abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 13:43:29 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90878994
Bedankt voor de reminder!! Pakje staat al van voor de kerst klaar om weggebracht te worden!
Vanmiddag maar even doen :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 januari 2011 @ 14:04:05 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_90879812
had hem ook al even klaar staan, nu ook een paar brieven waar nog wat zegeltjes op moeten dus moet toch naar postkantoor :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:53:28 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90882000
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Anne het volgende:
*schop*

Voor de mensen die de boel terug willen/moeten sturen. Dat moet je dus nu gaan doen.
Ik moet ook even heel die meuk gaan verzamelen bij iedereen.

Ik vond de campagne trouwens maar matigjes, niet? Helemaal niet zo veel mail/interactie over gehad.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf, maar toch..
Ik heb daarover nog helemaal geen bericht gehad. Alleen dat de actie tot en met 7 januari is verlengd...
Make love, not war ☮
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:05:56 #154
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_90888292
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb daarover nog helemaal geen bericht gehad. Alleen dat de actie tot en met 7 januari is verlengd...
Dan ben jij denk ik buzzee? Alleen de buzzers hebben daar een mail over gehad voor zover ik weet.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:48:03 #155
114177 Diaan73
pi_90898337
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Dan ben jij denk ik buzzee? Alleen de buzzers hebben daar een mail over gehad voor zover ik weet.
Ik ben wel een buzzer, ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik de kooppoll nog niet heb ingevuld.
Make love, not war ☮
pi_90902888
Ik kreeg bericht dat ik hem voor 17/1 moet terugsturen.
*poef* nu is het weg
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 januari 2011 @ 22:41:20 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_90909688
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kreeg bericht dat ik hem voor 17/1 moet terugsturen.
ik tussen 1 en 31 jan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_90910871
Ik ben echt verbaasd.

Mijn zus heeft mijn set. Ze heeft dus mijn "buzzer" set gekocht. Dus mijn reisetui, de lader en de (haar eigen) handler. Want mijn man wilde hem toch niet, dus kon zij goedkoop. Tot zover prima.
Nou heeft manlief besloten om het toch wel te doen. Gewoon de "buzzee" actie. en koopt dus die lader online bij de wehkamp. Krijgt ie alleen dat binnenste lader deel! :o Zonder die grijzestandaard waar de borstels ook op kunnen staan. Dat is echt belachelijk veel geld voor dat beetje plastic. :(

Ik vind het best een slechte buzzer-actie geweest. Niet duidelijk en dat is hij nog steeds niet. Want wanneer moet het nou echt terug?

Ik heb 1 borstel over. Want mijn de rest houd hem dus allemaal. Behalve ik. (Ik heb in totaal dus 4 handlers gekregen. Jullie ook?)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90914118
Die van mij gaan morgen op de post.
We hebben inderdaad tot de 17e geloof ik om het terug te sturen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90914945
Ik heb vandaag ook mijn pakje weggebracht. Bij het inpakken ging al een body af, hoop dat dit niet nog een keer gebeurt en iemand van TNT het pakje als gevaarlijk beschouwd...

Ik heb nog een foto van de inhoud gemaakt en ook nog een extra briefje erbij gedaan met wat ik teruggestuurd heb en mijn gegevens...hopelijk gaat het allemaal goed, want ze kunnen altijd zegen dat niet alles in het pakje zat...
Ben blij dat het afgelopen is en ook de Buzzees die de borstel niet gingen kopen vonden de actie maar matig en niet helemaal duidelijk en werden deels gek door de herhaalde mailtjes van Buzzer met de aanbiedingen.
pi_90915112
D0h :')

Mail goed lezen is ook een vak.

quote:
FlexCares+ van mede-testers

Jij hebt ervoor gekozen om jouw FlexCare+ te houden.
Zijn ook alle 3 de FlexCares+ uit je BuzzKit gekocht door je mede-testers? Dan hoef je niets terug te sturen.
Wanneer er nog één of meerdere FlexCares+ over zijn (die niet worden gekocht) stuur je deze gratis terug volgens deze instructies:

Doe de overgebleven (niet gekochte) FlexCares+ uit de Buzzkit in een bubbel-envelop (de borsteltjes hoef je niet terug te sturen). Heb je die niet? Op het postkantoor kun je er één kopen voor +/- 20 cent.

Noteer op de bubbel envelop jouw:

* Buzzernaam
* Voor- en achternaam
* Adres en woonplaats

Zo zien we dat jij de FlexCares hebt teruggestuurd.

Stuur de bubbel-envelop tussen 1 januari en 17 januari gratis naar onderstaand adres:

Buzzer
Service Bureau Jansen
Antwoordnummer 13500
5600 WE Eindhoven
pi_90915238
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Vlindur het volgende:

Nou heeft manlief besloten om het toch wel te doen. Gewoon de "buzzee" actie. en koopt dus die lader online bij de wehkamp. Krijgt ie alleen dat binnenste lader deel! :o Zonder die grijzestandaard waar de borstels ook op kunnen staan. Dat is echt belachelijk veel geld voor dat beetje plastic. :(
je hebt natuurlijk ook nog de body, die je mag houden, maar ja nu heb je een eenvoudiger standaard en ook nog verzendkosten en moet extra moeite doen om de 10 ¤ korting terug te krijgen...
pi_90915423
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef Zana het volgende:

[..]

je hebt natuurlijk ook nog de body, die je mag houden, maar ja nu heb je een eenvoudiger standaard en ook nog verzendkosten en moet extra moeite doen om de 10 ¤ korting terug te krijgen...
Die 10euro kon, maar dan moest die bon van de 10 euro korting binnen ZIJN op 31 december.. één keer raden op welke dag meneer besloot om het te houden :')

Mijn zus heeft dus mijn aanbieding voor 49 euro en mijn man is duur uit met 59 euro :{ Nou ja . had ie maar eerder moeten besluiten hoor.
pi_90915439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef Vlindur het volgende:
D0h :')

Mail goed lezen is ook een vak.

[..]

Hm dat van die bubbelenvelop stond niet in de berichtgeving die ik zag... Maar goed.
De houders zijn ook niet aan ons toegestuurd in aparte verpakking, en ze worden toch vernietigd... Dus of ze daadwerkelijk heel aankomen maakt dan ook niet heel veel uit ;)

Edit: waarschijnlijk heb ik dat mailtje van die bubbelenvelop niet gekregen omdat ik mijn eigen houder niet wilde houden, en ik dus het hele zwikkie moest terugsturen. Die van mij zitten nu dus op dezelfde manier in de doos als dat ik ze kreeg.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90915548
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Hm dat van die bubbelenvelop stond niet in de berichtgeving die ik zag... Maar goed.
De houders zijn ook niet aan ons toegestuurd in aparte verpakking, en ze worden toch vernietigd... Dus of ze daadwerkelijk heel aankomen maakt dan ook niet heel veel uit ;)

Edit: waarschijnlijk heb ik dat mailtje van die bubbelenvelop niet gekregen omdat ik mijn eigen houder niet wilde houden, en ik dus het hele zwikkie moest terugsturen. Die van mij zitten nu dus op dezelfde manier in de doos als dat ik ze kreeg.
Mja, maar ik kan niet één handler in die grote doos doen, dus ik haal wel een envelop :Y
pi_90918850
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk borstels gehouden hebben, 50% of 75%, maar dit zullen wij waarschijnlijk nooit te weten komen.
pi_90919357
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Die 10euro kon, maar dan moest die bon van de 10 euro korting binnen ZIJN op 31 december.. één keer raden op welke dag meneer besloot om het te houden :')

één van mijn buzzees kreeg deze week nog een mail dat de actie was verlengd t/m 7 januari, inklusieve de link naar de kortingscoupon
http://www.buzzer.nl/cont(...)kaart_10_euro_NL.pdf

zou het toch nog proberen ;)

op het flexcareplusforum http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum/liefde/1285942900-kopenkun je ook nog het laatste nieuws volgen, ik vind het trouwens schandalig dat nu nog steeds niet bekend is voor welk bedrag je nu eigentlijk Buzzer hebt gemachtigd, want iemand vroeg daar wat er wordt afgeschreven, wanneer je een handle niet teruggestuurd, maar kreeg alleen een wazig antwoord dat dit bedrag hoger zou zijn dan de aanbiedingen en conform de marktwaarde voor het aantal handles...

[ Bericht 10% gewijzigd door Zana op 06-01-2011 09:01:37 ]
pi_90919643
Nu pas 17 januari opsturen. Nog ff en je mag 'm gewoon houden :')
pi_91020300
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:40 schreef Zana het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk borstels gehouden hebben, 50% of 75%, maar dit zullen wij waarschijnlijk nooit te weten komen.
Ik denk dat ze dat wel laten weten..
Er wordt altijd nog een rapport uitgeleverd achteraf, met wat statistieken en feitjes volgens mij?
pi_91109026
heeft iemand een bevestigingsmail gekregen of alles goed is aangekomen wat teruggestuurd was, of het aantal overeenkwam met hun gegevens en zo of krijgen wij dat niet???
  maandag 10 januari 2011 @ 12:16:44 #171
114177 Diaan73
pi_91109167
Ik heb het vandaag op de post gedaan, maar ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Make love, not war ☮
pi_91109959
Geen idee. Zal ik ze een berichtje sturen?
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 17:08:59 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91121579
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Zana het volgende:
heeft iemand een bevestigingsmail gekregen of alles goed is aangekomen wat teruggestuurd was, of het aantal overeenkwam met hun gegevens en zo of krijgen wij dat niet???
volgens mij moet je het bewijs dat je het hebt opgestuurd goed bewaren, stond volgens mij (??) ook in een van de mailtjes!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 10 januari 2011 @ 18:10:38 #174
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91124279
Het moet naar een antwoordnummer dus vraag me af wat voor bewijs je daar dan van hebt...

Volgens mij krijg je alleen een verzendbewijsje als je iets als pakketje of aangetekend verstuurt? Maar dat kan ook aan mijn gebrekkige TNT-kennis liggen ;) .
pi_91124551
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef twentemeisje het volgende:
Het moet naar een antwoordnummer dus vraag me af wat voor bewijs je daar dan van hebt...

Volgens mij krijg je alleen een verzendbewijsje als je iets als pakketje of aangetekend verstuurt? Maar dat kan ook aan mijn gebrekkige TNT-kennis liggen ;) .
Het gaat in een envelop.

Denk dat ze er niet een hele grootte discussie van maken. Ze worden toch vernietigd. Wel een briefje of course :)
  maandag 10 januari 2011 @ 18:22:19 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91124734
Wat ik bedoelde is dat je toch geen verzendbewijs krijgt van iets dat je in een (bubbeltjes)flop naar een antwoordnummer stuurt? Of kan dat wel? Ik maak me er trouwens ook niet al te sappig over, komt vast goed.
pi_91125942
Alles wat niet door de brievenbus past (en dus als pakketpost verstuurd moet worden) krijgt toch een streepjescode waarmee je via Track&Trace de zending kunt volgen? Bij mijn pakketje staat in ieder geval dat hij de 7e is "Afgeleverd in postbus" dus ik ga ervan uit dat het goed komt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 januari 2011 @ 19:55:15 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_91129675
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Pandora73 het volgende:
Alles wat niet door de brievenbus past (en dus als pakketpost verstuurd moet worden) krijgt toch een streepjescode waarmee je via Track&Trace de zending kunt volgen? Bij mijn pakketje staat in ieder geval dat hij de 7e is "Afgeleverd in postbus" dus ik ga ervan uit dat het goed komt.
nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.
pi_91136544
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.
Ja klopt natuurlijk, maar ik reageerde eigenlijk op Twentemeisje en daarvoor, over verzendbewijs enzo.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91141304
Ja, het gaat voornamelijk om het aantal, bij de Insider actie met de Lumea waren ook een paar mensen die er problemen bij het terugsturen van die dingen hadden, weet niet hoe het is afgelopen trouwens, maar dan schrijven ze eventueel
alsnog iets van je rekening af....
pi_91142126
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Zana het volgende:
Ja, het gaat voornamelijk om het aantal, bij de Insider actie met de Lumea waren ook een paar mensen die er problemen bij het terugsturen van die dingen hadden, weet niet hoe het is afgelopen trouwens, maar dan schrijven ze eventueel
alsnog iets van je rekening af....
Dat kun je laten storneren (terugboeken). Zolang ze geen handtekening van je hebben in ieder geval (en een akkoordverklaring via internet telt *niet* als handtekening).
Maar goed, dat is weer een stap verder. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het gewoon netjes gaat en dat ze niet gaan rotzooien met de pakketten. Ik heb er voor de zekerheid nog een briefje bijgedaan met de gegevens van de buzzee die een handset heeft gekocht, zodat ze weten waarom ik er maar drie in totaal terugstuurde in plaats van vier.
Mocht dit mislopen, en ze gaan moeilijk doen terwijl ik het goed heb opgestuurd, dan is het exit voor Buzzer wat mij betreft trouwens. Maar zoals gezegd: ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat het goed komt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91170217
Zo, 4 flexcares op de post gedaan :)
pi_91174459
Shitterdeshit. Ik ga hem morgen echt op de post doen. Echt.

moet ie voor de 16e binnen zijn? of tot de 16e versturen?
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2011 @ 19:31:08 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91174836
Ik had alles netjes terug in de doos gedaan en afgegeven op het postkantoor en ik kreeg keurig een verzendbewijsje mee!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_91198564
Verzendbewijs zegt natuurlijk niets over de inhoud van de doos, je kunt bij wijze van spreken ook een baksteen opsturen, daarom zou ik graag een bevestigingsmail van Buzzer willen hebben ook omdat het zo raar ging met het bestellen bij Wehkamp op basis van e-mail adres van de Buzzee. Er zijn meer mensen die bijvoorbeeld niet alleen maar een e-mail adres gebruiken...
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:43:19 #186
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_91212122
Net ook 4 Sonicares weggebracht naar het postkantoor. Nu hopen dat alles goed aankomt.
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:44:37 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91212180
Die van mij worden allemaal gehouden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:00:33 #188
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91212943
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
pi_91218921
uit de Eindpoll

Aanraden

Hoe waarschijnlijk is het dat je de Sonicare FlexCare+ zou aanraden aan anderen? Geef aan op een schaal van 1 tot 10, waarbij:

1 = Zeer onwaarschijnlijk en 10 = Zeer waarschijnlijk.

en precies eronder in het balkje

Zeer waarschijnlijk = 1 Zeer onwaarschijnlijk = 10

Ja en nu??? :?
pi_91227915
Alle 4 weggebracht naar het postkantoor. Verzendbewijs gekregen met track en tracecode
pi_91228120
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:07 schreef Zana het volgende:
uit de Eindpoll

Aanraden

Hoe waarschijnlijk is het dat je de Sonicare FlexCare+ zou aanraden aan anderen? Geef aan op een schaal van 1 tot 10, waarbij:

1 = Zeer onwaarschijnlijk en 10 = Zeer waarschijnlijk.

en precies eronder in het balkje

Zeer waarschijnlijk = 1 Zeer onwaarschijnlijk = 10

Ja en nu??? :?
Ik heb de omschrijving aangehouden die erboven stond. Wel aangegeven in de laatste vraag dat ik dit erg verwarrend vond. En dat er meer rare vragen tussen stonden. En dat de hele Buzz eigenlijk bijzonder onduidelijk was.
(Ja sorry hoor, ze vragen om feedback, dan krijgen ze die ook)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91257304
De vader van mijn Buzzer is overleden dus ik neem de kwestie even van hem over. Ik krijg zaterdag alle spullen die hij van Buzzer heeft gekregen en vanavond stuurt hij zijn mails door. Ik heb Buzzer gebeld en hij krijgt een weekje extra om de spullen op te sturen. Hij (ik dus) moet in ieder geval die van mijn vriend terugsturen.

Wat is jullie procedure nou als jij en je vriend/vriendin beide een borstel willen houden? Als stel bedoel ik, in hetzelfde huis dus.

Voor zover ik als Buzzee wist, moet je dan 1 handle terugsturen en er 1 bestellen zodat je samen 1 lader hebt. Volgens mijn Buzzer, kan hij ze beide houden en wordt er 79 euro van zijn rekening afgeschreven. Zijn vader is Servisch en waarschijnlijk gaan ze maandag het lichaam naar Servie brengen, kunnen ze beide hun tandenborstel meenemen?

Ik zal ook nog wel op de flexcare buzz site kijken en desnoods Buzzer bellen voor extra info. Heb alleen even geen tijd omdat er nog een ander persoon is overleden. Zo komen we er wel... ;)
Spoilers!
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:44:56 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91264446
Je kunt je eigen borstel dan houden en een handle die voor een buzzee was, mits je die dus niet allemaal uitgedeeld hebt :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator donderdag 13 januari 2011 @ 21:01:53 #194
18653 crew  D.
pi_91283280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
Wel je naam erbij gezet? :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:32:59 #195
114177 Diaan73
pi_91285288
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid. :Y Zo stond het ook in de instructie toch?
Make love, not war ☮
pi_91646873
Zit ik hier te verkondigen dat het spul terug gestuurd moet worden.. vergeet ik het zelf :').

Nouja... ik heb ze maar even een berichtje gestuurd. En direct ook maar even de eindpoll ingevuld.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:21:42 #197
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91647165
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef D. het volgende:

[..]

Wel je naam erbij gezet? :P
:Y
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid. :Y Zo stond het ook in de instructie toch?
Volgens mij ook, dus het gaat vast goed. :)
pi_91675098
Al iemand een ontvangstbevestiging gehad van de teruggestuurde spullen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91699603
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 07:50 schreef Anne het volgende:
Zit ik hier te verkondigen dat het spul terug gestuurd moet worden.. vergeet ik het zelf :').

Nouja... ik heb ze maar even een berichtje gestuurd. En direct ook maar even de eindpoll ingevuld.
Berichtje terug gehad. Ze vonden het wel vervelend, maar ze waarderen mijn eerlijkheid. Dus vandaag gaat het pakketje richting postkantoor.

^O^.
pi_92262828
Hehe, er is een nieuwe Buzzer actie! Een philips Blueray speler ofzo? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')