quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:34 schreef Robin__ het volgende:
wel zeldzaam je trailer verliezen tijdens het spookrijden
ik meet elke dag chauffeurs, maar de meesten hebben nog nooit van FOK! gehoord, of verstaan me nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Chauffeurs en meeten, wel realistisch blijven he?
Dat dus. Maar toch zou ik wel eens een meet willenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik meet elke dag chauffeurs, maar de meesten hebben nog nooit van FOK! gehoord, of verstaan me niet
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:52 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat dus. Maar toch zou ik wel eens een meet willen
Oh, zo komt iemand me halen
Al 2 jaarquote:
3e foto in de OP dacht ik.. 3 stoplichten en 3 rijbanen maar bij nader inzien hangen die stoplichten maar boven 2 banenquote:
Ben jij ook chauffeur?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:45 schreef Robin__ het volgende:
[..]
3e foto in de OP dacht ik.. 3 stoplichten en 3 rijbanen maar bij nader inzien hangen die stoplichten maar boven 2 banen
Wat heeft dat ermee te maken? Naar mijn idee heeft ie de trekker gewoon aan de kant gezet om eens te gaan bekijken wat ie moet doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Redbaron het volgende:
Ben jij ook chauffeur?
Als je een bocht neemt pak je deze vaak ruim op, nu wil het bij deeze dat de trailer erafschuift dus zal je naar mijn id er toch alles aan doen om te voorkomen dat hij er helemaal afknalt.
Dan kan het dus gebeuren dat je op een vreemde plek stil komt te staan
Loop niet te zeiken...als het je niet bevalt hier blijf dan weg hier!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:49 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Naar mijn idee heeft ie de trekker gewoon aan de kant gezet om eens te gaan bekijken wat ie moet doen.![]()
Oh ja, het is nog steeds hetzelfde hier, Bartholemeus die hele nuttige wetenschappelijke epistels over vrachtwagens produceerten ReulZeus die huilie huilie doet over de grote boze transportwereld
Gast, wat doe je nog, neem lekker weer ontslag en ga pallets sorteren ofzo.
Ik vind het wel interessant om het te lezen, behalve dan als RZ weer eens gaat klagen dat het allemaal een grote boemannen wereld is. Dus wat je zegt is waar, RZ, ga lekker inpakken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef Redbaron het volgende:
Loop niet te zeiken...als het je niet bevalt hier blijf dan weg hier!
Of blijf lekker inpakker
met druppelkut?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Iuc het volgende:
Zo sta je s ochtends in zuid Limburg en 's avonds ga je opeens daten in Groningen
Hahahah!quote:
Je hebt haar eens stevig aangekoppeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef Iuc het volgende:
[..]
Hahahah!
Nee mallerd, met een echt meisje
Moet zeggen, nu dat ik net weer thuis ben, dat het een zeer geslaagde date was
de schotel eens flink gesmeerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt haar eens stevig aangekoppeld?
Ah, je hebt alleen het olieniveau gechecked?quote:
Mooi hè?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Goh, we zijn wel een stel typische vrachtwagenchauffeurs met z'n allen zo he
Prachtigquote:
het overdruk ventiel zal wel open zijn gegaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prachtig
Trouwens, hoe was het met de koelwatertemperatuur? Liep ze al een beetje warm?![]()
![]()
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef densmee het volgende:
[..]
het overdruk ventiel zal wel open zijn gegaan
Ben je transportondernemer of zo? Die roepen ook altijd:"Ga weg als je het niet bevalt." Domme kneus, rot dan op als je hier niks te zoeken hebt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:09 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om het te lezen, behalve dan als RZ weer eens gaat klagen dat het allemaal een grote boemannen wereld is. Dus wat je zegt is waar, RZ, ga lekker inpakken.![]()
Nee, geen chauffeur maar niets mis met een mooie truck.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben jij ook chauffeur?
Als je een bocht neemt pak je deze vaak ruim op, nu wil het bij deeze dat de trailer erafschuift dus zal je naar mijn id er toch alles aan doen om te voorkomen dat hij er helemaal afknalt.
Dan kan het dus gebeuren dat je op een vreemde plek stil komt te staan
quote:Ik mag toch wel een andere mening hebben, staat toch echt dat het een topic voor vrachtwagenchauffeurs is.Op dinsdag 19 oktober 2010 16:13 schreef RealZeus het volgende:
Ben je transportondernemer of zo? Die roepen ook altijd:"Ga weg als je het niet bevalt." Domme kneus, rot dan op als je hier niks te zoeken hebt.
quote:Ja, en ik heb een andere mening dan jij. Maar die schijn ik niet te mogen verkondigen want dan moet ik maar wat anders doen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een andere mening hebben, staat toch echt dat het een topic voor vrachtwagenchauffeurs is.Je zou dus eerder verwachten dat een jankzak in dit topic een verkeerd beroep heeft gekozen (oh nee niet gekozen, je kon niets anders [ afbeelding ]) en hier dus niet heeft te zoeken.
Maar dat terzijde.
quote:KlikjeOp dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nee, geen chauffeur maar niets mis met een mooie truck.
Ik zag 3 rijbanen en 3 stoplichten + een ingedraaide trailer en trok iets te snel mijn conclusie. Bij nader inzien is het op vele manieren te verklaren dat ie daar staat/is gaan staan.Wel vette pech, lijkt me dat je een trailer zonder pin lastig weg gaat krijgen
(of zit de schade aan de trekker en kan een ander die trailer probleemloos aankoppelen?) nouja.. ff opkrikken eerst
quote:Jij wel. Ik ben bijna in Calais.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:37 schreef Redbaron het volgende:
even wachten op collega en dan kunnen we eindelijk naar huis!
quote:Jij wel, ik ben nu thuisOp zaterdag 23 oktober 2010 17:48 schreef Iuc het volgende:
Hay mates!
I'm now in England on my way to Folkestone
quote:Het is voor mij de eerste keer dat ik aan de andere kant van de plas ben met een voertuig wat ik zelf moet besturen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij wel, ik ben nu thuis![]()
Al lijkt t mij best leuk om zo'n ritje te doen hoor
quote:Engeland vond ik altijd geweldig om te rijden (niet dat ik ooit in andere landen geweest ben, maar dat terzijdeOp zaterdag 23 oktober 2010 18:57 schreef Iuc het volgende:
[..]
Het is voor mij de eerste keer dat ik aan de andere kant van de plas ben met een voertuig wat ik zelf moet besturen.
Maar idd, het is best leuk! Alleen even wennen aan dat links rijden. Vooral die rotondes
quote:Op zaterdagavondOp zaterdag 23 oktober 2010 17:48 schreef Iuc het volgende:
Hay mates!
I'm now in England on my way to Folkestone
quote:Gourmetten doe je met kerstOp zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Op zaterdagavond
Ik zit bij m'n ouders, we zijn net klaar met gourmetten
quote:Klinkt als een framboos, die werkt alleen als ie er zin in heeftOp zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je als je er zin in hebt
quote:Ik zie er toch echt maar éénMet als gevolg dat de tweede aanhanger de gehele rechterrijstrook blokkeerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik dinsdagOp vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Redbaron het volgende:
Je doet toch voor het uitstappen je parkeerrem erop?![]()
Ik hoef maandag pas weg ivm die rare rijverboden in F en D...
Als je er vanavond (zondag) heengaat heb je als vrachtwagenchauffeur nog een probleem aangezien het morgen ook nog een feestdag is en dus het rijverbod nog geldtquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:31 schreef Erasmo het volgende:
Vraagje aan de chauffeurs die vaak op Duitsland rijden; ik moet wat zaken regelen op De Lutte maar ik doe het liever vanavond dan morgen(ze gaan om 22.00 open ivm. het rijverbod).
Als ik er vanavond heen ga heb ik dan 100 truckers voor me in de wachtrij of valt het wel mee?
Ok succes ermeequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Erasmo het volgende:
Da's waar ook ja... Zal na tienen even bellen of ze open zijn.
Ik ben overigens geen chauffeur maar laat een auto naar NL komen van buiten de EU dus moet de T1 papierwinkel op orde maken...
Dat had ik in de gaten, daardoor was ik ook binnen een half uur b.o.z. weer uitquote:Op maandag 1 november 2010 07:19 schreef vannelle het volgende:
Hier is er geen mist, weet je dat al vast.
Zekers.. Had er maar 1 klantje vanmorgen.. meestal zijn het er 2 of 3 in boz.. nu dus even nietquote:
Te lui om te typen, zeker op de mobiel zoals vanmorgenquote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah. Zég dat dan ook, stelletje lamzakken
quote:b.a.z. wat zou dát zijn?Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah. Zég dat dan ook, stelletje lamzakken
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1809quote:PEPINSTER(B) - Op de weg tussen Banneux en Verviers in België heeft een vrachtwagen maandagochtend 4.500 liter melk verloren. Dat meldt de brandweer van Pepinster.
De tankwagen was niet correct afgesloten en tussen Banneux en Verviers kwam de volledige vracht op de weg terecht. De chauffeur had niets in de gaten en omdat er weinig verkeer was, werd hij ook niet gewaarschuwd door andere weggebruikers.
De vrachtwagen trok een melkspoor van zo'n 15 kilometer. Volgens de brandweer is de melk op het wegdek net zo glad als olie. De spuitgasten krijgen hulp van de civiele bescherming om de melk op te ruimen meldt persbureau Belga.
Bron: http://www.lc.nl/frieslan(...)stolen-in-Heerenveenquote:Vrachtwagen met koperafval gestolen in Heerenveen
HEERENVEEN - Bij transportbedrijf Van Der Wal aan de Leeuwarderstraatweg in Heerenveen is zaterdag een vrachtwagencombinatie gestolen. De diefstal heeft vermoedelijk om ongeveer elf uur 's avonds plaatsgevonden.
De daders zijn via het raam de kantine binnengekomen om de sleutel van de vrachtwagen te bemachtigen. Daarna zijn ze er met de vrachtwagencombinatie, die geladen was met koperafval, vandoor gegaan.
Koper, zink, morgen weer een vracht aluminium aan de beurt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: http://www.lc.nl/frieslan(...)stolen-in-Heerenveen
Heb het vermoeden dat het de vrachtwagen van een chauffeur is die ik wel ken.
quote:Vrachtwagen te water in Nijkerk
NIJKERK - Tijdens het manoeuvreren van zijn vrachtwagencombinatie is dinsdagmorgen een chauffeur de controle over zijn voertuig verloren. De trekker belandde in de naast de fabriek gelegen Arkervaart en zijn oplegger kwam schuin omhoog op de kade te staan.
De chauffeur kon op het laatste moment nog zijn cabine verlaten.
Weet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef Iuc het volgende:
Lachen!
Gewoon door Duitsland rijden en 3FM luisteren.
Lang leve prepaid internet
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef Iuc het volgende:
Lachen!
Gewoon door Duitsland rijden en 3FM luisteren.
Lang leve prepaid internet
Dus jij luitstert in dat apenland Frankrijk ook naar de franse zenders?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een echte internationaal chauffeur luistert naar de zenders in dat land.
Duitsland heeft muziekzenders zat. In Zweden had ik het me kunnen voorstellen want daar heb ik nog nooit een fatsoenlijke radiozender gehoord.
Net over de grens vanuit Lille richting Parijs luister je NRJ. Dan kom je op de peage, daar luister je naar 107.7, vooral ook voor de fileinformatie rond Parijs. Als je Parijs voorbij bent kan je tot aan Bordeaux naar Cherie FM luisteren, en helemaal in het zuiden had ik ook nog een zender gevonden maar daar ben ik de naam ff van kwijt. In Spanje wordt het gekker, maar ergens hebben die ouderwets eenvoudige rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradio eberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrica zendertjes ook wel weer wat. Alleen jammer dat ze meestal niet zo'n beste reikwijdte hebben dus je zit om de haverklap frequenties te wisselenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus jij luitstert in dat apenland Frankrijk ook naar de franse zenders?
Mooi mijn laptopje aansluiten op de radio en mijn mp3 collectie luisteren.
In duitsland idd gewoon 1live of vanuit luxemburg RTL 93.3 of 97.0 luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |