quote:Algemene gegevens:
Merk: Audi
Categorie: 2/3-Deuren
Transmissie: manueel
Kleur: grijs
Vermogen: 103 kW / 140 PK
Cilinderinhoud: 1968 cm³
Aantal versnellingen: 6
Aantal deuren: 3
Aantal zitplaatsen: 5
Gewicht: 1491 kg
Technische controle: geldig tot augustus 2011
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik zal jou dadelijk eens ergens heen swingen.quote:
Kindjes zijn helemaal niet snoezigquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal jou dadelijk eens ergens heen swingen.
Volgens mij is heel de SC anti-OUD, behalve Tjab dan.
Maar volgens mij heeft hij dan ook wel een snoezig meisje, met krulletjes.
Nou. Ik vind sommige meisjes wel snoezig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kindjes zijn helemaal niet snoezig![]()
Puppy's zijn snoezig, kinderen moeten ze gewoon opsluiten tot hun 18e levensjaar
Go Fritzl!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kindjes zijn helemaal niet snoezig![]()
Puppy's zijn snoezig, kinderen moeten ze gewoon opsluiten tot hun 18e levensjaar
Note +1.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:45 schreef bietelboer het volgende:
Ik ben ook niet anti OUD!![]()
Zelf net oom is van een schattig nichtje![]()
1. Niet waar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:13 schreef Alfisti het volgende:
Anne is zwanger
tevens verkapte KUT OP
1: Ik geef je het voordeel van de twijfel maar als ik je van de week stiekem in OUD betrap ( al dan niet met een kloon ) zijn de rapen gaar!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:16 schreef Anne het volgende:
1. Niet waar.
2. Ik maak geen KUT OP's, weet je nog!
Ik heb toch een Duitse auto.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef bietelboer het volgende:
Van Anne had ik wel een Honda in de OP verwacht ipv een duitser...
Oh ik zet altijd een motor helm op. Maar dat is dus helemaal niet veilig begrijp ik nuquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:01 schreef Anne het volgende:
Nee! We moeten geen baby's.
SD en ik doen 't veilig. Allebei zo'n hesje aan:
[ afbeelding ]
Het was wel heet jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:04 schreef bietelboer het volgende:
Waar rook is, is vuur zeggen ze toch..
How how jullie waren er samen bij qua sex! Dus niet afschuiven op de man.quote:
Dan krijg je een zwart kindjequote:
Een beetje aangebrand.... kan gebeurenquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.htmlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)festival_uganda.html
![]()
Absoluut een classic jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
dit blijft toch wel 1 van de beste filmpjes ooit
Ik niet, is voor een 325iquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef ook_gek het volgende:
uhm vertel eens, waar ben je mee aan de gang dan?
Weet je zeker dat dat goed gelast is ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:40 schreef daNpy het volgende:
Van de week bezig geweest met het maken van stalen motorsteunen voor de E30 van een maat van me
Daar komen namelijk teflon vervangers voor de rubberen motorsteunen en met de trillingen die dan optreden zullen de gietalu motorsteunen het dan snel gaan begeven.
Heb er toch wel een flink aantal uurtjes aan gewerkt, flink wat zaagwerk en ook nog wat dingen gedraaid op de draaibank, daarna een mal gemaakt adhv de oude steunen. Met deze mal de nieuwe steunen in elkaar gezet en daarna geheel doorgelast.
Foto's:
[ afbeelding ]
Die vuile dingen zijn de oude, de nieuwe zitten vers in de hamerite. Anders kun je ze na 1 winter ook weer weggooien
[ afbeelding ]
~400gr voor de oude en tussen de 2 en 2,5kg per stuk voor de nieuwe
quote:
Volgens mij is ze zwanger iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:03 schreef Anne het volgende:
Niet dat ik zwanger ben. Maar dat ze dat denken. Trouwens.
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat goed gelast is ?
Oeps.quote:
Ok, de lassen zien er nogal onregelmatig uit namelijk. Niet dat ik de allerbeste lasser ben hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja hoor
Ben zeker niet beste lassen maar er zitten een paar hele goede tussen en de rest houd het zeker ook wel
Daarom ook helemaal doorgelast
heb je bij het hechten misschien geen laskap op gehad ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:46 schreef daNpy het volgende:
Om een of andere reden was mn hoofd vandaag ook heel de dag vrij rood (gisteren gelast) en mn voorhoofdhuid en onder m'n linkeroog is nog wat pijnlijk. Lijkt alsof het van het lassen komt maar ik heb bijna de hele tijd een laskap opgehad
Maar lassen is wel gaaf
Oh en draaien en frezen ook!
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
heb je bij het hechten misschien geen laskap op gehad ?
Een mooi vak, lassen draaien en frezen. En lassen moet je gewoon een goeie middag doen en dan kun je in ieder geval een nette dikke las leggen. Nog niet professioneel of iets dergelijks natuurlijk, maar in ieder geval netjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:46 schreef daNpy het volgende:
Om een of andere reden was mn hoofd vandaag ook heel de dag vrij rood (gisteren gelast) en mn voorhoofdhuid en onder m'n linkeroog is nog wat pijnlijk. Lijkt alsof het van het lassen komt maar ik heb bijna de hele tijd een laskap opgehad
Maar lassen is wel gaaf
Oh en draaien en frezen ook!
en wanneer komt hetquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:04 schreef Barcaconia het volgende:
Enneuh, gefeliciteerd Anne! Hoe gaat hij/zij heten?
Over 4 maanden. In het vorige topic was duidelijk dat ze al 5 maanden onderweg was.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:04 schreef bietelboer het volgende:
Waar rook is, is vuur zeggen ze toch..
quote:
Zwangere 23-jarige vrouw levend in brand gestoken...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een beetje aangebrand.... kan gebeuren
Ik denk dat ik de baby maar vast te koop ga zetten, straks, in V&Aquote:Op zondag 17 oktober 2010 04:51 schreef 2cv het volgende:
is gewoon een zwangerschapskwaaltje joh. Gaat wel over.
Goed plan, is veel beter voor de baby.quote:Op zondag 17 oktober 2010 04:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de baby maar vast te koop ga zetten, straks, in V&A.
Ik moest pissen en heb geen rijbewijsquote:
Goedemorgen Baraquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:55 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe kunnen mensen toch op zijn om 5 uur en niet ergens laveloos in de goot hangen
Make that the cat wise!quote:
Fristiquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Goedemorgen Bara
[..]
Make that the cat wise!
Nood swing mood swing!!quote:
Na 93 posts al ??quote:
Zie je!!!! Die foto is gewoon uit een andere hoek maar het is dezelfde!!!11111quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad op mijn buik:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie je!!!! Die foto is gewoon uit een andere hoek maar het is dezelfde!!!11111
quote:
Niet echt nee, filmpje kijken misschien.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag ??
Koop dan een keertje zo'n ding man; gewoon een lekker goeiekoop oud barreltje, kun je toch lekker een rondje op rijden.. beter als niks en op dit soort dagen naar buiten kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet echt nee, filmpje kijken misschien.
Het is wel aardig motor rij weer, maarja
Mja, kijk na de winter wel even.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een keertje zo'n ding man; gewoon een lekker goeiekoop oud barreltje, kun je toch lekker een rondje op rijden.. beter als niks en op dit soort dagen naar buiten kijken
Als jij mij nou je rijbewijs geeft, krijg jij mijn motor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet echt nee, filmpje kijken misschien.
Het is wel aardig motor rij weer, maarja
Nou.. vandaag dan he, want volgens mij had ie het over 'de laatste keer van het seizoen' vandaag, dus hup hup de auto in en die kant op stuivenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Ik ga beginnen met m'n theorie leren en straks ff snel sushi maken.
Und wann gehen wir wieder nach Nürburg?
Ich habe der Telefonnummer von DS4 gekriegt, für wenn ich gerne eine Runde mitfahren möchte.
En wat schieten we daar precies mee op?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij mij nou je rijbewijs geeft, krijg jij mijn motor.
Jij niks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat schieten we daar precies mee op?
Tis hier hardstikke lekker weer, zonnetje erbij, alleen ga ik deaud van de pijn in mijn rug; van de week verdraaid, gisteren ging het weer aardig maar toen pleurde ik bijkans de sloot in met grasmaaien (quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef daNpy het volgende:
Beetje fris hier (< 10 graden), wellicht dat ik vanmiddag ook nog een rondje ga toeren.
Nouja, ik kan ook wel rijden zonder rijbewijs, maar jij zonder motor volg ik nog niet helemaalquote:
D'r paps heeft ook nog een schuurtjequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook wel rijden zonder rijbewijs, maar jij zonder motor volg ik nog niet helemaal
Ik koop gewoon een nieuwe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook wel rijden zonder rijbewijs, maar jij zonder motor volg ik nog niet helemaal
Mooi he die ouderdomquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis hier hardstikke lekker weer, zonnetje erbij, alleen ga ik deaud van de pijn in mijn rug; van de week verdraaid, gisteren ging het weer aardig maar toen pleurde ik bijkans de sloot in met grasmaaien (), nu heb ik dus weer een kromme rug en een behoorlijk gemangeld bovenbeen; ik doe wel FF roestig aan vandaag
Daar heb je tch vrije dagen voorquote:
Ben van de week een aantal keer naar het werk geweest met 4 graden, was toch wel koudquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis hier hardstikke lekker weer, zonnetje erbij, alleen ga ik deaud van de pijn in mijn rug; van de week verdraaid, gisteren ging het weer aardig maar toen pleurde ik bijkans de sloot in met grasmaaien (), nu heb ik dus weer een kromme rug en een behoorlijk gemangeld bovenbeen; ik doe wel FF roestig aan vandaag
Mijn vrije dagen zijn een beetje op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar heb je tch vrije dagen voor
Arbeit macht frei!!!!
4 a 5 graden heb ik ook eens "gemoeten" omdat m'n auto bij de garage stond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben van de week een aantal keer naar het werk geweest met 4 graden, was toch wel koud
De zon wil niet echt doorbreken hier, anders was het al lang boven de 10 gr geweest
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
Je zou er ook geen opmerkingen over maken![]()
.
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 a 5 graden heb ik ook eens "gemoeten" omdat m'n auto bij de garage stond.
Maar dat is inderdaad niet echt prettig![]()
Het is maar een half uurtje, maar aan het einde van de rit heb je toch best koude klauwen enzo.
Balen. Ik heb nog een week of 4 denk ikquote:
Nee joh. Dinsdag ben ik vrij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*maandag* Is het al weekend? *maandag*
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee joh. Dinsdag ben ik vrij.
Kom maar weer op met een opmerking.
Rijd je normaal nooit als het koud is dan ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.
Goed recept voor brandend maagzuurquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef Anne het volgende:
Chocolade kruidnoten + bus Pringles + AA drink als ontbijt is geen aanrader btw.![]()
.
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretjequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.
Ik snap dat echt niet heah. ik heb alleen maar winterhandschoenen, en verder doe ik echt 0,0 extra in de winter, behalve de wintervoering in mijn pak, en ik heb eigenlijk nergens last van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretje![]()
+ ik had geen fatsoenlijke das/balaclava? waardoor m'n nekje + smoelwerk bijna bevroor
die laatste niet, die witte welquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand ooit een wit knipperlicht gezien bij een overweg?
Of een tweekleurig verkeerslicht (geel en rood) ?
Wtf.
Ik denk dat een kuipje ook wel heel veel doet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet heah. ik heb alleen maar winterhandschoenen, en verder doe ik echt 0,0 extra in de winter, behalve de wintervoering in mijn pak, en ik heb eigenlijk nergens last van.
Denk het ook, en ik heb natuurlijk ook handkappen he, dat scheelt ook een bult denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat een kuipje ook wel heel veel doet.
Ja zeker, door de wind wordt het koud.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk het ook, en ik heb natuurlijk ook handkappen he, dat scheelt ook een bult denk ik
Ik heb ooit op een brommert met hvv gereden in de winter, en je krijgt dan nog steeds kouwe jatten, maar alleen aan de buitenkantquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja zeker, door de wind wordt het koud.
Op wintersport heb ik namelijk nergens last van met die handschoenen.
Als ik vaak op de motor zou zitten in de winter kwam er gewoon fijn handvatverwarming
Ik doe ze altijd even helemaal nat maken, dan worden ze het lekkerstequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef Anne het volgende:
Slim. Je moet trouwens de bovenkant van het stokbrood een beetje nat maken.
Edit: En ik moet leren quoten, eigenlijk.
Nee, ik rijd voor mijn plezierquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rijd je normaal nooit als het koud is dan ??
Ik kan er niet tegen als mn hals in de wind zit, dus ik heb ook zo'n ding voor rond je nek maar die is niet fijn want die zit niet echt strak + vervelend onder mijn pak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretje![]()
+ ik had geen fatsoenlijke das/balaclava? waardoor m'n nekje + smoelwerk bijna bevroor
Ik ook, en hoe kutter het weer is, hoe meer file, en hoe meer plezier ik heb als ik tussen die koekblikken door kan rijden terwijl ze staan te genieten van de kont van hun voorgangerquote:
Qjoe-eF-Tiequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:31 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd even helemaal nat maken, dan worden ze het lekkerste
Ik heb nooit file, dus ik geniet dan meer van de auto met verwarming en radioquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook, en hoe kutter het weer is, hoe meer file, en hoe meer plezier ik heb als ik tussen die koekblikken door kan rijden terwijl ze staan te genieten van de kont van hun voorganger
Pas maar op. Dat zei ik een half jaar geleden ook altijd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nooit file, dus ik geniet dan meer van de auto met verwarming en radio
Mjah, randstad hier hequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nooit file, dus ik geniet dan meer van de auto met verwarming en radio
That's what she said.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:31 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd even helemaal nat maken, dan worden ze het lekkerste
Lui kreng !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
IOVJ.quote:
quote:Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Daarom woon ik dus niet in de randstad. Ik snap ook niet dat mensen dagelijks aansluiten in de file.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, randstad hier he![]()
Ik deed in de regel over een ritje van 13,5 km vanaf werk een stunning 45 minuten ofzo, en dat terwijl het 80% snelweg wasMet de brommer was dat 20 minuutjes als er file stond, en als het vrij was kón het in 7
Mja, maar je hebt die keus soms gewoon niet . niet iedereen werkt dagelijks op dezelfde lokatiequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:25 schreef daNpy het volgende:
Ik heb maar een kwartiertje rijtijd, van Eindhoven naar Helmond. Andersom (richting Ehv) staat het wél vast.
Zelfs nu er aan de A270 gewerkt wordt en er maar 1 baan naar Helmond gaat heb ik geen noemens waardige vertraging.
[..]
Daarom woon ik dus niet in de randstad. Ik snap ook niet dat mensen dagelijks aansluiten in de file.
Ik zou echt ander werk gaan zoeken of dichterbij mijn werk gaan wonen zodat ik op de fiets kon.
Files
Voorpiep/sprintlichtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:30 schreef daNpy het volgende:
Idd, gelukkig hoef ik niet door Helmond. Dat zou een verdriedubbeling van mn rijtijd betekenen met die fijne stoplichten en/of het spoor
Bij drukte inderdaad wel handig, maar Helmond stikt ervan.quote:
Dat wonen welquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mja, maar je hebt die keus soms gewoon niet .
Niet ?? Niet iedereen kan in dezelfde wijk gaan wonen als waar zijn werkgever zit toch ??quote:
Ja, maar als daar nou je werkgever zit ?? Als jouw ouders hier hadden gewoond was je ook niet naar Limbabwe verhuisd omdat er wel eens file staat .. roots en zulksquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:02 schreef Anne het volgende:
Je hebt toch een keuze om in de randstad te gaan wonen, of niet. Daar ging het om.
Er zitten genoeg Limburgers dáárquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar als daar nou je werkgever zit ?? Als jouw ouders hier hadden gewoond was je ook niet naar Limbabwe verhuisd omdat er wel eens file staat .. roots en zulks
Ja, tis erg zatquote:
Cash, kleine moeite, groot plezierquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
Vanwege gepland onderhoud zijn het saldo en de af- en bijschrijvingen van uw Spaarrekening(en) niet zichtbaar op zaterdag 16 oktober vanaf 20.00 uur tot en met zondag 17 oktober 24.00 uur. Vanaf maandag 18 oktober is de dienstverlening weer zoals u van ons gewend bent. (Meldingscode: 14.43.3.514)
Oftewel, ik kan geen spaargeld overboeken. Oftewel, ik kan niet tanken.
Oftewel, ik kan verdomme nergens heen nu.
Ik heb nooit cash geld. Maar goed. Kijk, ik ben bezig:quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cash, kleine moeite, groot plezier
Ja, oke, maar daar zit ik nu dus.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef bietelboer het volgende:
Die stoel(?) er bij laten staan is ook vragen om problemen
Het is bekend dat zwangere vrouwen allerlei vreemde dingen willen eten. Jij bewijst het weer eens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef Anne het volgende:
Chocolade kruidnoten + bus Pringles + AA drink als ontbijt is geen aanrader btw.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik heb ze ook zó gekregen zeg maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
Da's dan een poosje te laat vrees ik
Is er al iets af ?? en wat gaat er precies in; sushi is toch eigenlijk vis ??
Ow. Maar het is eigenlijk wel al veelvuldig gebruiktquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef Alfisti het volgende:
Ik had al zo'n idee, het ziet er allemaal nog zo nieuw en ongebruikt uit
Ik zit Toy Story te kijken. Hij is nog best leuk ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar aan de 3e film van vandaag beginnen
Verveel je je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar aan de 3e film van vandaag beginnen
Geen MMS gehadquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ze ook zó gekregen zeg maar.
Heb je geen mmsje gehad?. Ik had er iig komkommer met zalm in gepropt.
En een andere weer met krab en komkommer.
Maar ik heb ze weg gepleurd en heb nu ook maar wat stokbrood in de oven staan.
Daar denk ik maandag wel anders overquote:
Die nori was goor joh. Ik kreeg het niet weggekauwd. Dus weg ermee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen MMS gehad
En waarom heb je ze weggegooid dan ??klinkt best eetbaar
He jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik lees dat Anne zwanger is, gefeliciteerd!
Tofquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:45 schreef Dingest het volgende:
Voor vertrek olie bijgevuld en een jerrycan benzine erin gegooid zodat ik zeker wist dat ik de pomp kon halen, bleek dat hij ook nog wat andere levenssap van z'n grote broer nodig had:
[ afbeelding ]
Die accu zal dus vervangen moeten worden want die loopt binnen een paar weken leeg. En ik vond dat hij wel erg luid klonk, dus direct even hand op de uitlaat en geconstateerd dat die ook niet denderend meer is. Vandaar dus dat hij zo giert bij het gas geven, ik had al een vermoeden. Hij snort vrij prettig (en luid) bij 100 en dat valt prima vol te houden, alleen als je gas geeft merk je pas dat hij zo weinig vermogen heeft - want er is nauwelijks resultaatInvoegen gaat meestal ook rond de 80.
Enige probleem in de hele 250 km was dat er na een km of 70 ineens rook uit de stuurkolom kringelde. Gestopt bij een benzinestation, en ontdekt dat het bij de hendel van de verlichting vandaan kwam. Verlichting uit, probleem weg. Eenmaal in Breda ontdekte ik dat dim/groot licht het helemaal niet meer deed, dus daar is iets niet helemaal goed gegaan. Gelukkig zal dat niet veel moeite kosten om te fixen. Mijn vader tufte er in de Picasso achteraan, voor het geval dat (en zodat ik weer makkelijk thuis kon komen).
[ afbeelding ]
En ook veel aandacht gehad onderweg. Ik kende het wel van de Saab, maar dit ding valt kennelijk veel meer op. Ontzettend veel mensen die opzij keken om te zien wat daar nu weer reed; de 850 Coach zie je dan eigenlijk ook niet meer rijden. Ook veel duimpjes en mensen die zwaaien (zeker met de enkeling in een andere oldtimer) en zelfs een beetje gesjans![]()
Alleen m'n kennis had zijn vader 'vergeten' te vertellen wat we van plan waren of dat de auto zou komenDus die werd (on)aangenaam verrast. Hopelijk is het hem wel duidelijk waar we hem in principe voor gaan gebruiken, zodat hij het niet ziet als onderhoud van een 'privé'-auto van mij. Hij gaat hem nu eerst nakijken voor de APK en controleren of we het hiermee zouden kunnen redden.
Hij maakte zich wel een beetje zorgen om de koppakking, al wilde ik die eigenlijk anders preventief vervangen juist vanwege de leeftijd en omdat het een beetje een zwaktepunt schijnt te zijn. Met zijn begeleiding lijkt me dat zeker wel een boeiende klus.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait naar de keukenprinses (), hijs-meneer en Citrofiel
Je hebt mij niet horen klagenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef Anne het volgende:
Het is maar goed dat je die-smiley erbij zet ja
. Ik ben geen ster in koken.
Fristi.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben er weer, leuk weekend gehad
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naaisquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=23508
Oeh pitbabesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Groen jurkje ?? waar ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou eh, vooral die 1e met dat groene jurkje
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Dank je! En die valggetjes hebben twee plekjes op de neus schoon gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
en die iveco pitspoezen ken ik nu wel, zie ze op elke show weer![]()
flabbertietenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, mag je hebben, die mist de "X" factor
Ik zie teveel jongetjes op brommertjes tussendoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=23508
Oeh pitbabes
Als ze de auto's nou kwalitatief op hetzelfde niveau krijgen wordt het nog wat met die italianenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! En die valggetjes hebben twee plekjes op de neus schoon gehouden
en die iveco pitspoezen ken ik nu wel, zie ze op elke show weer
Daar had ik serieus nog niet eens naar gekeken; ze mist gewoon de aantrekkingskracht, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven; ze heeft 'het' gewoon niet voor mijquote:
fixed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zie geweldige foto's van helden op geniale machines.
Viel mij ook een beetje tegen ja .. ik moest heul ver scrollenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zie teveel jongetjes op brommertjes tussendoor.
Dat gezichtje en die bruine ogenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar had ik serieus nog niet eens naar gekeken; ze mist gewoon de aantrekkingskracht, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven; ze heeft 'het' gewoon niet voor mij
So ? goed te eten is goed te eten. 14.gifquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat waren ook wel de easy peasy dingen.
You fail at quoting.quote:
Ik was ze ook al aan het zoekenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zie teveel jongetjes op brommertjes tussendoor.
Is gewoon zeewier hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Die nori was goor joh. Ik kreeg het niet weggekauwd. Dus weg ermee.
Kan me niet herinneren dat het zo smaakt.
Edit, dit was het mmsje:
[ afbeelding ]
You fail @ veel meer dingenquote:
flabbertieten-ervaringsdeskundigequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezichtje en die bruine ogen![]()
En hoe kun je op die foto beoordelen of ze zogenaamde "flabbertieten" heeft?
Ook dáár had ik nog niet naar gekeken, allemaal bijzaakquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was ze ook al aan het zoeken. Ze hebben wel lelijke schoenen aan zeg.
Ik bekeek de foto's eigenlijk voor de helden op de motorenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was ze ook al aan het zoeken. Ze hebben wel lelijke schoenen aan zeg.
De rijst was wel lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is gewoon zeewier hoor
Gewoon even goede rijst en mori bij de lokale toko halen, smaakt stukken better dan te de dure rommel die je bij AH/jumbo e.d. haalt
True that, true thatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bekeek de foto's eigenlijk voor de helden op de motoren
En de schoenen?zo ver zak ik niet eens af
Doubt thatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
Jaja, als ze sandalen met sokken droegen, was het jullie heus wel opgevallen.
Dan had het nog steeds geen KONT (quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
Jaja, als ze sandalen met sokken droegen, was het jullie heus wel opgevallen.
Vertel eens iets wat ik nog niet wistquote:
Antiflabbertopje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezichtje en die bruine ogen![]()
En hoe kun je op die foto beoordelen of ze zogenaamde "flabbertieten" heeft?
Yeah rightquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan had het nog steeds geen KONT () uitgemaakt, al staan ze dan wel wat minder prettig...
En witte sokken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en niks mis met sandalen
* Alexxxxx draagt nu ook sandalen
Oh, was dat 1996 ? Ik dacht al veel eerder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FTF is in 1996 gestopt met de productie van vrachtwagens
Toch worden tuinbroeken vrij veel gedragen door zwangere vrouwen.quote:
Rightquote:
Welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en niks mis met sandalen
* Alexxxxx draagt nu ook sandalen
ik heb geen witte sokkenquote:
ik draag geen tuinbroeken, ik geil op mollige aziaten met alleen een tuinbroek aan, dat is wat andersquote:
U staat alweer een tijdje droog blijkbaar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik geil op mollige aziaten met alleen een tuinbroek aan, dat is wat anders
nee, niet echt, week of 2 denk ik? maar heb uit eigen keus ff wat minder sex nuquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
U staat alweer een tijdje droog blijkbaar?
Ik draag gewoon spijkerbroeken. Als jij dat goed vindt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch worden tuinbroeken vrij veel gedragen door zwangere vrouwen.
Is het al Carnaval daar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
EN IK HEB EEN BEKER EN EEN TOFFE BAARD DUS NIET DISSEN JA
Zelfs die meneer achter je is onder de indruk van je baardquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
EN IK HEB EEN BEKER EN EEN TOFFE BAARD DUS NIET DISSEN JA
Willem draagt altijd Russische klederdracht bij LCN evenementen, ik draag altijd BB kleding bij dit soort evenementen en mijn navigatrice draagt altijd haar eigen stijl.quote:
Die vent kun je niet echt serieus nemen met zulke kleding toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelfs die meneer achter je is onder de indruk van je baard
Dat heb ik eerder gehoord geloof ik, duurde toen 5 weken ofzo toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar heb uit eigen keus ff wat minder sex nu
Ja, je kijkt je ogen uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
Het zijn wel een hoop zeldzame types op zo'n lada rit, nietwaar?
Willem is OKquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelfs die meneer achter je is onder de indruk van je baard
* Alfisti denkt dat het de lokale verkeersregelaar isquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die vent kun je niet echt serieus nemen met zulke kleding toch?
ik zeg nu niet dat ik het niet meer doe, ik heb simpelweg minder drang momenteelquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord geloof ik, duurde toen 5 weken ofzo toch?
In Vierhouten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti denkt dat het de lokale verkeersregelaar is
Klopt, ik heb je ook meteen gedumpt, of nee... wacht ..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij mijn sandalen niet cool vond.
Nee. Zijn vrouw en dochter zijn trouwens 2e geworden bij de rit, en een groep van4 Oekraïners heeft gewonnen, in een oerlada met bouwjaar 2008quote:
Fuck, is het alweer zover ??quote:
Wat word het, de boot van Columbus?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fuck, is het alweer zover ??
*doet
ik weet waar je die gelaten hebtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zeg nu niet dat ik het niet meer doe, ik heb simpelweg minder drang momenteel
Doe de volgende keer een suggestie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef daNpy het volgende:
Er is toch wel iets originelers te vinden dan autogewichten hoop ik.
Zal mij een rotzorg zijn wat voor kleding jij al of niet draagt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik draag gewoon spijkerbroeken. Als jij dat goed vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |