quote:Ik moest lachen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
WACHT IK HEB ZONET OPGEZOCHT WAT WAJONG IS. IS BRADDIE GEHANDICAPT? HET ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN![]()
![]()
![]()
quote:Misschien kun je de geitenpopulaties in noord-oost Ethiopië erbij betrekken, heb je alweer wat extra woordenOp donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maandag om 17:00 uur moet het via internet en aan groepsgenoten ingeleverd worden.
Het gaat over de nieuwe inrichting van voormalig vliegbasis Soesterberg.
Het is een stelling van mij over een bepaald aspect daarvan.
Ik studeer 2e jaar Bouwkunde in Delft en hier waren we 7 weken mee bezig. Pff...
Ik heb al 600 woorden. Ofwel ik zou het alleen nog wat moeten uitbreiden en lekker verhaal van maken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag van 05:30 tot 22:30... kan ik vast wel wat leuks voor kopen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien kun je de geitenpopulaties in noord-oost Ethiopië erbij betrekken, heb je alweer wat extra woorden.
quote:Ik denk 17 uur gewerkt en van loon wat leuks kopen?
quote:Met zulke lange dagen verdien je veel knaken. Veel gear kopen daarmee dus.
quote:OhjaOp donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Met zulke lange dagen verdien je veel knaken. Veel gear kopen daarmee dus.
quote:Ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren..Op donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien kun je de geitenpopulaties in noord-oost Ethiopië erbij betrekken, heb je alweer wat extra woorden.
Oh en Braddie, wil je ons vertellen wat je precies hebt?
quote:3,5 maanden? Da's veel.Op donderdag 21 oktober 2010 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 3,5 maanden te vroeg geboren..
quote:Dat is idd erg veel!
quote:Maar laten we het vanuit gitaristenperspectief bekijken: 3,5 maanden extra gitaartijd!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar laten we het vanuit gitaristenperspectief bekijken: 3,5 maanden extra gitaartijd!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
Waar je al geen subsidie voor krijgt, joh
quote:Je hebt meel !
quote:Nee ik bedoel dat spul waar je broden van baktOp donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ow ok goed dat je het zegt. Die zie ik niet op m'n mobiel.
Teminste ik neem aan dat je PM bedoelt
quote:heeftOp donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n vet nummer gevinden. Die punch die die Les Paul heb, heeeeeeeeeeerlijk:
Vooral vanaf 1:40. Geweldig nummer gewoon.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beetje ruwe afkorting, soort van taalgebruik. Grammatical heb je gelijk ja.
quote:Email of PM is toch heel wat andersOp donderdag 21 oktober 2010 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat spul waar je broden van bakt
quote:Dat is ook een geweldig nummer.Op donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n vet nummer gevinden. Die punch die die Les Paul heb, heeeeeeeeeeerlijk:
Vooral vanaf 1:40. Geweldig nummer gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |