geile nueckseksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Oké dan, interessant. Maar vertel dan is waar je nog meer goed in bent behalve brood smeren?
Poep scheppen vanaf de scooter, lijkt me een ideale job voor onze chocaladestaaf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Oké dan, interessant. Maar vertel dan is waar je nog meer goed in bent behalve brood smeren?
En je uiterlijk, die is redelijk tot goed? Dus niet ouwe tante Nel die zware Van Nelle aan het draaien is?quote:
Kijk in haar fotoboek danquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
En je uiterlijk, die is redelijk tot goed? Dus niet ouwe tante Nel die zware Van Nelle aan het draaien is?
Ik kom er op terug. Voor echt lastige mensen kan ik een vuvuzela met afgezaagde loop aanraden. Gegarandeerd succes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
Ik doe mensen niet fysiek pijn. Een manier om dat te doen ga ik dus ook niet voor je verzinnen. Je moet ze slopen man, slopen op emotioneel niveau. Dat zal ze leren.
behoorlijk irriterend jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom er op terug. Voor echt lastige mensen kan ik een vuvuzela met afgezaagde loop aanraden. Gegarandeerd succes.
Hoe kan ik posts serieus nemen wanneer het lijkt alsof je jezelf verslikt hebt in een bierfust.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en jij neemt mijn posts niet serieus wou je zeggen?
omdat je zelf ook loopt te trollen als de teringquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hoe kan ik posts serieus nemen wanneer het lijkt alsof je jezelf verslikt hebt in een bierfust.
Ga je eigen brood maar smerenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dat valt dan toch weer flink tegen hè
Nee, ik vind wel iemand andersquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je eigen brood maar smeren
Je moeder?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:07 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Nee, ik vind wel iemand anders
ach valt toch best meequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef kalejapie het volgende:
Het begint een beetje persoonlijk te worden hier
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:00 schreef 4Snaren het volgende:
[..]
Haha, het wil jij een trio doen? Mijn vriendin vindt chubby meisjes leuk en ze is gek op chocola. Dan kunnen jullie samen leuke dingen doen met chocola
En dan in een keer niet meer hè! Altijd hetzelfde. Fock die ho's, wij zijn verliefd op de euro, jeweetzellufquote:
Jammer. Ik wilde je 2 liter gesmolten chocolade voeren. Ermee spuiten op je dikke blobvis-hoofdquote:
tevens hou ik niet zo van chocola, en ook niet zo van trio'squote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
En dan in een keer niet meer hè! Altijd hetzelfde. Fock die ho's, wij zijn verliefd op de euro, jeweetzelluf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |