Kan je je vinger er niet beter gewoon IN stoppen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
ik ga scheren , morgen bij mevrouw de bedrijfsarts op bezoek die ik om mijn vinger wil winden.
Je wilt graag dat ik mijn mond hou toch? Dat zal ik tegen jou doen dan, durf niet eens tegen jou te praten, dan verbeter je me steedsquote:
Niet dat ik die betaal hoor!quote:
Ik begreep je wel hoor, je hebt je alleen nu al niet aan je voornemen gehoudenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je wilt graag dat ik mijn mond hou toch? Dat zal ik tegen jou doen dan, durf niet eens tegen jou te praten, dan verbeter je me steeds
Nee joh. Ik ga me weer iets op de vlakte houden vanaf nu. Straks ben ik helemaal niet zo in vorm zaterdag en de ultieme muurbloem.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet dat ik die betaal hoor!
Nie lulle dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet dat ik die betaal hoor!
Ga ik checken, be prepared.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem ook een boekje mee waarin ik alle fouten opschrijf.
Heul nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Koen66 het volgende:
over 2 daagjes zitten we in Utrecht
Bella, hoe voel jeje nu?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wablieft mee. Wat de neuk is daggeren weer?
Iets beter! De pijn bij het slikken is veel minder en verder alleen nog neusverkouden en een beetje hoesten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Koen66 het volgende:
over 2 daagjes zitten we in Utrecht
Bella, hoe voel jeje nu?
Dat komt mooi uit voor zaterdag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
De pijn bij het slikken is veel minder
Komt echt wel een volgende, en dan moet jij er ook bij zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Avey het volgende:
Bah ik baal wel dat ik niet kan komen op die meet
Als die straks geweest is gaan jullie natuurlijk daar een half jaar lang over nalullen
[/voorspelbaar]quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit voor zaterdag.
Jij?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ga me weer iets op de vlakte houden vanaf nu. Straks ben ik helemaal niet zo in vorm zaterdag en de ultieme muurbloem.
kansloos
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets beter! De pijn bij het slikken is veel minder en verder alleen nog neusverkouden en een beetje hoesten.
Oh oké, je zegt het zelf al.quote:
Dat scheelt weer voor de meet!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets beter! De pijn bij het slikken is veel minder en verder alleen nog neusverkouden en een beetje hoesten.
Zonnebrillen doe ik niet aan. Dan bedek ik een belangrijk wapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met een zonnebril en je pokerjas aan?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat scheelt weer voor de meet!
quote:
Spuit 11...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goeiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als jij er dan ook bentquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt echt wel een volgende, en dan moet jij er ook bij zijn.
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnebrillen doe ik niet aan. Dan bedek ik een belangrijk wapen.
Dwergwerpen mag nietquote:
Succes.quote:
Op je knie heeft het zo weinig nutquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofd!
HJ Smits-kroonprins.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik draag een zonnebril altijd op m'n hoofd!
Natuurlijk.quote:
ooooohw, als het alleen aan de vrijdagnacht ligtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een hele slechte vrijdagnacht hebben gehad.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
En ik heb geen zin om alleen te gaan, want ik durf het park niet in
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is in slaap gevallen op de bank (voelt zich niet lekker) Dus nu ga ik niet hardlopen
En ik heb geen zin om alleen te gaan, want ik durf het park niet in
Vorige maand nog een meisje ontvoerd, wat nog steeds niet terecht isOOk bij dat park
die baard was ook bijna te bundelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt.We moeten jouw uitspraken bundelen.
ja op SBS6quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het nieuws geweest? Landelijk?
Damn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op SBS6
http://www.hartvannederla(...)dt-uit-naar-zeeland/
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschrevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik neem ook een boekje mee waarin ik alle fouten opschrijf.
Zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het is niet raar dat ik niet ga hardlopen in het park toch
Jij bent echt van de long-lasting friendships he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een aantal voornamen in een pakje vloei geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |