Ik mag meedoenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:19 schreef Berend. het volgende:
Hehe, er is een nieuwe Buzzer actie! Een philips Blueray speler ofzo?
Link?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef Fratz het volgende:
Ik heb trouwens de Sonicare gehouden. Wat schetst mijn verbazing, hij is nu voor iedereen net zo duur op Wehkamp.nl. Beetje jammer, eigenlijk hebben we dus helemaal geen korting gekregen.
Mee eens! Rare poll was dat.... Ik ben sowieso niet zo te spreken over de service van Buzzer. Lekker rommelig allemaal en ook als je een berichtje schrijft over een actie duurt het soms wel een week voordat je iets hoort! Raar hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Pandora73 het volgende:
O dat zou wel leuk zijn... Maar goed, ik gok dat ik nu weer een jaar niks aangeboden krijg.
Ik kreeg wel een uitnodiging voor een sportpoll, maar jemig wat zit die poll krom in elkaar zeg.
Eerst vraag gaat over sport in club-/groepsverband, maar er staat maar een beperkt assortiment sporten bij, en anders moet je aangeven "Ik doe geen sport in club-/groepsverband." Alsof er geen andere club-/groepssporten bestaan dan dat rijtje... (Een optie "Ik doe een andere sport in club-/groepsverband" was wel handig geweest."
Bij de volgende vraag gaat het over duursport, en ook daar staat een beperkt rijtje. Maar als je aangeeft dat je geen duursport doet, krijg je vervolgens wel vragen over hoe vaak je dat doet, en waarom. (Waarbij "Nooit" en/of "Niet van toepassing" er niet bij staan.)
Vervolgens moet je een favoriet merk sportkleding kiezen (wederom ontbreken "Een ander merk" en "Ik heb geen favoriet merk") en een sporticoon met een heel beperkt rijtje (en inderdaad... weer geen mogelijkheid om "Anders" of "Geen" aan te geven).
Maar goed, ik doe niet aan sport zoals zij dat bedoelen, dus krijg toch geen uitnodiging.
Overigens herhaal ik graag nog even mijn eerdere vraag: heeft er al iemand een ontvangstbevestiging gehad? Ik niet namelijk...
Ik wacht vandaag nog af en dan neem ik rechtstreeks contact op met Philips. Misschien dat dat helpt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef Loll het volgende:
@tezz ga met een camera en je vriend naar het kantoor van buzzer en doe je verhaal.
Ik kreeg een paar dagen geleden een garantie bewijs in mijn postvak van buzzer, kan je daar niet wat mee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:50 schreef Tezz het volgende:
Even een kickje omhoog, want ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die (net als ik) niet zo'n goede ervaringen hebben met de nazorg van Buzzer in deze actie.
Mijn buzzee gaf bij mij op 22 februari aan dat zijn handler niets meer deed. Hij had hem net gekocht en na aankoop pas een week of drie in gebruik. Ik heb bij Buzzer geinformeerd en kreeg netjes bericht dat ik hem op mocht sturen namens mijn Buzzee en dat ik een nieuwe zou krijgen.
Op 23 februari heb ik de handler netjes opgestuurd en tot op heden heb ik nog geen nieuwe.
Diverse mailtjes over-en-weer. Uiteindelijk gaf Buzzer op 8 maart aan dat de handler toegezonden zou zijn.; Inmiddels is het 18 maart, maar ik heb hem nog niet gehad!
Ik schaam me diep richting mijn Buzzee (hij heeft de handler immers op mijn aanraden gekocht). Hij heeft de handler betaald, drie weekjes gebruikt en zit nu al een maand zonder!
En vanuit Buzzer........... stilte inmiddels! Ze reageren niet meer op mijn mailberichten.
Benieuwd hoe dit afloopt!
Nee, dat heb ik ook gehad. Maar het gaat om een handler van mijn buzzee, niet die van mijzelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar dagen geleden een garantie bewijs in mijn postvak van buzzer, kan je daar niet wat mee?
zei sturen je net zo hard weer terug naar buzzer hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wacht vandaag nog af en dan neem ik rechtstreeks contact op met Philips. Misschien dat dat helpt?
Ja, dat is een goede inderdaad. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik mopperen bij Wehkamp! (niet dat die er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar het gaat er mij om dat mijn buzzee gewoon snel geholpen wordt).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef Pandora73 het volgende:
In Nederland moet je altijd bij de verkoper van het product zijn. Dus de vraag is, bij wie heb je (of je buzzee, maar even algemeen) het product gekocht. Volgens mij bij Wehkamp toch? Die faciliteerden de verkoop, en daar heb je aan betaald volgens mij. (Ik heb het zelf niet gekocht, maar mijn buzzee zei dat hij het via Wehkamp moest doen.) Wellicht kan je buzzee daar contact mee opnemen?
O wacht, ik dacht dat je bij Buzzer al direct geen gehoor kreeg. Maar het gaat om een in de post vermist artikel. Tja dan ligt het wel wat anders ja, want dan heeft Wehkamp er niks mee van doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede inderdaad. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik mopperen bij Wehkamp! (niet dat die er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar het gaat er mij om dat mijn buzzee gewoon snel geholpen wordt).
Dan gok ik dat 'ie stuk is.quote:Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik toch bezig ben hier: ik snap niet hoe die UV reiniger werkt. Ik heb de borstels in de houders geplaatst richting de reiniger, deur dicht, stekker in stopcontact en op de groene knop gedrukt. Er lijkt niets te gebeuren. Ik zie geen blauwe kleur door het raampje en na 15 minuten ligt er ook geen vocht in het lekbakje. Doe ik iets fout?
Je hebt ook de kleinere Sonicare opzetborstels, die zijn iets goedkoper.quote:Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een grote kick. Heeft iemand enig idee waar je goedkope opzetborstels kunt kopen? Ik zag pas in het Blokker-krantje dat er 3 opzetborstels voor 25 euro in de aanbieding waren. Is dat goedkoop?
En voor die Oral-B tandenborstels zie ik nu overal namaakborstels opduiken. Is iemand die al tegengekomen voor de Sonicare?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |