quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat scheelt weer voor de meet!
quote:
Spuit 11...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goeiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als jij er dan ook bentquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt echt wel een volgende, en dan moet jij er ook bij zijn.
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnebrillen doe ik niet aan. Dan bedek ik een belangrijk wapen.
Dwergwerpen mag nietquote:
Succes.quote:
Op je knie heeft het zo weinig nutquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofd!
HJ Smits-kroonprins.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofd!
Natuurlijk.quote:
ooooohw, als het alleen aan de vrijdagnacht ligtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een hele slechte vrijdagnacht hebben gehad.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
En ik heb geen zin om alleen te gaan, want ik durf het park niet in
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
die baard was ook bijna te bundelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt.We moeten jouw uitspraken bundelen.
ja op SBS6quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het nieuws geweest? Landelijk?
Damn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op SBS6
http://www.hartvannederla(...)dt-uit-naar-zeeland/
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschrevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem ook een boekje mee waarin ik alle fouten opschrijf.
Zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet raar dat ik niet ga hardlopen in het park toch
Jij bent echt van de long-lasting friendships he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschreven
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet raar dat ik niet ga hardlopen in het park toch
wie allemaal?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschreven
zij is dat meer gewend eigenlijk, alsof je in de OK-ligt af en toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je je vinger er niet beter gewoon IN stoppen dan?
Het is dat je conditie nog niet toereikend is. Anders liep je iedereen er met gemak uit en kon je gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik met me man ga, vind ik het niet eng. Die is groot en sterk
Loop je normaal gesproken ook altijd met hem... of alleen nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik met me man ga, vind ik het niet eng. Die is groot en sterk
Altijd samen hardlopen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Loop je normaal gesproken ook altijd met hem... of alleen nu?
Gij aagje.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat je conditie nog niet toereikend is. Anders liep je iedereen er met gemak uit en kon je gaan.
010quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooohw zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd samen hardlopen.
maar omdat hij ook opnieuw conditie moet opbouwen, zijn we samen weer begonnen
hehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een voordeel van het niet komen van Gomi is dat we niet over zijn naam hoeven te struikelen. Ik struikel wel gewoon over mijn benen.
Geen Amber Alert?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op SBS6
http://www.hartvannederla(...)dt-uit-naar-zeeland/
en voorheen was een kopie wel gewoon goed?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
GVD kut zorgverzekeraar, ik krijg altijd de tandarts rekening eerst naar mij gestuurd, heb ik het gedeclareerd bij het ziekenfonds, wijzen ze het af omdat ik een kopie faktuur had gestuurd en niet de originele![]()
Kan ik het weer opnieuw sturen
22 lees ik netquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
010
verbaast me niks.
is ze al terecht en hoe oud was/is ze ?
spreek je het uit als HUMberto of UMbertoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
mijn naam is niet zo moeilijk hoor
hey allemaal btw
Mijn zorgverzekeraar en tandarts regelen dat gewoon gezellig saampjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
GVD kut zorgverzekeraar, ik krijg altijd de tandarts rekening eerst naar mij gestuurd, heb ik het gedeclareerd bij het ziekenfonds, wijzen ze het af omdat ik een kopie faktuur had gestuurd en niet de originele![]()
Kan ik het weer opnieuw sturen
Je hebt toch wel fotos gezien van de mensen hierzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik zal alleen Fles herkennen. Dus ik kom wel aanschuiven als hij er is.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spreek je het uit als HUMberto of UMberto
Dat is de zeeuwse variant van amber alertquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik niet.... ik zie overal briefjes hangen in en rondom het park
Kally heeft de foto's al doorgestuurd. De tafelindeling zal per loting geschieden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Ik zal niemand herkennen. Dus ik vraag het wel aan trudy.
Noh, je het genoeg mensen gezien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Sinds dinsdag welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de zeeuwse variant van amber alertZe zijn nog niet zo ver daar
Ja die ravissante blonde chick is c_a, maar dan val ik toch meteen flauw dus dat werkt ook nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt toch wel fotos gezien van de mensen hierzo?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
mijn naam is niet zo moeilijk hoor
hey allemaal btw
Ik ook.quote:
Timing. They haz it.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds dinsdag wel
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
C_A woonde toch in Spikecityquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de zeeuwse variant van amber alertZe zijn nog niet zo ver daar
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
en voorheen was een kopie wel gewoon goed?
vervelend is dat.... zilveren kruis achmea? Of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschoten
mij toch wel hoop ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Nee DSWquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vervelend is dat.... zilveren kruis achmea? Of niet?
lekker danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Vast 2 wekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker dan
mag je ws weer een week op wachten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |