bij afhalen bij een servicepunt, 5.95 Euro bij aflevering thuis overdag en 7.95 Euro bij aflevering op di, woe, do avond voor dit soort apparatuur), tenzij ze het ondertussen hebben aangepast

de aparte oplader die de buzzee's kunnen bestellen is niet dezelfde die in mijn testpakket zat en daar zit dan ook geen reisetui of grote opzetborstel bij, ze krijgen dus voor 59 Euro een eenvoudiger pakket dan het pakket wat de buzzer voor 49 Euro kan houden, klopt dat? :?

[ Bericht 4% gewijzigd door Zana op 26-10-2010 23:30:27 ]
pi_88005560
sorry, knopjes verwisselt
pi_88005677
Ik probeer 'm nu een paar dagen... En ik vind 'm werkelijkwaar geweldig *O*

Mijn tanden zijn witter, mijn tandvlees ziet er beter uit, tanden zijn gladder. Ik houd 'm :Y
pi_88017395
Kun je echt verschil zien in de witheid van de tanden??? De kleur is bij mij hetzelfde gebleven, zover je dit kunt meten met de meter uit het boekje, hooguit dat de aanslag iets minder is, maar ik ben ook geen roker of rode wijn drinker.
pi_88018956
Ik heb net het e-mailadres van mijn eerste buzzee geregistreerd (die is per vandaag over naar een nieuwe internetprovider dus dat adres was nog niet bereikbaar, en we wilden niet dat mails en eventuele aanbiedingen in het luchtledige zouden verdwijnen), die is nu een weekje aan het testen en heel erg enthousiast.
Mijn tweede set heb ik vandaag ook uitgegeven, daar moet ik nog een e-mailadres van krijgen.

Zelf heb ik wel het idee dat mijn tanden gladder zijn (witter heb ik niet op gelet) en dat bepaalde plekjes waar ik met de Oral-B niet bij kon, nu wel makkelijker bereikt worden (ik gebruik het kleine borsteltje, mijn vriend de grote). Mijn vriend heeft ook wel het idee dat het iets scheelt, maar hij heeft net te horen gekregen dat hij een ernstigere paradontitis heeft dan verwacht, en nu moet er van alles verbouwd worden dus gebit is nu even een gevoelig onderwerp zullen we maar zeggen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:41:55 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88030209
Al mijn buzzees zijn enthousiast.

Maar op die Wehkamplink zag ik laatst niet de ¤59 optie, hoe zit dat dan?
pi_88031067
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Al mijn buzzees zijn enthousiast.

Maar op die Wehkamplink zag ik laatst niet de ¤59 optie, hoe zit dat dan?
Als je de link opent dan zie je rechtsonder op de pagina een pijl met een tekst erbij van 'standalone oplader bestellen'. Dan word je doorgelinkt naar een plek waar je alleen de oplader kunt kopen.
pi_88084403
De buzzees die eerst geen electrische tandenborstel hadden zij erg enthousiast.
De buzzees met een Oral B vinden de Philips geen meerwaarde hebben.

Min punten:
- Hele dure borstels(HP Deskjet effect?)
- De om de 15 seconden hapering(=melding dat je een ander deel moet poetsen, Ik ben toch geen kind?!)
- Ervaring van oud Philips gebruikers....Het apparaat houdt het niet lang uit..1....2 jaar)
- Tandenborstel blijft niet echt makkelijk staan, valt snel om
- De lader bevat punten om borstels op te zetten alleen werkt dat niet lekker.

Positieve punten:
- Ziet er gelikt uit.
- Accu houdt het lang uit(twee weken, dus interessant voor vakantie).
pi_88084677
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Zana het volgende:
Kun je echt verschil zien in de witheid van de tanden??? De kleur is bij mij hetzelfde gebleven, zover je dit kunt meten met de meter uit het boekje, hooguit dat de aanslag iets minder is, maar ik ben ook geen roker of rode wijn drinker.
Ja... ik weet niet of het bij mij aanslag is, maar het is iig duidelijk zichtbaar. Mensen in mijn omgeving vielen het ook op.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:23:31 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88084794
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef OnsvirjouSA het volgende:
De buzzees die eerst geen electrische tandenborstel hadden zij erg enthousiast.
De buzzees met een Oral B vinden de Philips geen meerwaarde hebben.

Min punten:
- Hele dure borstels(HP Deskjet effect?)
- De om de 15 seconden hapering(=melding dat je een ander deel moet poetsen, Ik ben toch geen kind?!)
- Ervaring van oud Philips gebruikers....Het apparaat houdt het niet lang uit..1....2 jaar)
- Tandenborstel blijft niet echt makkelijk staan, valt snel om
- De lader bevat punten om borstels op te zetten alleen werkt dat niet lekker.

Positieve punten:
- Ziet er gelikt uit.
- Accu houdt het lang uit(twee weken, dus interessant voor vakantie).
Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.
  Moderator donderdag 28 oktober 2010 @ 22:50:56 #46
18653 crew  D.
pi_88086067
ah, hier zitten jullie 8-)
pi_88090758
Wij willen er twee kopen. Waar kan ik dit doen?
pi_88091760
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Berend. het volgende:
Wij willen er twee kopen. Waar kan ik dit doen?
ben je Buzzee? dan moet diejene die jou de borstel heeft gegeven om te testen je e-mail opgeven bij Buzzer, 14 dagen later krijg je een mail met link naar de Wehkamp, daar kun een van de twee uitgebreide setjes of alleen de lader bijhorend bij je borstel bestellen

ben je zelfs Buzzer krijg je aan het eind van de testperiode de eindpoll, daar moet je aangeven wat je gaat houden, je eigen testsetje voor 49 Euro of iets anders (mogelijkheiden kun je vinden in je eigen Buzzeraccount, klikken op het i achter Campagnes waar je aan meedoet en dan bij Aanbiedingen of in de e-mail die je hierover hebt gekregen, als het goed is dan is het deze link: http://www.buzzer.nl/secure/fcplus-aanbiedingen.php ), maar hoe je die extra's dan krijgt is mij ook nog niet helemaal duidelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door Zana op 29-10-2010 01:19:08 ]
pi_88098741
Jeej, wij hebben onze tandenborstel gisteren binnengekregen en hebben eindelijk onze eigen lader en kunnen dus weer poetsen. Er zitten trouwens 2 laders bij het dure pakket, een met UV reiniger erbij en een reislader. Die laatste is de lader die je voor 59 euro kunt kopen.
Spoilers!
pi_88105148
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zet jij je tandenborstel op kiezelstenen of zo? Ze blijven hier gewoon staan hoor.
Ze blijven ook wel staan maar ze vallen makkelijk om als je er iets met je hand tegen aan komt.
Bijvoorbeeld als je wat van je pliset wilt pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')