Reverb? Dat gebruik ik helemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Iets minder reverb en net wat minder hard (hoorde nog wat kraken oversturing)
En let op je vingerpositie af en toe iets meet richting de fret aub![]()
Wel lekkere wakker worden muziekquote:
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Reverb? Dat gebruik ik helemaal niet
Delay inderdaad. Maar die moet niet minder, da's hou net wat dit stukje maakt. Dit is het delaygeluid dat we ook op de vorige cd's hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook is
(Of woon je in een kathedraal ? )
Ik met de eerste 2 CD's van Deep Purplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Jerry Lee *The KIller* Lewisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Ik heb een Mac.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:23 schreef KaMo het volgende:
Goedemorgen! Tijd voor een feestje!
[ afbeelding ]
Ah, kut, net iets te groot. Nou ben je een handje!
is idd gewoon heerlijke delayquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Delay inderdaad. Maar die moet niet minder, da's hou net wat dit stukje maakt. Dit is het delaygeluid dat we ook op de vorige cd's hebben gebruikt.
Leuk ding! Logischquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef guitarist het volgende:
Nu officieel niet meer van mij: http://twitpic.com/2yxjpp
5 jaar trouwe dienst..
passieve emg'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Klinkt dat nog een beetje vet die passieve emgs hebben ze ook een hoge output ?
Wat voor LP's zijn dat, met die scherpe cutaway?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef guitarist het volgende:
Nu officieel niet meer van mij: http://twitpic.com/2yxjpp
5 jaar trouwe dienst..
Muzikaal gaat wel lukken alleen de stem... die van Jaya the Cat heeft echt zo'n kapot rauwe stem ofzo.quote:
Ah, jij hebt hem. Ik had die dag gisterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, soms zijn er van die dagen dat echt alles fout gaat wat maar fout kan gaan... En het is niet eens mijn schuld...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, soms zijn er van die dagen dat echt alles fout gaat wat maar fout kan gaan... En het is niet eens mijn schuld...
Verkijk je alleen niet op de bas. Deze muziekstijl wordt grotendeels door de bas gedragen, en hoe simpel de riffjes ook soms lijken, de manier waarop de bas gebruikt wordt is erg lastigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Muzikaal gaat wel lukken alleen de stem... die van Jaya the Cat heeft echt zo'n kapot rauwe stem ofzo.
het moet echt grooven en strak zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verkijk je alleen niet op de bas. Deze muziekstijl wordt grotendeels door de bas gedragen, en hoe simpel de riffjes ook soms lijken, de manier waarop de bas gebruikt wordt is erg lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |