Vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
Vandaag bijna de hele dag gejamd met drummer + bassist, ook een riffje uit gekregen waar we morgen verder aan gaan werken. Hopelijk dan ons eerste (instrumentale) nummer
No prob.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
Oude username in TT trouwens, waarvoor excuses
Valt me net pas op
Deze quote ik nog maar even.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet je maar beter spelen. Dan bekogelen ze je ook niet met glazen.
En een helm op voor het geval ze een beetje kunnen mikken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Deze quote ik nog maar even.
Tip voor Braddie. Als je ooit gaat optreden: Kisten aan!
Inderdaad! Vooral de drums klinken echt super!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef Braddie het volgende:
Net met een vriend van me wat gejammed.
Hij op een drumstel en ik op de gitaar.
Speelden we Tear It Up van Queen!.
Ging erg lekker!
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3
HOU EENS OOOOHOOOP!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nee..
Maar ik vond het opzich best aardig gaan, die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Aan mijn gitaarspel ontbreekt nog heel veel ik weet het.
ach ja ik kan ook geen gitaar spelen en ik poste hier ook vaak genoeg filmpjes.quote:
http://piv.pivpiv.dk/quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
Nee..
Maar ik vond het opzich best aardig gaan, die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Het zijn niet zozeer de filmpjes/audiobestanden maar dat verontschuldigen en proberen tot goedpraten van hemquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:26 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja ik kan ook geen gitaar spelen en ik poste hier ook vaak genoeg filmpjes.
Zelfs toen ik gebanned was deed dean het voor me
Goedpraten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de filmpjes/audiobestanden maar dat verontschuldigen en proberen tot goedpraten van hem
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goedpraten?
LOL.
dat lees je toch nergens?
Sterker nog ik zeg zelfs dat er aan mijn gitaarspel nog zeer veel te verbeteren valt!.
Even lezen Jansen..
Dat bedoel ik met goedpratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Braddie het volgende:
die gast had nog nooit wat van Queen gedrumt en nja... voor een eerste keer drummen van Queen is het niet slecht.
Jonge, dan begint mijn dienst, niet huilenquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:28 schreef Iemand91 het volgende:
Mmm, morgen om 5:30 uur uit bed. Misschien moet ik maar 'ns gaan slapen.
Om vervolgens in de trein nog 'ns een uurtje+ door te pitten.![]()
quote:
post jij met je cameraquote:Op maandag 18 oktober 2010 07:48 schreef Cynic het volgende:
Ik wilde gisteren ook iets posten, maar mijn camera stopt er op de één of andere manier na 30 seconden mee.
Jullie hebben weer geluk gehad!
Goedemorgen overigens.
Bedrag zal wel hoger uitkomen maar ¤80 voor die rode strat (op m'n gsm lijkt het een standard) is niet veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
voor wie nog een versterker zoekt...
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/2523/1170338
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedrag zal wel hoger uitkomen maar ¤80 voor die rode strat (op m'n gsm lijkt het een standard) is niet veel.
Ik weet uit mijn hoofd niet hoe hoog die kosten zijn.quote:Bedragen zijn exclusief BTW en veilingkosten
Gast, ik begin dat gebash nu wel wat zat te worden, en dat eeuwige sarcastische getroll.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef guitarist het volgende:
Misschien iets voor Braddie bij? Hoe beter het spul des te beter hij speelt! Hij zit al bijna op het niveau van Brian May.
Hij profiteert van je, ik zou hem slaan jongequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, ik begin dat gebash nu wel wat zat te worden, en dat eeuwige sarcastische getroll.
Get A Life.
Toen je die MKS-20 op kwam halen leek je zo aardig, maar op het forum ben je echt
EN DEAN LEEK ME OOK ZO'N TOFFE GAST IN HET GITARISTENTOPIC MAAR KIJK NOU HIJ HAALDE MIJN HUIS OVERHOOP STAL MIJN 450 EURO EN LIET SLECHTS DIE STOMME ROLAND VERSTERKER ACHTERquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
IK VIND BRIAN OP HET FORUM ALTIJD ZO LIEF MAAR IN HET ECHT HEEFT HIJ ME GEBETEN IK GA NOOIT MEER DATEN VIA INTERNET
Hehe, een kleine nota dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Je doet het in ieder geval beter dan die "drummer" [/positieve modus]
TVP
In het echt vond ik je ook erg tof, maar hier op internet ben je de grootste randdebiel die er rond loopt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, ik begin dat gebash nu wel wat zat te worden, en dat eeuwige sarcastische getroll.
Get A Life.
Toen je die MKS-20 op kwam halen leek je zo aardig, maar op het forum ben je echt
Aanvulling: ik begrijp je enthousiasme, maar we blijven zeggen dat we je soundclips niet willen horen. En keer op keer blijf je ze posten. Dan vraag je er gewoon echt om.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
In het echt vond ik je ook erg tof, maar hier op internet ben je de grootste randdebiel die er rond loopt.
Kusje.
Jammer dat we zo over elkaar denken..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
In het echt vond ik je ook erg tof, maar hier op internet ben je de grootste randdebiel die er rond loopt.
Kusje.
Natuurlijk kan dat werken. Mooi voorbeeld, bij een tour van akoustische tour van Eels hadden ze 1 nummer met drums. De snare was een snare in een vuilinis container, de bassdrum was een pedaal tegen een reiskoffer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL.
We waren er zelf ook wel ondersteboven van dat het ook daadwerkelijk werkte!
Aanvulling:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Aanvulling: ik begrijp je enthousiasme, maar we blijven zeggen dat we je soundclips niet willen horen. En keer op keer blijf je ze posten. Dan vraag je er gewoon echt om.
Hou die dingen lekker voor jezelf of vraag eerst of we ze willen horen. En bemoei je niet met dingen waar je (nog) niet of weinig verstand van hebt. Ik ga hier ook geen verhalen doen over de Tyros en zo.
Ik ben na 9 jaar spelen nog steeds geen goede gitarist maar ik praat alleen ergens als ik er verstand van heb.
dat zoiets kan werken verbaast me eigenlijk niks, mensen halen de muzikaalste geluiden uit de vreemdste objecten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat werken. Mooi voorbeeld, bij een tour van akoustische tour van Eels hadden ze 1 nummer met drums. De snare was een snare in een vuilinis container, de bassdrum was een pedaal tegen een reiskoffer.
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN DEAN LEEK ME OOK ZO'N TOFFE GAST IN HET GITARISTENTOPIC MAAR KIJK NOU HIJ HAALDE MIJN HUIS OVERHOOP STAL MIJN 450 EURO EN LIET SLECHTS DIE STOMME ROLAND VERSTERKER ACHTER
EN IK OOK!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!
Man, ik kijk uit na m'n weekje (soort van) rust na de tentamens (1-5 november dus).quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je vertellen dat ik me na 5 uur alweer verveel
Ook geen herfstvakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Man, ik kijk uit na m'n weekje (soort van) rust na de tentamens (1-5 november dus).
Daarna weer keihard aan de bak tot de kerstvakantie.![]()
Leven:
Geen officiële nee, maar (gelukkig) wel een weekje tentamenweek waar geen tentamens gepland zijn. De week ervoor dus wel (3).quote:
quote:
Doe het dan aub wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.We gaan echt zeker weten een cover doen van ze.
Lucky bastard. Ik moet gelijk weer door na de tentamens...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen officiële nee, maar (gelukkig) wel een weekje tentamenweek waar geen tentamens gepland zijn. De week ervoor dus wel (3).
Nee, nep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
Maar moet ie nou écht ¤60 meer wezen dan z'n kleine broertje?:
Het kleine broertje (VOX Cambridge 15)
Hij is nep ¤60 meer dan z'n kleine broertje.quote:
Slechte grappen niet snappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij is nep ¤60 meer dan z'n kleine broertje.
Slechte grappen uit moeten leggen
Ik vind het prima, maar denk niet dat iedereen dat met me eens isquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Braddie het volgende:
Ik ga het nu toch vragen.
Ik heb gisteravond wat Drums ingespeelt(2 minuten ongeveer) heb er net 2 funk akkoordjes met de Brian may overheen gegooid, wat bas, een Orgeltje van de PSR-8000 en heb wat geimproviseerd er overheen met de Brian May...
Is het in orde als ik het post?
Het klinkt nog lang zo slecht nog niet eigenlijk( Instrumenten zijn niet te gek gemixt.. en Naja.. ik ben nog redelijk aan het zoeken op de gitaar.. maar overall is het niet super slecht..)
Heeft het niet iets te maken met de kwaliteit? Als ik met de camera van mijn moeder film op de hoogste kwaliteit kan ik ook maar 30 seconden filmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
De oplossing van mijn cameraprobleem was verassend simpel: het schijnt zo te zijn dat, als er nog 30 seconden over zijn op je sd-kaartje, je camera er na 30 seconden mee stopt.
Dit is er eentje uit de serie "stukjes die ooit een liedje moeten worden"
Nee, toen ik wat meer ruimte had gemaakt lukte het wel. Had ook de camera van mijn vriendin geprobeerd, die was lang niet zo donker, maar daar zat een enorme brom over het geluid. Als het een beetje meezit heb ik morgen een scherm voor de computer die in de oefenruimte staat, dan kan ik die gebruiken om mijn tascam geval op aan te sluiten. Kan ik het geluid los van het beeld opnemen en dan er later eventueel onder plakken, klinkt wel zo goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heeft het niet iets te maken met de kwaliteit? Als ik met de camera van mijn moeder film op de hoogste kwaliteit kan ik ook maar 30 seconden filmen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
De oplossing van mijn cameraprobleem was verassend simpel: het schijnt zo te zijn dat, als er nog 30 seconden over zijn op je sd-kaartje, je camera er na 30 seconden mee stopt.
Dit is er eentje uit de serie "stukjes die ooit een liedje moeten worden"
Hiih maar ik ben nu op mn moeder's adresquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!
Reverb? Dat gebruik ik helemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Iets minder reverb en net wat minder hard (hoorde nog wat kraken oversturing)
En let op je vingerpositie af en toe iets meet richting de fret aub![]()
Wel lekkere wakker worden muziekquote:
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Reverb? Dat gebruik ik helemaal niet
Delay inderdaad. Maar die moet niet minder, da's hou net wat dit stukje maakt. Dit is het delaygeluid dat we ook op de vorige cd's hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook is
(Of woon je in een kathedraal ? )
Ik met de eerste 2 CD's van Deep Purplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Jerry Lee *The KIller* Lewisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Ik heb een Mac.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:23 schreef KaMo het volgende:
Goedemorgen! Tijd voor een feestje!
[ afbeelding ]
Ah, kut, net iets te groot. Nou ben je een handje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |