Je hebt toch wel fotos gezien van de mensen hierzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik zal alleen Fles herkennen. Dus ik kom wel aanschuiven als hij er is.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spreek je het uit als HUMberto of UMberto
Dat is de zeeuwse variant van amber alertquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik niet.... ik zie overal briefjes hangen in en rondom het park
Kally heeft de foto's al doorgestuurd. De tafelindeling zal per loting geschieden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Ik zal niemand herkennen. Dus ik vraag het wel aan trudy.
Noh, je het genoeg mensen gezien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Sinds dinsdag welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de zeeuwse variant van amber alertZe zijn nog niet zo ver daar
Ja die ravissante blonde chick is c_a, maar dan val ik toch meteen flauw dus dat werkt ook nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt toch wel fotos gezien van de mensen hierzo?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
mijn naam is niet zo moeilijk hoor
hey allemaal btw
Ik ook.quote:
Timing. They haz it.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds dinsdag wel
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
C_A woonde toch in Spikecityquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de zeeuwse variant van amber alertZe zijn nog niet zo ver daar
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
en voorheen was een kopie wel gewoon goed?
vervelend is dat.... zilveren kruis achmea? Of niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschoten
mij toch wel hoop ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Myraela het volgende:
Nee DSWquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vervelend is dat.... zilveren kruis achmea? Of niet?
lekker danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat deed eigenlijk, maar we hebben het over 225 euro die ik heb voorgeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Vast 2 wekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker dan
mag je ws weer een week op wachten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |