Vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
Vandaag bijna de hele dag gejamd met drummer + bassist, ook een riffje uit gekregen waar we morgen verder aan gaan werken. Hopelijk dan ons eerste (instrumentale) nummer
No prob.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
Oude username in TT trouwens, waarvoor excuses
Valt me net pas op
Deze quote ik nog maar even.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet je maar beter spelen. Dan bekogelen ze je ook niet met glazen.
En een helm op voor het geval ze een beetje kunnen mikken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Deze quote ik nog maar even.
Tip voor Braddie. Als je ooit gaat optreden: Kisten aan!
Inderdaad! Vooral de drums klinken echt super!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef Braddie het volgende:
Net met een vriend van me wat gejammed.
Hij op een drumstel en ik op de gitaar.
Speelden we Tear It Up van Queen!.
Ging erg lekker!
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3
HOU EENS OOOOHOOOP!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nee..
Maar ik vond het opzich best aardig gaan, die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Aan mijn gitaarspel ontbreekt nog heel veel ik weet het.
ach ja ik kan ook geen gitaar spelen en ik poste hier ook vaak genoeg filmpjes.quote:
http://piv.pivpiv.dk/quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nee..
Maar ik vond het opzich best aardig gaan, die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Het zijn niet zozeer de filmpjes/audiobestanden maar dat verontschuldigen en proberen tot goedpraten van hemquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:26 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja ik kan ook geen gitaar spelen en ik poste hier ook vaak genoeg filmpjes.
Zelfs toen ik gebanned was deed dean het voor me
Goedpraten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de filmpjes/audiobestanden maar dat verontschuldigen en proberen tot goedpraten van hem
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goedpraten?
LOL.
dat lees je toch nergens?
Sterker nog ik zeg zelfs dat er aan mijn gitaarspel nog zeer veel te verbeteren valt!.
Even lezen Jansen..
Dat bedoel ik met goedpratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Jonge, dan begint mijn dienst, niet huilenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:28 schreef Iemand91 het volgende:
Mmm, morgen om 5:30 uur uit bed. Misschien moet ik maar 'ns gaan slapen.
Om vervolgens in de trein nog 'ns een uurtje+ door te pitten.![]()
quote:
post jij met je cameraquote:Op maandag 18 oktober 2010 07:48 schreef Cynic het volgende:
Ik wilde gisteren ook iets posten, maar mijn camera stopt er op de één of andere manier na 30 seconden mee.
Jullie hebben weer geluk gehad!
Goedemorgen overigens.
Bedrag zal wel hoger uitkomen maar ¤80 voor die rode strat (op m'n gsm lijkt het een standard) is niet veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
voor wie nog een versterker zoekt...
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/2523/1170338
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedrag zal wel hoger uitkomen maar ¤80 voor die rode strat (op m'n gsm lijkt het een standard) is niet veel.
Ik weet uit mijn hoofd niet hoe hoog die kosten zijn.quote:Bedragen zijn exclusief BTW en veilingkosten
Gast, ik begin dat gebash nu wel wat zat te worden, en dat eeuwige sarcastische getroll.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef guitarist het volgende:
Misschien iets voor Braddie bij? Hoe beter het spul des te beter hij speelt! Hij zit al bijna op het niveau van Brian May.
Hij profiteert van je, ik zou hem slaan jongequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, ik begin dat gebash nu wel wat zat te worden, en dat eeuwige sarcastische getroll.
Get A Life.
Toen je die MKS-20 op kwam halen leek je zo aardig, maar op het forum ben je echt
EN DEAN LEEK ME OOK ZO'N TOFFE GAST IN HET GITARISTENTOPIC MAAR KIJK NOU HIJ HAALDE MIJN HUIS OVERHOOP STAL MIJN 450 EURO EN LIET SLECHTS DIE STOMME ROLAND VERSTERKER ACHTERquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
IK VIND BRIAN OP HET FORUM ALTIJD ZO LIEF MAAR IN HET ECHT HEEFT HIJ ME GEBETEN IK GA NOOIT MEER DATEN VIA INTERNET
Hehe, een kleine nota dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Je doet het in ieder geval beter dan die "drummer" [/positieve modus]
TVP
In het echt vond ik je ook erg tof, maar hier op internet ben je de grootste randdebiel die er rond loopt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, ik begin dat gebash nu wel wat zat te worden, en dat eeuwige sarcastische getroll.
Get A Life.
Toen je die MKS-20 op kwam halen leek je zo aardig, maar op het forum ben je echt
Aanvulling: ik begrijp je enthousiasme, maar we blijven zeggen dat we je soundclips niet willen horen. En keer op keer blijf je ze posten. Dan vraag je er gewoon echt om.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
In het echt vond ik je ook erg tof, maar hier op internet ben je de grootste randdebiel die er rond loopt.
Kusje.
Jammer dat we zo over elkaar denken..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
In het echt vond ik je ook erg tof, maar hier op internet ben je de grootste randdebiel die er rond loopt.
Kusje.
Natuurlijk kan dat werken. Mooi voorbeeld, bij een tour van akoustische tour van Eels hadden ze 1 nummer met drums. De snare was een snare in een vuilinis container, de bassdrum was een pedaal tegen een reiskoffer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL.
We waren er zelf ook wel ondersteboven van dat het ook daadwerkelijk werkte!
Aanvulling:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Aanvulling: ik begrijp je enthousiasme, maar we blijven zeggen dat we je soundclips niet willen horen. En keer op keer blijf je ze posten. Dan vraag je er gewoon echt om.
Hou die dingen lekker voor jezelf of vraag eerst of we ze willen horen. En bemoei je niet met dingen waar je (nog) niet of weinig verstand van hebt. Ik ga hier ook geen verhalen doen over de Tyros en zo.
Ik ben na 9 jaar spelen nog steeds geen goede gitarist maar ik praat alleen ergens als ik er verstand van heb.
dat zoiets kan werken verbaast me eigenlijk niks, mensen halen de muzikaalste geluiden uit de vreemdste objecten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat werken. Mooi voorbeeld, bij een tour van akoustische tour van Eels hadden ze 1 nummer met drums. De snare was een snare in een vuilinis container, de bassdrum was een pedaal tegen een reiskoffer.
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN DEAN LEEK ME OOK ZO'N TOFFE GAST IN HET GITARISTENTOPIC MAAR KIJK NOU HIJ HAALDE MIJN HUIS OVERHOOP STAL MIJN 450 EURO EN LIET SLECHTS DIE STOMME ROLAND VERSTERKER ACHTER
EN IK OOK!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!
Man, ik kijk uit na m'n weekje (soort van) rust na de tentamens (1-5 november dus).quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je vertellen dat ik me na 5 uur alweer verveel
Ook geen herfstvakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Man, ik kijk uit na m'n weekje (soort van) rust na de tentamens (1-5 november dus).
Daarna weer keihard aan de bak tot de kerstvakantie.![]()
Leven:
Geen officiële nee, maar (gelukkig) wel een weekje tentamenweek waar geen tentamens gepland zijn. De week ervoor dus wel (3).quote:
quote:
Doe het dan aub wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.We gaan echt zeker weten een cover doen van ze.
Lucky bastard. Ik moet gelijk weer door na de tentamens...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen officiële nee, maar (gelukkig) wel een weekje tentamenweek waar geen tentamens gepland zijn. De week ervoor dus wel (3).
Nee, nep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
Maar moet ie nou écht ¤60 meer wezen dan z'n kleine broertje?:
Het kleine broertje (VOX Cambridge 15)
Hij is nep ¤60 meer dan z'n kleine broertje.quote:
Slechte grappen niet snappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij is nep ¤60 meer dan z'n kleine broertje.
Slechte grappen uit moeten leggen
Ik vind het prima, maar denk niet dat iedereen dat met me eens isquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Braddie het volgende:
Ik ga het nu toch vragen.
Ik heb gisteravond wat Drums ingespeelt(2 minuten ongeveer) heb er net 2 funk akkoordjes met de Brian may overheen gegooid, wat bas, een Orgeltje van de PSR-8000 en heb wat geimproviseerd er overheen met de Brian May...
Is het in orde als ik het post?
Het klinkt nog lang zo slecht nog niet eigenlijk( Instrumenten zijn niet te gek gemixt.. en Naja.. ik ben nog redelijk aan het zoeken op de gitaar.. maar overall is het niet super slecht..)
Heeft het niet iets te maken met de kwaliteit? Als ik met de camera van mijn moeder film op de hoogste kwaliteit kan ik ook maar 30 seconden filmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
De oplossing van mijn cameraprobleem was verassend simpel: het schijnt zo te zijn dat, als er nog 30 seconden over zijn op je sd-kaartje, je camera er na 30 seconden mee stopt.
Dit is er eentje uit de serie "stukjes die ooit een liedje moeten worden"
Nee, toen ik wat meer ruimte had gemaakt lukte het wel. Had ook de camera van mijn vriendin geprobeerd, die was lang niet zo donker, maar daar zat een enorme brom over het geluid. Als het een beetje meezit heb ik morgen een scherm voor de computer die in de oefenruimte staat, dan kan ik die gebruiken om mijn tascam geval op aan te sluiten. Kan ik het geluid los van het beeld opnemen en dan er later eventueel onder plakken, klinkt wel zo goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heeft het niet iets te maken met de kwaliteit? Als ik met de camera van mijn moeder film op de hoogste kwaliteit kan ik ook maar 30 seconden filmen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
De oplossing van mijn cameraprobleem was verassend simpel: het schijnt zo te zijn dat, als er nog 30 seconden over zijn op je sd-kaartje, je camera er na 30 seconden mee stopt.
Dit is er eentje uit de serie "stukjes die ooit een liedje moeten worden"
Hiih maar ik ben nu op mn moeder's adresquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!
Reverb? Dat gebruik ik helemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Iets minder reverb en net wat minder hard (hoorde nog wat kraken oversturing)
En let op je vingerpositie af en toe iets meet richting de fret aub![]()
Wel lekkere wakker worden muziekquote:
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Reverb? Dat gebruik ik helemaal niet
Delay inderdaad. Maar die moet niet minder, da's hou net wat dit stukje maakt. Dit is het delaygeluid dat we ook op de vorige cd's hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook is
(Of woon je in een kathedraal ? )
Ik met de eerste 2 CD's van Deep Purplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Jerry Lee *The KIller* Lewisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Ik heb een Mac.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:23 schreef KaMo het volgende:
Goedemorgen! Tijd voor een feestje!
[ afbeelding ]
Ah, kut, net iets te groot. Nou ben je een handje!
is idd gewoon heerlijke delayquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Delay inderdaad. Maar die moet niet minder, da's hou net wat dit stukje maakt. Dit is het delaygeluid dat we ook op de vorige cd's hebben gebruikt.
Leuk ding! Logischquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef guitarist het volgende:
Nu officieel niet meer van mij: http://twitpic.com/2yxjpp
5 jaar trouwe dienst..
passieve emg'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Klinkt dat nog een beetje vet die passieve emgs hebben ze ook een hoge output ?
Wat voor LP's zijn dat, met die scherpe cutaway?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef guitarist het volgende:
Nu officieel niet meer van mij: http://twitpic.com/2yxjpp
5 jaar trouwe dienst..
Muzikaal gaat wel lukken alleen de stem... die van Jaya the Cat heeft echt zo'n kapot rauwe stem ofzo.quote:
Ah, jij hebt hem. Ik had die dag gisterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, soms zijn er van die dagen dat echt alles fout gaat wat maar fout kan gaan... En het is niet eens mijn schuld...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, soms zijn er van die dagen dat echt alles fout gaat wat maar fout kan gaan... En het is niet eens mijn schuld...
Verkijk je alleen niet op de bas. Deze muziekstijl wordt grotendeels door de bas gedragen, en hoe simpel de riffjes ook soms lijken, de manier waarop de bas gebruikt wordt is erg lastigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Muzikaal gaat wel lukken alleen de stem... die van Jaya the Cat heeft echt zo'n kapot rauwe stem ofzo.
het moet echt grooven en strak zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verkijk je alleen niet op de bas. Deze muziekstijl wordt grotendeels door de bas gedragen, en hoe simpel de riffjes ook soms lijken, de manier waarop de bas gebruikt wordt is erg lastig
Vintagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor LP's zijn dat, met die scherpe cutaway?
En er zit heel veel gevoel in, dat is lastig te coveren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Muzikaal gaat wel lukken alleen de stem... die van Jaya the Cat heeft echt zo'n kapot rauwe stem ofzo.
Ligt er aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef guitarist het volgende:
Iemand de back-up bas van Joris (IKC) kopen? http://link.marktplaats.nl/388246991
Mike Dirntquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef guitarist het volgende:
Iemand de back-up bas van Joris (IKC) kopen? http://link.marktplaats.nl/388246991
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe krijg je een gitarist stil?TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Hoe krijg je een gitarist stil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Post het dan in het toetsenistentopic.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
QFT
Daarom heb ik die noten alleen voor de Toetsen.
De Bas/Gitaar doe ik via Tabs..
Goede in-ears zijn altijd duur. Tenzij je een andere definitie hebt van duurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Neraice het volgende:
Iemand nog tips voor beetje goede in-ears (niet te duur)?
5-6 euro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Neraice het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik niet in-ear monitors maar gewoon voor m'n iPod
Hmm, dat is wel weer erg goedkoop. Heb nu Sennheisers besteld voor 40 euro, daar kan ik wel weer even mee vooruit hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Ibanez pedalen passen niet in een Behringer PB 10![]()
Boss wel![]()
Arion niet![]()
En een wha kan je van elk merk wel vergeten![]()
Maar wel lekker stevig van plaatstaal
HAPquote:
Hoe krijg je een gitarist stil?Ik kan noten lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naissssquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgend jaar RHCP tour op festivals en een nieuw album.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Gast, steeds dat Braddie Alert geroep begint irritatie`s op te wekken, ik ben toch gestopt met posten van filmpjes/audio clips?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef DrD00m het volgende:
met een houtvijltje mn jack in de gitaar gekregen
hij doet het goed!
Net even snel geprobeerd of ik een filmpje kon maken met mn telefoon (braddie alert!)
Dat was niet hier? Toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij heb je gisteren toch gewoon nog gepost =D
Ik krijg mijn Ibanez delay ook niet in de ME-X, jacks zitten aan de bovenkant ipv de zijkantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ibanez pedalen passen niet in een Behringer PB 10![]()
Boss wel![]()
Arion niet![]()
En een wha kan je van elk merk wel vergeten![]()
Maar wel lekker stevig van plaatstaal
Iedereen weet wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, steeds dat Braddie Alert geroep begint irritatie`s op te wekken, ik ben toch gestopt met posten van filmpjes/audio clips?
Het gaat toch in het posten in het algemeenquote:
Niks moet, maarquote:
heej leef je weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef DrD00m het volgende:
met een houtvijltje mn jack in de gitaar gekregen
hij doet het goed!
Net even snel geprobeerd of ik een filmpje kon maken met mn telefoon (braddie alert!)
Ik noem dat meestal leer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef Braddie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/387909602
Kwijl...![]()
Wat een print!
Goedemorgen!
Datquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel leuk gedaan met dat filmen, maar wat een tyfesmuziek zeg gadverdamme
quote:GHS Boomers! Geweldig! Heb ik altijdOp woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef DrD00m het volgende:
Net naar Rockpalace voor een setje nieuwe snaren. Hebben ze geen Ernie Ball Slinky Tops, heavy bottoms
Ze hadden alleen 0.10 setjes van GHS (booster?)
Iemand hier ervaring mee?
quote:QTF1
quote:Waar??Op woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Xaviere Strings
Anderhalve euro per pakje
quote:GFS. niet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar??
Dan koop ik daar wel 10 pakjes van, inplaats van 1 Elixer set..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niks moet, maar![]()
![]()
![]()
Zoals misschien bekend heb ik nog een week of 2 voordat ik überhaupt kan gaan kijken, maar ben toch op het internet aan het rondstruinen. Dit kwam ik tegen (na enig filterwerk):
Vox Pathfinder V9158
Vox Pathfinder 15R
Vox VT50
Vox Valvetronix AD60VT (waarschijnlijk iets te groot/krachtig, lijkt me.
Vox Cambridge 15
Of toch nog:
Vox Cambridge 30
quote:Een aantal wordt niet meer gebouwd/verkocht. Ik had gehoopt dat er mensen waren die er ervaring mee/mening over hadden. Vandaar.Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
ga eens naar een winkel om te testen dan, hoe moeten wij dat allemaal weten![]()
quote:Ik snap het.. Maar probeer eens wat van Youtube af te plukken, dat is dan weer nét iets betrouwbaarder dan reviews van bijvoorbeeld Harmony Central.Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een aantal wordt niet meer gebouwd/verkocht. Ik had gehoopt dat er mensen waren die er ervaring mee/mening over hadden. Vandaar.![]()
Ik ben best bereid om wat te betalen, maar ik gooi niet zomaar geld over de bos natuurlijk.
quote:Idd, zoek zelf ook eens wat. Net of wij honderd verschillende VOX versterkers hebben staanOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik snap het.. Maar probeer eens wat van Youtube af te plukken, dat is dan weer nét iets betrouwbaarder dan reviews van bijvoorbeeld Harmony Central.
quote:Als ik een appel bied, kun jij een ei bieden en dan gaat hij vast overstag!
quote:Me 2.Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb geen gitaar wensen meer omdat ik m'n ltd zo vet vind![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil:
- Dean Vx;
- SD SH-4 + SH-2;
-chromenvan die zwarte hoedjes met chromen bovenkant knoppen;
- chromen pickup rings;
- heerschen..
quote:Zo wordt mijn Crafter!!.Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dit een cool ding
[ afbeelding ]
quote:Wel
quote:Heb nog wel een Vx voor je staanOp woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil:
- Dean Vx;
- SD SH-4 + SH-2;
- chromen knoppen;
- chromen pickup rings;
- heerschen..
quote:Ik zal nog ns een dag in de trein gaan zittenOp woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef -Menn0- het volgende:
In de verkoop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er zelfs aan te denken om m'n JM strat weg te doen maar ben bang dat ik dan te veel geld verlies
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zal nog ns een dag in de trein gaan zitten
quote:PM
quote:Nee dat heb je nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een Vx voor je staan
quote:Dan moet je straks de nieuwe Rock band proberen. Dat begint ten minste ergens op te lijken.
quote:Deze lijkt me anders meer bij je passen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.
Ik wil deze:
[ afbeelding ].
quote:Kan natuurlijk ook een Fender Mustang I kopen (ergens gepost in dit topic). Is nieuw pak 'm beet 100, kan ik een beetje kloten met presets enzo.
quote:Tja, klinkt ook erg leuk. Maar ze zijn toch aardig prijzig (geen goede onder ¤150), buizen zou je toch moeten vervangen om de zoveel tijd. En ik zoek naar een versterker voor een heel mooi clean geluid, echt Knopfler / Clapton stijl zeg maar. Ben niet iemand voor distortion. (op een een keertje Billie Jean of Smoke on the water na)Op donderdag 21 oktober 2010 00:58 schreef brother52 het volgende:
Je zou ook een klein buizenversterkertje kunnen proberen.
quote:Ik dacht ook dat een goede 5 watt buizenamp vrij prijzig was maar dat viel me uiteindelijk behoorlijk mee. Ik zat ruim onder de 200 euro voor een Crate Palemino V8. Een erg tof versterkertje met een geweldig clean geluid.Op donderdag 21 oktober 2010 01:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, klinkt ook erg leuk. Maar ze zijn toch aardig prijzig (geen goede onder ¤150), buizen zou je toch moeten vervangen om de zoveel tijd. En ik zoek naar een versterker voor een heel mooi clean geluid, echt Knopfler / Clapton stijl zeg maar. Ben niet iemand voor distortion. (op een een keertje Billie Jean of Smoke on the water na)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze lijkt me anders meer bij je passen.
[ afbeelding ]
quote:Ik ook niet wat een klotespel
quote:Ha, jij zal nooit een gitarist worden, zeg ik je!Op donderdag 21 oktober 2010 07:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ook niet wat een klotespel
En dan zie ik m'n vrienden zo die knopjes inrammen terwijl de wereld er vanaf hangt, terwijl ik niet eens 2 knopjes kan bijhouden
quote:He flikker die gitaar heb ik ookOp donderdag 21 oktober 2010 07:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ha, jij zal nooit een gitarist worden, zeg ik je!
Oh ja: http://link.marktplaats.nl/381369203![]()
quote:DjangoOp donderdag 21 oktober 2010 07:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Is er dan niets meer echt ...
[ afbeelding ]
quote:nu pas?Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef guitarist het volgende:
Glasvezel thuis.
http://twitpic.com/2zgiaz/full
http://twitpic.com/2zglqw/full
quote:Post jij dan een filmpje waarin jij op expert 100% through the fire and flames hebtOp donderdag 21 oktober 2010 07:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ha, jij zal nooit een gitarist worden, zeg ik je!
Oh ja: http://link.marktplaats.nl/381369203![]()
quote:Die graf-twitpiemels ga ik niet meer kijken, je doet maar gewoon [img][/img]Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef guitarist het volgende:
Glasvezel thuis.
http://twitpic.com/2zgiaz/full
http://twitpic.com/2zglqw/full
quote:Hansje Worst!Op donderdag 21 oktober 2010 15:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Post jij dan een filmpje waarin jij op expert 100% through the fire and flames hebt![]()
En die koffer van die gozer heb ik ook!
quote:Dat ding is toch beter dan die verbrande crafter dus dan kun je die de deur uit doen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme![]()
Er kwam vandaag een gitaar binnen die van een gitarist van het metropool orkest geweest
Een Squier Strat van een kleine 15 jaar oud.
Wat speelt dat ding lekker zeg, mag ik kopen voor 125 euro, maar ik heb al 2 gitaren
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
Logisch, zo'n godeninstrument moet origineel blijven!
quote:Een Japanner?Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme![]()
Er kwam vandaag een gitaar binnen die van een gitarist van het metropool orkest geweest
Wat speelt dat ding lekker zeg, mag ik kopen voor 125 euro, maar ik heb al 2 gitaren
quote:Waarschijnlijk wel, het metropool orkest en al die andere orkesten worden tegenwoordig overspoeld met japanners.
quote:Twee topics geluiden was squier nog kut!Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme![]()
quote:Waarom verbaast mij dat nou niks...
quote:Werk je toch een dagje voor niks? Er zijn hier mensen met >10 gitaren, daar krijg je niks van hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme![]()
quote:Ik heb er nou eenmaal heel weinig verstand van.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Twee topics geluiden was squier nog kut!
[..]
Waarom verbaast mij dat nou niks...
quote:Ik werk er al voor niks...Op donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Werk je toch een dagje voor niks? Er zijn hier mensen met >10 gitaren, daar krijg je niks van hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, als het ding volgende week aan een ander verkocht wordt, dan is het toch weer een kutding... Niks aan de hand!
quote:Wat scheelt eraan?Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Ik moet m`n uitkering(wajong) als loon zien
quote:Waarom werk je er dan? Om hier elke week te posten over "die goddelijke gitaar die nu weer in de winkel ligt maar toch niet zo goed is als jouw eigen gitaren"?Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Ik moet m`n uitkering(wajong) als loon zien
quote:Dat moet tegenwoordig met wajong las ikOp donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom werk je er dan? Om hier elke week te posten over "die goddelijke gitaar die nu weer in de winkel ligt maar toch niet zo goed is als jouw eigen gitaren"?
quote:Ben ik ookwel benieuwd naar
quote:Is dat net zo iets als mahjong?Op donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Braddie het volgende:
Ik moet inderdaad werken met Wajong.
quote:Maar dan zonder talentOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als mahjong?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als mahjong?
quote:WACHT IK HEB ZONET OPGEZOCHT WAT WAJONG IS. IS BRADDIE GEHANDICAPT? HET ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN
quote:Haters gotta hate, Braddie. Trek je hier niks van aan.Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt zijn linkjes nog nooit geopend?
quote:Ja hoor. Wanneer moet het af en waarover?Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Tering jantje zeg, studeren is wel druk zeg. Ik ben non-stop bezig van een uur of 1 's middags tot nu.
En ik ben er helemaal door.
Wil iemand nog een (makkelijk) essay van een woord of 2000 schrijven voor me?
quote:Ik ben ook benieuwd wat Braddie nou precies heeft. Misschien kunnen we hem dan beter begrijpen ofzo?Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ik bedoelde het ook zeker niet om te bashen, ik vraag me gewoon af wat mensen in de Wajong zoal hebben.
quote:Maandag om 17:00 uur moet het via internet en aan groepsgenoten ingeleverd worden.Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja hoor. Wanneer moet het af en waarover?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat Braddie nou precies heeft. Misschien kunnen we hem dan beter begrijpen ofzo?
quote:Ik moest lachen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
WACHT IK HEB ZONET OPGEZOCHT WAT WAJONG IS. IS BRADDIE GEHANDICAPT? HET ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN![]()
![]()
![]()
quote:Misschien kun je de geitenpopulaties in noord-oost Ethiopië erbij betrekken, heb je alweer wat extra woordenOp donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maandag om 17:00 uur moet het via internet en aan groepsgenoten ingeleverd worden.
Het gaat over de nieuwe inrichting van voormalig vliegbasis Soesterberg.
Het is een stelling van mij over een bepaald aspect daarvan.
Ik studeer 2e jaar Bouwkunde in Delft en hier waren we 7 weken mee bezig. Pff...
Ik heb al 600 woorden. Ofwel ik zou het alleen nog wat moeten uitbreiden en lekker verhaal van maken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag van 05:30 tot 22:30... kan ik vast wel wat leuks voor kopen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien kun je de geitenpopulaties in noord-oost Ethiopië erbij betrekken, heb je alweer wat extra woorden.
quote:Ik denk 17 uur gewerkt en van loon wat leuks kopen?
quote:Met zulke lange dagen verdien je veel knaken. Veel gear kopen daarmee dus.
quote:OhjaOp donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Met zulke lange dagen verdien je veel knaken. Veel gear kopen daarmee dus.
quote:Ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren..Op donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien kun je de geitenpopulaties in noord-oost Ethiopië erbij betrekken, heb je alweer wat extra woorden.
Oh en Braddie, wil je ons vertellen wat je precies hebt?
quote:3,5 maanden? Da's veel.Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren..
quote:Dat is idd erg veel!
quote:Maar laten we het vanuit gitaristenperspectief bekijken: 3,5 maanden extra gitaartijd!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar laten we het vanuit gitaristenperspectief bekijken: 3,5 maanden extra gitaartijd!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
Waar je al geen subsidie voor krijgt, joh
quote:Je hebt meel !
quote:Nee ik bedoel dat spul waar je broden van baktOp donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ow ok goed dat je het zegt. Die zie ik niet op m'n mobiel.
Teminste ik neem aan dat je PM bedoelt
quote:heeftOp donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n vet nummer gevinden. Die punch die die Les Paul heb, heeeeeeeeeeerlijk:
Vooral vanaf 1:40. Geweldig nummer gewoon.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje ruwe afkorting, soort van taalgebruik. Grammatical heb je gelijk ja.
quote:Email of PM is toch heel wat andersOp donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat spul waar je broden van bakt
quote:Dat is ook een geweldig nummer.Op donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n vet nummer gevinden. Die punch die die Les Paul heb, heeeeeeeeeeerlijk:
Vooral vanaf 1:40. Geweldig nummer gewoon.
quote:Wat wil je weten? Ik doe wel eens iets met GaragebandOp vrijdag 22 oktober 2010 00:23 schreef Graseter het volgende:
Iemand hier die iets van Garageband af weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |