quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef NrTH het volgende:
@ploertendoder en @b4kl4p, jullie zijn allebei belachelijk.
zeg maar in welke omgeving je woont dan weet ik dat ik daar niet moet komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Is de optie 'aanrijden' al genoemd ? Minimaal met een auto, maar als het even kan met een vrachtwagen, trekker of trein.
Nederland.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg maar in welke omgeving je woont dan weet ik dat ik daar niet moet komen
hou m maar lekker zelfquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Wickedjoon het volgende:
Nieuwe UI iemand? Aap op fiets :
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens ook geen seksquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef PoepProducer het volgende:
TS is een beetje een gefrustreerd eikeltje. Als je zo'n rijke perfecte belangrijke stoere zakenman bent, waarom zit je hier dan op een forum te huilen? Omdat je die "paupers" niet durft aan te spreken? Volgens mij zit iets je dwars, geen leuke jeugd gehad ofzo? Ik veeg mijn reet nog niet af met jou, sukkeltje
Oooh vandaar, zal wel te onzeker zijn ofzo. Minderwaardigheidscomplex waarschijnlijk, achja wat wil je met zo'n klein defect sjarreltjequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Oooh vandaar, zal wel te onzeker zijn ofzo. Minderwaardigheidscomplex waarschijnlijk, achja wat wil je met zo'n klein defect sjarreltje
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit begint op een bash de TS topic te lijken
Toch vind ik het een zielige knul dat ie geen seks heeft gehad omdat zijn ouders rijk zijn en hij arrogant is en jaloers op de mensen die wel een leven hebben en met de scooter naar hun vrienden gaanquote:
scooterpauper, denk eens even aan je spelling. (vindt!)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als je het zo belachelijk vind... tief dan een eindje opWe zullen je niet missen. Voor ons ben jij niet meer dan een hoopje waardeloze stront. Ik heb echt medelijden vanwege het feit dat je mama zo'n mislukkeling als jij op de wereld heeft gezet.
Ik bash iedereen die stoepkrijtende kinderen haatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit begint op een bash de TS topic te lijken
Inderdaad, TS misschien is het beter voor je als dit topic naar R&P gaat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch vind ik het een zielige knul dat ie geen seks heeft gehad omdat zijn ouders rijk zijn en hij arrogant is en jaloers op de mensen die wel een leven hebben en met de scooter naar hun vrienden gaan
Ik bash iedereenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik bash iedereen die stoepkrijtende kinderen haat
denk jij eens even aan de rest van de mensheid,quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
scooterpauper, denk eens even aan je spelling. (vindt!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |