quote:Jij wel, ik ben nu thuisOp zaterdag 23 oktober 2010 17:48 schreef Iuc het volgende:
Hay mates!
I'm now in England on my way to Folkestone
quote:Het is voor mij de eerste keer dat ik aan de andere kant van de plas ben met een voertuig wat ik zelf moet besturen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij wel, ik ben nu thuis![]()
Al lijkt t mij best leuk om zo'n ritje te doen hoor
quote:Engeland vond ik altijd geweldig om te rijden (niet dat ik ooit in andere landen geweest ben, maar dat terzijdeOp zaterdag 23 oktober 2010 18:57 schreef Iuc het volgende:
[..]
Het is voor mij de eerste keer dat ik aan de andere kant van de plas ben met een voertuig wat ik zelf moet besturen.
Maar idd, het is best leuk! Alleen even wennen aan dat links rijden. Vooral die rotondes
quote:Op zaterdagavondOp zaterdag 23 oktober 2010 17:48 schreef Iuc het volgende:
Hay mates!
I'm now in England on my way to Folkestone
quote:Gourmetten doe je met kerstOp zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Op zaterdagavond
Ik zit bij m'n ouders, we zijn net klaar met gourmetten
quote:Klinkt als een framboos, die werkt alleen als ie er zin in heeftOp zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je als je er zin in hebt
quote:Ik zie er toch echt maar éénMet als gevolg dat de tweede aanhanger de gehele rechterrijstrook blokkeerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik dinsdagOp vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Redbaron het volgende:
Je doet toch voor het uitstappen je parkeerrem erop?![]()
Ik hoef maandag pas weg ivm die rare rijverboden in F en D...
Als je er vanavond (zondag) heengaat heb je als vrachtwagenchauffeur nog een probleem aangezien het morgen ook nog een feestdag is en dus het rijverbod nog geldtquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:31 schreef Erasmo het volgende:
Vraagje aan de chauffeurs die vaak op Duitsland rijden; ik moet wat zaken regelen op De Lutte maar ik doe het liever vanavond dan morgen(ze gaan om 22.00 open ivm. het rijverbod).
Als ik er vanavond heen ga heb ik dan 100 truckers voor me in de wachtrij of valt het wel mee?
Ok succes ermeequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Erasmo het volgende:
Da's waar ook ja... Zal na tienen even bellen of ze open zijn.
Ik ben overigens geen chauffeur maar laat een auto naar NL komen van buiten de EU dus moet de T1 papierwinkel op orde maken...
Dat had ik in de gaten, daardoor was ik ook binnen een half uur b.o.z. weer uitquote:Op maandag 1 november 2010 07:19 schreef vannelle het volgende:
Hier is er geen mist, weet je dat al vast.
Zekers.. Had er maar 1 klantje vanmorgen.. meestal zijn het er 2 of 3 in boz.. nu dus even nietquote:
Te lui om te typen, zeker op de mobiel zoals vanmorgenquote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah. Zég dat dan ook, stelletje lamzakken
quote:b.a.z. wat zou dát zijn?Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah. Zég dat dan ook, stelletje lamzakken
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1809quote:PEPINSTER(B) - Op de weg tussen Banneux en Verviers in België heeft een vrachtwagen maandagochtend 4.500 liter melk verloren. Dat meldt de brandweer van Pepinster.
De tankwagen was niet correct afgesloten en tussen Banneux en Verviers kwam de volledige vracht op de weg terecht. De chauffeur had niets in de gaten en omdat er weinig verkeer was, werd hij ook niet gewaarschuwd door andere weggebruikers.
De vrachtwagen trok een melkspoor van zo'n 15 kilometer. Volgens de brandweer is de melk op het wegdek net zo glad als olie. De spuitgasten krijgen hulp van de civiele bescherming om de melk op te ruimen meldt persbureau Belga.
Bron: http://www.lc.nl/frieslan(...)stolen-in-Heerenveenquote:Vrachtwagen met koperafval gestolen in Heerenveen
HEERENVEEN - Bij transportbedrijf Van Der Wal aan de Leeuwarderstraatweg in Heerenveen is zaterdag een vrachtwagencombinatie gestolen. De diefstal heeft vermoedelijk om ongeveer elf uur 's avonds plaatsgevonden.
De daders zijn via het raam de kantine binnengekomen om de sleutel van de vrachtwagen te bemachtigen. Daarna zijn ze er met de vrachtwagencombinatie, die geladen was met koperafval, vandoor gegaan.
Koper, zink, morgen weer een vracht aluminium aan de beurt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: http://www.lc.nl/frieslan(...)stolen-in-Heerenveen
Heb het vermoeden dat het de vrachtwagen van een chauffeur is die ik wel ken.
quote:Vrachtwagen te water in Nijkerk
NIJKERK - Tijdens het manoeuvreren van zijn vrachtwagencombinatie is dinsdagmorgen een chauffeur de controle over zijn voertuig verloren. De trekker belandde in de naast de fabriek gelegen Arkervaart en zijn oplegger kwam schuin omhoog op de kade te staan.
De chauffeur kon op het laatste moment nog zijn cabine verlaten.
Weet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef Iuc het volgende:
Lachen!
Gewoon door Duitsland rijden en 3FM luisteren.
Lang leve prepaid internet
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:25 schreef Iuc het volgende:
Lachen!
Gewoon door Duitsland rijden en 3FM luisteren.
Lang leve prepaid internet
Dus jij luitstert in dat apenland Frankrijk ook naar de franse zenders?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een echte internationaal chauffeur luistert naar de zenders in dat land.
Duitsland heeft muziekzenders zat. In Zweden had ik het me kunnen voorstellen want daar heb ik nog nooit een fatsoenlijke radiozender gehoord.
Net over de grens vanuit Lille richting Parijs luister je NRJ. Dan kom je op de peage, daar luister je naar 107.7, vooral ook voor de fileinformatie rond Parijs. Als je Parijs voorbij bent kan je tot aan Bordeaux naar Cherie FM luisteren, en helemaal in het zuiden had ik ook nog een zender gevonden maar daar ben ik de naam ff van kwijt. In Spanje wordt het gekker, maar ergens hebben die ouderwets eenvoudige rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradio eberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrica zendertjes ook wel weer wat. Alleen jammer dat ze meestal niet zo'n beste reikwijdte hebben dus je zit om de haverklap frequenties te wisselenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus jij luitstert in dat apenland Frankrijk ook naar de franse zenders?
Mooi mijn laptopje aansluiten op de radio en mijn mp3 collectie luisteren.
In duitsland idd gewoon 1live of vanuit luxemburg RTL 93.3 of 97.0 luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |