quote:Twee topics geluiden was squier nog kut!Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme![]()
Er kwam vandaag een gitaar binnen die van een gitarist van het metropool orkest geweest
Een Squier Strat van een kleine 15 jaar oud.
Wat speelt dat ding lekker zeg, mag ik kopen voor 125 euro, maar ik heb al 2 gitaren
quote:Waarom verbaast mij dat nou niks...
quote:Werk je toch een dagje voor niks? Er zijn hier mensen met >10 gitaren, daar krijg je niks van hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme![]()
Er kwam vandaag een gitaar binnen die van een gitarist van het metropool orkest geweest
Een Squier Strat van een kleine 15 jaar oud.
Wat speelt dat ding lekker zeg, mag ik kopen voor 125 euro, maar ik heb al 2 gitaren
quote:Ik heb er nou eenmaal heel weinig verstand van.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Twee topics geluiden was squier nog kut!
[..]
Waarom verbaast mij dat nou niks...
quote:Ik werk er al voor niks...Op donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Werk je toch een dagje voor niks? Er zijn hier mensen met >10 gitaren, daar krijg je niks van hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, als het ding volgende week aan een ander verkocht wordt, dan is het toch weer een kutding... Niks aan de hand!
quote:Wat scheelt eraan?Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Ik moet m`n uitkering(wajong) als loon zien
quote:Waarom werk je er dan? Om hier elke week te posten over "die goddelijke gitaar die nu weer in de winkel ligt maar toch niet zo goed is als jouw eigen gitaren"?Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Ik moet m`n uitkering(wajong) als loon zien
quote:Dat moet tegenwoordig met wajong las ikOp donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom werk je er dan? Om hier elke week te posten over "die goddelijke gitaar die nu weer in de winkel ligt maar toch niet zo goed is als jouw eigen gitaren"?
quote:Ben ik ookwel benieuwd naar
quote:Is dat net zo iets als mahjong?Op donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Braddie het volgende:
Ik moet inderdaad werken met Wajong.
quote:Maar dan zonder talentOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als mahjong?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als mahjong?
quote:WACHT IK HEB ZONET OPGEZOCHT WAT WAJONG IS. IS BRADDIE GEHANDICAPT? HET ZAL TOCH NIET WAAR ZIJN
quote:Haters gotta hate, Braddie. Trek je hier niks van aan.Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt zijn linkjes nog nooit geopend?
quote:Ja hoor. Wanneer moet het af en waarover?Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Tering jantje zeg, studeren is wel druk zeg. Ik ben non-stop bezig van een uur of 1 's middags tot nu.
En ik ben er helemaal door.
Wil iemand nog een (makkelijk) essay van een woord of 2000 schrijven voor me?
quote:Ik ben ook benieuwd wat Braddie nou precies heeft. Misschien kunnen we hem dan beter begrijpen ofzo?Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ik bedoelde het ook zeker niet om te bashen, ik vraag me gewoon af wat mensen in de Wajong zoal hebben.
quote:Maandag om 17:00 uur moet het via internet en aan groepsgenoten ingeleverd worden.Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja hoor. Wanneer moet het af en waarover?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat Braddie nou precies heeft. Misschien kunnen we hem dan beter begrijpen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |