abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104290356
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:46 schreef Zana het volgende:
de opzetborstel zal toch wel nieuw zijn, of is die ook "gereinigd"? :{

hier ook de HX6950, op het handvat zat geen folie over de knopjes, verder lijkt de tandenborstel wel schoon (maar misschien toch niet helemaal nieuw als je beter kijkt), de opzetborstel heeft een kapje, maar zit ook niet in folie en er brandt één lampje van de drie, dus is wel iets opgeladen, denk dat die in volle modus begint en ook niet in de opstartmodus, even opzoeken, hoe ik dat instel
Hier net zo hoor, maar alles ziet er schoon uit en verder geen gebruikssporen als krassen oid. Hij begon bij mij ook niet in de opstartmodus, moet je hem even op de lader zetten en dan de aanknop 2 seconden indrukken tot je 2 piepjes hoort.
Handleiding is hier te vinden:http://download.p4c.phili(...)x6972_10_dfu_nld.pdf
Verder vraag ik mij ook af in hoeverre folie "schoon" is, dat is toch vaak een vorm van schijnveiligheid. Die dingen zijn gereinigd en ik neem aan dat dat goed is gebeurd.
pi_104291009
Mijnes was helemaal opgeladen, met folie. Opzetborstel is wel nieuw inderdaad, alleen het handvat kan een gebruikte zijn.

Tweede tandenborstel heeft 1 streepje, ook met folie.
Willem-Jan van Puffelen
pi_104291123
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hier net zo hoor, maar alles ziet er schoon uit en verder geen gebruikssporen als krassen oid. Hij begon bij mij ook niet in de opstartmodus, moet je hem even op de lader zetten en dan de aanknop 2 seconden indrukken tot je 2 piepjes hoort.
Hoe weet je dan dat hij daar niet in is begonnen?
Willem-Jan van Puffelen
pi_104291199
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat hij daar niet in is begonnen?
Omdat je het op dezelfde manier uitzet en je dan maar 1 piepje hoort, stond in de handleiding ;) En die van mij stond op Gum Care toen ik hem aanzette :')
pi_104436996
Het wennen aan het gekriebel duurde bij mij niet lang gelukkig, heb hem dan ook maar uit de Opstartmodus gehaald. Merk wel dat ie nu een stuk meer beweegt, maar het kriebelt niet meer.
Willem-Jan van Puffelen
pi_104481890
Omdat ik niet thuis was toen het pakketje werd afgeleverd heb ik gisteravond pas voor de eerste keer de tandenborstel kunnen uitproberen. Ik poets al jaren met een elektrische tandenborstel, dus had weinig verschil verwacht. Maar het voelde compleet anders! Inderdaad, kriebelen, in plaats van poetsen. Het was niet aangenamer of minder aangenaam, gewoon anders. Wel had ik zelf het gevoel dat mijn tanden veel minder schoon waren dan normaal. Niet omdat ik het zag, maar omdat ik de tandenborstel niet echte voelde poetsen (zoals bij mijn oral-b) maar enkel trillen. Ik begrijp dat dit een nieuwe techniek is, waardoor het juist schoner zou moeten worden, maar ik moet daar wel nog even aan wennen.

Wat ik wel slecht vind is dat er geen handleiding bij zat, die moest ik dus zelf googlen?! En ook geen reserve borstel, dat zijn toch wel standaard accessoires wanneer je een tandenborstel koopt. Ook vond ik het erg vreemd dat er opeens een mailtje kwam dat het een tweedehandse tandenborstel kan zijn, slordig dat dit niet vooraf vermeld werd!

Een andere punt is dat ik het wel lastig testen vind of de tandenborstel werkt. De kleurenstaaltjes voor je tanden hadden allemaal een andere tint dan mijn eigen tanden, waardoor het heel moeilijk te vergelijken is waar ik in de buurt kom. Daarnaast is het verschil tussen 2 tinten zo minimaal dat ik me afvraag of dit wel meetbaar is.

Ik vind het testen wel erg leuk, dus ga er lekker mee door, maar ik ben na 2x poetsen nog niet overtuigd van de meerwaarde.
pi_104650661
Ik heb de sonicare ook gehad via buzzer en daarvoor heb ik er ook een gehad maar na 1 - 1,5 jaar zijn ze beide kapot. En das net na de garantie. Nu heb ik weer een oral-b. De borstels van de oral-b gaan ook langer mee en zijn veel goedkoper.
pi_105855799
Heb een mail gehad met een eindpoll over de tandenborstel.
Vond hem in eerste instantie erg fijn maar na al die verhalen over 2e hands etc. begon ik toch wat te twijfelen.
Had mn oude laatst op vakantie gebruikt maar dat vond ik echt niks meer.
Vind deze wel erg fijn moet ik zeggen en denk dat ik hem voor dat geld maar wel houd.
Weet niet of ik zo het geld ervoor betaald zou hebben zonder dat ik wist hoe het echt werkt(e)
pi_110417019
Ik heb nieuwe opzetborstels nodig.

Gevonden.....(was op zoek naar t type nr)

[ Bericht 61% gewijzigd door het-is-mij op 17-04-2012 22:25:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')