Ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet raar dat ik niet ga hardlopen in het park toch
wie allemaal?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschreven
zij is dat meer gewend eigenlijk, alsof je in de OK-ligt af en toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je je vinger er niet beter gewoon IN stoppen dan?
Het is dat je conditie nog niet toereikend is. Anders liep je iedereen er met gemak uit en kon je gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik met me man ga, vind ik het niet eng. Die is groot en sterk
Loop je normaal gesproken ook altijd met hem... of alleen nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik met me man ga, vind ik het niet eng. Die is groot en sterk
Altijd samen hardlopen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Loop je normaal gesproken ook altijd met hem... of alleen nu?
Gij aagje.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat je conditie nog niet toereikend is. Anders liep je iedereen er met gemak uit en kon je gaan.
010quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
En ik heb geen zin om alleen te gaan, want ik durf het park niet in
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
Ooooohw zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Altijd samen hardlopen.
maar omdat hij ook opnieuw conditie moet opbouwen, zijn we samen weer begonnen
hehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een voordeel van het niet komen van Gomi is dat we niet over zijn naam hoeven te struikelen. Ik struikel wel gewoon over mijn benen.
Geen Amber Alert?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op SBS6
http://www.hartvannederla(...)dt-uit-naar-zeeland/
en voorheen was een kopie wel gewoon goed?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
GVD kut zorgverzekeraar, ik krijg altijd de tandarts rekening eerst naar mij gestuurd, heb ik het gedeclareerd bij het ziekenfonds, wijzen ze het af omdat ik een kopie faktuur had gestuurd en niet de originele![]()
Kan ik het weer opnieuw sturen
22 lees ik netquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
010
verbaast me niks.
is ze al terecht en hoe oud was/is ze ?
spreek je het uit als HUMberto of UMbertoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
mijn naam is niet zo moeilijk hoor
hey allemaal btw
Mijn zorgverzekeraar en tandarts regelen dat gewoon gezellig saampjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
GVD kut zorgverzekeraar, ik krijg altijd de tandarts rekening eerst naar mij gestuurd, heb ik het gedeclareerd bij het ziekenfonds, wijzen ze het af omdat ik een kopie faktuur had gestuurd en niet de originele![]()
Kan ik het weer opnieuw sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |