of anders ga je naar buitenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yep, zelfs geen kutje meer gezien. Misschien moet ik wel een scooter kopen.
Nee dat is voor mietjes, jij zit toch ook niet te janken in een hoekje omdat je geen hersens hebt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Geinig dat je met kul argumenten komt. Jij zit nu zeker lekker in een hoekje te janken vanwege het feit dat je geen scooter heb?
Zegt diegene die een faaltopic opentquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee dat is voor mietjes, jij zit toch ook niet te janken in een hoekje omdat je geen hersens hebt?
Was het wel, na de OP niet meer.quote:
Joh val toch lekker doodquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Was het wel, na de OP niet meer.
Ploertendoder heeft een scooter trouwens.
Boehoeeeeeequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
BoehoeeeeeeJe hapt wel lekker. Is het niet?
[..]
[..]
Neequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je doet het weerquote:
Je hebt een scooter.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je doet het weerHet zit je hoog he?
Heb je je pilletjes al op?
Joh echt?quote:
als je ontopic wil blijven moet het gaan over apentuig wat op scooters rijdtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef RikKer93 het volgende:
Vanaf nu word dit topic leuk en gaan we het hebben over apen die op fietsjes rijden![]()
[ afbeelding ]
Het gaat om een manier waarmee scooterrijders snel van hun ellendige leven verlost worden. Niet een manier waarvoor ik zoveel mogelijk moeite moet doen, dat is nooit de insteek geweest. Natuurlijk verlost de scooterrijder zichzelf wel van zijn miserabele leven maar dat duurt te lang. Een klein duwtje in de rug zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je scootertuig zo nodig pijn wilt doen, waar blijf je dan?
waarom open je er dan een topic over, dan geef je toch het verkeerde idee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het gaat om een manier waarmee scooterrijders snel van hun ellendige leven verlost worden. Niet een manier waarvoor ik zoveel mogelijk moeite moet doen, dat is nooit de insteek geweest. Natuurlijk verlost de scooterrijder zichzelf wel van zijn miserabele leven maar dat duurt te lang. Een klein duwtje in de rug zou niet verkeerd zijn.
Ik ga er niet voor treinen ofzo.
Zozo... stoere woorden hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het gaat om een manier waarmee scooterrijders snel van hun ellendige leven verlost worden. Niet een manier waarvoor ik zoveel mogelijk moeite moet doen, dat is nooit de insteek geweest. Natuurlijk verlost de scooterrijder zichzelf wel van zijn miserabele leven maar dat duurt te lang. Een klein duwtje in de rug zou niet verkeerd zijn.
Haha jij bent écht belachelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Als je het zo belachelijk vind... tief dan een eindje opquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zitten we niet in een belachelijk subforum?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |