Dat je niet de IT in moet gaan voor de wijven is al jaren duidelijk hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Drie en halve maand en het frustreert me de pan uit. Geen kut gezien meer sindsdien en ook geen zicht op een toekomstige kut.
Mensen ga nooit de IT in, de enige kut die je nog ziet is dat kutbeeldscherm van je.
Voor sommige mensen is het een soort zwart gat he, je ontkomt er niet aan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je niet de IT in moet gaan voor de wijven is al jaren duidelijk hoor.
Ja precies, werken in de IT pusht de bankrekening behoorlijk maar of dat opweegt tegen een compleet celibaat? Geld zou in de regel toch vrouwen moeten aantrekken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Outlined het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het een soort zwart gat he, je ontkomt er niet aan.
Maar, wat is geld in deze tijd van crisis? En dan nog, als je een vrouw hebt die op je geld af komt, en je verliest je geld na een poosje weer, is die vrouw ook weg. Nee das een goed vooruitzicht!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja precies, werken in de IT pusht de bankrekening behoorlijk maar of dat opweegt tegen een compleet celibaat? Geld zou in de regel toch vrouwen moeten aantrekken?
We hadden het over de IT toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Adolecens het volgende:
Na deze streep weer ontopic.
Toch niet nee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Heuj hallo, ik ga het bed niet delen met mensen die ik niet ken.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Drie en halve maand en het frustreert me de pan uit. Geen kut gezien meer sindsdien en ook geen zicht op een toekomstige kut.
Mensen ga nooit de IT in, de enige kut die je nog ziet is dat kutbeeldscherm van je.
Achterbank ook niet okee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Anders had ik niet al zolang droog gestaan.
Helmond dat ligt toch dicht bij Eindhoven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Anders had ik niet al zolang droog gestaan.
Same herequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef Jolene22 het volgende:
Maanden. En ben het flink zat. Helaas ben ik niet van de one night stands of korte contacten. Zal er dus maar aan moeten wennen.
Dan vraag ik me toch af hoe je aan je ondertitel komt.quote:
Eigen schuld, dus niet zo miepen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef Jolene22 het volgende:
Maanden. En ben het flink zat. Helaas ben ik niet van de one night stands of korte contacten. Zal er dus maar aan moeten wennen.
Wie zegt dat mijn ondertitel specifiek over een ONS gaat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe je aan je ondertitel komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |