Hij is nep ¤60 meer dan z'n kleine broertje.quote:
Slechte grappen niet snappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij is nep ¤60 meer dan z'n kleine broertje.
Slechte grappen uit moeten leggen
Ik vind het prima, maar denk niet dat iedereen dat met me eens isquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Braddie het volgende:
Ik ga het nu toch vragen.
Ik heb gisteravond wat Drums ingespeelt(2 minuten ongeveer) heb er net 2 funk akkoordjes met de Brian may overheen gegooid, wat bas, een Orgeltje van de PSR-8000 en heb wat geimproviseerd er overheen met de Brian May...
Is het in orde als ik het post?
Het klinkt nog lang zo slecht nog niet eigenlijk( Instrumenten zijn niet te gek gemixt.. en Naja.. ik ben nog redelijk aan het zoeken op de gitaar.. maar overall is het niet super slecht..)
Heeft het niet iets te maken met de kwaliteit? Als ik met de camera van mijn moeder film op de hoogste kwaliteit kan ik ook maar 30 seconden filmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
De oplossing van mijn cameraprobleem was verassend simpel: het schijnt zo te zijn dat, als er nog 30 seconden over zijn op je sd-kaartje, je camera er na 30 seconden mee stopt.
Dit is er eentje uit de serie "stukjes die ooit een liedje moeten worden"
Nee, toen ik wat meer ruimte had gemaakt lukte het wel. Had ook de camera van mijn vriendin geprobeerd, die was lang niet zo donker, maar daar zat een enorme brom over het geluid. Als het een beetje meezit heb ik morgen een scherm voor de computer die in de oefenruimte staat, dan kan ik die gebruiken om mijn tascam geval op aan te sluiten. Kan ik het geluid los van het beeld opnemen en dan er later eventueel onder plakken, klinkt wel zo goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heeft het niet iets te maken met de kwaliteit? Als ik met de camera van mijn moeder film op de hoogste kwaliteit kan ik ook maar 30 seconden filmen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
De oplossing van mijn cameraprobleem was verassend simpel: het schijnt zo te zijn dat, als er nog 30 seconden over zijn op je sd-kaartje, je camera er na 30 seconden mee stopt.
Dit is er eentje uit de serie "stukjes die ooit een liedje moeten worden"
Hiih maar ik ben nu op mn moeder's adresquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je er niet tevreden mee bent haal ik hem vannacht wel weer op. Ik weet nu waar je woont!
Reverb? Dat gebruik ik helemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Iets minder reverb en net wat minder hard (hoorde nog wat kraken oversturing)
En let op je vingerpositie af en toe iets meet richting de fret aub![]()
Wel lekkere wakker worden muziekquote:
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Reverb? Dat gebruik ik helemaal niet
Delay inderdaad. Maar die moet niet minder, da's hou net wat dit stukje maakt. Dit is het delaygeluid dat we ook op de vorige cd's hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Echo delay whatever voor vertragingsefect het dan ook is
(Of woon je in een kathedraal ? )
Ik met de eerste 2 CD's van Deep Purplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Jerry Lee *The KIller* Lewisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel lekkere wakker worden muziek![]()
Ik heb een Mac.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:23 schreef KaMo het volgende:
Goedemorgen! Tijd voor een feestje!
[ afbeelding ]
Ah, kut, net iets te groot. Nou ben je een handje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |