quote:Hoi Nicole,Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef BoostervanBuzzer het volgende:
@Five_Horizons: Wat vervelend dat het verzenden blijkbaar steeds niet goed gaat. Neem even contact met ons op via info@buzzer.nl zodat we het probleem hopelijk op kunnen lossen.
quote:je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben ook een buzzee(?) en mij zus is Buzzer
Maar als ik hier lees dat je een wankel reisladertje krijgt voor zestig euro ga ik toch een beetje twijfelen of ik hem straks wel wil houden.
Of valt het mee?
quote:Je krijgt als buzzee wel een reislader voor het bedrag van 59 euro hoor. De borstel (handler+opzetstukje) die je van je buzzer gekregen hebt mag je houden en voor 59 euro koop je daar een wankele inieminie instabiele reislader bij.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.
quote:Goed, maar voor normaal gesproken 170 euro krijg je twee tandenborstels èn een uitgebreid laadstation en een draagtas, en borsteltjes en ringetjes.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt geen reislader voor 60 euro... Je mag de tandenborstel die je al in gebruik hebt ook houden.
quote:Dat is de aanbieding voor buzzees inderdaad. 99 euro voor een complete set. Vandaar dat ik het contrast ook zo groot vind met 59 euro voor een reisladertje...Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed, maar voor normaal gesproken 170 euro krijg je twee tandenborstels èn een uitgebreid laadstation en een draagtas, en borsteltjes en ringetjes.
En in de link die hier stond was die 99 (is dat voor buzzers of buzzees?)
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is de aanbieding voor buzzees inderdaad. 99 euro voor een complete set. Vandaar dat ik het contrast ook zo groot vind met 59 euro voor een reisladertje...
Bij de eindpoll krijgen we meer informatie!!quote:Ongeveer in december zullen de handles teruggestuurd moeten worden. Tot die tijd kunnen Buzzers en Buzzees de handles dus testen.
Alleen jammer dat de batterij van de buzzees dat niet volhoudtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dit staat op de buzzerwebsite:
[..]
Bij de eindpoll krijgen we meer informatie!!
elke lader van een Philips is geschikt kwam ik achter...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de batterij van de buzzees dat niet volhoudt
Die van ons niet hoor...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke lader van een Philips is geschikt kwam ik achter...
Dus dat scheelt wel weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |