Nee mijn ouders waren rijk, daarom mocht ik geen scooter. Een scooter is voor paupers, criminelen en Marokkanen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, wat zielig, mocht jij vroeger geen brommer van je ouders? Of waren je ouders soms te arm? Zielig hoor. Gelukkig kan je hier lekker stoer praten, dan vergeet je je jeugd waarin je verschrikkelijk hard gepest wordt weer tijdelijk.
Verkapt-zie-mijn-ouders-rijk-zijn postquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee mijn ouders waren rijk, daarom mocht ik geen scooter. Een scooter is voor paupers, criminelen en Marokkanen.
Op de lopende band met jou, kop de ruit van mijn buurman maar!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb een scooter en hou me netjes aan de verkeersregels en doe niet stoer voor me ''matties''.
Wat nu TS, wat nu ?
Waarom TS, waarom ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Op de lopende band met jou, kop de ruit van mijn buurman maar!
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mijn-ouders-rijk-zijn post
Je hebt niks aan het geld van je ouders anaalridder.
Zoek een baan of kruip terug in die rijke moeder van je
En als je nou een standaart uitlaat eronder heb die geen geluid maakt TS, wat dan ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.
Yup, collateral damage.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb ook een scooter maar gebruik hem haast nooit.
Moet ik nu ook op de lopende band?
Dan mag je doorrijden, moet je alleen oppassen voor mijn lopende band. Dikke tongzoen voor diegene die een uitlaat heeft welke geen geluid maakt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Anon4c het volgende:
[..]
En als je nou een standaart uitlaat eronder heb die geen geluid maakt TS, wat dan ?
Niet letterlijk geen geluidquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup, collateral damage.
[..]
Dan mag je doorrijden, moet je alleen oppassen voor mijn lopende band. Dikke tongzoen voor diegene die een uitlaat heeft welke geen geluid maakt.
Als je die kunt vinden wil ik hem voor je betalen.
Ow, zo type ben ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme TS, mislukte polderbuffel. Laat die mensen lekker. Jij bent vast ook zo iemand die tegen stoepkrijtende kinderen schreeuwt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Behoorlijk wat gehad aan het geld van mijn ouders, gelukkig nu ook zelf een topjob, maar voor zo'n topjob moet je wel kunnen concentreren. Wanneer zo'n pauper weer met zijn irritantie kutscooter langs komt moet hij wel beseffen dat hij voor het bedrijfsleven dure ideeën aan het kapotmaken is omdat ik uit mijn concentratie gehaald word.
Ja krijg kippenvel als iemand aan het stoepkrijten is, binnenkort maar eens een doodskopstrijker geven aan zo'n ellendig stuk vreten. Krijt maar raak!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme TS, mislukte polderbuffel. Laat die mensen lekker. Jij bent vast ook zo iemand die tegen stoepkrijtende kinderen schreeuwt.
Laat TS ook zijn fantasie weerspiegelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als de Ts echt zulke rijke ouders heeft waarom woont hij dan in zo'n pauper buurt ????
De scooterrijder infiltreert de dure buurten, daarom.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als de Ts echt zulke rijke ouders heeft waarom woont hij dan in zo'n pauper buurt ????
Tokkiebuurten zijn geen dure buurtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De scooterrijder infiltreert de dure buurten, daarom.
Volgens TS wel, hij is een autist en heeft een hokjesgeestquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een scooter, maar ik hoor niet bij het kaliber 'tuig'. Ben ik nu zielig?
Sure ... dat zal het zijn ...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De scooterrijder infiltreert de dure buurten, daarom.
Wie zegt dat jij niet bij het kaliber tuig hoort. Tuig wordt voor mijzelf nog altijd gedefinieerd door mijzelf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een scooter, maar ik hoor niet bij het kaliber 'tuig'. Ben ik nu zielig?
Yup maar dat heeft niets te maken met mijn absolute hekel aan scooterrijders.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Je bent echt wat gefrustreerd he jongen? : Hoe lang sta je al droog? #2
Dankje. *heeft een scooter* Maar ik rijd gewoon keurig volgens de regels en m'n scooter maakt ook niet idioot veel herrie. Ben ik alsnog de lul dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup maar dat heeft niets te maken met mijn absolute hekel aan scooterrijders.
Maar je bent dus 24 en je hebt al 3 maanden geen seks gehadquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup maar dat heeft niets te maken met mijn absolute hekel aan scooterrijders.
Hart zien kloppen in borstquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Je bent echt wat gefrustreerd he jongen? : Hoe lang sta je al droog? #2
Joh.. ga lekker naar je mama toe en ga daar lekker janken, Tyfususerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hart zien kloppen in borst
Daar heb ik ook gereageerd!
Als het aan mijn lopende band ligt wel ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankje. *heeft een scooter* Maar ik rijd gewoon keurig volgens de regels en m'n scooter maakt ook niet idioot veel herrie. Ben ik alsnog de lul dan?
He niet zo asociaal, blijf anders gewoon weg. Kutmongool.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Joh.. ga lekker naar je mama toe en ga daar lekker janken, Tyfususer
Yep, zelfs geen kutje meer gezien. Misschien moet ik wel een scooter kopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar je bent dus 24 en je hebt al 3 maanden geen seks gehad
Oeh gaan we nu stoer doen? Mag dat wel van je mama?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
He niet zo asociaal, blijf anders gewoon weg. Kutmongool.
Je temperament zegt me dat je Marokkaans bent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oeh gaan we nu stoer doen? Mag dat wel van je mama?
Geinig dat je met kul argumenten komt. Jij zit nu zeker lekker in een hoekje te janken vanwege het feit dat je geen scooter heb?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je temperament zegt me dat je Marokkaans bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |