Je vergeet minimaal.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Socios het volgende:
Geldt voor alle bestuurders. Komt door opgefokt rijgedrag. Doe gewoon rustig aan. De tijdwinst is nihil dan wel marginaal.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef Innisdemon het volgende:
Omdat de vrachtauto voor hen 4km pu langzamer rijdt. Truckers hangen altijd in hun begrenzer, en als je dan NET niet je max snelheid kunt houden, dan wil je er op een gegeven moment omheen.
Pff stelletje pikhoofden, rij dan gewoon 4km/uur langzamer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:10 schreef Innisdemon het volgende:
Omdat de vrachtauto voor hen 4km pu langzamer rijdt. Truckers hangen altijd in hun begrenzer, en als je dan NET niet je max snelheid kunt houden, dan wil je er op een gegeven moment omheen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Pff stelletje pikhoofden, rij dan gewoon 4km/uur langzamer.
Die chauffeurs moeten ze echt het land uit zetten, het zijn vaak ook polen.
En daar ontstaan dus filesquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:14 schreef RooieHoed het volgende:
En dan gaan ze naar links, komen er dan achter dat ze niet meer in de slipstream hangen, proberen er 5 minuten langs te komen en geven het dan maar op, trappen op de rem en voegen weer achter de andere vrachtwagen
Ja inderdaad! Waarom mogen ze dan niet gewoon via de vluchtstrook inhalen, dat zou heel veel overlast schelen.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Waarom mogen ze dan niet gewoon via de vluchtstrook inhalen, dat zou heel veel overlast schelen.
[..]
Ja inderdaad! Waarom mogen ze dan niet gewoon via de vluchtstrook inhalen, dat zou heel veel overlast schelen.
[..]
hij zal eerder iets hebben van: fuck de rest, ik werk en zij niet..quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:28 schreef b4kl4p het volgende:
Vraag me ook wel af hoeveel schaamte zo'n knakker wel niet moet voelen als hij met dat logge lelijke ding tien minuten zijn buurman aan zit te staren, wetende dat mensen achter hem diepgewortelde haatgevoelens aan het uitten zijn.
Denk ik ook, bijzonder asociaal. Ik wil werken maar kan niet omdat hij met dat bakbeest de weg aan het blokkeren is. Volgende keer ga ik voor hem rijden als hij klaar is met inhalen en dan 4 km langzamer zodat hij mij moet inhalen. En dan natuurlijk dikke gas geven zodat hij links moet blijven rijden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hij zal eerder iets hebben van: fuck de rest, ik werk en zij niet..
Top idee TS.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Denk ik ook, bijzonder asociaal. Ik wil werken maar kan niet omdat hij met dat bakbeest de weg aan het blokkeren is. Volgende keer ga ik voor hem rijden als hij klaar is met inhalen en dan 4 km langzamer zodat hij mij moet inhalen. En dan natuurlijk dikke gas geven zodat hij links moet blijven rijden.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omdat ze niet door hun voorganger heen kunnen rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |