Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
Buzzer is weer een nieuwe ronde aan het doen met de sonicare.
Just try itquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart was.
Maar ik heb me opgegeven, en kon op voltooien klikken. Is het nu dan zeker dat ik dat ding ook krijg of kan ik nog 'uitgeloot' worden?
Als het bij je actieve campagnes staat wel, lijkt mij. Mijn vorige staat er namelijk nog tussen (cool best ranzige juicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik las eerst de OP van dit topic en vroeg me al af waarom ik vanmiddag pas een mailtje kreeg terwijl de actie maandag al gestart was.
Maar ik heb me opgegeven, en kon op voltooien klikken. Is het nu dan zeker dat ik dat ding ook krijg of kan ik nog 'uitgeloot' worden?
Hier is er net ook eentje kapotgegaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tandenborstel is kapot.Hij ging vorige week uit zichzelf aan, toen leeg laten gaan en weer op de oplader gezet. Nu gaat hij aan als hij op de oplader wordt gezet... en stopt als ik hem er weer afhaal. Hij kan ook niet meer aan.
Moet maar even contact opnemen met Philips... ik heb het garantiebewijs nog!
Ze hadden vandaag al de nieuwe bezorgd, maar ik was niet thuis. Nu komen ze morgen. Erg goede service.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
Hier is er net ook eentje kapotgegaan.
Morgen maar even bellen.
Goeie vraag.. Daar moet ik nog naar op zoek, zul je zien dat ik die niet kan vinden..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag al de nieuwe bezorgd, maar ik was niet thuis. Nu komen ze morgen. Erg goede service.
Heb je de brief nog??
Ik heb hem digitaal gekregen, per mail. Misschien zit ie nog in je mailbox.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
Goeie vraag.. Daar moet ik nog naar op zoek, zul je zien dat ik die niet kan vinden..
Oh dan zal ik even kijken, ik gooi zelden iets wegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem digitaal gekregen, per mail. Misschien zit ie nog in je mailbox.
Ik krijg hem ook zaterdag pas, ach... heb nog een oude oralB die het ook doet, maar wel aan vervanging toe is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:42 schreef Rauzer het volgende:
, nu al? Ik krijg hem pas volgende week!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |