als je mysterieus wil overkomen, mijn interesse is verdwenen,quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien houd ik wel van droge kut, gebakken of gebraden? Dat is de vraag!
Rwinaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Anon4c het volgende:
Dit topic gaat nu over ''Show je scooter''
Mijn scooter jwz:
[ afbeelding ]
180cc jwz.
Fuck, alles voor nietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je mysterieus wil overkomen, mijn interesse is verdwenen,
sowieso gaat er een wereld open als je de scooters accepteert want dan zie je die huppelmutsen op hun vespa rondrijden en dan ben je verkochtquote:
als het na 4en is ben ik aanwezigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef Anon4c het volgende:
Morgen scooter-meeting in Kanalen eiland. Wie komen er ?
Er zijn wel mooie scooters, dat zijn die verchroomde dingen. Maar daar zitten geen vermarokkaniseerde kutpaupers op maar lieve nette meisjes die even naar de stad moeten om te shoppen. Bij die fatsoenlijke lieve mensen zul je ook geen slipsporen zien. (Ja hooguit na een avond zuipen) Maar deze fatsoenlijke weggebruikers reken ik niet tot de scooter paupers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sowieso gaat er een wereld open als je de scooters accepteert want dan zie je die huppelmutsen op hun vespa rondrijden en dan ben je verkocht
om een lang verhaal kort te houden, TS vindt alleen mannelijke scooterrijders paupers omdat die hard gaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie scooters, dat zijn die verchroomde dingen. Maar daar zitten geen vermarokkaniseerde kutpaupers op maar lieve nette meisjes die even naar de stad moeten om te shoppen. Bij die fatsoenlijke lieve mensen zul je ook geen slipsporen zien. (Ja hooguit na een avond zuipen) Maar deze fatsoenlijke weggebruikers reken ik niet tot de scooter paupers.
Schooterpaupers hebben een scooter dat er uit ziet alsof deze snel gaat. Het enige wat er snel aan gaat is het stressniveau dat het bij anderen oproept.
Ik denk dat de meeste mensen op FOK! Bij de eerste doelgroep horenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie scooters, dat zijn die verchroomde dingen. Maar daar zitten geen vermarokkaniseerde kutpaupers op maar lieve nette meisjes die even naar de stad moeten om te shoppen. Bij die fatsoenlijke lieve mensen zul je ook geen slipsporen zien. (Ja hooguit na een avond zuipen) Maar deze fatsoenlijke weggebruikers reken ik niet tot de scooter paupers.
Schooterpaupers hebben een scooter dat er uit ziet alsof deze snel gaat. Het enige wat er snel aan gaat is het stressniveau dat het bij anderen oproept.
dankje?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen op FOK! Bij de eerste doelgroep horen
Nee: le-zen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te houden, TS vindt alleen mannelijke scooterrijders paupers omdat die hard gaan
Dus autochtonen mannen op een niet opgevoerde normalen scooter mogen op de lopende band ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee: le-zen.
Je houdt trouwens een verhaal niet kort, je maakt het kort. "Om een lang verhaal kort te maken"
Ik doel op de nette meisjes op de Italiaanse scooters omdat ik nog nooit een kerel op die dingen heb zien rijden, misschien zijn ze er. Mogen meteen op mijn lopende band.
Die inderdaad wel, jezus wat is dat gayquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je houdt trouwens een verhaal niet kort, je maakt het kort. "Om een lang verhaal kort te maken"
Ik doel op de nette meisjes op de Italiaanse scooters omdat ik nog nooit een kerel op die dingen heb zien rijden, misschien zijn ze er. Mogen meteen op mijn lopende band.
ze zijn er wel degelijk, er reed er gister nog eentje achter mequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Die inderdaad wel, jezus wat is dat gay
Leer dan ook fatsoenlijk Nederlands!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze zijn er wel degelijk, er reed er gister nog eentje achter me![]()
als jij fietst zet ik mijn lopende band vast klaar.
en verbeter me niet steeds kuthoer
sommige zijn niet gay hoor, dat is geen verkeerd uitzicht als je in je spiegel kijktquote:
leer jij dan maar eens wat een forum inhoudt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Leer dan ook fatsoenlijk Nederlands!
Ik fiets niet, ik rijd auto. In de hoop dat er ooit een scooterrijder in mijn linker- of rechterflank ramt en zichzelf van het leven beroofd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze zijn er wel degelijk, er reed er gister nog eentje achter me![]()
als jij fietst zet ik mijn lopende band vast klaar.
en verbeter me niet steeds kuthoer
rijdtquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik fiets niet, ik rijdt auto. In de hoop dat er ooit een scooterrijder in mijn linker- of rechterflank ramt en zichzelf van het leven beroofd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |