tja ik wil zn vriend wel zijn maar ik hoor bij het scootertuigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:04 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Daarom heb je ook zo veel vrienden
Houdt het op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik wil zn vriend wel zijn maar ik hoor bij het scootertuig
Houdtquote:
jou vriendenkring bestaat alleen maar uit scooterbashers?quote:
En jij komt uit 1986?quote:
Heb al 3 maanden geen kut meer gezien zei ik je toch, zelfs aan opblaasmaatjes ontbreekt het me.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jou vriendenkring bestaat alleen maar uit scooterbashers?
oftewel b4kl4p en opblaasmaatje
Je trollt goed he?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden geen kut meer gezien zei ik je toch, zelfs aan opblaasmaatjes ontbreekt het me.
Daarom haal ik zoveel genoegen uit mijn lopendeband, een scooterrijder met 100 tegen een bus aan gelanceerd zien worden lijkt me beter dan een orgasme.
Nee deze hebben een uitlaat waar geen geluid uit komt. Ze moeten alleen oppassen voor mijn lopende band.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef Anon4c het volgende:
TS, is dit ook Scootertuig?
[ afbeelding ]
jij moet echt hulp zoeken als je dat liever ziet als een kut waar je je staaf in kan douwenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden geen kut meer gezien zei ik je toch, zelfs aan opblaasmaatjes ontbreekt het me.
Daarom haal ik zoveel genoegen uit mijn lopendeband, een scooterrijder met 100 tegen een bus aan gelanceerd zien worden lijkt me beter dan een orgasme.
Uit elke uitlaat komt toch geluid ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee deze hebben een uitlaat waar geen geluid uit komt. Ze moeten alleen oppassen voor mijn lopende band.
Niet als de brommer uit staatquote:
Scherpquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als de brommer uit staat
scherpquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als de brommer uit staat
Ach tijdelijke gebreken moet je tijdelijk zien te compenseren. Als ik je lichaam van de straat kan rapen zit daar wellicht nog een stukje kut tussen dus kan ik alsnog m'n lol op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij moet echt hulp zoeken als je dat liever ziet als een kut waar je je staaf in kan douwen
sadistquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach tijdelijke gebreken moet je tijdelijk zien te compenseren. Als ik je lichaam van de straat kan rapen zit daar wellicht nog een stukje kut tussen dus kan ik alsnog m'n lol op.
Ga anders naar de hoeren, want ik ben op dit moment bang dat je je vergrijpt aan kleine kinderen of aan oude vrouwtjes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach tijdelijke gebreken moet je tijdelijk zien te compenseren. Als ik je lichaam van de straat kan rapen zit daar wellicht nog een stukje kut tussen dus kan ik alsnog m'n lol op.
Misschien houd ik wel van droge kut, gebakken of gebraden? Dat is de vraag!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sadist![]()
serieus zoek hulp, als je mijn lichaam van straat kan rapen is de kut denk ik te droog en is het voor jou niet lekker
je snapt het niet, daar gaat het nu niet overquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef Anon4c het volgende:
Dit topic gaat nu over ''Show je scooter''
Mijn scooter jwz:
[ afbeelding ]
180cc jwz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |