Ik dacht dat ik de enigste was die de kooppoll twee keer moest invullen. Verder zit ik mij serieus af te vragen, hoe ze nu weten wie hoeveel bodies gaat houden. Ik zag namelijk opeens ook een mogelijkheid op de flexcarepluswebsite dat je zelf als Buzzee je e-mail adres kon doorgeven voor de Wehkampaanbieding, dan is het toch niet meer gekoppelt aan de Buzzer... Ik hou mijn hart vast dat er niet nog achteraf gezeur komt over het aantal teruggestuurde bodies...
Ik ga zo een campagne niet meer zo snel doen, ik ben toch geen verkoopmedewerker van Philips. Er waren zo veel onduidelijkheden en elke keer kwam stukje voor stukje nieuwe informatie of werd oude informatie weer bijgesteld. Duidelijk vooraf niet goed over nagedacht, om maar te beginnen bij de machtiging voor ?Euro, die je moest geven om ueberhaupt mee te mogen doen, maar het bedrag mocht je niet weten en ook de looptijd/ terugstuurdatum (belangrijk wanneer mensen verder weg wonen en je ze niet elke dag zit, maar alleen om de paar weken) was onbekend.
Er werd buiten de Buzzer om met de Buzzee gecommuniceerd
zonder dat de Buzzer wist waarover het precies ging (aanbiedingen bij Wehkamp, wel of geen extra verzendkosten, kortingsbon ...)
Goed was in mijn ogen alleen dat je de tandenborstel echt uitgebreid mocht testen.