abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 15:32:51 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92461301
Deze actie loopt op het moment bij Buzzer, iedereen die meedoet kan er hier over praten.

Het is net TV, maar dan anders

Ken jij het beeld, s avonds voor de tv, surfend over het web met je laptop op schoot, wachtend tot het zoveelste reclameblok voorbij is en je eindelijk die film af kunt kijken. Vervelend of niet? Wij vinden van wel en daarom zijn we ook zo enthousiast over onze nieuwe campagne voor Philips Net TV. Met deze dienst wordt jij eindelijk de baas over je tv, in plaats van andersom.

Buzzers die aan deze campagne mee doen kunnen hun laptop voortaan in een hoek laten staan, want met Net TV kunnen ze via hun televisie online. Bijvoorbeeld om op de Buienradar te checken hoe het weer wordt, om op YouTube een grappig fiilmpje te bekijken of om een filmpje te huren via Videoland. Deze kunnen ze daarna lekker zonder reclame bekijken. Klinkt misschien een beetje als toekomstmuziek, maar als je de BuzzKit van Net TV in huis hebt kan je gelijk aan de slag. En het mooie, in de BuzzKit zit een topklasse Philips Blu-Ray speler waarmee je Net TV direct kunt gebruiken.

Philips gaat deze samenvoeging van televisie en internet nog veel verder uitbreiden. Met Philips Net TV kun je verschillende Apps gebruiken op je TV, zoals Uitzending Gemist, RTL Gemist, YouTube en Videoland. Aan de Buzzers om te ontdekken of het inderdaad zo buzzable is als Philips zegt!

[ Bericht 79% gewijzigd door Harajuku. op 07-02-2011 20:19:28 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:34:25 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_92461366
Allereerst, wat is een Buzzer?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 7 februari 2011 @ 15:35:08 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92461393
quote:
18s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Juicyhil het volgende:
Allereerst, wat is een Buzzer?
http://www.buzzer.nl/
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 18:24:28 #4
18653 crew  D.
pi_92468569

quote:
Het is net TV, maar dan anders

Ken jij het beeld, s avonds voor de tv, surfend over het web met je laptop op schoot, wachtend tot het zoveelste reclameblok voorbij is en je eindelijk die film af kunt kijken. Vervelend of niet? Wij vinden van wel en daarom zijn we ook zo enthousiast over onze nieuwe campagne voor Philips Net TV. Met deze dienst wordt jij eindelijk de baas over je tv, in plaats van andersom.

Buzzers die aan deze campagne mee doen kunnen hun laptop voortaan in een hoek laten staan, want met Net TV kunnen ze via hun televisie online. Bijvoorbeeld om op de Buienradar te checken hoe het weer wordt, om op YouTube een grappig fiilmpje te bekijken of om een filmpje te huren via Videoland. Deze kunnen ze daarna lekker zonder reclame bekijken. Klinkt misschien een beetje als toekomstmuziek, maar als je de BuzzKit van Net TV in huis hebt kan je gelijk aan de slag. En het mooie, in de BuzzKit zit een topklasse Philips Blu-Ray speler waarmee je Net TV direct kunt gebruiken.

Philips gaat deze samenvoeging van televisie en internet nog veel verder uitbreiden. Met Philips Net TV kun je verschillende Apps gebruiken op je TV, zoals Uitzending Gemist, RTL Gemist, YouTube en Videoland. Aan de Buzzers om te ontdekken of het inderdaad zo buzzable is als Philips zegt!

Bron:www.buzzer.nl
Ik heb me opgegeven :Y
  maandag 7 februari 2011 @ 20:18:44 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92473857
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Ik heb me opgegeven :Y
Thanks
pi_92608638
Ik zie nog niet dat ik me kan opgeven. Zal wel te kritisch zijn geweest over de Flexcare.
  Moderator donderdag 10 februari 2011 @ 22:39:00 #7
18653 crew  D.
pi_92614723
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Ik zie nog niet dat ik me kan opgeven. Zal wel te kritisch zijn geweest over de Flexcare.
Want een positieve mening is beter dan een eerlijke?

Ik denk dat ze vinden dat je n.a.v. het profiel wat je hebt ingevuld niet tot de doelgroep behoort :Y
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 14:19:19 #8
18653 crew  D.
pi_93011511
Zojuist van de postbode een pakje gehad 8-)

pi_93012079
Ik heb het ook vandaag ontvangen :) Helaas heb ik de voorwaarden niet goed gelezen :') Voor welk bedrag kan je dat ding uiteindelijk kopen?

Ook gewoon een goed compleet pakket, niet dat je zelf nog allerlei kabeltjes moet kopen. :)
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 14:36:02 #10
18653 crew  D.
pi_93012132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb het ook vandaag ontvangen :) Helaas heb ik de voorwaarden niet goed gelezen :') Voor welk bedrag kan je dat ding uiteindelijk kopen?

Ook gewoon een goed compleet pakket, niet dat je zelf nog allerlei kabeltjes moet kopen. :)
De prijs is mij ook niet bekend, alleen dat wij als buzzers 50 euro korting krijgen :P

edit: onee, fout gelezen, buzzees krijgen 50 euro korting, wij dus meer :Y
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 15:15:37 #11
18653 crew  D.
pi_93013671
De andere 748 buzzers zitten niet op Fok? :P
pi_93015121
Hier ook net binnen. direct aangesloten.

Mooi apparaat, beetje log maar dat wordt gecompenseerd door de uitstraling. Bovendien supereenvoudig te installeren en werkt als een tierelier.

Ik dacht dat hij alleen via kabel verbinding zou hebben, maar ben blij verrast door de wifimogelijkheid. Beeldkwaliteit is niet altijde even top, maar het blijven streams vanaf het internet, op de laptop is het ook niet altijd superkwaliteit. Leuk die apps op je tv, heb de eerste stukjes concerten al bekeken. Internetten zal ik niet vaak gebruiken, tikken met de afstandbediening is niet al te handig.

Al met al ben ik na een half uur al heel erg goed te spreken over dit apparaat. Ben benieuwd wat hij gaat kosten en overweeg zeker om hem te houden. Nu eens kijken of ik de laptop eraan kan hangen en of de videoland app een mooie toevoeging is, wat ik overigens wel verwacht.

Dit is mijn eerste buzzkit, maar ben er erg over te spreken!
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 18:21:08 #13
18653 crew  D.
pi_93019537
Ow, wel wifi, dan kan ik de kabel weer opruimen :P

Mijn eerste indruk is dat ie wat tegenvalt :Y

Tekst invoeren a la SMS is niet aan mij besteed, en YouTube was beperkt, en vond ook niet wat ik zocht :N
pi_93025176
Heb hem ook binnen, vind hem echt tegenvallen.

Het minste wat erbij geleverd kan worden om dat ding te testen is een toetsenbord, een drama met die afstandbediening,

Buurman kwam binnen en vroeg of ik een nieuwe printer had.

Heb even videoland menu bekeken 5 euro voor een filmpje wat je 24 uur mag bekijken..

Nee van mij mag die nu al terug
pi_93113457
Goede beeldkwaliteit: Uitzending gemist en die concertzender (wel geniaal).
Slechte beeldkwaliteit: RTL gemist. Dat komt misschien door het tijdstip van proberen.

Erg tof: draait moeiteloos allerlei .MKV bestanden af. Ik download veel en kijk het meestal op mijn laptop. Nu kan ik het op USB-stick zetten en afspelen. Volgens mij gaat het ook direct, maar dit werkte in ieder geval goed.

Al die applicaties zijn een beetje overkill. Weer-App en NS-reisinformatie kijk ik vooral op mijn telefoon. Die staat aan, en het navigeert makkelijker en sneller.

Ik vind het wel een tof ding, lekker eenvoudig van opzet. Mijn ouders kunnen hier ook wel mee overweg, volgens mij is het ook een beetje op die doelgroep gericht. De onscreen-toetsenbordjes zijn bijvoorbeeld ABC ipv QWERTY. Ook zijn de toetsenbordjes niet altijd gelijk (bijvoorbeeld de NS-Applicatie gebruikt weer iets anders.

Als ik dit ding mag houden voor 100 euro is er een deal, anders gaat ie' terug. Ik vind een laptop veel fijner/sneller werken. Het is wel tof om tv op te kijken of een film, en dat is natuurlijk waar de blue-ray speler voor is.
pi_93132077
* hetzusjevan meldt zich.

Ik ga er komend weekend even rustig voor zitten :).

Is het normaal dat ze zulke pakketjes trouwens gewoon afleveren? Er was even niemand thuis en ze hadden hem gewoon bij de deur achtergelaten. Ik vond het een beetje vreemd dat ze niet even iemand laten tekenen voor ontvangst bij een apparaat van 300 euro... (nou kon je niet zien wat er in zat, maar toch).
pi_93137560
Ik moest tekenen voor ontvangst. Deze gang van zaken is niet normaal maar komt vaker voor bij pakketbezorgers.
pi_93592576
Ik heb dat ding hier nou ook staan en aangesloten. Niet veel boeiends, alleen dat videoland, daar kan je dus films bestellen, en betalen met dat kaartje, toch? Maar hoeveel kan je doen dan? Is dat kaartje gewoon 1 film of een aantal euro? Ik wil t niet uitproberen en gelijk t hele kaartje leeg hebben...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_93601506
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb dat ding hier nou ook staan en aangesloten. Niet veel boeiends, alleen dat videoland, daar kan je dus films bestellen, en betalen met dat kaartje, toch? Maar hoeveel kan je doen dan? Is dat kaartje gewoon 1 film of een aantal euro? Ik wil t niet uitproberen en gelijk t hele kaartje leeg hebben...
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb ergens gelezen dat je 1 film kon downloaden ofzo? Dus ik dacht dat er genoeg opstond voor 1 film? Misschien dat iemand anders het weet, ben eigenlijk ook wel benieuwd.
pi_93611051
Ik las ergens dat dat kaartje 15 euro was. Heb het zelf nog niet getest, misschien dit weekend.
pi_93719089
Het is idd 15 euro.
Hier saldocheck:
https://www.yinx.eu/nl/saldocheck.html
pi_93743806
Wat een kutsysteem btw.
Wil ik een film gaan kijken.
Zie "the truman show" staan, met een tekentje van 1euro bij het plaatje.
Klik m aan, issie gewoon 3 euro.

Wil ik de film aanzetten, zegt hij dat er geen sd kaart in zit.
Ja dus echt wel, moest m overnieuw aanzetten.

Zet de film aan.
Kijk 10 minuten.
Valt hij helemaal terug naar t hoofdmenu, geeft een melding van inloggen, ik zoek de film weer op, en jahoor, moet overnieuw beginnen bij t begin.

En de kwaliteit was ook nog eens om te huilen, maar goed, dit was een wat oudere film, weet niet hoe t bij de nieuwere is.

Ik ga m niet houden, en denk niemand hier?
pi_93993642
@D. en anderen die benieuwd zijn naar de prijs die je als Buzzer gaat betalen: aan het einde van de campagne maken we dit bekend. Je kunt dan beslissen of je het apparaat wilt houden, of dat je hem (gratis) terugstuurt.

Voor wat betreft niet goed werkende APP's en vastlopende films van Videoland raad ik jullie aan naar naar de klantenservice van Philips te bellen. De gegevens hierover vind je op www.buzzenopjetv.nl bij de F.A.Q.
pi_94557914
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 06:51 schreef JapkevanBuzzer het volgende:
@D. en anderen die benieuwd zijn naar de prijs die je als Buzzer gaat betalen: aan het einde van de campagne maken we dit bekend. Je kunt dan beslissen of je het apparaat wilt houden, of dat je hem (gratis) terugstuurt.
Wanneer is het einde van de campagne eigenlijk,
ik weet al dat ik het apparaat niet wil houden,
Hij heeft geen toegevoegde waarde,
film kijken doe ik wel via ps3,
uitzending gemist via upc of laptop en alle apps bekijk ik wel via mijn telefoon of laptop.

Grootste minpunten zijn de bediening, tikken op een afstandbediening is het niet,
en de traagheid, buiten dat hij steeds mijn wifi instellingen vergeet.

Maar eind april ga ik 3 weken op vakantie en ik heb weinig zin om dat ding te hebben gekocht doordat ik de mail nooit heb gezien.

Kan ik hem nu al bij voorbaat ergens heen sturen?
pi_94647087
Stuur anders even een berichtje naar Buzzer? (hetzelfde idee als dat je rapporteert aan ze)

Ik zou het iig niet zomaar ergens heen sturen, dat gaat gegarandeerd fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')