Aanvulling:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Aanvulling: ik begrijp je enthousiasme, maar we blijven zeggen dat we je soundclips niet willen horen. En keer op keer blijf je ze posten. Dan vraag je er gewoon echt om.
Hou die dingen lekker voor jezelf of vraag eerst of we ze willen horen. En bemoei je niet met dingen waar je (nog) niet of weinig verstand van hebt. Ik ga hier ook geen verhalen doen over de Tyros en zo.
Ik ben na 9 jaar spelen nog steeds geen goede gitarist maar ik praat alleen ergens als ik er verstand van heb.
dat zoiets kan werken verbaast me eigenlijk niks, mensen halen de muzikaalste geluiden uit de vreemdste objecten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat werken. Mooi voorbeeld, bij een tour van akoustische tour van Eels hadden ze 1 nummer met drums. De snare was een snare in een vuilinis container, de bassdrum was een pedaal tegen een reiskoffer.
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN DEAN LEEK ME OOK ZO'N TOFFE GAST IN HET GITARISTENTOPIC MAAR KIJK NOU HIJ HAALDE MIJN HUIS OVERHOOP STAL MIJN 450 EURO EN LIET SLECHTS DIE STOMME ROLAND VERSTERKER ACHTER
EN IK OOK!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!
Man, ik kijk uit na m'n weekje (soort van) rust na de tentamens (1-5 november dus).quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je vertellen dat ik me na 5 uur alweer verveel
Ook geen herfstvakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Man, ik kijk uit na m'n weekje (soort van) rust na de tentamens (1-5 november dus).
Daarna weer keihard aan de bak tot de kerstvakantie.![]()
Leven:
Geen officiële nee, maar (gelukkig) wel een weekje tentamenweek waar geen tentamens gepland zijn. De week ervoor dus wel (3).quote:
quote:
Doe het dan aub wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.We gaan echt zeker weten een cover doen van ze.
Lucky bastard. Ik moet gelijk weer door na de tentamens...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen officiële nee, maar (gelukkig) wel een weekje tentamenweek waar geen tentamens gepland zijn. De week ervoor dus wel (3).
Nee, nep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
Maar moet ie nou écht ¤60 meer wezen dan z'n kleine broertje?:
Het kleine broertje (VOX Cambridge 15)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |