abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87643128
Iedereen kent ze wel: het tuig dat een scooter heeft. Het hebben van zo'n geval ernstige zieligheid is voldoende om als kneus bestempeld te worden.

Nu hebben wij als normale fatsoenlijke mensen natuurlijk een grafhekel aan dat stuk verdriet. De hoge tonen herrie, het optrekken alsof je schakelt, het te pas en te onpas toeteren (fluiten), en natuurlijk het asociale rijgedrag leveren dagelijks zoveel stresssituaties op dat er bij wet geregeld moet worden dat eigen rechter speler geoorloofd is.

Nu lijkt het mij fantastisch om een soort van lopende band voor mijn huis te hebben. Voor mijn huis moet het scootertuig remmen omdat ze de bocht door moeten. Dit doen ze natuurlijk zo laat mogelijk (want stoer) waardoor dit ergerlijke slipsituaties oplevert.

Met mijn lopende band zal de scooterrijder in plaats van te remmen, een extra zet gegeven worden zodat deze zichzelf kapotspettert tegen het huis van mijn zeikende overbuurman.

Zelf sta ik open voor suggesties voor een beter idee, maar dat hier een einde aan moet komen moge duidelijke zijn! Dus hierbij mijn vraag: wat is jouw idee om asociaal gevaarlijk scootertuig een pijnlijke rit richting ziekenhuis te geven?

Bedankt
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87643194
:').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87643221
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:05:04 #4
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87643224
Ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van.
pi_87643233
ijzerdraad over de weg hangen
of kabeltjes knippen, liefst rem weliswaar
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:05:43 #6
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_87643253
Ach, wat zielig, mocht jij vroeger geen brommer van je ouders? Of waren je ouders soms te arm? Zielig hoor. Gelukkig kan je hier lekker stoer praten, dan vergeet je je jeugd waarin je verschrikkelijk hard gepest wordt weer tijdelijk :).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_87643270
Verkapt-zie-mij-aan-een-bocht-wonen-topic :{
Naatje_1 : Het is toch wat met die rikker
Men denkt van hem, hij is een pennenlikker
Maar hij zit gewoon achter fok
en niet in een ambtenaarshok
pi_87643312
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, wat zielig, mocht jij vroeger geen brommer van je ouders? Of waren je ouders soms te arm? Zielig hoor. Gelukkig kan je hier lekker stoer praten, dan vergeet je je jeugd waarin je verschrikkelijk hard gepest wordt weer tijdelijk :).
Nee mijn ouders waren rijk, daarom mocht ik geen scooter. Een scooter is voor paupers, criminelen en Marokkanen.
pi_87643352
Ik heb een scooter en hou me netjes aan de verkeersregels en doe niet stoer voor me ''matties''.

Wat nu TS, wat nu ?
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:07:56 #10
287850 RikKer93
Serious shit
pi_87643368
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nee mijn ouders waren rijk, daarom mocht ik geen scooter. Een scooter is voor paupers, criminelen en Marokkanen.
Verkapt-zie-mijn-ouders-rijk-zijn post

Je hebt niks aan het geld van je ouders anaalridder.

Zoek een baan of kruip terug in die rijke moeder van je
pi_87643374
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb een scooter en hou me netjes aan de verkeersregels en doe niet stoer voor me ''matties''.

Wat nu TS, wat nu ?
Op de lopende band met jou, kop de ruit van mijn buurman maar!
pi_87643444
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Op de lopende band met jou, kop de ruit van mijn buurman maar!
Waarom TS, waarom ?
pi_87643472
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef RikKer93 het volgende:

[..]

Verkapt-zie-mijn-ouders-rijk-zijn post

Je hebt niks aan het geld van je ouders anaalridder.

Zoek een baan of kruip terug in die rijke moeder van je
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.
pi_87643477
Ik heb ook een scooter maar gebruik hem haast nooit.
Moet ik nu ook op de lopende band?
pi_87643500
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.
En als je nou een standaart uitlaat eronder heb die geen geluid maakt TS, wat dan ?
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:10:44 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_87643507

That will do the trick :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_87643623
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb ook een scooter maar gebruik hem haast nooit.
Moet ik nu ook op de lopende band?
Yup, collateral damage.

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Anon4c het volgende:

[..]

En als je nou een standaart uitlaat eronder heb die geen geluid maakt TS, wat dan ?
Dan mag je doorrijden, moet je alleen oppassen voor mijn lopende band. Dikke tongzoen voor diegene die een uitlaat heeft welke geen geluid maakt.

Als je die kunt vinden wil ik hem voor je betalen.
pi_87643668
Godverdomme TS, mislukte polderbuffel. Laat die mensen lekker :'). Jij bent vast ook zo iemand die tegen stoepkrijtende kinderen schreeuwt.
pi_87643691
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Yup, collateral damage.
[..]

Dan mag je doorrijden, moet je alleen oppassen voor mijn lopende band. Dikke tongzoen voor diegene die een uitlaat heeft welke geen geluid maakt.

Als je die kunt vinden wil ik hem voor je betalen.
Niet letterlijk geen geluid :') Maar gewoon een normale uitlaat :') En nee ik wil geen tongzoen van je :D
pi_87643710
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme TS, mislukte polderbuffel. Laat die mensen lekker :'). Jij bent vast ook zo iemand die tegen stoepkrijtende kinderen schreeuwt.
Ow, zo type ben ik :D
pi_87643734
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef Anon4c het volgende:

[..]

Ow, zo type ben ik :D
Je bent er trots op?
pi_87643788
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je bent er trots op?
Was sarcastisch :')
pi_87643797
Waar woon je, TS? Dan kom ik zo eventjes langs.
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:18:07 #24
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_87643886
als de Ts echt zulke rijke ouders heeft waarom woont hij dan in zo'n pauper buurt ????
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:18:22 #25
287850 RikKer93
Serious shit
pi_87643899
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

:')

Je hebt een topjob maar het bedrijf waar je werkt is blijkbaar niet eens fatsoenlijk geisoleerd.

By the way, trust fund baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')