Zie je!!!! Die foto is gewoon uit een andere hoek maar het is dezelfde!!!11111quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad op mijn buik:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie je!!!! Die foto is gewoon uit een andere hoek maar het is dezelfde!!!11111
quote:
Niet echt nee, filmpje kijken misschien.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag ??
Koop dan een keertje zo'n ding man; gewoon een lekker goeiekoop oud barreltje, kun je toch lekker een rondje op rijden.. beter als niks en op dit soort dagen naar buiten kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet echt nee, filmpje kijken misschien.
Het is wel aardig motor rij weer, maarja
Mja, kijk na de winter wel even.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een keertje zo'n ding man; gewoon een lekker goeiekoop oud barreltje, kun je toch lekker een rondje op rijden.. beter als niks en op dit soort dagen naar buiten kijken
Als jij mij nou je rijbewijs geeft, krijg jij mijn motor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet echt nee, filmpje kijken misschien.
Het is wel aardig motor rij weer, maarja
Nou.. vandaag dan he, want volgens mij had ie het over 'de laatste keer van het seizoen' vandaag, dus hup hup de auto in en die kant op stuivenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Ik ga beginnen met m'n theorie leren en straks ff snel sushi maken.
Und wann gehen wir wieder nach Nürburg?
Ich habe der Telefonnummer von DS4 gekriegt, für wenn ich gerne eine Runde mitfahren möchte.
En wat schieten we daar precies mee op?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij mij nou je rijbewijs geeft, krijg jij mijn motor.
Jij niks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat schieten we daar precies mee op?
Tis hier hardstikke lekker weer, zonnetje erbij, alleen ga ik deaud van de pijn in mijn rug; van de week verdraaid, gisteren ging het weer aardig maar toen pleurde ik bijkans de sloot in met grasmaaien (quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef daNpy het volgende:
Beetje fris hier (< 10 graden), wellicht dat ik vanmiddag ook nog een rondje ga toeren.
Nouja, ik kan ook wel rijden zonder rijbewijs, maar jij zonder motor volg ik nog niet helemaalquote:
D'r paps heeft ook nog een schuurtjequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook wel rijden zonder rijbewijs, maar jij zonder motor volg ik nog niet helemaal
Ik koop gewoon een nieuwe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook wel rijden zonder rijbewijs, maar jij zonder motor volg ik nog niet helemaal
Mooi he die ouderdomquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis hier hardstikke lekker weer, zonnetje erbij, alleen ga ik deaud van de pijn in mijn rug; van de week verdraaid, gisteren ging het weer aardig maar toen pleurde ik bijkans de sloot in met grasmaaien (), nu heb ik dus weer een kromme rug en een behoorlijk gemangeld bovenbeen; ik doe wel FF roestig aan vandaag
Daar heb je tch vrije dagen voorquote:
Ben van de week een aantal keer naar het werk geweest met 4 graden, was toch wel koudquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis hier hardstikke lekker weer, zonnetje erbij, alleen ga ik deaud van de pijn in mijn rug; van de week verdraaid, gisteren ging het weer aardig maar toen pleurde ik bijkans de sloot in met grasmaaien (), nu heb ik dus weer een kromme rug en een behoorlijk gemangeld bovenbeen; ik doe wel FF roestig aan vandaag
Mijn vrije dagen zijn een beetje op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar heb je tch vrije dagen voor
Arbeit macht frei!!!!
4 a 5 graden heb ik ook eens "gemoeten" omdat m'n auto bij de garage stond.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben van de week een aantal keer naar het werk geweest met 4 graden, was toch wel koud
De zon wil niet echt doorbreken hier, anders was het al lang boven de 10 gr geweest
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
Je zou er ook geen opmerkingen over maken![]()
.
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 a 5 graden heb ik ook eens "gemoeten" omdat m'n auto bij de garage stond.
Maar dat is inderdaad niet echt prettig![]()
Het is maar een half uurtje, maar aan het einde van de rit heb je toch best koude klauwen enzo.
Balen. Ik heb nog een week of 4 denk ikquote:
Nee joh. Dinsdag ben ik vrij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*maandag* Is het al weekend? *maandag*
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee joh. Dinsdag ben ik vrij.
Kom maar weer op met een opmerking.
Rijd je normaal nooit als het koud is dan ??quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.
Goed recept voor brandend maagzuurquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef Anne het volgende:
Chocolade kruidnoten + bus Pringles + AA drink als ontbijt is geen aanrader btw.![]()
.
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretjequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog eens winterhandschoenen hebben. Scheelt al een heleboel.
Ik snap dat echt niet heah. ik heb alleen maar winterhandschoenen, en verder doe ik echt 0,0 extra in de winter, behalve de wintervoering in mijn pak, en ik heb eigenlijk nergens last van.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan nog is het geen pretje![]()
+ ik had geen fatsoenlijke das/balaclava? waardoor m'n nekje + smoelwerk bijna bevroor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |