Ik flikker curry en mayo door elkaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet wel eens naturel chip en dan maak ik een sausje...
deze :
[ afbeelding ] en dan aanmaken met fritesausHeeeeeeeeeeeerlijk
Zeg je in 't echt ook 'kon' op deze manier?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
Ik had in het begin op Fok al moeite ergens te posten waar ik niemand kon
Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker.quote:
Wablief?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker.
Ik wilde er niets over zeggen want ik ken iemand uit Den Haag die het ook zegt en ik heb er mee leren leven, maar ik ril gewoon echt als iemand kon zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg je in 't echt ook 'kon' op deze manier?
Omdat ik dan niks weet te zeggen, nu heb ik het minder dus post er gewoon tussendoorquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeg je in 't echt ook 'kon' op deze manier?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens... dat zakje erin pleuren, mayo erbij en dan alles mengen door het te verkruimelen
Ja sorryquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wilde er niets over zeggen want ik ken iemand uit Den Haag die het ook zegt en ik heb er mee leren leven, maar ik ril gewoon echt als iemand kon zegt.
Maakt niet uit, ik heb ook nooit echt problemen met iemands grammatica, maar kon zit echt diep.quote:
Op zoek naar de grote chips en de dubbelgeklapte?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn chips zo heel mogelijk houden
Op de meet zie je ons elke keer rillen als ze kon zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er tegen bestand ben.
En ik weet dat het fout is, maar ik ben echt een rasechte Schiedamsequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ook nooit echt problemen met iemands grammatica, maar kon zit echt diep.
zal wel toeval zijn maar toen ik die clip aanklikte vroeg microsoft mij meteen te vertellen over het probleem.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er tegen bestand ben.
Ik hou mijn mond wel gewoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de meet zie je ons elke keer rillen als ze kon zegt.![]()
Kally
Neeee! Alsof ik normaal praat.quote:
Ja nu dus wel, ik gebaar wel, of doe hintsquote:
Gaan er mensen ook daggeren op de meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker. Als ik dagger is ze lekker.
Dat zal schelen in de telefoonkosten!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zoek naar de grote chips en de dubbelgeklapte?
Patrique was dat van plan toch? hij zocht alleen nog een vrijwilliger toenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan er mensen ook daggeren op de meet
Hints, dat is zo omslachtig als je gewoon praten kunt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nu dus wel, ik gebaar wel, of doe hints![]()
Klinkt als ..........ton
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zal schelen in de telefoonkosten!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
denk je een beetje aan je lijn ?
jij bent nog niet getrouwd.
Rauzerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Patrique was dat van plan toch? hij zocht alleen nog een vrijwilliger toen
Mooi tegen jou zeg ik dus echt niksquote:
Wel een ijsbreker, als er iemand zo raar staat te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hints, dat is zo omslachtig als je gewoon praten kunt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hints, dat is zo omslachtig als je gewoon praten kunt.
O, vrijwiligers?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel een ijsbreker, als er iemand zo raar staat te doen
goed punt. Bedankt voor de tip. Dit zal ik zeker in afweging nemen als ik weer wat wil eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
denk je een beetje aan je lijn ?
jij bent nog niet getrouwd.
Wat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi tegen jou zeg ik dus echt niks
Echt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
ik ga scheren , morgen bij mevrouw de bedrijfsarts op bezoek die ik om mijn vinger wil winden.
Wablieft mee. Wat de neuk is daggeren weer?quote:
Ik neem ook een boekje mee waarin ik alle fouten opschrijf.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel de grootste taalbuster.
Kan je je vinger er niet beter gewoon IN stoppen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
ik ga scheren , morgen bij mevrouw de bedrijfsarts op bezoek die ik om mijn vinger wil winden.
Je wilt graag dat ik mijn mond hou toch? Dat zal ik tegen jou doen dan, durf niet eens tegen jou te praten, dan verbeter je me steedsquote:
Niet dat ik die betaal hoor!quote:
Ik begreep je wel hoor, je hebt je alleen nu al niet aan je voornemen gehoudenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je wilt graag dat ik mijn mond hou toch? Dat zal ik tegen jou doen dan, durf niet eens tegen jou te praten, dan verbeter je me steeds
Nee joh. Ik ga me weer iets op de vlakte houden vanaf nu. Straks ben ik helemaal niet zo in vorm zaterdag en de ultieme muurbloem.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet dat ik die betaal hoor!
Nie lulle dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet dat ik die betaal hoor!
Ga ik checken, be prepared.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem ook een boekje mee waarin ik alle fouten opschrijf.
Heul nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Koen66 het volgende:
over 2 daagjes zitten we in Utrecht
Bella, hoe voel jeje nu?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wablieft mee. Wat de neuk is daggeren weer?
Iets beter! De pijn bij het slikken is veel minder en verder alleen nog neusverkouden en een beetje hoesten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Koen66 het volgende:
over 2 daagjes zitten we in Utrecht
Bella, hoe voel jeje nu?
Dat komt mooi uit voor zaterdag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
De pijn bij het slikken is veel minder
Komt echt wel een volgende, en dan moet jij er ook bij zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Avey het volgende:
Bah ik baal wel dat ik niet kan komen op die meet
Als die straks geweest is gaan jullie natuurlijk daar een half jaar lang over nalullen
[/voorspelbaar]quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit voor zaterdag.
Jij?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ga me weer iets op de vlakte houden vanaf nu. Straks ben ik helemaal niet zo in vorm zaterdag en de ultieme muurbloem.
kansloos
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets beter! De pijn bij het slikken is veel minder en verder alleen nog neusverkouden en een beetje hoesten.
Oh oké, je zegt het zelf al.quote:
Dat scheelt weer voor de meet!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets beter! De pijn bij het slikken is veel minder en verder alleen nog neusverkouden en een beetje hoesten.
Zonnebrillen doe ik niet aan. Dan bedek ik een belangrijk wapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met een zonnebril en je pokerjas aan?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat scheelt weer voor de meet!
quote:
Spuit 11...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goeiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als jij er dan ook bentquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt echt wel een volgende, en dan moet jij er ook bij zijn.
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnebrillen doe ik niet aan. Dan bedek ik een belangrijk wapen.
Dwergwerpen mag nietquote:
Succes.quote:
Op je knie heeft het zo weinig nutquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofd!
HJ Smits-kroonprins.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofd!
Natuurlijk.quote:
ooooohw, als het alleen aan de vrijdagnacht ligtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een hele slechte vrijdagnacht hebben gehad.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
En ik heb geen zin om alleen te gaan, want ik durf het park niet in
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
die baard was ook bijna te bundelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt.We moeten jouw uitspraken bundelen.
ja op SBS6quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het nieuws geweest? Landelijk?
Damn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op SBS6
http://www.hartvannederla(...)dt-uit-naar-zeeland/
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschrevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem ook een boekje mee waarin ik alle fouten opschrijf.
Zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet raar dat ik niet ga hardlopen in het park toch
Jij bent echt van de long-lasting friendships he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschreven
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet raar dat ik niet ga hardlopen in het park toch
wie allemaal?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschreven
zij is dat meer gewend eigenlijk, alsof je in de OK-ligt af en toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je je vinger er niet beter gewoon IN stoppen dan?
Het is dat je conditie nog niet toereikend is. Anders liep je iedereen er met gemak uit en kon je gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik met me man ga, vind ik het niet eng. Die is groot en sterk
Loop je normaal gesproken ook altijd met hem... of alleen nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik met me man ga, vind ik het niet eng. Die is groot en sterk
Altijd samen hardlopen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Loop je normaal gesproken ook altijd met hem... of alleen nu?
Gij aagje.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat je conditie nog niet toereikend is. Anders liep je iedereen er met gemak uit en kon je gaan.
010quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooohw zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd samen hardlopen.
maar omdat hij ook opnieuw conditie moet opbouwen, zijn we samen weer begonnen
hehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een voordeel van het niet komen van Gomi is dat we niet over zijn naam hoeven te struikelen. Ik struikel wel gewoon over mijn benen.
Geen Amber Alert?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op SBS6
http://www.hartvannederla(...)dt-uit-naar-zeeland/
en voorheen was een kopie wel gewoon goed?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
GVD kut zorgverzekeraar, ik krijg altijd de tandarts rekening eerst naar mij gestuurd, heb ik het gedeclareerd bij het ziekenfonds, wijzen ze het af omdat ik een kopie faktuur had gestuurd en niet de originele![]()
Kan ik het weer opnieuw sturen
22 lees ik netquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
010
verbaast me niks.
is ze al terecht en hoe oud was/is ze ?
spreek je het uit als HUMberto of UMbertoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
mijn naam is niet zo moeilijk hoor
hey allemaal btw
Mijn zorgverzekeraar en tandarts regelen dat gewoon gezellig saampjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
GVD kut zorgverzekeraar, ik krijg altijd de tandarts rekening eerst naar mij gestuurd, heb ik het gedeclareerd bij het ziekenfonds, wijzen ze het af omdat ik een kopie faktuur had gestuurd en niet de originele![]()
Kan ik het weer opnieuw sturen
Je hebt toch wel fotos gezien van de mensen hierzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik zal alleen Fles herkennen. Dus ik kom wel aanschuiven als hij er is.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spreek je het uit als HUMberto of UMberto
Dat is de zeeuwse variant van amber alertquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik niet.... ik zie overal briefjes hangen in en rondom het park
Kally heeft de foto's al doorgestuurd. De tafelindeling zal per loting geschieden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Ik zal niemand herkennen. Dus ik vraag het wel aan trudy.
Noh, je het genoeg mensen gezien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Sinds dinsdag welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de zeeuwse variant van amber alertZe zijn nog niet zo ver daar
Ja die ravissante blonde chick is c_a, maar dan val ik toch meteen flauw dus dat werkt ook nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt toch wel fotos gezien van de mensen hierzo?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
mijn naam is niet zo moeilijk hoor
hey allemaal btw
Ik ook.quote:
Timing. They haz it.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds dinsdag wel
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
C_A woonde toch in Spikecityquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de zeeuwse variant van amber alertZe zijn nog niet zo ver daar
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
en voorheen was een kopie wel gewoon goed?
vervelend is dat.... zilveren kruis achmea? Of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschoten
mij toch wel hoop ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Nee DSWquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vervelend is dat.... zilveren kruis achmea? Of niet?
lekker danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Vast 2 wekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker dan
mag je ws weer een week op wachten dan
wanneer begint de volgende ronde eigenlijk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja stelletje kneuzen.... ik was gewoon de zombie
hangt er vanaf of de kroonkurk er al af isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
zit dat eigenlijk een beetje lekker op een fles?
misschien wel , zij was al 22 blijkbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef gomi het volgende:
[..]
amber alert is toch alleen bij kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Mij herken je niet... ik heb een emmer over mijn hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er ook wel een paar herkennen (al heb ik ze nooit irl gezien)
Kally, c_a, Benny, Vaduz
Er moeten nog 2 maffia dood....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
[..]
wanneer begint de volgende ronde eigenlijk?
ik wil ook meedoen, voor deze ronde was ik te laat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja stelletje kneuzen.... ik was gewoon de zombie
Dat is echt niet herkenbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij herken je niet... ik heb een emmer over mijn hoofd
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, da's echt incognito, of we moeten gewoon allemaal met een emmer op ons hoofd binnen komenquote:
Ik ga mijn haar zwart vervenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er ook wel een paar herkennen (al heb ik ze nooit irl gezien)
Kally, c_a, Benny, Vaduz
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
ah die zijn morgen of zaterdag uiterlijk wel dood. zondag dus nieuwe rondequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er moeten nog 2 maffia dood....
quote:
en je cheerleaderoutfit? of doe je die alleen voor doe een smiley naquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor een volgende meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
en je cheerleaderoutfit? of doe je die alleen voor doe een smiley na
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga morgen naar de kapperMisschien doe ik er ook nog wel een kleurtje
nou ja, als je de deur opendoet, neem ik gewoon aan dat jij Kally bentquote:
ik zit al lekker aan een biertjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Zo ze liggen in bed
Nu strax zin in kofffie
Mijne is net bijgewerkt, ben weer pron blondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu of straks?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Zo ze liggen in bed
Nu strax zin in kofffie
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne is net bijgewerkt, ben weer pron blond
Welk kleurtje? Ik had vroeger wel eens zwart!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, als je de deur opendoet, neem ik gewoon aan dat jij Kally bent
Donkerblauw is hipquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand ideetjes voor een nieuw kleurtje?
Groen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Blond altijd goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Paarse highlights, dan pas je bij C_Aquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Het lijkt altijd zo erg als het net gedaan is, meestal na nog een keer wassen is het wel minder maar ik moet er iedere keer weer aan wennenquote:
Ja misschien dat ik morgen even wat paarse nephaar ga kopen, als ik het kan vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paarse highlights, dan pas je bij C_A
Hehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Het lijkt altijd zo erg als het net gedaan is, meestal na nog een keer wassen is het wel minder maar ik moet er iedere keer weer aan wennen
Wat is jouw originele kleur dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het in je FB je eigen kleur of een verfje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb alles al gehad geloof ik..
Zwart, Blauw, Allerlei tinten Bruin, Allerlei tinten Rood, Blond, As, Groen, Paars
Alleen nog geen roze geloof ik, en dat doe ik ook maar ff niet..
Wat is je natuurlijke kleur dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwart, Blauw, Allerlei tinten Bruin, Allerlei tinten Rood, Blond, As, Groen, Paars
Wat is As?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
Allemaal naar de kapper alleen vanwege de meet?
Ik ben wel blond maar het wordt steeds donkerderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheIs het een spoeling dan?
En je bent van nature toch een blondtype, dus dat past goe
Wel blondquote:
Ik heb afgezegdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
Ik heb roze plukken gehad.....ooitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is pas Porno!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb roze plukken gehad.....ooit![]()
Nee omdat het 1 x in de zoveel weken gewoon moetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb roze plukken gehad.....ooit![]()
Dat dus, vroeger was het spierwit bij mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben donkerblond... en was superblond. Ik word steedds donkerder.... maar dat ben ik niet
Dus ik verf het ook altijd.
Dan moeten we de meet nog een jaar of 3 uitstellen tot mijn haar lang genoeg isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
we gaan gewoon retro.
[ afbeelding ]
Hebben mijn jongens ook wel eens, heb ook blauwe gel voor zequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden blauwe stekels
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan moeten we de meet nog een jaar of 3 uitstellen tot mijn haar lang genoeg is
Rood is mooi en bijzonderquote:
jij doet dan gewoon dat haar van die agent daarachterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent echt verbazend snel met je reactie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wtfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden blauwe stekels
Daar begon het toen ooit mee iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hebben mijn jongens ook wel eens, heb ook blauwe gel voor ze
Waaromquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hebben mijn jongens ook wel eens, heb ook blauwe gel voor ze
daar had ik het overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
jij doet dan gewoon dat haar van die agent daarachter
tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
Maar we zitten nu op 23 mensen die mee gaan, mits er geen afzeggingen meer zijn
Ik had van te voren echt niet verwacht dat het er zoveel zouden wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
Goeie vraagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe gaan we het eigenlijk doen met het geld ensow??
Een pot maken? of ieder voor zich?
of is dat raar dat ik dat vraag
De eerste die na mij post betaalt de hele meetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk ieder voor zich eigenlijk, de een heeft meer dan een ander en je kan niet verwachten dat Myr bijvoorbeeld meebetaald aan iemand zijn bacoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
@@@@quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste die na mij post betaalt de hele meet
jij trakteert , dat is allang besloten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja pech deze maand even niet, wacht nog op het ziekenfondsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat stekels en hanekam en dat staat stoerquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja pech deze maand even niet, wacht nog op het ziekenfonds
Ik ga ook een hanekam kweken denk ik!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat stekels en hanekam en dat staat stoer
Jij bent geil!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga ook een hanekam kweken denk ik!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
en we hebben een winnaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk ieder voor zich eigenlijk, de een heeft meer dan een ander en je kan niet verwachten dat Myr bijvoorbeeld meebetaald aan iemand zijn baco
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef kitao het volgende:
[..]
jij trakteert , dat is allang besloten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga ook een hanekam kweken denk ik!
de sterkeren dragen de zwakkeren , willen jullie nu plezier hebben of niet of gaan we ieder dubbeltje omdraaien ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Ben al blij dat ik mee kan trouwens met al mijn rekeningen
Zolang ie maar niet lang genoeg is dat ik me haar moet gaan kammen!quote:
Lijkt me ook het meest logische iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk ieder voor zich eigenlijk, de een heeft meer dan een ander en je kan niet verwachten dat Myr bijvoorbeeld meebetaald aan iemand zijn baco
Hoe deden ze dat op andere meets?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook het meest logische idd
bemoei je er maar niet meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
de sterkeren dragen de zwakkeren , willen jullie nu plezier hebben of niet of gaan we ieder dubbeltje omdraaien ?
of moet ik me er niet mee bemoeien ?
Nou fijn dat jij het op je rug hebt groeien enzo, maar ik ben een alleenstaande moeder en ik kan niet zomaar blindelings geld uitgevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
de sterkeren dragen de zwakkeren , willen jullie nu plezier hebben of niet of gaan we ieder dubbeltje omdraaien ?
of moet ik me er niet mee bemoeien ?
Nee hoeft niet, kwak er gel in en zet het omhoog, komt geen kam aan te pasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet lang genoeg is dat ik me haar moet gaan kammen!
Pot maken en ik ben zo'n lullo die er altijd te veel in gooitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat op andere meets?
ergens geef ik je wel gelijk, ik was als 17-jarige op een schip in Karlsruhe, werd ik meegenomen door de schipper en de stuurman naar een nachtclub ook onder het mom van samen de rekening delen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik wat had gewonnen in de staatsloterij, had ik dat zeker gedaan
Nou ja anders pot voor het eten en drinken gewoon zelf halen en betalen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pot maken en ik ben zo'n lullo die er altijd te veel in gooit
het eten is toch 12,50 ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja anders pot voor het eten en drinken gewoon zelf halen en betalen?
Helaas waar! Waarom trouw je niet met een rijke vent?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou fijn dat jij het op je rug hebt groeien enzo, maar ik ben een alleenstaande moeder en ik kan niet zomaar blindelings geld uitgeven
15 euro ongeveerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het eten is toch 12,50 ?
ik ga even naar de site
hehehe iedereen dan 12.50 in de pot doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het eten is toch 12,50 ?
ik ga even naar de site
Eerst verliefd worden en daar zit hem nou net het probleemquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas waar! Waarom trouw je niet met een rijke vent?
Trouwen heeft niets met liefde te maken zij mijn oud-tante de hertogin van Burckingshire altijd!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst verliefd worden en daar zit hem nou net het probleem
is voor mij ook geen vetpot hoor met een vrouw zonder recht op uitkering en slechts sporadisch zeer laag betaald werk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou fijn dat jij het op je rug hebt groeien enzo, maar ik ben een alleenstaande moeder en ik kan niet zomaar blindelings geld uitgeven
nee dat is geen probleem, t is een toverbalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst verliefd worden en daar zit hem nou net het probleem
Een appel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trekMaar ik mag niks
gomi!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee dat is geen probleem, t is een toverbal
-toverknuppel-
Precies. Steeds als je denkt dat je het door hebt, blijkt het toch weer heel wat anders te zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
Tisser met de toverbal?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
Verliefdheid is een toverbal
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Steeds als je denkt dat je het door hebt, blijkt het toch weer heel wat anders te zijn
je begind spelfouten te maken kardinaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trouwen heeft niets met liefde te maken zij mijn oud-tante de hertogin van Burckingshire altijd!
Crvquote:
quote:
Daarvan hoef ik het niet aan te klikkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik was nog schappelijk he ik plaatste geen youtubeclipje
yeah van loonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Laysa het volgende:
Jordi heet dat toverbalknuppeltje toch?
quote:
hallo damesquote:
ah , daar heb je Laysa , ik heb je toch wel eens eerder gezien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Laysa het volgende:
Jordi heet dat toverbalknuppeltje toch?
Mijn oudtante sprak nog in oude spelling! Zoo!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef kitao het volgende:
[..]
je begind spelfouten te maken kardinaal.
ja klopt.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef kitao het volgende:
[..]
ah , daar heb je Laysa , ik heb je toch wel eens eerder gezien.
Hallo , ik ben kitao.
Ik hoor nu een Charlies Angels koortje terug roepenquote:
Je wilt het niet kennenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie het al, ik ken het weer eens niet
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor nu een Charlies Angels koortje terug roepen
Ik geloof je meteenquote:
quote:
en daar is mijn derde angelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor nu een Charlies Angels koortje terug roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |