Dat was niet hier? Toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij heb je gisteren toch gewoon nog gepost =D
Ik krijg mijn Ibanez delay ook niet in de ME-X, jacks zitten aan de bovenkant ipv de zijkantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ibanez pedalen passen niet in een Behringer PB 10![]()
Boss wel![]()
Arion niet![]()
En een wha kan je van elk merk wel vergeten![]()
Maar wel lekker stevig van plaatstaal
Iedereen weet wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, steeds dat Braddie Alert geroep begint irritatie`s op te wekken, ik ben toch gestopt met posten van filmpjes/audio clips?
Het gaat toch in het posten in het algemeenquote:
Niks moet, maarquote:
heej leef je weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef DrD00m het volgende:
met een houtvijltje mn jack in de gitaar gekregen
hij doet het goed!
Net even snel geprobeerd of ik een filmpje kon maken met mn telefoon (braddie alert!)
Ik noem dat meestal leer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef Braddie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/387909602
Kwijl...![]()
Wat een print!
Goedemorgen!
Datquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel leuk gedaan met dat filmen, maar wat een tyfesmuziek zeg gadverdamme
quote:GHS Boomers! Geweldig! Heb ik altijdOp woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef DrD00m het volgende:
Net naar Rockpalace voor een setje nieuwe snaren. Hebben ze geen Ernie Ball Slinky Tops, heavy bottoms
Ze hadden alleen 0.10 setjes van GHS (booster?)
Iemand hier ervaring mee?
quote:QTF1
quote:Waar??Op woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Xaviere Strings
Anderhalve euro per pakje
quote:GFS. niet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar??
Dan koop ik daar wel 10 pakjes van, inplaats van 1 Elixer set..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niks moet, maar![]()
![]()
![]()
Zoals misschien bekend heb ik nog een week of 2 voordat ik überhaupt kan gaan kijken, maar ben toch op het internet aan het rondstruinen. Dit kwam ik tegen (na enig filterwerk):
Vox Pathfinder V9158
Vox Pathfinder 15R
Vox VT50
Vox Valvetronix AD60VT (waarschijnlijk iets te groot/krachtig, lijkt me.
Vox Cambridge 15
Of toch nog:
Vox Cambridge 30
quote:ga eens naar een winkel om te testen dan, hoe moeten wij dat allemaal weten
quote:Een aantal wordt niet meer gebouwd/verkocht. Ik had gehoopt dat er mensen waren die er ervaring mee/mening over hadden. Vandaar.Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
ga eens naar een winkel om te testen dan, hoe moeten wij dat allemaal weten![]()
quote:Ik snap het.. Maar probeer eens wat van Youtube af te plukken, dat is dan weer nét iets betrouwbaarder dan reviews van bijvoorbeeld Harmony Central.Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een aantal wordt niet meer gebouwd/verkocht. Ik had gehoopt dat er mensen waren die er ervaring mee/mening over hadden. Vandaar.![]()
Ik ben best bereid om wat te betalen, maar ik gooi niet zomaar geld over de bos natuurlijk.
quote:Idd, zoek zelf ook eens wat. Net of wij honderd verschillende VOX versterkers hebben staanOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik snap het.. Maar probeer eens wat van Youtube af te plukken, dat is dan weer nét iets betrouwbaarder dan reviews van bijvoorbeeld Harmony Central.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |