Datquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel leuk gedaan met dat filmen, maar wat een tyfesmuziek zeg gadverdamme
quote:GHS Boomers! Geweldig! Heb ik altijdOp woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef DrD00m het volgende:
Net naar Rockpalace voor een setje nieuwe snaren. Hebben ze geen Ernie Ball Slinky Tops, heavy bottoms
Ze hadden alleen 0.10 setjes van GHS (booster?)
Iemand hier ervaring mee?
quote:QTF1
quote:Waar??Op woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Xaviere Strings
Anderhalve euro per pakje
quote:GFS. niet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar??
Dan koop ik daar wel 10 pakjes van, inplaats van 1 Elixer set..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niks moet, maar![]()
![]()
![]()
Zoals misschien bekend heb ik nog een week of 2 voordat ik überhaupt kan gaan kijken, maar ben toch op het internet aan het rondstruinen. Dit kwam ik tegen (na enig filterwerk):
Vox Pathfinder V9158
Vox Pathfinder 15R
Vox VT50
Vox Valvetronix AD60VT (waarschijnlijk iets te groot/krachtig, lijkt me.
Vox Cambridge 15
Of toch nog:
Vox Cambridge 30
quote:ga eens naar een winkel om te testen dan, hoe moeten wij dat allemaal weten
quote:Een aantal wordt niet meer gebouwd/verkocht. Ik had gehoopt dat er mensen waren die er ervaring mee/mening over hadden. Vandaar.Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
ga eens naar een winkel om te testen dan, hoe moeten wij dat allemaal weten![]()
quote:Ik snap het.. Maar probeer eens wat van Youtube af te plukken, dat is dan weer nét iets betrouwbaarder dan reviews van bijvoorbeeld Harmony Central.Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een aantal wordt niet meer gebouwd/verkocht. Ik had gehoopt dat er mensen waren die er ervaring mee/mening over hadden. Vandaar.![]()
Ik ben best bereid om wat te betalen, maar ik gooi niet zomaar geld over de bos natuurlijk.
quote:Idd, zoek zelf ook eens wat. Net of wij honderd verschillende VOX versterkers hebben staanOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik snap het.. Maar probeer eens wat van Youtube af te plukken, dat is dan weer nét iets betrouwbaarder dan reviews van bijvoorbeeld Harmony Central.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |