Mijn vrije dagen zijn een beetje op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar heb je tch vrije dagen voor
Arbeit macht frei!!!!
4 a 5 graden heb ik ook eens "gemoeten" omdat m'n auto bij de garage stond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben van de week een aantal keer naar het werk geweest met 4 graden, was toch wel koud
De zon wil niet echt doorbreken hier, anders was het al lang boven de 10 gr geweest
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
Je zou er ook geen opmerkingen over maken![]()
.
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 a 5 graden heb ik ook eens "gemoeten" omdat m'n auto bij de garage stond.
Maar dat is inderdaad niet echt prettig![]()
Het is maar een half uurtje, maar aan het einde van de rit heb je toch best koude klauwen enzo.
Balen. Ik heb nog een week of 4 denk ikquote:
Nee joh. Dinsdag ben ik vrij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*maandag* Is het al weekend? *maandag*
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee joh. Dinsdag ben ik vrij.
Kom maar weer op met een opmerking.
Rijd je normaal nooit als het koud is dan ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.
Goed recept voor brandend maagzuurquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef Anne het volgende:
Chocolade kruidnoten + bus Pringles + AA drink als ontbijt is geen aanrader btw.![]()
.
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretjequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.
Ik snap dat echt niet heah. ik heb alleen maar winterhandschoenen, en verder doe ik echt 0,0 extra in de winter, behalve de wintervoering in mijn pak, en ik heb eigenlijk nergens last van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretje![]()
+ ik had geen fatsoenlijke das/balaclava? waardoor m'n nekje + smoelwerk bijna bevroor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |