Nee mijn ouders waren rijk, daarom mocht ik geen scooter. Een scooter is voor paupers, criminelen en Marokkanen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, wat zielig, mocht jij vroeger geen brommer van je ouders? Of waren je ouders soms te arm? Zielig hoor. Gelukkig kan je hier lekker stoer praten, dan vergeet je je jeugd waarin je verschrikkelijk hard gepest wordt weer tijdelijk.
Verkapt-zie-mijn-ouders-rijk-zijn postquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee mijn ouders waren rijk, daarom mocht ik geen scooter. Een scooter is voor paupers, criminelen en Marokkanen.
Op de lopende band met jou, kop de ruit van mijn buurman maar!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb een scooter en hou me netjes aan de verkeersregels en doe niet stoer voor me ''matties''.
Wat nu TS, wat nu ?
Waarom TS, waarom ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Op de lopende band met jou, kop de ruit van mijn buurman maar!
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mijn-ouders-rijk-zijn post
Je hebt niks aan het geld van je ouders anaalridder.
Zoek een baan of kruip terug in die rijke moeder van je
En als je nou een standaart uitlaat eronder heb die geen geluid maakt TS, wat dan ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.
Yup, collateral damage.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb ook een scooter maar gebruik hem haast nooit.
Moet ik nu ook op de lopende band?
Dan mag je doorrijden, moet je alleen oppassen voor mijn lopende band. Dikke tongzoen voor diegene die een uitlaat heeft welke geen geluid maakt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Anon4c het volgende:
[..]
En als je nou een standaart uitlaat eronder heb die geen geluid maakt TS, wat dan ?
Niet letterlijk geen geluidquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup, collateral damage.
[..]
Dan mag je doorrijden, moet je alleen oppassen voor mijn lopende band. Dikke tongzoen voor diegene die een uitlaat heeft welke geen geluid maakt.
Als je die kunt vinden wil ik hem voor je betalen.
Ow, zo type ben ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme TS, mislukte polderbuffel. Laat die mensen lekker. Jij bent vast ook zo iemand die tegen stoepkrijtende kinderen schreeuwt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.
Ja krijg kippenvel als iemand aan het stoepkrijten is, binnenkort maar eens een doodskopstrijker geven aan zo'n ellendig stuk vreten. Krijt maar raak!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme TS, mislukte polderbuffel. Laat die mensen lekker. Jij bent vast ook zo iemand die tegen stoepkrijtende kinderen schreeuwt.
Laat TS ook zijn fantasie weerspiegelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als de Ts echt zulke rijke ouders heeft waarom woont hij dan in zo'n pauper buurt ????
De scooterrijder infiltreert de dure buurten, daarom.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als de Ts echt zulke rijke ouders heeft waarom woont hij dan in zo'n pauper buurt ????
Tokkiebuurten zijn geen dure buurtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De scooterrijder infiltreert de dure buurten, daarom.
Volgens TS wel, hij is een autist en heeft een hokjesgeestquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een scooter, maar ik hoor niet bij het kaliber 'tuig'. Ben ik nu zielig?
Sure ... dat zal het zijn ...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De scooterrijder infiltreert de dure buurten, daarom.
Wie zegt dat jij niet bij het kaliber tuig hoort. Tuig wordt voor mijzelf nog altijd gedefinieerd door mijzelf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een scooter, maar ik hoor niet bij het kaliber 'tuig'. Ben ik nu zielig?
Yup maar dat heeft niets te maken met mijn absolute hekel aan scooterrijders.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Je bent echt wat gefrustreerd he jongen? : Hoe lang sta je al droog? #2
Dankje. *heeft een scooter* Maar ik rijd gewoon keurig volgens de regels en m'n scooter maakt ook niet idioot veel herrie. Ben ik alsnog de lul dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup maar dat heeft niets te maken met mijn absolute hekel aan scooterrijders.
Maar je bent dus 24 en je hebt al 3 maanden geen seks gehadquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup maar dat heeft niets te maken met mijn absolute hekel aan scooterrijders.
Hart zien kloppen in borstquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Je bent echt wat gefrustreerd he jongen? : Hoe lang sta je al droog? #2
Joh.. ga lekker naar je mama toe en ga daar lekker janken, Tyfususerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hart zien kloppen in borst
Daar heb ik ook gereageerd!
Als het aan mijn lopende band ligt wel ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankje. *heeft een scooter* Maar ik rijd gewoon keurig volgens de regels en m'n scooter maakt ook niet idioot veel herrie. Ben ik alsnog de lul dan?
He niet zo asociaal, blijf anders gewoon weg. Kutmongool.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Joh.. ga lekker naar je mama toe en ga daar lekker janken, Tyfususer
Yep, zelfs geen kutje meer gezien. Misschien moet ik wel een scooter kopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar je bent dus 24 en je hebt al 3 maanden geen seks gehad
Oeh gaan we nu stoer doen? Mag dat wel van je mama?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
He niet zo asociaal, blijf anders gewoon weg. Kutmongool.
Je temperament zegt me dat je Marokkaans bent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oeh gaan we nu stoer doen? Mag dat wel van je mama?
Geinig dat je met kul argumenten komt. Jij zit nu zeker lekker in een hoekje te janken vanwege het feit dat je geen scooter heb?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je temperament zegt me dat je Marokkaans bent.
of anders ga je naar buitenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yep, zelfs geen kutje meer gezien. Misschien moet ik wel een scooter kopen.
Nee dat is voor mietjes, jij zit toch ook niet te janken in een hoekje omdat je geen hersens hebt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Geinig dat je met kul argumenten komt. Jij zit nu zeker lekker in een hoekje te janken vanwege het feit dat je geen scooter heb?
Zegt diegene die een faaltopic opentquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee dat is voor mietjes, jij zit toch ook niet te janken in een hoekje omdat je geen hersens hebt?
Was het wel, na de OP niet meer.quote:
Joh val toch lekker doodquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Was het wel, na de OP niet meer.
Ploertendoder heeft een scooter trouwens.
Boehoeeeeeequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
BoehoeeeeeeJe hapt wel lekker. Is het niet?
[..]
[..]
Neequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je doet het weerquote:
Je hebt een scooter.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je doet het weerHet zit je hoog he?
Heb je je pilletjes al op?
Joh echt?quote:
als je ontopic wil blijven moet het gaan over apentuig wat op scooters rijdtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef RikKer93 het volgende:
Vanaf nu word dit topic leuk en gaan we het hebben over apen die op fietsjes rijden![]()
[ afbeelding ]
Het gaat om een manier waarmee scooterrijders snel van hun ellendige leven verlost worden. Niet een manier waarvoor ik zoveel mogelijk moeite moet doen, dat is nooit de insteek geweest. Natuurlijk verlost de scooterrijder zichzelf wel van zijn miserabele leven maar dat duurt te lang. Een klein duwtje in de rug zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je scootertuig zo nodig pijn wilt doen, waar blijf je dan?
waarom open je er dan een topic over, dan geef je toch het verkeerde idee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het gaat om een manier waarmee scooterrijders snel van hun ellendige leven verlost worden. Niet een manier waarvoor ik zoveel mogelijk moeite moet doen, dat is nooit de insteek geweest. Natuurlijk verlost de scooterrijder zichzelf wel van zijn miserabele leven maar dat duurt te lang. Een klein duwtje in de rug zou niet verkeerd zijn.
Ik ga er niet voor treinen ofzo.
Zozo... stoere woorden hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het gaat om een manier waarmee scooterrijders snel van hun ellendige leven verlost worden. Niet een manier waarvoor ik zoveel mogelijk moeite moet doen, dat is nooit de insteek geweest. Natuurlijk verlost de scooterrijder zichzelf wel van zijn miserabele leven maar dat duurt te lang. Een klein duwtje in de rug zou niet verkeerd zijn.
Haha jij bent écht belachelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Als je het zo belachelijk vind... tief dan een eindje opquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zitten we niet in een belachelijk subforum?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef NrTH het volgende:
@ploertendoder en @b4kl4p, jullie zijn allebei belachelijk.
zeg maar in welke omgeving je woont dan weet ik dat ik daar niet moet komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Is de optie 'aanrijden' al genoemd ? Minimaal met een auto, maar als het even kan met een vrachtwagen, trekker of trein.
Nederland.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg maar in welke omgeving je woont dan weet ik dat ik daar niet moet komen
hou m maar lekker zelfquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Wickedjoon het volgende:
Nieuwe UI iemand? Aap op fiets :
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens ook geen seksquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef PoepProducer het volgende:
TS is een beetje een gefrustreerd eikeltje. Als je zo'n rijke perfecte belangrijke stoere zakenman bent, waarom zit je hier dan op een forum te huilen? Omdat je die "paupers" niet durft aan te spreken? Volgens mij zit iets je dwars, geen leuke jeugd gehad ofzo? Ik veeg mijn reet nog niet af met jou, sukkeltje
Oooh vandaar, zal wel te onzeker zijn ofzo. Minderwaardigheidscomplex waarschijnlijk, achja wat wil je met zo'n klein defect sjarreltjequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Oooh vandaar, zal wel te onzeker zijn ofzo. Minderwaardigheidscomplex waarschijnlijk, achja wat wil je met zo'n klein defect sjarreltje
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit begint op een bash de TS topic te lijken
Toch vind ik het een zielige knul dat ie geen seks heeft gehad omdat zijn ouders rijk zijn en hij arrogant is en jaloers op de mensen die wel een leven hebben en met de scooter naar hun vrienden gaanquote:
scooterpauper, denk eens even aan je spelling. (vindt!)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als je het zo belachelijk vind... tief dan een eindje opWe zullen je niet missen. Voor ons ben jij niet meer dan een hoopje waardeloze stront. Ik heb echt medelijden vanwege het feit dat je mama zo'n mislukkeling als jij op de wereld heeft gezet.
Ik bash iedereen die stoepkrijtende kinderen haatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit begint op een bash de TS topic te lijken
Inderdaad, TS misschien is het beter voor je als dit topic naar R&P gaat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch vind ik het een zielige knul dat ie geen seks heeft gehad omdat zijn ouders rijk zijn en hij arrogant is en jaloers op de mensen die wel een leven hebben en met de scooter naar hun vrienden gaan
Ik bash iedereenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik bash iedereen die stoepkrijtende kinderen haat
denk jij eens even aan de rest van de mensheid,quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
scooterpauper, denk eens even aan je spelling. (vindt!)
tja ik wil zn vriend wel zijn maar ik hoor bij het scootertuigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:04 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Daarom heb je ook zo veel vrienden
Houdt het op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik wil zn vriend wel zijn maar ik hoor bij het scootertuig
Houdtquote:
jou vriendenkring bestaat alleen maar uit scooterbashers?quote:
En jij komt uit 1986?quote:
Heb al 3 maanden geen kut meer gezien zei ik je toch, zelfs aan opblaasmaatjes ontbreekt het me.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jou vriendenkring bestaat alleen maar uit scooterbashers?
oftewel b4kl4p en opblaasmaatje
Je trollt goed he?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden geen kut meer gezien zei ik je toch, zelfs aan opblaasmaatjes ontbreekt het me.
Daarom haal ik zoveel genoegen uit mijn lopendeband, een scooterrijder met 100 tegen een bus aan gelanceerd zien worden lijkt me beter dan een orgasme.
Nee deze hebben een uitlaat waar geen geluid uit komt. Ze moeten alleen oppassen voor mijn lopende band.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef Anon4c het volgende:
TS, is dit ook Scootertuig?
[ afbeelding ]
jij moet echt hulp zoeken als je dat liever ziet als een kut waar je je staaf in kan douwenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden geen kut meer gezien zei ik je toch, zelfs aan opblaasmaatjes ontbreekt het me.
Daarom haal ik zoveel genoegen uit mijn lopendeband, een scooterrijder met 100 tegen een bus aan gelanceerd zien worden lijkt me beter dan een orgasme.
Uit elke uitlaat komt toch geluid ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee deze hebben een uitlaat waar geen geluid uit komt. Ze moeten alleen oppassen voor mijn lopende band.
Niet als de brommer uit staatquote:
Scherpquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als de brommer uit staat
scherpquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als de brommer uit staat
Ach tijdelijke gebreken moet je tijdelijk zien te compenseren. Als ik je lichaam van de straat kan rapen zit daar wellicht nog een stukje kut tussen dus kan ik alsnog m'n lol op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij moet echt hulp zoeken als je dat liever ziet als een kut waar je je staaf in kan douwen
sadistquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach tijdelijke gebreken moet je tijdelijk zien te compenseren. Als ik je lichaam van de straat kan rapen zit daar wellicht nog een stukje kut tussen dus kan ik alsnog m'n lol op.
Ga anders naar de hoeren, want ik ben op dit moment bang dat je je vergrijpt aan kleine kinderen of aan oude vrouwtjes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach tijdelijke gebreken moet je tijdelijk zien te compenseren. Als ik je lichaam van de straat kan rapen zit daar wellicht nog een stukje kut tussen dus kan ik alsnog m'n lol op.
Misschien houd ik wel van droge kut, gebakken of gebraden? Dat is de vraag!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sadist![]()
serieus zoek hulp, als je mijn lichaam van straat kan rapen is de kut denk ik te droog en is het voor jou niet lekker
je snapt het niet, daar gaat het nu niet overquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Anon4c het volgende:
Dit topic gaat nu over ''Show je scooter''
Mijn scooter jwz:
[ afbeelding ]
180cc jwz.
als je mysterieus wil overkomen, mijn interesse is verdwenen,quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien houd ik wel van droge kut, gebakken of gebraden? Dat is de vraag!
Rwinaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Anon4c het volgende:
Dit topic gaat nu over ''Show je scooter''
Mijn scooter jwz:
[ afbeelding ]
180cc jwz.
Fuck, alles voor nietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je mysterieus wil overkomen, mijn interesse is verdwenen,
sowieso gaat er een wereld open als je de scooters accepteert want dan zie je die huppelmutsen op hun vespa rondrijden en dan ben je verkochtquote:
als het na 4en is ben ik aanwezigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef Anon4c het volgende:
Morgen scooter-meeting in Kanalen eiland. Wie komen er ?
Er zijn wel mooie scooters, dat zijn die verchroomde dingen. Maar daar zitten geen vermarokkaniseerde kutpaupers op maar lieve nette meisjes die even naar de stad moeten om te shoppen. Bij die fatsoenlijke lieve mensen zul je ook geen slipsporen zien. (Ja hooguit na een avond zuipen) Maar deze fatsoenlijke weggebruikers reken ik niet tot de scooter paupers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sowieso gaat er een wereld open als je de scooters accepteert want dan zie je die huppelmutsen op hun vespa rondrijden en dan ben je verkocht
om een lang verhaal kort te houden, TS vindt alleen mannelijke scooterrijders paupers omdat die hard gaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie scooters, dat zijn die verchroomde dingen. Maar daar zitten geen vermarokkaniseerde kutpaupers op maar lieve nette meisjes die even naar de stad moeten om te shoppen. Bij die fatsoenlijke lieve mensen zul je ook geen slipsporen zien. (Ja hooguit na een avond zuipen) Maar deze fatsoenlijke weggebruikers reken ik niet tot de scooter paupers.
Schooterpaupers hebben een scooter dat er uit ziet alsof deze snel gaat. Het enige wat er snel aan gaat is het stressniveau dat het bij anderen oproept.
Ik denk dat de meeste mensen op FOK! Bij de eerste doelgroep horenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie scooters, dat zijn die verchroomde dingen. Maar daar zitten geen vermarokkaniseerde kutpaupers op maar lieve nette meisjes die even naar de stad moeten om te shoppen. Bij die fatsoenlijke lieve mensen zul je ook geen slipsporen zien. (Ja hooguit na een avond zuipen) Maar deze fatsoenlijke weggebruikers reken ik niet tot de scooter paupers.
Schooterpaupers hebben een scooter dat er uit ziet alsof deze snel gaat. Het enige wat er snel aan gaat is het stressniveau dat het bij anderen oproept.
dankje?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen op FOK! Bij de eerste doelgroep horen
Nee: le-zen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te houden, TS vindt alleen mannelijke scooterrijders paupers omdat die hard gaan
Dus autochtonen mannen op een niet opgevoerde normalen scooter mogen op de lopende band ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee: le-zen.
Je houdt trouwens een verhaal niet kort, je maakt het kort. "Om een lang verhaal kort te maken"
Ik doel op de nette meisjes op de Italiaanse scooters omdat ik nog nooit een kerel op die dingen heb zien rijden, misschien zijn ze er. Mogen meteen op mijn lopende band.
Die inderdaad wel, jezus wat is dat gayquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je houdt trouwens een verhaal niet kort, je maakt het kort. "Om een lang verhaal kort te maken"
Ik doel op de nette meisjes op de Italiaanse scooters omdat ik nog nooit een kerel op die dingen heb zien rijden, misschien zijn ze er. Mogen meteen op mijn lopende band.
ze zijn er wel degelijk, er reed er gister nog eentje achter mequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Die inderdaad wel, jezus wat is dat gay
Leer dan ook fatsoenlijk Nederlands!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze zijn er wel degelijk, er reed er gister nog eentje achter me![]()
als jij fietst zet ik mijn lopende band vast klaar.
en verbeter me niet steeds kuthoer
sommige zijn niet gay hoor, dat is geen verkeerd uitzicht als je in je spiegel kijktquote:
leer jij dan maar eens wat een forum inhoudt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Leer dan ook fatsoenlijk Nederlands!
Ik fiets niet, ik rijd auto. In de hoop dat er ooit een scooterrijder in mijn linker- of rechterflank ramt en zichzelf van het leven beroofd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze zijn er wel degelijk, er reed er gister nog eentje achter me![]()
als jij fietst zet ik mijn lopende band vast klaar.
en verbeter me niet steeds kuthoer
rijdtquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik fiets niet, ik rijdt auto. In de hoop dat er ooit een scooterrijder in mijn linker- of rechterflank ramt en zichzelf van het leven beroofd.
Leer jij eens wat een forum inhoudt stomme kut.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leer jij dan maar eens wat een forum inhoudt.
oftewel mensen letten minder op hun taalgebruik omdat ze snel willen reageren.
mongool
ik hoop dat jij jezelf van het leven beroofd door tegen een vrachtwagen te rammen, beetje patserig lopen doen met zijn autoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik fiets niet, ik rijdt auto. In de hoop dat er ooit een scooterrijder in mijn linker- of rechterflank ramt en zichzelf van het leven beroofd.
Leer wat ONZ inhoud...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Leer jij eens wat een forum inhoudt stomme kut.
Een forum is een discussieplatform waar het naar mijn mening zeker gewaardeerd wordt als de tegenpartij een normaal potje taal kent. Of dit nou Engels of Nederlands is maakt niet uit, als het maar niet Marokkaans of Scootertaal is.
Kut, dikke error aan mijn kant. Je hebt gelijkt. (Lees je mee Chocaladestaaf? ik geef mijn fout toe, mijn eerste tot nu toe!)quote:
Vergelijk je nou mensen op een scooter met Marokkanenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Leer jij eens wat een forum inhoudt stomme kut.
Een forum is een discussieplatform waar het naar mijn mening zeker gewaardeerd wordt als de tegenpartij een normaal potje taal kent. Of dit nou Engels of Nederlands is maakt niet uit, als het maar niet Marokkaans of Scootertaal is.
Leuke nieuwe UI mopquote:
Mag het ook een auto zijn? Of een rotsblok, een colablikje of jouw lelijke kutscooter?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoop dat jij jezelf van het leven beroofd door tegen een vrachtwagen te rammen, beetje patserig lopen doen met zijn auto
ik heb liever niet dat jij met je gaywagen over mijn scooter heenrijdt, rij maar een sloot inquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mag het ook een auto zijn? Of een rotsblok, een colablikje of jouw lelijke kutscooter?
Geil jij nou serieus op van die vespa mooiboys?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sommige zijn niet gay hoor, dat is geen verkeerd uitzicht als je in je spiegel kijkt
Er is een directe correlatie te vinden tussen scooter en Marokkaan, wat dat is laat ik over aan de puzzelaar onder ons.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:32 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Vergelijk je nou mensen op een scooter met Marokkanen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er is een directe correlatie te vinden tussen scooter en Marokkaan, wat dat is laat ik over aan de puzzelaar onder ons.
Nou lelijk zijn ze niet nee, het is niet zo dat ik er meteen nat van word ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Geil jij nou serieus op van die vespa mooiboys?
Wees niet bang, ik rijd er niet overheen. Nee zeker niet, ik ram je van de weg, draai mijn auto om en zorg ervoor dat mijn rechtervoorwiel goed jouw voorhoofd kan raken. Jouw scooter ontwijk ik, die kan ik misschien nog verkopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb liever niet dat jij met je gaywagen over mijn scooter heenrijdt, rij maar een sloot in
Dat je Marokkanen associeert met scooters, oké prima.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er is een directe correlatie te vinden tussen scooter en Marokkaan, wat dat is laat ik over aan de puzzelaar onder ons.
Ja denk het ook, lijkt me een puik planquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik rijd er niet overheen. Nee zeker niet, ik ram je van de weg, draai mijn auto om en zorg ervoor dat mijn rechtervoorwiel goed jouw voorhoofd kan raken. Jouw scooter ontwijk ik, die kan ik misschien nog verkopen.
Inderdaad, gadverdamme.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Dat je Marokkanen associeert met scooters, oké prima.
Dat je mensen op een scooter associeert met Marokkanen,
Correctie, ik zal wel eerst de uitlaat vervangen voor een stille uitlaat zoals eerder genoemd in dit topic. Ik ga mijzelf natuurlijk niet in de vingers snijden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja denk het ook, lijkt me een puik plan
Tering, wil je mijn pincode ook nog weten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Anon4c het volgende:
Chocolate-Chick.. TS snapt je toch niet..
Zijn vrouwen rare wezens?
zoveel herrie maakt ie niet hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Correctie, ik zal wel eerst de uitlaat vervangen voor een stille uitlaat zoals eerder genoemd in dit topic. Ik ga mijzelf natuurlijk niet in de vingers snijden.
Als het kan, graag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tering, wil je mijn pincode ook nog weten?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Correctie, ik zal wel eerst de uitlaat vervangen voor een stille uitlaat zoals eerder genoemd in dit topic. Ik ga mijzelf natuurlijk niet in de vingers snijden.
Dat bepaalt mijn brein wel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoveel herrie maakt ie niet hoor
Waar dan wel vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou lelijk zijn ze niet nee, het is niet zo dat ik er meteen nat van word ofzo
Dikke jammer, zie je wel: scooterrijders zijn crimineel en proberen je bankrekening te rippen.quote:
Ik moet me af en toe inhouden om dat niet te doen xD (Alleen bij dat soort tuig dat ik omschreven heb en niet alle scooterrijdersquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik rijd er niet overheen. Nee zeker niet, ik ram je van de weg, draai mijn auto om en zorg ervoor dat mijn rechtervoorwiel goed jouw voorhoofd kan raken. Jouw scooter ontwijk ik, die kan ik misschien nog verkopen.
17 en dan al deze taal uitslaan. Je moet wel een scooter hebben.quote:
die heb ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
17 en dan al deze taal uitslaan. Je moet wel een scooter hebben.
haha ja zoietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Ahh, van die lekkere vuist-in-de-kont-raggen filmpjes?
Die zijn echt hendig sjieeeekquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:42 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Ahh, van die lekkere vuist-in-de-kont-raggen filmpjes?
ik ben bang voor jouw hoofdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon bang voor mijn lopende band.
Je bood het zelf aanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dikke jammer, zie je wel: scooterrijders zijn crimineel en proberen je bankrekening te rippen.
TS spreekt zichzelf wel eens tegen, het geeft niet, het kan gebeurenquote:
Een nietszeggende reactie van een nietszeggend brein: Hoe bevalt het productenbliepen in de AH? ben je al unieke schoenmaten tegengekomen bij de schoenenreus en hebben ze daar wel een fietsrek met scooterslotbevestigingsbeugels?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben bang voor jouw hoofd
1. primaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Een nietszeggende reactie van een nietszeggend brein: Hoe bevalt het productenbliepen in de AH? ben je al unieke schoenmaten tegengekomen bij de schoenenreus en hebben ze daar wel een fietsrek met scooterslotbevestigingsbeugels?
Fight-the-Bitch!! Fight-the-Bitch!! Fight-the-Bitch!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef kalejapie het volgende:
Bitch-fight !! Bitch-fight !! Bitch-fight !! Bitch-fight !!
ik lach me doodquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Fight-the-Bitch!! Fight-the-Bitch!! Fight-the-Bitch!!
Nee maar alle gekheid op een stokje, je moet wel begrijpen dat ik hier aan het trollen ben en dat je jezelf dit niet persoonlijk hoeft aan te rekenen. Voordat je jezelf opknoopt (en ik hier de schuld van ga krijgen) wil ik zeggen dat ik het erg dapper vind van je dat gewoon voor je scooterpauperheid zijn uit durft te komen. Ik waardeer je eerlijkheid en wil je liever niet op mijn lopendeband tegenkomen. Daarom: pas op!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1. prima
2. ik heb geen unieke schoenenmaat dus die hoef ik ook niet te zoeken.
3. n.v.t.
jij moet echt een leven gaan zoekenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee maar alle gekheid op een stokje, je moet wel begrijpen dat ik hier aan het trollen ben en dat je jezelf dit niet persoonlijk hoeft aan te rekenen. Voordat je jezelf opknoopt (en ik hier de schuld van ga krijgen) wil ik zeggen dat ik het erg dapper vind van je dat gewoon voor je scooterpauperheid zijn uit durft te komen. Ik waardeer je eerlijkheid en wil je liever niet op mijn lopendeband tegenkomen. Daarom: pas op!
Kom goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Je moet dan wel voor mij zorgen hè, mijn brood smeren enzo
Ik moet er niet aan denken mijn eigen eten af te rekenen, dat zou natuurlijk desastreus zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef b4kl4p het volgende:
En natuurlijk hebben we de AH bliepers ook gewoon nodig in onze maatschappij. Wees maar blij dat papa niet in de mijnen van Polen werkt, dan hadden we het pas zwaar gehad.
je bent gewoon luiquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken mijn eigen eten af te rekenen, dat zou natuurlijk desastreus zijn.
Jij faalt best hardquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken mijn eigen eten af te rekenen, dat zou natuurlijk desastreus zijn.
Dan is het goed, zo lang dat maar niet het enigste is waar je goed in bent. Gezien je username, ben jij toevallig een negroïde vrouwquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom goeddat kan ik als de beste
ik moet je helaas teleurstellenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dan is het goed, zo lang dat maar niet het enigste is waar je goed in bent. Gezien je username, ben jij toevallig een negroïde vrouw![]()
?
Dan stel je me juist niet teleurquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet je helaas teleurstellenik ben geen negroïde vrouw
De ene is lui maar kan dingen bedenken dat een ander niet kan, dat noemt met creatief. De ander is niet lui maar kan net zo goed vervangen worden door een bos wortels (of een lopende band). Ieder zo zijn ding, blieb jij mijn maaltijd maar, dan laat ik dat bereiden en eet ik het op.quote:
haha gelukkig maar, maar jij produceert dus poep >?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dan stel je me juist niet teleur
Ze is wel chubbyquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dan stel je me juist niet teleur
Jup, bakken vol. Ennuh, jij dus "chocola"?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha gelukkig maar, maar jij produceert dus poep >?
jij kan vervangen worden door een hoop strontquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De ene is lui maar kan dingen bedenken dat een ander niet kan, dat noemt met creatief. De ander is niet lui maar kan net zo goed vervangen worden door een bos wortels (of een lopende band). Ieder zo zijn ding, blieb jij mijn maaltijd maar, dan laat ik dat bereiden en eet ik het op.
Begrijp me nou eens, iedereen is een schakel. De een alleen wat nuttelozer en makkelijker vervangbaar dan de ander.
ja ook bakken volquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jup, bakken vol. Ennuh, jij dus "chocola"?
Onderbouw je mening nou eens. Hier kan ik toch geen flikker mee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij kan vervangen worden door een hoop stront
Equalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie heeft ronde 1 nou gewonnen?
daar bedoel ik dus mee dat je niet veel meer waard bent dan een hoop stront lieverdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Onderbouw je mening nou eens. Hier kan ik toch geen flikker mee?
Haha, het wil jij een trio doen? Mijn vriendin vindt chubby meisjes leuk en ze is gek op chocola. Dan kunnen jullie samen leuke dingen doen met chocolaquote:
geile nueckseksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Oké dan, interessant. Maar vertel dan is waar je nog meer goed in bent behalve brood smeren?
Poep scheppen vanaf de scooter, lijkt me een ideale job voor onze chocaladestaaf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Oké dan, interessant. Maar vertel dan is waar je nog meer goed in bent behalve brood smeren?
En je uiterlijk, die is redelijk tot goed? Dus niet ouwe tante Nel die zware Van Nelle aan het draaien is?quote:
Kijk in haar fotoboek danquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
En je uiterlijk, die is redelijk tot goed? Dus niet ouwe tante Nel die zware Van Nelle aan het draaien is?
Ik kom er op terug. Voor echt lastige mensen kan ik een vuvuzela met afgezaagde loop aanraden. Gegarandeerd succes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
Ik doe mensen niet fysiek pijn. Een manier om dat te doen ga ik dus ook niet voor je verzinnen. Je moet ze slopen man, slopen op emotioneel niveau. Dat zal ze leren.
behoorlijk irriterend jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom er op terug. Voor echt lastige mensen kan ik een vuvuzela met afgezaagde loop aanraden. Gegarandeerd succes.
Hoe kan ik posts serieus nemen wanneer het lijkt alsof je jezelf verslikt hebt in een bierfust.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en jij neemt mijn posts niet serieus wou je zeggen?
omdat je zelf ook loopt te trollen als de teringquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hoe kan ik posts serieus nemen wanneer het lijkt alsof je jezelf verslikt hebt in een bierfust.
Ga je eigen brood maar smerenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dat valt dan toch weer flink tegen hè
Nee, ik vind wel iemand andersquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je eigen brood maar smeren
Je moeder?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:07 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Nee, ik vind wel iemand anders
ach valt toch best meequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef kalejapie het volgende:
Het begint een beetje persoonlijk te worden hier
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef 4Snaren het volgende:
[..]
Haha, het wil jij een trio doen? Mijn vriendin vindt chubby meisjes leuk en ze is gek op chocola. Dan kunnen jullie samen leuke dingen doen met chocola
En dan in een keer niet meer hè! Altijd hetzelfde. Fock die ho's, wij zijn verliefd op de euro, jeweetzellufquote:
Jammer. Ik wilde je 2 liter gesmolten chocolade voeren. Ermee spuiten op je dikke blobvis-hoofdquote:
tevens hou ik niet zo van chocola, en ook niet zo van trio'squote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
En dan in een keer niet meer hè! Altijd hetzelfde. Fock die ho's, wij zijn verliefd op de euro, jeweetzelluf
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef 4Snaren het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde je 2 liter gesmolten chocolade voeren. Ermee spuiten op je dikke blobvis-hoofd
Dure buurt als in dat er veel uitkeringsgeld naartoe gaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tokkiebuurten zijn geen dure buurten
Jij bent wel echt een lekkere wijfquote:
Jaja,, je moet toch wat,quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij bedoelt zo'n loopband voor fitness, die heeft hij in zijn huis staan omdat hij te lui was om naar de sportschool te gaan om af te vallen (200kg is toch een beetje veel), maar die gebruikt hij niet meer, hij is inmiddels nog maar 185kg.
waarom heb je er dan een?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef b4kl4p het volgende:
66kg hier, schoon aan de haak, vies van de sportband!
Het is meer dat ik vies ben van een sportband. Doe ik niet aan, ja alleen voor vermaa vanaf de bank: zien hoe scooterrijders zichzelf aan gruzelementen splashen tegen de muur. (natuurlijk moet ik daarna de droge kut nog even oprapen voor eigen vermaak)quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heb je er dan een?
heb je er speciaal een aangeschaft voor het scootertuig?
wat lievvv
heb je geen butler die die droge kut opraapt? stel je voor dat je zelf ernaartoe moet lopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het is meer dat ik vies ben van een sportband. Doe ik niet aan, ja alleen voor vermaa vanaf de bank: zien hoe scooterrijders zichzelf aan gruzelementen splashen tegen de muur. (natuurlijk moet ik daarna de droge kut nog even oprapen voor eigen vermaak)
Misschien kan ik de lopende band op mijn voordeur richten, valt ze gewoon in mijn postvakje. Precies waar ik haar verwacht. (of is een kut geen "ze"?)quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je geen butler die die droge kut opraapt? stel je voor dat je zelf ernaartoe moet lopen
het zit aan een vrouw en een vrouw is een ze dus ik denk dat een kut dan ook een ze is ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien kan ik de lopende band op mijn voordeur richten, valt ze gewoon in mijn postvakje. Precies waar ik haar verwacht. (of is een kut geen "ze"?)
Moet maar, of kom je je kut brengenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het zit aan een vrouw en een vrouw is een ze dus ik denk dat een kut dan ook een ze is ja.
dan moet je alsnog naar je postvakje lopen.
Alsof je die nog kan brengen als je omgebracht bent door die loopbandquote:
Neeeeheee je begrijpt het niet, die loopband is er juist voor zodat ik het niet gedaan heb. De scooterkut splashed em zo ineens naar binnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof je die nog kan brengen als je omgebracht bent door die loopband
ow okee, maar waarom zou je hem dan moeten brengen als ie toch al naar binnen komt zeilen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Neeeeheee je begrijpt het niet, die loopband is er juist voor zodat ik het niet gedaan heb. De scooterkut splashed em zo ineens naar binnen.
Zit wat in, misschien omdat je voortijdig afgestapt bent omdat je de lopende band zag zitten. Toen dacht je: laat ik haar maar brengen. Zoiets?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okee, maar waarom zou je hem dan moeten brengen als ie toch al naar binnen komt zeilen?
daar zit wat inquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zit wat in, misschien omdat je voortijdig afgestapt bent omdat je de lopende band zag zitten. Toen dacht je: laat ik haar maar brengen. Zoiets?
dat ze zou kunnen denken laat ik mijn droge kut alvast brengen voor het geval ze verkeerd terecht komt, dat wil niemand.quote:
Misschien een bordje plaatsen ofzo, [<-droge kut hier, ivm loopband die je niet ziet] zou je daar in trappen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat ze zou kunnen denken laat ik mijn droge kut alvast brengen voor het geval ze verkeerd terecht komt, dat wil niemand.
misschien een vespa milfquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien een bordje plaatsen ofzo, [<-droge kut hier, ivm loopband die je niet ziet] zou je daar in trappen?
ja toch, moet je het alleen zo plaatsen dat jongens er niet op lettenquote:
??quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja toch, moet je het alleen zo plaatsen dat jongens er niet op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel.. rechtdoor in een bocht...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef NrTH het volgende:
Scootterrijder (32) overleden bij ongeluk
Is dit het werk van TS?
dan zien ze dat je een loopband hebt neergezet en draaien ze om ofzo.quote:
murp heeft het opgeruimtquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef Linlinlin het volgende:
Gisteren was dit nog een bash-topic!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |