jij moet echt een leven gaan zoekenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee maar alle gekheid op een stokje, je moet wel begrijpen dat ik hier aan het trollen ben en dat je jezelf dit niet persoonlijk hoeft aan te rekenen. Voordat je jezelf opknoopt (en ik hier de schuld van ga krijgen) wil ik zeggen dat ik het erg dapper vind van je dat gewoon voor je scooterpauperheid zijn uit durft te komen. Ik waardeer je eerlijkheid en wil je liever niet op mijn lopendeband tegenkomen. Daarom: pas op!
Kom goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Je moet dan wel voor mij zorgen hè, mijn brood smeren enzo
Ik moet er niet aan denken mijn eigen eten af te rekenen, dat zou natuurlijk desastreus zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef b4kl4p het volgende:
En natuurlijk hebben we de AH bliepers ook gewoon nodig in onze maatschappij. Wees maar blij dat papa niet in de mijnen van Polen werkt, dan hadden we het pas zwaar gehad.
je bent gewoon luiquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken mijn eigen eten af te rekenen, dat zou natuurlijk desastreus zijn.
Jij faalt best hardquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken mijn eigen eten af te rekenen, dat zou natuurlijk desastreus zijn.
Dan is het goed, zo lang dat maar niet het enigste is waar je goed in bent. Gezien je username, ben jij toevallig een negroïde vrouwquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom goeddat kan ik als de beste
ik moet je helaas teleurstellenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dan is het goed, zo lang dat maar niet het enigste is waar je goed in bent. Gezien je username, ben jij toevallig een negroïde vrouw![]()
?
Dan stel je me juist niet teleurquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet je helaas teleurstellenik ben geen negroïde vrouw
De ene is lui maar kan dingen bedenken dat een ander niet kan, dat noemt met creatief. De ander is niet lui maar kan net zo goed vervangen worden door een bos wortels (of een lopende band). Ieder zo zijn ding, blieb jij mijn maaltijd maar, dan laat ik dat bereiden en eet ik het op.quote:
haha gelukkig maar, maar jij produceert dus poep >?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dan stel je me juist niet teleur
Ze is wel chubbyquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dan stel je me juist niet teleur
Jup, bakken vol. Ennuh, jij dus "chocola"?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha gelukkig maar, maar jij produceert dus poep >?
jij kan vervangen worden door een hoop strontquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De ene is lui maar kan dingen bedenken dat een ander niet kan, dat noemt met creatief. De ander is niet lui maar kan net zo goed vervangen worden door een bos wortels (of een lopende band). Ieder zo zijn ding, blieb jij mijn maaltijd maar, dan laat ik dat bereiden en eet ik het op.
Begrijp me nou eens, iedereen is een schakel. De een alleen wat nuttelozer en makkelijker vervangbaar dan de ander.
ja ook bakken volquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jup, bakken vol. Ennuh, jij dus "chocola"?
Onderbouw je mening nou eens. Hier kan ik toch geen flikker mee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij kan vervangen worden door een hoop stront
Equalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie heeft ronde 1 nou gewonnen?
daar bedoel ik dus mee dat je niet veel meer waard bent dan een hoop stront lieverdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Onderbouw je mening nou eens. Hier kan ik toch geen flikker mee?
Haha, het wil jij een trio doen? Mijn vriendin vindt chubby meisjes leuk en ze is gek op chocola. Dan kunnen jullie samen leuke dingen doen met chocolaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |